Jij hebt een oude TV!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het internet vind ik het heerlijk snel en lekker overzichtelijk. Op de televisie vind ik het nog steeds ouderwets en moet je eeuwig wachten tot een pagina is geladen.
Really?quote:
Wat prefereer jij dan op je smartphone?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef MichielPH het volgende:
Meer verbazing dan dat het een klacht is: waarom is in vredesnaam teletekst zo populair? Het is gigantisch achterhaald, beperkt tot een paar kleuren, een paar regels, totaal niet dynamisch.
Heb je een dure smartphone of een pc, gebruik je dat medium. Waarom?!
Dat een app het maximale van mijn telefoon gebruikt. Hij kan 16 miljoen kleuren weergeven, hij kan niet-pixelige letters weergeven. Laten we daar dan ook gebruik van maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat prefereer jij dan op je smartphone?
wat kijk je nu dan voor het nieuws?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat een app het maximale van mijn telefoon gebruikt. Hij kan 16 miljoen kleuren weergeven, hij kan niet-pixelige letters weergeven. Laten we daar dan ook gebruik van maken.
Nu.nl en RTL Nieuws.quote:
zuur menschquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |