Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nu drijft ie aan, hij heeft 'm in zijn geheel in het water getyft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komen
Die Motoguzziquote:
Genoeg te vinden ja. Ik zou inderdaad voor een Japanner gaan, maar gewoon wat uitdagender wegen, waar het echt moeilijk rijden is ookquote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ik een oude Honda CB zou verkiezen, maar dan inderdaad een wat langere reis. Spanje bijvoorbeeld, of naar Scandinavië
Vet kleurenschemaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef BlackLining het volgende:
Die GS450's vind ik ook wel wat hebben trouwens. Heb daar ook wel eens een proefritje op gemaakt voor ik uiteindelijk de Bandit kocht:
[ afbeelding ]
Ik mag er zondag op.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.
Woonde ik maar niet in Amsterdam
Zo'n klassiek model blijft ook gewoon mooi natuurlijkquote:
Jajajaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komen
Beetje jammer dat die dan al gauw boven de 500 komen...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n klassiek model blijft ook gewoon mooi natuurlijk
INB4 Triumph Thruxton, Bonneville of Scrambler
Ja preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Toch nog best een hoop bazenmachines voor dat geld
GS500quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Best cheap die dingen!
http://link.marktplaats.nl/681480216
Ik zou het serieus gaaf vinden om mee te doen met zo'n trip. Lekker excuus om zo'n klassiek hok te kopen en reis te maken met gelijkgestemde idioten.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja preciesDat nodigt nog eens uit tot het kopen en modden van zo'n ding. Als ik een goede sleutelplaats zou hebben, had ik zo'n machine gekocht.
Ja, zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zou het serieus gaaf vinden om mee te doen met zo'n trip. Lekker excuus om zo'n klassiek hok te kopen en reis te maken met gelijkgestemde idioten.
Daadkracht, zoals bij de meeste mensenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me dan altijd af, wat houd me eigenlijk tegen om dat ook te gaan doen? Helaas nog een jaartje studie en werken, maar ik ga toch eens kijken of ik iets kan organiseren dat ik wat flexibeler zit in het indelen van mijn tijd zodat ik ook eens dat soort grappen uit kan halen.
Maar volgens mij prima voor zo'n 500 euro challenge, veel onderdelen voor weinig en makkelijk te onderhouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GS500Post die lekker in het brommertopic..
Niet zozeer vanwege vermogen want het zijn nog vrij pittige dingen, maar het zijn van die kleine, ielige, gammele brommertjes..
Mijn fiets van (met kosten erbij) onder de 500 euro heeft 35 kw ongeveer, prima vermogen voor de leeftijd en de prijsquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef crossover het volgende:
Dag
Ik lees al een tijdje mee. Ik heb sinds november 2009 mijn motorrijbewijs. Eerste motor was een Bandit 600, heb nu al een jaar of zo een 1200 en die bevalt nog vrij goed. Helaas niet heel veel tijd om erop te rijden en ook geen mogelijkheid om 'm te stallen.
Die oude motoren die hier nu gepost worden vind ik helemaal fantastischAl zou ik het vermogen en de remkracht wel missen.
Zit ook te twijfelen of ik mijn Bandit houd als ik ga verhuizen naar Amsterdam en met de trein moet gaan reizen voor werk...
Probleem is dan wel dat je bij terugkomst met nóg een fiets zit opgescheept die je onmogelijk kan verkopen zonder je hart te brekenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daadkracht, zoals bij de meeste mensenals je iets wil kan je het makkelijk doen.
Ik hou me aanbevolen in elk geval, lijkt me briljant
Euwhja, en welkomquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef crossover het volgende:
Dag
Ik lees al een tijdje mee. Ik heb sinds november 2009 mijn motorrijbewijs. Eerste motor was een Bandit 600, heb nu al een jaar of zo een 1200 en die bevalt nog vrij goed. Helaas niet heel veel tijd om erop te rijden en ook geen mogelijkheid om 'm te stallen.
Die oude motoren die hier nu gepost worden vind ik helemaal fantastischAl zou ik het vermogen en de remkracht wel missen.
Zit ook te twijfelen of ik mijn Bandit houd als ik ga verhuizen naar Amsterdam en met de trein moet gaan reizen voor werk...
Sleutelfietsie voor erbij is toch leuk - gewoon zorgen dat het vooraf al iets is wat je 'erbij' wilde hebben. Ik zie het maar zo gebeuren dat ik 'm vervolgens ombouw voor een andere trip ofzo - zie het mezelf nog doen ookquote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat je bij terugkomst met nóg een fiets zit opgescheept die je onmogelijk kan verkopen zonder je hart te breken
Godverdomme wat gaafquote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/688427340
Genoeg leuke klassiekers!
Dat wil wel doorrijden ja. Belachelijk goedkoop zeg!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/688136734
Dan is de rit zo achter de rug!
Dat levert de mooiste verhalen op hequote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef BlackLining het volgende:
Ergens op een verlaten bergweggetje in de Alpen je carburateurs repareren. Toch ergens wel grappig. Waarschijnlijk vooral achteraf
Helemaal mee eens! daarom zou je eigenlijk pre 70's fietsen moeten nemenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
Alleen al dat de meeste motoren van 500 eu uit de 80s komen maakt het al zo vetbazen kleurenschema's overal!
Denk dan echter niet dat ik zo'n FJ zou kiezen. Het moet een beetje 'sense of occasion' hebben, dat het wat speciaals is om zo'n reis erop te maken. Op die FJ boeit het geen kut, maar op die CX zou het door de motor zelf al een ervaring wezen.
Mwoh, lijkt me misschien overdreven. Die ouwe 80s hokken zijn zo lekker bazig fout, en dan met een groepie van die dingen zo'n trip makenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! daarom zou je eigenlijk pre 70's fietsen moeten nemen
En zoiets is ook wel iets voor mij, effe een middag of wat sleutelen om zoiets weer goed aan de praat te krijgen en dan voor erbijquote:Op maandag 17 juni 2013 17:26 schreef KneusTeun het volgende:
Damn!
http://link.marktplaats.nl/686795982
Jammer dat ik niet zou weten wat zo'n probleem kan zijn, anders had ik hem meteen opgehaald!
Oja, das waar ook!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb er net zo een origineel verkocht
Waarom dekken sommigen hun kentekenplaat af eigenlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Vrieskist het volgende:
Hmm, een oude Honda MagnaWel comfy
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik ga morgen genieten van het mooie weer. Maar me remmen voelen de laatste tijd wat sponzig aan en piepen, kan ik dan langs de dealer gaan om er naar te laten kijken, ik heb nog 2 maanden garantie (valt dat eronder?).
Met garantie altijd langs gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik ga morgen genieten van het mooie weer. Maar me remmen voelen de laatste tijd wat sponzig aan en piepen, kan ik dan langs de dealer gaan om er naar te laten kijken, ik heb nog 2 maanden garantie.
Omdat de motor gejat isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom dekken sommigen hun kentekenplaat af eigenlijk?
Kunnen ze misschien ook me ketting spannen, hoorde dattie wat slap stond. En als ik hoor hoe Juicyhil dat aanpakte doe ik het liever niet zelfquote:
Misschien omdat je tegenwoordig gegevens kan opvragen met je mobiel, dat mensen de 2e hands waarde zien en lager gaan beiden?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat de motor gejat is
Maar ik snap dat ook nooit, tenzij ze liegen over aantal eigenaren ofzo.
Hetzelfde als met poser foto's met gesjopte plaat. Net alsof ze iets te verbergen hebben idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat de motor gejat is
Maar ik snap dat ook nooit, tenzij ze liegen over aantal eigenaren ofzo.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien ook me ketting spannen, hoorde dattie wat slap stond. En als ik hoor hoe Juicyhil dat aanpakte doe ik het liever niet zelf
Ben je ook een knuppel als je dat niet aan de hand van andere MP advertenties kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Misschien omdat je tegenwoordig gegevens kan opvragen met je mobiel, dat mensen de 2e hands waarde zien en lager gaan beiden?
Zat er ook een doorwaai broek tussen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vanmiddag bij de Gamma om een plafondventilator met lamp te kopen (hééél fijn voor de aankomende dagen) en toen zag ik dat ze ook motorkleding hadden.
Het zit niet in het vaste assortiment, maar de verkoper zei dat het meerdere keren per jaar terug kwam. Helmen (integraal, systeem en jet), broeken en jassen (alleen textiel), laarzen, handschoenen, regen (over)kleding enzo.
Geen idee of het überhaupt wat is, maar als er iemand nog op zoek is toevallig voor weinig.
Vanmiddag al?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zat er ook een doorwaai broek tussen?
Het was verdorie peentjes zweten vanmiddag
Niet op gelet eigenlijk. Duurste artikel (jas geloof ik) was iets van 80 of 90 euro. Geen idee wat de kwaliteit is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zat er ook een doorwaai broek tussen?
Het was verdorie peentjes zweten vanmiddag
Alles gelijk mooi schoon gebrand!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef klawie het volgende:
ik zou nog posten hoe het met me motor ging met de gemengde brandstof,hij loopt nog als een trein rookt als ik normaal rij niet maar als ik opeens ga versnellen of in zijn neutraal effe flink gas geef komt er een vette rookpluim uit( wel gaaf) en verder moet ik ook iets langer door starten maar de eerste tank is leeg gereden
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaaldquote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vanmiddag bij de Gamma om een plafondventilator met lamp te kopen (hééél fijn voor de aankomende dagen) en toen zag ik dat ze ook motorkleding hadden.
Het zit niet in het vaste assortiment, maar de verkoper zei dat het meerdere keren per jaar terug kwam. Helmen (integraal, systeem en jet), broeken en jassen (alleen textiel), laarzen, handschoenen, regen (over)kleding enzo.
Geen idee of het überhaupt wat is, maar als er iemand nog op zoek is toevallig voor weinig.
heb er nu weer een tank pure benzine in zitten hierna doe ik er weer effe een helft zooi erin en helft benzine scheelt wel met tanken ;pquote:
Niks voor langere ritten dus, qua comfort.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaald
Die helmen zou ik niet doen nee, heel veel last van windruis. Maar qua kleding is het spul bij de Lidl wel goed in ieder geval, vooral de onder-/thermokleding die ze daar regelmatig hebben. Goedkoop, maar minstens zo goed als het dure spulquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks voor langere ritten dus, qua comfort.
Voor het mountainbiken heb ik thermokleding en fietshandschoenen van de Lidl en die bevallen goed idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die helmen zou ik niet doen nee, heel veel last van windruis. Maar qua kleding is het spul bij de Lidl wel goed in ieder geval, vooral de onder-/thermokleding die ze daar regelmatig hebben. Goedkoop, maar minstens zo goed als het dure spul
Maar die CE keur is minder strikt dan het keur van de merken zelf, dus tis waarschijnlijk wel een gevalletje "je krijgt waarvoor je betaald" denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaald
quote:Ik weet niet of 1 van jullie er wat aan heeft, maar ik kwam gisteren in de kringloop aan de Emmastraat in Enschede een MZ 150 trophy tegen. Een opknapper, maar hij oogde m.i. behoorlijk compleet.
Ik heb al genoeg rond m'n huis staan, bovendien heb ik nog een Jawa op te knappen.
Die zijn op zich ook wel redelijk, je moet alleen niet verwachten dat ze 5+ jaar mee gaan. Ze zijn na 1-2 jaar wel redelijk ver heen als je ze regelmatig gebruikt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor het mountainbiken heb ik thermokleding en fietshandschoenen van de Lidl en die bevallen goed idd.
Maar hoe is het qua motorbroeken en motorjassen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
Van MF, leek me wel wat voor gummie!
[..]
[ afbeelding ]
Wat komt er onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef stinkie het volgende:
MOrgen nieuw rubber halen.
Vorige week in die hoosbui dreef ik van de weg af
Gewone pilot powers. Zit er sinds vorig jaar achter ook op en gaat prima. Type goedkeuring hebben toch maar 1 of 2 onbetaalbare bandenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat komt er onder?
Moet wel stevig rubber hebben met zo'n ding volgens mij. Als jij die Conti's er onder zou leggen is na één keer gas geven het karkas zichtbaar denk ik
tja geen keus hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga vandaag niet rijden. Daar is niks leuks meer aan.
Even een paar zaken afwerken nog, dan zie je mij de rest van de dag op het terras.
Of misschien dat ik tóch nog even op de motor naar het buitenbad hier rijd![]()
Ik moet vandaag vanuit huis werken. Maar thuis heb ik ten eerste geen airco, en ten tweede een zeer aanlokkelijk dakterras wat de productiviteit niet ten goede komtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja geen keus heanders moet ik fietsen naar mijn werk
want vanavond kan ik niet meer met de trein terug
ik zal het eens voorstellen bij mijn teammanagerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet vandaag vanuit huis werken.
Trein is ook niet alles met deze temperaturen. Die sprinters hebben de airco anders afgesteld (lees temperatuur tropisch zwemparadijs) dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja geen keus heanders moet ik fietsen naar mijn werk
want vanavond kan ik niet meer met de trein terug
het systeem werkt gewoon kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Trein is ook niet alles met deze temperaturen. Die sprinters hebben de airco anders afgesteld (lees temperatuur tropisch zwemparadijs) dan vorige jaren.
Het is vreselijk offtopic, maar ik ga deze tip vanmiddag even in de praktijk brengenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het systeem werkt gewoon kutin die sprinters kun je bij hoge temperaturen het beste bij de deuren gaan staan in het gedeelte waar de fietsen ook horen
Wat? Een dakterras op de trein?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zal het eens voorstellen bij mijn teammanager
nee thuis werkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik vraag me af wanneer mijn draadtapset eindelijk eens bezorgd wordtDan kan ik lekker gaan beunen. Het is wel mooi sleutelweer immers.
[..]
Wat? Een dakterras op de trein?
Bij thuiskomst een laagje water in de laarzen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Straks gewoon volledig ingepakt op de motor, dat belooft wat
Tijd voor slippers en de korte broek!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef handboek het volgende:
Nooit gedacht dat deze dag zou komen maar... Het is te warm geworden voor leer hier in Nederland....
Ik zit te bedenken hoe ik zo snel mogelijk thuis ben. Gelukkig zit ik na 500m al op de snelweg, laatste stukje wordt alleen een helquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij thuiskomst een laagje water in de laarzen?
Dan wordt moeders boos: 'Ik mag toch hopen dat gij niet in oe korte broek op dien motor gaat zitten of wel?'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tijd voor slippers en de korte broek!
Ik zit ook al te denken. Motorpak met daaronder alleen een korte broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken hoe ik zo snel mogelijk thuis ben. Gelukkig zit ik na 500m al op de snelweg, laatste stukje wordt alleen een hel
Niet in de file die ik straks wel hebquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Kevlarbroek, motorjas half open... 't is wel te doen hoor.
quote:Bijna twee op de tien motorrijders in zwaar of dodelijk ongeval hadden geen geldig rijbewijs
Zeventien procent van de motorrijders die in België betrokken zijn bij een zwaar of dodelijk ongeval, had geen geldig rijbewijs of een rijbewijs dat ingetrokken of opgeschort was. Daarbij zijn er grote regionale verschillen. Zo gaat het om 46 procent in Brussel, 12 procent in Vlaanderen en 20 procent in Wallonië. Dat blijkt maandag uit een onderzoek van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) van de gerechtelijke dossiers van 200 zware of dodelijke motorfietsongevallen.
Uit het diepteonderzoek van het BIVV blijkt dat vooral onder de bestuurders van sportieve motorfietsen of lichte scootermotoren en bij de jongere bestuurders (tot en met 44 jaar) het aandeel van bestuurders zonder geldig rijbewijs redelijk groot is.
18 procent niet in orde
Achttien procent van de motorrijders jonger dan 45 jaar reed zonder in orde te zijn met de boorddocumenten. Dit percentage bedraagt 21,7 procent bij de 35-44-jarigen, 18,5 procent bij de 25-34-jarigen en 15 procent bij de 18-24-jarigen. Bestuurders jonger dan 35 jaar waren bovendien diegenen die het vaakst zonder boorddocumenten reden.
Uit de gewestelijke analyse blijkt dat het aandeel van de motorrijders dat niet in orde was met de boorddocumenten 20,0 procent in Brussel, 9,4 procent in Vlaanderen, 13,6 procent in Wallonië, en 12 procent op nationaal niveau bedraagt.
Geen specifiek rijbewijs
Uit diezelfde studie van het BIVV blijkt dat de meeste zware of dodelijke ongevallen met motorrijders worden veroorzaakt doordat de motorrijder de controle over zijn voertuig verliest of doordat hij door een andere weggebruiker over het hoofd gezien werd.
Opvallend: 44 procent van die verongelukte motorrijders had het rijbewijs B voor 1989 behaald en had daarom geen specifiek examen moeten afleggen om een motorfiets te besturen.
De beginnende motorrijders, met een rijbewijs van maximaal één jaar oud, vormen een relatief kleine groep (8 procent van de onderzochte ongevallen), maar het BIVV benadrukt wel dat ze, in vergelijking met de rijdende populatie, sterk oververtegenwoordigd zijn in de zware, met name de dodelijke ongevallen.
Te snel
Meer dan een op de drie motorrijders in de bestudeerde ongevallen reed te snel en een op de vijf was onder invloed van alcohol. Problemen met het wegdek hadden in minder dan een op de tien gevallen een bijdrage aan het ontstaan van het ongeval, en waren dan meestal een bijkomstige oorzaak.
Van de onderzochte motorongevallen werd 56 procent door de motorrijder ‘geïnitieerd’ en 41 procent door een andere weggebruiker. De ‘initiator’ is daarbij niet noodzakelijk de schuldige voor het veroorzaken van het ongeval, maar wel de persoon die de verkeerssituatie zo heeft doen keren dat een ongeval ontstond.
Extra opleidingen
Het BIVV formuleert op basis van de bevindingen van het onderzoek een aantal aanbevelingen, zoals extra opleiding om ervoor te zorgen dat motorrijders over een voldoende anticiperende rijstijl beschikken en goede controle hebben over hun machine. Daarnaast ijvert het BIVV voor het voortzetten van sensibiliseringscampagnes, controles op snelheid, alcohol en boorddocumenten en het promoten van zichtbaarheidsverhogende kledij.
Dit neem ik dus terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Kevlarbroek, motorjas half open... 't is wel te doen hoor.
Noh valt opzich wel meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
Heb je wel vaker he; conclusies trekken en daar later op terugkomen.
Gister ook, een motor-tourrit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Skv het volgende:
"Motorrijder gewond na aanrijding tegen auto".
http://www.haarlemsdagbla(...)-in-Haarlem?lref=sp3
'motorrijder'..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit neem ik dus terug
Rij ik naar huis gaat goffedomme die brug open
handschoenen maar in de rugtas gedaan, broek omgeslagen, laarsen open en jas open. Beetje jammer dat wanneer je vervolgens stil staat die hete damp van een luchtgekoelde motor zich naar boven werkt![]()
Thermometer zegt hier 33 graden. Ik stap vandaag niet meer opwat een hel zeg
Kerel de brug was open! Dan stap je toch even afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit neem ik dus terug
handschoenen maar in de rugtas gedaan, broek omgeslagen, laarsen open en jas open. Beetje jammer dat wanneer je vervolgens stil staat die hete damp van een luchtgekoelde motor zich naar boven werkt![]()
Ik zei het nog zo he, maar mij niet gelovenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit neem ik dus terug
Nee, ik lig op het dakterras met een ijskoud witbier, laat mij maar gewoon lekker wat lamstralen de rest van de dagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vanavond is het +/- 25 graden, dan kan je wel mooi een ritje doen
Ik ga vanavond m'n SV maar weer eens wassen, ook lekker weer daarvoor. Ook is het wel weer eens nodig, de laatste keer was toen ik weer opstapte na de winter
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, ik lig op het dakterras met een ijskoud witbier, laat mij maar gewoon lekker wat lamstralen de rest van de dag
Ik ga de mijne deze week eens uitproberen, watikjezeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef lipjes het volgende:
Gratis tip van flip.
Koelvest van hyperkewl.
Die dingen werken
Onderkleding gebruiken, zonder + zweten = gegarandeerd 'vast' zitten inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Bokkepootje het volgende:
Vandaag ook volledig in pak gereden, doe ik met deze temperaturen ook nooit meer. Ik heb samen met me pa 30 min aan me pak lopen trekken om me pak uit te krijgen.
Daarna maar 30km gefietst beviel beter aan de kust
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderkleding gebruiken, zonder + zweten = gegarandeerd 'vast' zitten inderdaad
Ik ga mij nu ook maar eens aan de hitte wagen
Ik zit as we speak een perenijsje te etenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef Salatrel het volgende:
Goh blijft die trein hier toch zomaar bijna 20 minuten staan op hoek v Holland. Als het niet nog 20 minuten lopen was naar het strand had ik even een perenijsje gehaald....
