abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127907617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Men kon mede door hun verwijten naar elkaar niet achterhalen wie er bestuurder was, het had er dus alles mee te maken.
Nee. De bestuurder loog over zijn rol, de passagier sprak gewoon de waarheid. We weten alleen niet wie de bestuurder was, en wie de passagier. Het naar elkaar wijzen had hier dus niks mee te maken. Het liegen van de bestuurder wel (deels).
  maandag 17 juni 2013 @ 16:52:44 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127908304
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, alleen kon men dus niet bewijzen wie het was. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen?

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Graag op anoniem
pi_127908417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hier kon men ook niet bewijzen wie de doodschop heeft uitgedeeld.
Nee, en toch zijn ze veroordeeld. Oftewel: het naar elkaar wijzen heeft geen invloed. Fijn dat je het nu ook snapt!
pi_127908460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt een boel lelijks over hem zeggen, maar deze achterlijke cultuur van kwaadaardige kleingeestigheid daar stond hij ver boven.
Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
pi_127908731
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Je hebt die vent nooit eerder gehoord? Die gast is echt gek. Vorig jaar zat ie nog een moord van een moeder op haar kinderen 'goed' te praten omdat ze het vroeger ook al deden. En toen kwam ie dus serieus met het voorbeeld Medea. En allemaal maar meeknikken daar bij dwdd...
Hoe fucking dom kan je zijn...
Die gast niet gek, die gast voert de gekste dingen aan om zijn cliënten vrij te pleiten. Ook al moet hij daar vér, heel ver over morele, ethische grenzen heen. Hij heeft zelfs een man van moord vrijgepleit die het lijkt van zijn vrouw had ingemetseld bij z'n broer onder het toilet.
pi_127911088
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:02:10 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911181
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
Zou Gerard Spong Adolf Hitler verdedigd hebben ?
Wanneer ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911293
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 18:05:45 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_127911319
Geert-Iem Roos , ook zo'n lapzwans.

En dan die familie, niet zo vreemd dat die jongens zo zijn als je de reacties van de ouders hoort.
pi_127911640
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
Pim Fortuyn schreef toch in de Elsevier dat Marianne Vaatstra niet door een Fries vermoord zou zijn? Want dat deden echte Friezen tenslotte niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:18:21 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127911748
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef arjan1212 het volgende:
Hypothetisch.. stel Hitler leefde nog en hij had bij het Neurenberg tribunaal een advocaat nodig, gerard spong leefde toen ook, zou ie het gedaan hebben?
Hitler kreeg geen advocaat toen hoor.
RED ONS HENNIEGOD
pi_127911874
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 17 juni 2013 @ 18:35:36 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_127912385
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat ziet die zoon eruit zeg van die grensrechter en dan dat maroc accent erbij :')
Waar kan je foto's van ze vinden? :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_127912810
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Re het volgende:

dat is gebruikt om het we weten niet wie het gedaan heeft dus iedereen gaat vrij principe
Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127913123
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het uitgelegd worden voordat mensen het willen snappen? Ik heb het nota bene een pagina terug nog eens uitgelegd!
Die is bijzonder hardnekkig, ja ;(
pi_127914013
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Die gast niet gek, die gast voert de gekste dingen aan om zijn cliënten vrij te pleiten. Ook al moet hij daar vér, heel ver over morele, ethische grenzen heen. Hij heeft zelfs een man van moord vrijgepleit die het lijkt van zijn vrouw had ingemetseld bij z'n broer onder het toilet.
Dat is niet zijn probleem, maar van het rechtssysteem. Iedereen is toch verplicht een advocaat te krijgen, zo werkt het nou eenmaal. Dus natuurlijk zal ie met de vreemdste redenen komen om zijn cliënt vrij te pleiten. Als hij iemand vrij heeft weten te krijgen waarvan zeker is (of jij zeker weet??) dat ie iemand vermoord heeft, dan loopt de rechter te slapen denk ik :')

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Facts don't care about your feelings
pi_127914364
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Precies, je kunt een hoop van Pim zeggen maar dat niet. Ach, het hoort bij de anti Wilders campagne om Pim ook weg te zetten als een blonde racist maar dat was hij niet.
Erg blond was hij inderdaad niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:28:21 #93
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_127914771
Het is niet te geloven dat die racistische Marokkaanse voetballers zo'n belachelijk lage straf hebben gekregen.
pi_127916341
Ach,dit zat erin.
  Trouwste user 2022 maandag 17 juni 2013 @ 20:10:22 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_127916772
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Dat wordt alleen maar erger met dit kabinet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127917484
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Scorpie het volgende:
Ach,dit zat erin.
Zegt de user die vrijspraak voor de daders voorspelde ...
pi_127917526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:

Enige nadeel van dit rechtssysteem is dat hoe rijker je bent, hoe beter je advocaat kan zijn. Terwijl een arme sloeber moet het doen met zo'n pro deo of stagiair advocaatje :') dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Alle advocaten zijn in beginsel goed genoeg om je bij te staan. Dat rijken de besten kunnen nemen klopt, maar dat geldt natuurlijk voor alles. Ze hebben gemiddeld gezien ook een mooiere woning, een mooiere vrouw (of iig iets leuks ernaast als ze nog bij de eerste zijn en die was minder bedeeld), een mooier leven.

De teruggang van hun leven naar de cel is dan weer wel groter...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127918242
Tja. Las ik trouwens nou ook ergens dat één van die gasten die al 30 jaar in NL woont toch nog een tolk nodig had om dingen te begrijpen? Hoe triest eigenlijk...
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:42:50 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_127918397
Dat er ook maar drie verdachten aanwezig waren. De minachting.
Dat die familie ze niet naar de zitting geschópt heeft. Over respect gesproken.
pi_127918539
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zegt de user die vrijspraak voor de daders voorspelde ...
Het is toch ook virtueel vrijspraak? Voor het einde van het jaar lopen de meesten al weer vrij rond. Sterker nog, het merendeel komt niet eens opdagen voor de uitspraak, hoe bedoel je minachting? :D die jochies hebben op elk front gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')