Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nu drijft ie aan, hij heeft 'm in zijn geheel in het water getyft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komen
Die Motoguzziquote:
Genoeg te vinden ja. Ik zou inderdaad voor een Japanner gaan, maar gewoon wat uitdagender wegen, waar het echt moeilijk rijden is ookquote:Op maandag 17 juni 2013 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ik een oude Honda CB zou verkiezen, maar dan inderdaad een wat langere reis. Spanje bijvoorbeeld, of naar Scandinavië
Vet kleurenschemaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:32 schreef BlackLining het volgende:
Die GS450's vind ik ook wel wat hebben trouwens. Heb daar ook wel eens een proefritje op gemaakt voor ik uiteindelijk de Bandit kocht:
[ afbeelding ]
Ik mag er zondag op.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Man man man wat zou ik graag een bike als dit willen kopen.
Woonde ik maar niet in Amsterdam
Zo'n klassiek model blijft ook gewoon mooi natuurlijkquote:
Jajajaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch dat die opmerking nou juist van jou moet komen
Beetje jammer dat die dan al gauw boven de 500 komen...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n klassiek model blijft ook gewoon mooi natuurlijk
INB4 Triumph Thruxton, Bonneville of Scrambler
Ja preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Toch nog best een hoop bazenmachines voor dat geld
GS500quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Best cheap die dingen!
http://link.marktplaats.nl/681480216
Ik zou het serieus gaaf vinden om mee te doen met zo'n trip. Lekker excuus om zo'n klassiek hok te kopen en reis te maken met gelijkgestemde idioten.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja preciesDat nodigt nog eens uit tot het kopen en modden van zo'n ding. Als ik een goede sleutelplaats zou hebben, had ik zo'n machine gekocht.
Ja, zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zou het serieus gaaf vinden om mee te doen met zo'n trip. Lekker excuus om zo'n klassiek hok te kopen en reis te maken met gelijkgestemde idioten.
Daadkracht, zoals bij de meeste mensenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me dan altijd af, wat houd me eigenlijk tegen om dat ook te gaan doen? Helaas nog een jaartje studie en werken, maar ik ga toch eens kijken of ik iets kan organiseren dat ik wat flexibeler zit in het indelen van mijn tijd zodat ik ook eens dat soort grappen uit kan halen.
Maar volgens mij prima voor zo'n 500 euro challenge, veel onderdelen voor weinig en makkelijk te onderhouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GS500Post die lekker in het brommertopic..
Niet zozeer vanwege vermogen want het zijn nog vrij pittige dingen, maar het zijn van die kleine, ielige, gammele brommertjes..
Mijn fiets van (met kosten erbij) onder de 500 euro heeft 35 kw ongeveer, prima vermogen voor de leeftijd en de prijsquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef crossover het volgende:
Dag
Ik lees al een tijdje mee. Ik heb sinds november 2009 mijn motorrijbewijs. Eerste motor was een Bandit 600, heb nu al een jaar of zo een 1200 en die bevalt nog vrij goed. Helaas niet heel veel tijd om erop te rijden en ook geen mogelijkheid om 'm te stallen.
Die oude motoren die hier nu gepost worden vind ik helemaal fantastischAl zou ik het vermogen en de remkracht wel missen.
Zit ook te twijfelen of ik mijn Bandit houd als ik ga verhuizen naar Amsterdam en met de trein moet gaan reizen voor werk...
Probleem is dan wel dat je bij terugkomst met nóg een fiets zit opgescheept die je onmogelijk kan verkopen zonder je hart te brekenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daadkracht, zoals bij de meeste mensenals je iets wil kan je het makkelijk doen.
Ik hou me aanbevolen in elk geval, lijkt me briljant
Euwhja, en welkomquote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef crossover het volgende:
Dag
Ik lees al een tijdje mee. Ik heb sinds november 2009 mijn motorrijbewijs. Eerste motor was een Bandit 600, heb nu al een jaar of zo een 1200 en die bevalt nog vrij goed. Helaas niet heel veel tijd om erop te rijden en ook geen mogelijkheid om 'm te stallen.