Ik zweer erbijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga de mijne deze week eens uitproberen, watikjezeg.
Het wappert lekker en dat koelt aardig afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Scheelt zo'n kevlar broek nu echt met weer zoals nu? Twijfel om er een aan te schaffen namelijk.
Mijn god wat een ellendequote:
mijn doorwaai/overpants is koeler, kort broekje of niks eronderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Scheelt zo'n kevlar broek nu echt met weer zoals nu? Twijfel om er een aan te schaffen namelijk.
Hoezo zouden dat nou weer studenten zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mijn doorwaai/overpants is koeler, kort broekje of niks eronder
Zag vandaag weer veel studenten met alleen een helm en korte broek en blouse rijdentjappies.
omdat ik bij school was, en de motoren voor mijn school stonden en wegreden, de leeftijd lag allemaal rond de 20 a 25 dus dan mag ik er al met al wel vanuit gaan dat studenten zijn denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo zouden dat nou weer studenten zijn?
Is dat leer? Misschien eens onthouden als er weer een ouwe schroef halsstarrig doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een ronde schroef
Wie van de beunhazen gaat het even uitproberen?
Dan ga ik toch voor een doorwaai broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zag vandaag weer veel studenten met alleen een helm en korte broek en blouse rijdentjappies.
Leuke ideeën heb jij, net zoals gister met de oude motoren naar Italie, zit nu de hele tijd te staren naar goedkope motoren op MPquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Dekatria het volgende:
Dit lijkt me overigens ook wel vet om eens aan te doen:
Allemaal op z'n egeltjes ernaartoe, maar het dubbel en dwars waard
Inspireren heet datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuke ideeën heb jij, net zoals gister met de oude motoren naar Italie, zit nu de hele tijd te staren naar goedkope motoren op MP
quote:
Ik schrok zojuist even hoeveel dat tripje Italië ongeveer gaat kostenquote:
Op echte motoren heb ik ze niet gezien, wel veel van die figuren op motorscooters.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een hoop motorrijders gezien met slechts een t-shirt, korte broek en sneakers of slippers.
Ik snap wel dat het verleidelijk is met dit weer, maar je moet je er ten aller tijden van bewust zijn en blijven dat je sowieso erg kwetsbaar bent op de motor. En als je dan, op je helm na, onbeschermd rondrijdt, neh.
Liever warm en bezweet veilig thuiskomen, dan nooit meer thuiskomen.
Hier vooral figuren op hele oude aftandse Jap met een even oude helm op de kop..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op echte motoren heb ik ze niet gezien, wel veel van die figuren op motorscooters.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat vandaag ook heb gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was jij laatst niet gevallen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat vandaag ook heb gedaan
O, als je ijsjes haalt, dan val je nooit. Wetenschappelijk bewezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
correct. Maar ik ging even ijsjes halen.. in een 30 zone. Erg lekker wel
Vast welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
O, als je ijsjes haalt, dan val je nooit. Wetenschappelijk bewezen.
Precies ! Ik had 72 perenijsjes in de topkofferquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Totale bescherming door de perenijsjesgod
ben al twee weken bloed van me helm aan het vegenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef klawie het volgende:
net effe lekker rond getuft me helm zit nu onder de k#tbeestjes vizier moest ook dicht
ik moet het er af poetsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ben al twee weken bloed van me helm aan het vegen
Gelukkig ontdekt dat katten het er ook gewoon aflikken!
regen doet dat voor je jonguhquote:
lol dan moet het wel regenequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
regen doet dat voor je jonguh![]()
Op de GTR zit zo'n flipup ruit, en die bovenste rand zit steevast ramvol met lijken (net als de hele voorkant van de kuip trouwens) één dagje in de regen rijden en het is weer keurig schoon
dat is idd wel waar kan nooit lang durenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dit is nederland; het gaat altijd weer regenen
Ik heb vandaag alleen de broek achterwege gelaten, en ben dus binnendoor naar huis gereden ipv over de snelweg. Toen ik eenmaal in de bebouwde kom was heb ik mijn jas open gedaan en mijn handschoenen uit, maar dat laatste voelt wel heel bloot inderdaad. Koelt wel echt meteen lekker af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
Wat betreft rijden zonder motor kleding, er valt vind ik nu wel wat voor te zeggen zeker als je door de stad moet en dus veel stil staat. Je krijgt het zo veel te warm en dat gaat gegarandeerd ten koste van concentratie.
Zo heb ik dus vanmiddag ook de laarzen open gezet, broek omgevouwen, jas open en handschoenen uit. Met name dat laatste is aardig lomp maar als de temperatuur zo wat beter op pijl blijft kun je je wel beter concentreren op het rijden en op het niet nodig hebben van je gear.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:
Zonder handschoenen doe ik nooit.
handkappen zijn ook niet echt geweldig met dit weer..
Wanneer komen de noppen eronder SD?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Enneh, wie zegt dat je met een toerhok niet offroad kunt?![]()
Nee he.. begint dat nu ook al in deze regio?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef KneusTeun het volgende:
Is net de scooter van de buurman net gejat, toen het nog licht was waarschijnlijk!?!?! en mijn motor staat ook voor de deur! dus dat wordt de hele nacht niet slapen..
Ja ik baal hier ook giga van..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee he.. begint dat nu ook al in deze regio?
Hij had er ook een ketting aan zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
Het gaat wel lekker de laatste tijd zeg
Ik ga nog even snel de ketting om de Bandit heen leggen
Ja ik ga toch maar eens kijken of ik een andere oplossing kan vinden dan voor de deur parkerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog effe en ik bind mijn hond aan de motor.
Het scheelt allicht wat. Nu staat ie alleen op stuurslot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij had er ook een ketting aan zitten
In mijn voorgaande woning drukte ik de motor meestal naar binnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik ga toch maar eens kijken of ik een andere oplossing kan vinden dan voor de deur parkeren
Ja dat zou kunnen naar:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het scheelt allicht wat. Nu staat ie alleen op stuurslot.
Ik zou hem in jouw geval niet voor de deur laten staan. Ben echt para wat dat betreft. Als ik 's nachts een geluid hoor wat me niet zint ren ik al naar het raam om te kijken of er niks met de Bandit is. Als de motor van de buurman gestolen zou worden overdag, dan gaat die motor 's nachts ergens anders heen. Desnoods zet ik hem binnen in de hal, maakt me niet uit, maar dat risico ga ik niet lopen.
Ik krijg hem de trap niet op en de bocht in de trap niet om.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In mijn voorgaande woning drukte ik de motor meestal naar binnen.
[ link | afbeelding ]
Elastiekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is dat leer? Misschien eens onthouden als er weer een ouwe schroef halsstarrig doet
Net Top Gearquote:We leven nog en rijden ook nog.
De aprillia heeft al een losse bougie, hangende vlotter en een gebroken koppelingskabel gehad. Bij de guzzi alleen preventief een inlaatklep gesteld. De Suzuki leek zichzelf te verzuipen. Bleek dat er een kabelboom voor de luchtinlaat zat. De Yamaha trekt behoorlijke rookgordijnen en stottert nu als een gek. Dus we moeten morgen kijken of de Yamaha nog verder kan.
Het weer is wel super en de bochten zijn heerlijk.
Dat lijkt mij nog wel grappig en aan de andere kant een hel, want ik zou geen idee hebben hoe zo'n ding op te lappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:48 schreef Dekatria het volgende:
Uit dat 500 Euro challenge topic:
[..]
Net Top Gear![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
Damn het is hier nu echt top weer
Komt met bakken uit de hemel, straks dan maar ff lekker door de modder crossen :p
De motor stond er nog gewoon begrijp ik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
Damn het is hier nu echt top weer
Komt met bakken uit de hemel, straks dan maar ff lekker door de modder crossen :p
Jazeker, heb tot 6 uur vanochtend onder het raam gelegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De motor sr onder nog gewoon begrijp ik?
Hoop ik zo dat me protectie vest bezorgd wordt, want met de huidige lading drek icm een leren jas lijkt me niet slimquote:
Nee, ik heb geen navquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb me verzekering nu incl. diefstal! dus ik kan weer veilig slapen
Straks ook nog even wat tape op de knippert, denk dat seconden lijm zo los trilt.
Edit: Gummie heb jij nav? dat we de route ander kunnen testen?
Ik dacht dan kunnen we zo die route testen, maar dat wordt dan erg lastig denk ik, of niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen nav![]()
Ik doe het oldskool met pen en papier
Sowieso lastig want ik ga over een uur zweten in de sportschool.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht dan kunnen we zo die route testen, maar dat wordt dan erg lastig denk ik, of niet?
fanboi alert maar de zumo350 (of 340 is identiek alleen minder kaarten) heeft me nog niet in de steek gelatenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sowieso lastig want ik ga over een uur zweten in de sportschool.![]()
Ik ga vanavond denk ik effe de route uit typen, zo deed ik het vroeger ook altijd dus komt wel goed.
Editje: Ik wacht nog op mn teruggaaf van mn ouwe energiemaatschappij, daar kan ik wel een leuke navi van kopen lijkt mij. Wat is een beetje een goede nav qua prijs/kwaliteit?
Kolere, wat een prijzen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fanboi alert maar de zumo350 (of 340 is identiek alleen minder kaarten) heeft me nog niet in de steek gelatengemiste afslagen waren geheel aan mijzelf te wijten
ja zumos zijn niet goedkoop maar wel lifetime map updatesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kolere, wat een prijzen..![]()
Dan maar ouderwets op papier
ik heb wel eens onderzoek gedaan maar ben nooit echt ver gekomen... je zou eens naar de nuvi serie van garmin kunnen kijken.. sommige modellen ondersteunen ook routes echter zijn deze modellen niet waterdicht (zul je dus een soort van tasje oid omheen moeten doen in de regen), zit er geen steun voor bevestiging op je motor en weet ik niet of deze goed afleesbaar zijn als de zon er vol op staat maar ze zijn wel een stuk goedkoperquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Gummiebeer het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen met mn S3?
Kijk, dat is al wat vriendelijker geprijsdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens onderzoek gedaan maar ben nooit echt ver gekomen... je zou eens naar de nuvi serie van garmin kunnen kijken.. sommige modellen ondersteunen ook routes echter zijn deze modellen niet waterdicht (zul je dus een soort van tasje oid omheen moeten doen in de regen), zit er geen steun voor bevestiging op je motor en weet ik niet of deze goed afleesbaar zijn als de zon er vol op staat maar ze zijn wel een stuk goedkoper
de Nuvi 2447LM ondersteund routes en heeft een adviesprijs van 169,-
In-ear oordopjes, Google Maps navigatie op de telefoon en gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kolere, wat een prijzen..![]()
Dan maar ouderwets op papier
werkt goed voor van a naar b ja maar verder nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In-ear oordopjes, Google Maps navigatie op de telefoon en gaan.
