abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127904868
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef Chadi het volgende:

[..]


[..]

ga je nu lachen?
:D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904889
Gerechtigheid :) Al heeft Spong wel afgedaan imo. Met z'n aderafwijking.. :r Maargoed, advocaat ditdat
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 17 juni 2013 @ 15:35:27 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_127904989
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Xa1pt het volgende:

Want de daders waren geen Nederlanders natuurlijk. En Nederlanders doen dit soort dingen nooit. Het kan zo uit de koker van Pim Fortuin komen.
Pim O+
pi_127905491
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gerechtigheid :) Al heeft Spong wel afgedaan imo. Met z'n aderafwijking.. :r Maargoed, advocaat ditdat
Je hebt die vent nooit eerder gehoord? Die gast is echt gek. Vorig jaar zat ie nog een moord van een moeder op haar kinderen 'goed' te praten omdat ze het vroeger ook al deden. En toen kwam ie dus serieus met het voorbeeld Medea. En allemaal maar meeknikken daar bij dwdd...
Hoe fucking dom kan je zijn...
pi_127906353
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees z'n post nog eens. Het is het kortzichtige wij/zij-denken waarvan men Marokkanen beticht.

[..]

Want de daders waren geen Nederlanders natuurlijk. En Nederlanders doen dit soort dingen nooit. Het kan zo uit de koker van Pim Fortuin komen.
Ik denk dat Pim net iets anders dacht en het ook iets anders had verwoord. Dit soort teksten zijn natuurlijk belachelijk, hoewel het aantoonbaar is dat excessief geweld vaker met Marokkaanse betrokkenheid voorkomt. Maar hij zegt zo ongeveer dat Marokkanen stelselmatig Nederlanders doodschoppen oid.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 17 juni 2013 @ 16:09:07 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127906372
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Nee, overduidelijk niet. Sommigen roepen nu dat ze een parodie is, maar meer dan 20.000 tweets voor parodie spelen, lijkt me toch rijkelijk veel...

Volgens mij is dit oprecht een weergave van de gedachten die onder bepaalde groepen "Nederlanders" leven. Een paar Marokkanen worden veroordeeld, dus alles en iedereen moet het ontgelden. Van rechters tot media, tot "oude Hollanders".
In deze rechtszaak zijn er geen winnaars denk ik. Nu is het nog steeds wachten op de KNVB vindt ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:11:17 #57
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127906469
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef LXIV het volgende:
_Marokkaansee twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:28:56 Toekomst is verpest voor de jongens, en Yassine is zijn vader voor 6 jaar kwijt. reageer retweet
Er is ook een jongen die zijn vader nu voor altijd kwijt is. En daar ook niet meer op bezoek kan gaan of hem even kan opbellen. Denkt die vrouw daar wel aan?
Twitter is verwijdert. :(
pi_127906473
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

In deze rechtszaak zijn er geen winnaars denk ik. Nu is het nog steeds wachten op de KNVB vindt ik.
Wat moet de KNVB nu nog doen dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 17 juni 2013 @ 16:12:54 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127906540
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat moet de KNVB nu nog doen dan?
De voetbalclub van de daders bestaat nog steeds bijvoorbeeld. En ik vindt dat clubs waar ook maar een klein beetje geweld plaats vindt gelijk gesloten moeten worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_127906581
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

De voetbalclub van de daders bestaat nog steeds bijvoorbeeld. En ik vindt dat clubs waar ook maar een klein beetje geweld plaats vindt gelijk gesloten moeten worden.
Ik vind.

En verder ga ik hier maar niet op in.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127906615
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

De voetbalclub van de daders bestaat nog steeds bijvoorbeeld. En ik vindt dat clubs waar ook maar een klein beetje geweld plaats vindt gelijk gesloten moeten worden.
Dan kan je de KNVB opdoeken
  maandag 17 juni 2013 @ 16:18:54 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127906785
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind.

En verder ga ik hier maar niet op in.
De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:20:10 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_127906845
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef LXIV het volgende:
_Marokkaansee twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:28:56 Toekomst is verpest voor de jongens, en Yassine is zijn vader voor 6 jaar kwijt. reageer retweet
Er is ook een jongen die zijn vader nu voor altijd kwijt is. En daar ook niet meer op bezoek kan gaan of hem even kan opbellen. Denkt die vrouw daar wel aan?
Dan zeg je toch helemaal niets meer als je zo'n bericht langs ziet komen. Bizar hoe die wezens denken. Egoïstisch, kortzichtig, respectloos en racistisch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_127906880
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Alle nachtclubs en cafés waar geweld is geweest ook maar dicht doen? Kost de maatschappij ook klauwen met geld.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127906887
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Xa1pt het volgende:
Want de daders waren geen Nederlanders natuurlijk. En Nederlanders doen dit soort dingen nooit. Het kan zo uit de koker van Pim Fortuin komen.
Nee hoor, je kunt een boel lelijks over hem zeggen, maar deze achterlijke cultuur van kwaadaardige kleingeestigheid daar stond hij ver boven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:25:51 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907110
gelukkig is het scooterdebacle geen precedent geworden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127907168
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Re het volgende:
gelukkig is het scooterdebacle geen precedent geworden
Wat had dat met deze zaak te maken?
  maandag 17 juni 2013 @ 16:28:17 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127907191
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat had dat met deze zaak te maken?
Die ventjes kregen vrijspraak omdat men naar elkaar bleef wijzen.
Dat deed men hier ook.
Graag op anoniem
pi_127907200
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Ik zeg toch dat ik er niet op in ga? Waarom deze post dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127907219
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die ventjes kregen vrijspraak omdat men naar elkaar bleef wijzen.
Nee. Ze zijn vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was. Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:29:14 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907227
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat had dat met deze zaak te maken?
dat is gebruikt om het we weten niet wie het gedaan heeft dus iedereen gaat vrij principe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127907251
Nu is het verschil wel dat daar ook echt maar 1 bestuurder was, en hier iedereen bewezen heeft geschopt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 17 juni 2013 @ 16:30:05 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907269
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Ze zijn vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was. Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
er was toch echt iemand dood gereden door de bestuurders van de desbetreffende scooter, alleen wie van de twee het was wist men niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 17 juni 2013 @ 16:30:30 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127907288
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
Men kon mede door hun verwijten naar elkaar niet achterhalen wie er bestuurder was, het had er dus alles mee te maken.
Graag op anoniem
pi_127907543
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Re het volgende:

[..]

er was toch echt iemand dood gereden door de bestuurders van de desbetreffende scooter, alleen wie van de twee het was wist men niet...
Ja, alleen kon men dus niet bewijzen wie het was. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen?

Voorbeeldje: stel, je hebt een café waar 100 man aanwezig is. In het café wordt iemand neergestoken. Deuren gaan meteen op slot, de dader is dus nog binnen. Er zijn verder geen bewijzen. Men weet gewoonweg niet wie het gedaan heeft, is NIET achter te komen.
In die situatie vindt iedereen het logisch dat er niemand veroordeeld wordt. Waarom is dat ineens niet meer logisch als de groep mogelijke daders kleiner wordt?
pi_127907617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Men kon mede door hun verwijten naar elkaar niet achterhalen wie er bestuurder was, het had er dus alles mee te maken.
Nee. De bestuurder loog over zijn rol, de passagier sprak gewoon de waarheid. We weten alleen niet wie de bestuurder was, en wie de passagier. Het naar elkaar wijzen had hier dus niks mee te maken. Het liegen van de bestuurder wel (deels).
  maandag 17 juni 2013 @ 16:52:44 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127908304
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, alleen kon men dus niet bewijzen wie het was. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen?

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Graag op anoniem
pi_127908417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Nee, en toch zijn ze veroordeeld. Oftewel: het naar elkaar wijzen heeft geen invloed. Fijn dat je het nu ook snapt!
pi_127908460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt een boel lelijks over hem zeggen, maar deze achterlijke cultuur van kwaadaardige kleingeestigheid daar stond hij ver boven.
Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
pi_127908731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Je hebt die vent nooit eerder gehoord? Die gast is echt gek. Vorig jaar zat ie nog een moord van een moeder op haar kinderen 'goed' te praten omdat ze het vroeger ook al deden. En toen kwam ie dus serieus met het voorbeeld Medea. En allemaal maar meeknikken daar bij dwdd...
Hoe fucking dom kan je zijn...
Die gast niet gek, die gast voert de gekste dingen aan om zijn cliënten vrij te pleiten. Ook al moet hij daar vér, heel ver over morele, ethische grenzen heen. Hij heeft zelfs een man van moord vrijgepleit die het lijkt van zijn vrouw had ingemetseld bij z'n broer onder het toilet.
pi_127911088
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:02:10 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911181
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
Wanneer ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911293
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 18:05:45 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_127911319
Geert-Iem Roos , ook zo'n lapzwans.

En dan die familie, niet zo vreemd dat die jongens zo zijn als je de reacties van de ouders hoort.
pi_127911640
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
Pim Fortuyn schreef toch in de Elsevier dat Marianne Vaatstra niet door een Fries vermoord zou zijn? Want dat deden echte Friezen tenslotte niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:18:21 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911748
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef arjan1212 het volgende:
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
Hitler kreeg geen advocaat toen hoor.
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911874
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 17 juni 2013 @ 18:35:36 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_127912385
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Waar kan je foto's van ze vinden? :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_127912810
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Re het volgende:

dat is gebruikt om het we weten niet wie het gedaan heeft dus iedereen gaat vrij principe
Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127913123
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Die is bijzonder hardnekkig, ja ;(
pi_127914013
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Die gast niet gek, die gast voert de gekste dingen aan om zijn cliënten vrij te pleiten. Ook al moet hij daar vér, heel ver over morele, ethische grenzen heen. Hij heeft zelfs een man van moord vrijgepleit die het lijkt van zijn vrouw had ingemetseld bij z'n broer onder het toilet.
Dat is niet zijn probleem, maar van het rechtssysteem. Iedereen is toch verplicht een advocaat te krijgen, zo werkt het nou eenmaal. Dus natuurlijk zal ie met de vreemdste redenen komen om zijn cliënt vrij te pleiten. Als hij iemand vrij heeft weten te krijgen waarvan zeker is (of jij zeker weet??) dat ie iemand vermoord heeft, dan loopt de rechter te slapen denk ik :')

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Facts don't care about your feelings
pi_127914364
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
Erg blond was hij inderdaad niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:28:21 #93
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_127914771
Het is niet te geloven dat die racistische Marokkaanse voetballers zo'n belachelijk lage straf hebben gekregen.
pi_127916341
Ach,dit zat erin.
  Trouwste user 2022 maandag 17 juni 2013 @ 20:10:22 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_127916772
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Dat wordt alleen maar erger met dit kabinet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127917484
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Scorpie het volgende:
Ach,dit zat erin.
Zegt de user die vrijspraak voor de daders voorspelde ...
pi_127917526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Alle advocaten zijn in beginsel goed genoeg om je bij te staan. Dat rijken de besten kunnen nemen klopt, maar dat geldt natuurlijk voor alles. Ze hebben gemiddeld gezien ook een mooiere woning, een mooiere vrouw (of iig iets leuks ernaast als ze nog bij de eerste zijn en die was minder bedeeld), een mooier leven.

De teruggang van hun leven naar de cel is dan weer wel groter...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127918242
Tja. Las ik trouwens nou ook ergens dat één van die gasten die al 30 jaar in NL woont toch nog een tolk nodig had om dingen te begrijpen? Hoe triest eigenlijk...
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:42:50 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_127918397
Dat er ook maar drie verdachten aanwezig waren. De minachting.
Dat die familie ze niet naar de zitting geschópt heeft. Over respect gesproken.
pi_127918539
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zegt de user die vrijspraak voor de daders voorspelde ...
Het is toch ook virtueel vrijspraak? Voor het einde van het jaar lopen de meesten al weer vrij rond. Sterker nog, het merendeel komt niet eens opdagen voor de uitspraak, hoe bedoel je minachting? :D die jochies hebben op elk front gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')