Die oude motoren die hier nu gepost worden vind ik helemaal fantastischAl zou ik het vermogen en de remkracht wel missen.
Zit ook te twijfelen of ik mijn Bandit houd als ik ga verhuizen naar Amsterdam en met de trein moet gaan reizen voor werk...
Sleutelfietsie voor erbij is toch leuk - gewoon zorgen dat het vooraf al iets is wat je 'erbij' wilde hebben. Ik zie het maar zo gebeuren dat ik 'm vervolgens ombouw voor een andere trip ofzo - zie het mezelf nog doen ookquote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat je bij terugkomst met nóg een fiets zit opgescheept die je onmogelijk kan verkopen zonder je hart te breken
Godverdomme wat gaafquote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/688427340
Genoeg leuke klassiekers!
Dat wil wel doorrijden ja. Belachelijk goedkoop zeg!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/688136734
Dan is de rit zo achter de rug!
Dat levert de mooiste verhalen op hequote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef BlackLining het volgende:
Ergens op een verlaten bergweggetje in de Alpen je carburateurs repareren. Toch ergens wel grappig. Waarschijnlijk vooral achteraf
Helemaal mee eens! daarom zou je eigenlijk pre 70's fietsen moeten nemenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
Alleen al dat de meeste motoren van 500 eu uit de 80s komen maakt het al zo vetbazen kleurenschema's overal!
Denk dan echter niet dat ik zo'n FJ zou kiezen. Het moet een beetje 'sense of occasion' hebben, dat het wat speciaals is om zo'n reis erop te maken. Op die FJ boeit het geen kut, maar op die CX zou het door de motor zelf al een ervaring wezen.
Mwoh, lijkt me misschien overdreven. Die ouwe 80s hokken zijn zo lekker bazig fout, en dan met een groepie van die dingen zo'n trip makenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! daarom zou je eigenlijk pre 70's fietsen moeten nemen
En zoiets is ook wel iets voor mij, effe een middag of wat sleutelen om zoiets weer goed aan de praat te krijgen en dan voor erbijquote:Op maandag 17 juni 2013 17:26 schreef KneusTeun het volgende:
Damn!
http://link.marktplaats.nl/686795982
Jammer dat ik niet zou weten wat zo'n probleem kan zijn, anders had ik hem meteen opgehaald!
Oja, das waar ook!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb er net zo een origineel verkocht
Waarom dekken sommigen hun kentekenplaat af eigenlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Vrieskist het volgende:
Hmm, een oude Honda MagnaWel comfy
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik ga morgen genieten van het mooie weer. Maar me remmen voelen de laatste tijd wat sponzig aan en piepen, kan ik dan langs de dealer gaan om er naar te laten kijken, ik heb nog 2 maanden garantie (valt dat eronder?).
Met garantie altijd langs gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik ga morgen genieten van het mooie weer. Maar me remmen voelen de laatste tijd wat sponzig aan en piepen, kan ik dan langs de dealer gaan om er naar te laten kijken, ik heb nog 2 maanden garantie.
Omdat de motor gejat isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom dekken sommigen hun kentekenplaat af eigenlijk?
Kunnen ze misschien ook me ketting spannen, hoorde dattie wat slap stond. En als ik hoor hoe Juicyhil dat aanpakte doe ik het liever niet zelfquote:
Misschien omdat je tegenwoordig gegevens kan opvragen met je mobiel, dat mensen de 2e hands waarde zien en lager gaan beiden?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat de motor gejat is
Maar ik snap dat ook nooit, tenzij ze liegen over aantal eigenaren ofzo.
Hetzelfde als met poser foto's met gesjopte plaat. Net alsof ze iets te verbergen hebben idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat de motor gejat is
Maar ik snap dat ook nooit, tenzij ze liegen over aantal eigenaren ofzo.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien ook me ketting spannen, hoorde dattie wat slap stond. En als ik hoor hoe Juicyhil dat aanpakte doe ik het liever niet zelf
Ben je ook een knuppel als je dat niet aan de hand van andere MP advertenties kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Misschien omdat je tegenwoordig gegevens kan opvragen met je mobiel, dat mensen de 2e hands waarde zien en lager gaan beiden?
Zat er ook een doorwaai broek tussen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vanmiddag bij de Gamma om een plafondventilator met lamp te kopen (hééél fijn voor de aankomende dagen) en toen zag ik dat ze ook motorkleding hadden.
Het zit niet in het vaste assortiment, maar de verkoper zei dat het meerdere keren per jaar terug kwam. Helmen (integraal, systeem en jet), broeken en jassen (alleen textiel), laarzen, handschoenen, regen (over)kleding enzo.
Geen idee of het überhaupt wat is, maar als er iemand nog op zoek is toevallig voor weinig.
Vanmiddag al?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zat er ook een doorwaai broek tussen?
Het was verdorie peentjes zweten vanmiddag
Niet op gelet eigenlijk. Duurste artikel (jas geloof ik) was iets van 80 of 90 euro. Geen idee wat de kwaliteit is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zat er ook een doorwaai broek tussen?
Het was verdorie peentjes zweten vanmiddag
Alles gelijk mooi schoon gebrand!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef klawie het volgende:
ik zou nog posten hoe het met me motor ging met de gemengde brandstof,hij loopt nog als een trein rookt als ik normaal rij niet maar als ik opeens ga versnellen of in zijn neutraal effe flink gas geef komt er een vette rookpluim uit( wel gaaf) en verder moet ik ook iets langer door starten maar de eerste tank is leeg gereden
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaaldquote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vanmiddag bij de Gamma om een plafondventilator met lamp te kopen (hééél fijn voor de aankomende dagen) en toen zag ik dat ze ook motorkleding hadden.
Het zit niet in het vaste assortiment, maar de verkoper zei dat het meerdere keren per jaar terug kwam. Helmen (integraal, systeem en jet), broeken en jassen (alleen textiel), laarzen, handschoenen, regen (over)kleding enzo.
Geen idee of het überhaupt wat is, maar als er iemand nog op zoek is toevallig voor weinig.
heb er nu weer een tank pure benzine in zitten hierna doe ik er weer effe een helft zooi erin en helft benzine scheelt wel met tanken ;pquote:
Niks voor langere ritten dus, qua comfort.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaald
Die helmen zou ik niet doen nee, heel veel last van windruis. Maar qua kleding is het spul bij de Lidl wel goed in ieder geval, vooral de onder-/thermokleding die ze daar regelmatig hebben. Goedkoop, maar minstens zo goed als het dure spulquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks voor langere ritten dus, qua comfort.
Voor het mountainbiken heb ik thermokleding en fietshandschoenen van de Lidl en die bevallen goed idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die helmen zou ik niet doen nee, heel veel last van windruis. Maar qua kleding is het spul bij de Lidl wel goed in ieder geval, vooral de onder-/thermokleding die ze daar regelmatig hebben. Goedkoop, maar minstens zo goed als het dure spul
Maar die CE keur is minder strikt dan het keur van de merken zelf, dus tis waarschijnlijk wel een gevalletje "je krijgt waarvoor je betaald" denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde bij lidl aldi enz enz op MF loopt er een heel topic over. Het is gewoon goedgekeurd spul die helmen enzo maar qua comfort ed moet je gewoon rekening houden dat je krijgt waar je voor betaald
quote:Ik weet niet of 1 van jullie er wat aan heeft, maar ik kwam gisteren in de kringloop aan de Emmastraat in Enschede een MZ 150 trophy tegen. Een opknapper, maar hij oogde m.i. behoorlijk compleet.
Ik heb al genoeg rond m'n huis staan, bovendien heb ik nog een Jawa op te knappen.
Die zijn op zich ook wel redelijk, je moet alleen niet verwachten dat ze 5+ jaar mee gaan. Ze zijn na 1-2 jaar wel redelijk ver heen als je ze regelmatig gebruikt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor het mountainbiken heb ik thermokleding en fietshandschoenen van de Lidl en die bevallen goed idd.
Maar hoe is het qua motorbroeken en motorjassen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
Van MF, leek me wel wat voor gummie!
[..]
[ afbeelding ]
Wat komt er onder?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef stinkie het volgende:
MOrgen nieuw rubber halen.
Vorige week in die hoosbui dreef ik van de weg af
Gewone pilot powers. Zit er sinds vorig jaar achter ook op en gaat prima. Type goedkeuring hebben toch maar 1 of 2 onbetaalbare bandenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat komt er onder?
Moet wel stevig rubber hebben met zo'n ding volgens mij. Als jij die Conti's er onder zou leggen is na één keer gas geven het karkas zichtbaar denk ik
tja geen keus hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga vandaag niet rijden. Daar is niks leuks meer aan.
Even een paar zaken afwerken nog, dan zie je mij de rest van de dag op het terras.
Of misschien dat ik tóch nog even op de motor naar het buitenbad hier rijd![]()
Ik moet vandaag vanuit huis werken. Maar thuis heb ik ten eerste geen airco, en ten tweede een zeer aanlokkelijk dakterras wat de productiviteit niet ten goede komtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja geen keus heanders moet ik fietsen naar mijn werk
want vanavond kan ik niet meer met de trein terug
ik zal het eens voorstellen bij mijn teammanagerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet vandaag vanuit huis werken.
Trein is ook niet alles met deze temperaturen. Die sprinters hebben de airco anders afgesteld (lees temperatuur tropisch zwemparadijs) dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja geen keus heanders moet ik fietsen naar mijn werk
want vanavond kan ik niet meer met de trein terug
het systeem werkt gewoon kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Trein is ook niet alles met deze temperaturen. Die sprinters hebben de airco anders afgesteld (lees temperatuur tropisch zwemparadijs) dan vorige jaren.
Het is vreselijk offtopic, maar ik ga deze tip vanmiddag even in de praktijk brengenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het systeem werkt gewoon kutin die sprinters kun je bij hoge temperaturen het beste bij de deuren gaan staan in het gedeelte waar de fietsen ook horen
Wat? Een dakterras op de trein?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zal het eens voorstellen bij mijn teammanager
nee thuis werkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik vraag me af wanneer mijn draadtapset eindelijk eens bezorgd wordtDan kan ik lekker gaan beunen. Het is wel mooi sleutelweer immers.
[..]
Wat? Een dakterras op de trein?
Bij thuiskomst een laagje water in de laarzen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Straks gewoon volledig ingepakt op de motor, dat belooft wat
Tijd voor slippers en de korte broek!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef handboek het volgende:
Nooit gedacht dat deze dag zou komen maar... Het is te warm geworden voor leer hier in Nederland....
Ik zit te bedenken hoe ik zo snel mogelijk thuis ben. Gelukkig zit ik na 500m al op de snelweg, laatste stukje wordt alleen een helquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij thuiskomst een laagje water in de laarzen?
Dan wordt moeders boos: 'Ik mag toch hopen dat gij niet in oe korte broek op dien motor gaat zitten of wel?'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Tijd voor slippers en de korte broek!
Ik zit ook al te denken. Motorpak met daaronder alleen een korte broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken hoe ik zo snel mogelijk thuis ben. Gelukkig zit ik na 500m al op de snelweg, laatste stukje wordt alleen een hel
Niet in de file die ik straks wel hebquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
Kevlarbroek, motorjas half open... 't is wel te doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |