abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127906615
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

De voetbalclub van de daders bestaat nog steeds bijvoorbeeld. En ik vindt dat clubs waar ook maar een klein beetje geweld plaats vindt gelijk gesloten moeten worden.
Dan kan je de KNVB opdoeken
  maandag 17 juni 2013 @ 16:18:54 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127906785
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind.

En verder ga ik hier maar niet op in.
De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:20:10 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_127906845
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef LXIV het volgende:
_Marokkaansee twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:28:56 Toekomst is verpest voor de jongens, en Yassine is zijn vader voor 6 jaar kwijt. reageer retweet
Er is ook een jongen die zijn vader nu voor altijd kwijt is. En daar ook niet meer op bezoek kan gaan of hem even kan opbellen. Denkt die vrouw daar wel aan?
Dan zeg je toch helemaal niets meer als je zo'n bericht langs ziet komen. Bizar hoe die wezens denken. Egoïstisch, kortzichtig, respectloos en racistisch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_127906880
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Alle nachtclubs en cafés waar geweld is geweest ook maar dicht doen? Kost de maatschappij ook klauwen met geld.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127906887
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Xa1pt het volgende:
Want de daders waren geen Nederlanders natuurlijk. En Nederlanders doen dit soort dingen nooit. Het kan zo uit de koker van Pim Fortuin komen.
Nee hoor, je kunt een boel lelijks over hem zeggen, maar deze achterlijke cultuur van kwaadaardige kleingeestigheid daar stond hij ver boven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:25:51 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907110
gelukkig is het scooterdebacle geen precedent geworden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127907168
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Re het volgende:
gelukkig is het scooterdebacle geen precedent geworden
Wat had dat met deze zaak te maken?
  maandag 17 juni 2013 @ 16:28:17 #68
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127907191
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat had dat met deze zaak te maken?
Die ventjes kregen vrijspraak omdat men naar elkaar bleef wijzen.
Dat deed men hier ook.
Graag op anoniem
pi_127907200
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

De betreffende club was al eerder betrokken bij incidenten. Had de club al eerder opgedoekt geweest. I.p.v de slappe houding die de KNVB al jaren heeft had de grensrechter wellicht nog geleefd. En al het geweld op en rond het voetbal kost de samenleving bakken met geld.
Ik zeg toch dat ik er niet op in ga? Waarom deze post dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127907219
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die ventjes kregen vrijspraak omdat men naar elkaar bleef wijzen.
Nee. Ze zijn vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was. Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:29:14 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907227
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat had dat met deze zaak te maken?
dat is gebruikt om het we weten niet wie het gedaan heeft dus iedereen gaat vrij principe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_127907251
Nu is het verschil wel dat daar ook echt maar 1 bestuurder was, en hier iedereen bewezen heeft geschopt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 17 juni 2013 @ 16:30:05 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127907269
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Ze zijn vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was. Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
er was toch echt iemand dood gereden door de bestuurders van de desbetreffende scooter, alleen wie van de twee het was wist men niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 17 juni 2013 @ 16:30:30 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127907288
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het naar elkaar wijzen had er geen zak mee te maken.
Men kon mede door hun verwijten naar elkaar niet achterhalen wie er bestuurder was, het had er dus alles mee te maken.
Graag op anoniem
pi_127907543
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Re het volgende:

[..]

er was toch echt iemand dood gereden door de bestuurders van de desbetreffende scooter, alleen wie van de twee het was wist men niet...
Ja, alleen kon men dus niet bewijzen wie het was. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen?

Voorbeeldje: stel, je hebt een café waar 100 man aanwezig is. In het café wordt iemand neergestoken. Deuren gaan meteen op slot, de dader is dus nog binnen. Er zijn verder geen bewijzen. Men weet gewoonweg niet wie het gedaan heeft, is NIET achter te komen.
In die situatie vindt iedereen het logisch dat er niemand veroordeeld wordt. Waarom is dat ineens niet meer logisch als de groep mogelijke daders kleiner wordt?
pi_127907617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Men kon mede door hun verwijten naar elkaar niet achterhalen wie er bestuurder was, het had er dus alles mee te maken.
Nee. De bestuurder loog over zijn rol, de passagier sprak gewoon de waarheid. We weten alleen niet wie de bestuurder was, en wie de passagier. Het naar elkaar wijzen had hier dus niks mee te maken. Het liegen van de bestuurder wel (deels).
  maandag 17 juni 2013 @ 16:52:44 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127908304
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, alleen kon men dus niet bewijzen wie het was. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen?

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Graag op anoniem
pi_127908417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Nee, en toch zijn ze veroordeeld. Oftewel: het naar elkaar wijzen heeft geen invloed. Fijn dat je het nu ook snapt!
pi_127908460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt een boel lelijks over hem zeggen, maar deze achterlijke cultuur van kwaadaardige kleingeestigheid daar stond hij ver boven.
Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
pi_127908731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Je hebt die vent nooit eerder gehoord? Die gast is echt gek. Vorig jaar zat ie nog een moord van een moeder op haar kinderen 'goed' te praten omdat ze het vroeger ook al deden. En toen kwam ie dus serieus met het voorbeeld Medea. En allemaal maar meeknikken daar bij dwdd...
Hoe fucking dom kan je zijn...
Die gast niet gek, die gast voert de gekste dingen aan om zijn cliënten vrij te pleiten. Ook al moet hij daar vér, heel ver over morele, ethische grenzen heen. Hij heeft zelfs een man van moord vrijgepleit die het lijkt van zijn vrouw had ingemetseld bij z'n broer onder het toilet.
pi_127911088
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:02:10 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911181
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
Wanneer ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911293
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 18:05:45 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_127911319
Geert-Iem Roos , ook zo'n lapzwans.

En dan die familie, niet zo vreemd dat die jongens zo zijn als je de reacties van de ouders hoort.
pi_127911640
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
Pim Fortuyn schreef toch in de Elsevier dat Marianne Vaatstra niet door een Fries vermoord zou zijn? Want dat deden echte Friezen tenslotte niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:18:21 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911748
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef arjan1212 het volgende:
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
Hitler kreeg geen advocaat toen hoor.
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911874
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 17 juni 2013 @ 18:35:36 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_127912385
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Waar kan je foto's van ze vinden? :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_127912810
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Re het volgende:

dat is gebruikt om het we weten niet wie het gedaan heeft dus iedereen gaat vrij principe
Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127913123
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Die is bijzonder hardnekkig, ja ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')