Zat ik ook aan te denken idd, alweer een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In-ear oordopjes, Google Maps navigatie op de telefoon en gaan.
Hoezo niet? Ik heb daar ook gewoon routes mee gereden. Kan overigens ook gewoon offline als je een provider hebt zonder fatsoenlijke buitenland opties.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
werkt goed voor van a naar b ja maar verder niet
Onzekerheid veroorzaakt onhandigheid, onhandigheid zorgt voor spannende situaties helaas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:11 schreef picodealion het volgende:
Ik reed vandaag achter een oud besje dat de snelweg nogal spannend leek te vinden, en daardoor blijkbaar te gefocussed was om (meerdere keren) haar knipperlicht netjes uit te zetten na van baan te wisselen. Ben er even naast gaan rijden om het haar duidelijk te maken, volgens mij dacht ze eerst dat ik boos op d'r was want ze keek nogal geschrokken en leek 'sorry' te proberen te gebaren. Toen het kwartje eindelijk viel zwaaide ze vriendelijk terug. Schattig, maar ik vraag me af hoeveel gevaarlijke situaties ze nog gaat veroorzaken.
Je weet dat je kortere zinnen mag maken en het is toegestaan meer dan één zin per alinea te gebruiken?quote:
quote:Overigens zou de achterkant sowieso wel wat aandacht kunnen gebruiken daar ook de kentekenplaathouder door de vibraties al een keer afgebroken is waardoor ik niet opeens zonder kenteken rondreed maar de motorrijder achter mij bijna onderuit ging omdat hij de afvallende plaat moest ontwijken.
u heeft gelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je weet dat je kortere zinnen mag maken en het is toegestaan meer dan één zin per alinea te gebruiken?
Ik zou dit stukje sowieso nog even nalezen, volgens mij klopt het niet namelijk. 'Waardoor ik niet opeens zonder kenteken rondreed'. Dat was toch juist wel het geval?
[..]
quote:
komt door dat nieuwe invoervenster van gmailquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Tankiej het volgende:
Wat je nu hebt zijn te korte alinea's voor zo'n stukje tekst, met te lange zinnen in die alinea's.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt door dat nieuwe invoervenster van gmaildan lijken het al heel snel hele lappen tekst
Ik krijg nog de oude gmail pagina te zien, werklaptop staat een oudere versie van IE op en we mogen niet upgradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt door dat nieuwe invoervenster van gmaildan lijken het al heel snel hele lappen tekst
Werklaptop van de klant wel ja. Werklaptop van m'n eigen werkgever heb ik wel win7, en m'n privé laptop ookquote:
Die ondersteunt tot IE 7.0quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Werklaptop van de klant wel ja. Werklaptop van m'n eigen werkgever heb ik wel win7, en m'n privé laptop ook
Lijkt me sterk wat je zegt, ik zit nu op IE 8.0 namelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ondersteunt tot IE 7.0
Wil je hoger gaan, zul je Vista, 7 of 8 moeten installeren.
Heuh dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lijkt me sterk wat je zegt, ik zit nu op IE 8.0 namelijk
Maar dit gaat enigszins offtopic, pm/dm maar als je verder wil gaan
mijn pakketje van louis was er na 3 dagen ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Je zou toch verwachten dat pakketjes uit Duitsland er wel binnen een week zouden moeten zijn, niet?
Ik wil verdammt mijn klepdeksel gaan reparen. Toch veel te warm om te rijden nu, het is heerlijk sleutelweer.
Ok, nog 1 reactie danquote:
quote:....
Dit was de laatste versie voor Windows XP.
.....
Heerlijk sleutelweer? Het is veel te warm, zelfs daarvoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Je zou toch verwachten dat pakketjes uit Duitsland er wel binnen een week zouden moeten zijn, niet?
Ik wil verdammt mijn klepdeksel gaan reparen. Toch veel te warm om te rijden nu, het is heerlijk sleutelweer.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Tankiej het volgende:
Heerlijk sleutelweer? Het is veel te warm, zelfs daarvoor![]()
Lekker joh. In het zonnetje, koud biertje erbij. Smerig word je toch wel van sleutelen dus douchen moet toch weer opnieuw, kan dat zweet er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ok, nog 1 reactie dan
IE 8.0 is de nieuwste ondersteunde versie voor XP
http://nl.wikipedia.org/w(...)#Internet_Explorer_8
[..]
[..]
Heerlijk sleutelweer? Het is veel te warm, zelfs daarvoor![]()
Gister m'n motor gewassen, zweette me kapot
Er was hier geen zonnetje meer gisteravond. Nu ook niet trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker joh. In het zonnetje, koud biertje erbij. Smerig word je toch wel van sleutelen dus douchen moet toch weer opnieuw, kan dat zweet er ook nog wel bij.
Waar is dat danquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:54 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Die brug zou ik wel eens op de motor willen rijden zeg, dat uiteinde
Inkantelen, systeemhelm open, rustig een kopje koffie drinken en na 2 volledige ronden pas weer de bocht uit
Ik gebruik 'm zo weinig en hij staat maar buiten te verpieteren (wel onder een hoes).quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Euwhja, en welkom
En hoezo zit je nou te overwegen om een Bandit te verkopen?Doe eens normaal
Die kuipquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
GUMMIIE!
http://link.marktplaats.nl/689153814
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een bazenbrommerquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
GUMMIIE!
[ afbeelding ]
Christus wat een lelijk hokquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
GUMMIIE!
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers! zo'n Bolletje is gewoon geweldig! De supersport van destijds en de kleuren zijn sowieso dikke win!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Een echte Bol d'Or heeft geen volle kuip.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ken je klassiekers! zo'n Bolletje is gewoon geweldig! De supersport van destijds en de kleuren zijn sowieso dikke win!
Dat is mooie van die bol d'or, daar hebben veel racers eigen kuipen voor gemaakt. Dat vind ik juist wel mooi, dat destijds allerlei racers en teams eigen kuipen maakten. Nu zijn die dingen niet meer te betalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een echte Bol d'Or heeft geen volle kuip.
Hij staat niet te koop ofzo, ik gebruik em gewoon, maar de 340 is veel mooierquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef picodealion het volgende:
Wat mag 'ie kosten? Waarom doe je 'm weg?
Moet er iemand met een tuinslang klaarstaan, ga je de wasstraat door of wacht je op de eerste-de-beste stortbui?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Waterdichte roltas en tanktas binnen, binnenkort ff volproppen en een testritje maken.
Ik doelde meer op het feit hoe alles op de motor te knopen en of het ook goed blijft zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet er iemand met een tuinslang klaarstaan, ga je de wasstraat door of wacht je op de eerste-de-beste stortbui?
Bazenfiets in bazen kleurstelling!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
GUMMIIE!
[ afbeelding ]
Is ook heul mooi iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef KneusTeun het volgende:
Of voor als gummie ipv een alpje een echt monster wil
http://link.marktplaats.nl/671567718
Ga jij vanavond nog rijden toevallig? gewoon ff stukje afkoelen op de fiets?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Bazenfiets in bazen kleurstelling!![]()
![]()
![]()
Ja, dat is wel een ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga jij vanavond nog rijden toevallig? gewoon ff stukje afkoelen op de fiets?
turbo erop jonguh!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Gummiebeer het volgende:
En ik wil wel wat meer power, want de Alp wordt mij te tam
ik neem je knipperlichten wel overquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan flikkert de Alp zeker uitelkaar
Misschien dat Marvin van MFoost ook wel meegaat, zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een idee![]()
Effe afwachten hoe de zogenaamde noodweer zich ontwikkeld
Ik zeg, excuus om setje te kopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Vrieskist het volgende:
Hmm, operatie spiegels monteren is mislukt:
1) Heb geen dopsleutels
Ja, maar zou wel moeten lijken op origineel, namelijk deze.quote:
Ja, binnenkort eens even kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zeg, excuus om setje te kopenik kan niet zonder de mijne.
Ja, dat denk ik dan ook. Hele hippe strakke universele spiegels past er ook niet bij.quote:
Hmjaquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Maegrim het volgende:
M'n seat cowl kost 150 euro ofzo, alle andere panelen 400+
Voorkant 600, achterkant 500, zijpanelen 500 per kantquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmjaduurste paneel voor de Alp is de front cowl, mag je 270 voor aftikken. Dan is het resp. 200 voor rechts en 170 voor links.
Ben echter op zoek naar de side covers, zijn kleinere panelen aan de zijkant. Die heb je voor onderhoud vaker eraf en gaan dus ook sneller kapoet (bij beiden zijn al plastic drukdingesen afgebroken bij me). Maar dan moet het natuurlijk in de juiste kleur enzo... en da's kut zoeken zonder foto's
Hmja preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:05 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Voorkant 600, achterkant 500, zijpanelen 500 per kant
...ik hou em maar gewoon heel
Zoiets heb ik nu ook gekocht, al is het dan niet origineel Honda.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef Maegrim het volgende:
Nee, originele van de 00/01 wil je hebben
Ik zit mobiel (hard aan het werk), maar ik zal zo even kijken
http://www.cmsnl.com/hond(...)ssy-bac_88120mbgd01/
http://www.cmsnl.com/hond(...)ssy-bac_88110mbgd01/
Nicequote:
Nice, voor hoelang?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen stap ik op de motort richting het VK
T/m zondag. Heb zaterdag ook een concert in Londen. Dus even combineren met een tourritje.quote:
Doe ik!quote:
Via Dover of Harwich?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
T/m zondag. Heb zaterdag ook een concert in Londen. Dus even combineren met een tourritje.
Dover jaquote:
Yes, dat is inderdaad wel het plan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker even stukkie binnendoor Kent/Zuid Engeland meepakken dan. Heuvelts
Ziet hier wat tussen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik zoek een onderdeel voor m'n '05 ZX-6R; de linker lamphouder van het knipperlicht. Niet te vinden op CMS.
Iemand tips?
Helaasch, ik heb alleen het interne gedeelte nodig.quote:
Sloopfiets opzoeken danquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Helaasch, ik heb alleen het interne gedeelte nodig.![]()
Toch bedankt
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Maegrim het volgende:
Bij de rit parkeren we toch wel steeds naast elkaar he, vrieskist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |