abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127904200
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef LXIV het volgende:
Verder vind ik de straffen wel laag, maar zeker niet tegenvallen gezien uitspraken in soortgelijke gevallen (doodrijden scooterongeluk bij vlucht politie met dodelijke afloop) waar vaak vrijspraak volgde.
Hoe kan de strafmaat bij vrijspraak te laag zijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:17:15 #27
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_127904227
De volle mep. Heel je leven aan gort.
Dit, dus.
pi_127904242
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat lees ik dus nergens.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Nieuwenhuizen.dhtml
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904321
quote:
Check, had ik nog niet gelezen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127904347
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je dat niet doet dan geef je dat soort mensen feitelijk een vrijkaart om in groepsverband Nederlanders dood te schoppen. Goed dus dat ze er niet gratis vanaf komen omdat ze in groepsverband hun acties ondernemen. Juist voor hyeana's (laf en agressief groepsgedrag) als dit zijn is het goed dat dit kan.
Dit soort opmerkingen vallen in dezelfde categorie als de twitterende mevrouw. :')
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 15:19:48 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_127904359
Het wachten is op het hoger beroep. Met deze uitspraak hebben de verdachten niets te verliezen. Al zou het natuurlijk verukkelijk zijn als dit asosiale uitschot in hoger beroep een nog hardere douw krijgt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 15:19:56 #32
8781 crew  Frutsel
pi_127904364
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is mijn vraag niet. Als niet is bewezen wie daadwerkelijk heeft geschopt, hoe kun je dan welke straf opleggen, dat is meer m'n vraag.
In deze zaak oordeelde de rechter dat wel is bewezen dat deze verdachten allemaal geschopt hebben. Of bedoel jij in het algemeen en niet op deze zaak in het bijzonder?
pi_127904411
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat is mijn vraag niet. Als niet is bewezen wie daadwerkelijk heeft geschopt, hoe kun je dan welke straf opleggen, dat is meer m'n vraag.
Handelen als groep. Dan is niet van belang dat je precies kan bewijzen wie welke klap uitgedeeld heeft, dan is het een groepsdaad geworden.

Je kan je daar alleen aan onttrekken door je daar echt aan te onttrekken (b.v. zodra er geslagen wordt, weglopen).

Bij de scooter is dat anders. Als je achterop zit kun je je niet onttrekken aan wat er gebeurt (je stapt niet af bij 80 km/u) en sowieso is het veroorzaken van een verkeersongeval in beginsel alleen te wijten aan de bestuurder (uitzondering is aan het stuur rukken b.v.).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127904492
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is mijn vraag niet. Als niet is bewezen wie daadwerkelijk heeft geschopt, hoe kun je dan welke straf opleggen, dat is meer m'n vraag.
Wie de uiteindelijke fatale schop dan heeft uitgedeeld is van ondergeschikt belang volgens mij. Als je met 10 man op iemand inschopt is de verwijtbaarheid / schuld gelijk.
pi_127904509
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Handelen als groep. Dan is niet van belang dat je precies kan bewijzen wie welke klap uitgedeeld heeft, dan is het een groepsdaad geworden.

Je kan je daar alleen aan onttrekken door je daar echt aan te onttrekken (b.v. zodra er geslagen wordt, weglopen).

Inderdaad. Als jij met een dief gaat winkelen ben je ook medeplichtig, ook al heb je niks gestolen.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:24:41 #36
241662 Jian
Well, well, well
pi_127904590
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen vallen in dezelfde categorie als de twitterende mevrouw. :')
Nee, volgens mij niet hoor, die mevrouw verdedigt de hyena's terwijl LXIV ze juist veroordeelt :)
pi_127904594
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Als jij met een dief gaat winkelen ben je ook medeplichtig, ook al heb je niks gestolen.
Ligt eraan met welk oogpunt je bent gaan winkelen en of je op de hoogte was van de acties van die winkeldief.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904595
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

Inderdaad. Als jij met een dief gaat winkelen ben je ook medeplichtig, ook al heb je niks gestolen.
Dan moet je wel enige wetenschap hebben hoor... Als jouw vriendin tijdens het passen per ongeluk een lingeriesetje aanhoudt en ze wordt betrapt daarop, dan kan dat jou weer niet verweten worden. Als ze het verteld heeft, of je ziet het en loopt mee naar buiten wordt het weer wat anders.

Gelukkig maar, want je moet natuurlijk wel anders kunnen handelen om verwijtbaarheid te hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127904624
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet hoor, die mevrouw verdedigt de hyena's terwijl LXIV ze juist veroordeelt :)
Ze getuigen van dezelfde kortzichtigheid. :)
pi_127904628
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je dat niet doet dan geef je dat soort mensen feitelijk een vrijkaart om in groepsverband Nederlanders dood te schoppen. Goed dus dat ze er niet gratis vanaf komen omdat ze in groepsverband hun acties ondernemen. Juist voor hyeana's (laf en agressief groepsgedrag) als dit zijn is het goed dat dit kan.
gast... get a life
  maandag 17 juni 2013 @ 15:26:51 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_127904671
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze getuigen van dezelfde kortzichtigheid. :)
Nee hoor! :)
pi_127904680
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

gast... get a life
Hij heeft een punt toch?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904695
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hij heeft een punt toch?
vind je?
pi_127904721
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

vind je?
Of hadden die gasten vrijgesproken moeten worden omdat niet duidelijk is wie de dodelijke schop gaf? Heb je dat liever?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 17 juni 2013 @ 15:29:07 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_127904741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

vind je?
Ja, volg het vanaf de vraag van Da_Sadman en hij heeft een punt :Y
pi_127904756
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Of hadden die gasten vrijgesproken moeten worden omdat niet duidelijk is wie de dodelijke schop gaf? Heb je dat liever?
Ja ik vind van wel :D dit slaat toch nergens op ????
pi_127904786
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Of hadden die gasten vrijgesproken moeten worden omdat niet duidelijk is wie de dodelijke schop gaf? Heb je dat liever?
Lees z'n post nog eens. Het is het kortzichtige wij/zij-denken waarvan men Marokkanen beticht.

quote:
Als je dat niet doet dan geef je dat soort mensen feitelijk een vrijkaart om in groepsverband Nederlanders dood te schoppen. Goed dus dat ze er niet gratis vanaf komen omdat ze in groepsverband hun acties ondernemen. Juist voor hyeana's (laf en agressief groepsgedrag) als dit zijn is het goed dat dit kan.
Want de daders waren geen Nederlanders natuurlijk. En Nederlanders doen dit soort dingen nooit. Het kan zo uit de koker van Pim Fortuin komen.
pi_127904796
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja ik vind van wel :D dit slaat toch nergens op ????
:')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904827
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees z'n post nog eens. Het is het kortzichtige wij/zij-denken waarvan men Marokkanen beticht.

[..]

Ah, dat had wel wat anders verwoord kunnen worden ja :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127904834
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

:')
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Chadi het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik de rechter in deze graag een bloemetje zou willen sturen. Ook al zal zijn beslissing in hoger beroep waarschijnlijk terug gedraaid worden :P
ga je nu lachen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')