quote:
Hoezo danquote:
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niksquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Waarover?quote:
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niks
Ik voel me er gewoon schuldig over.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buitenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Times are a-changingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Etcie die helemaal verbouwereerd was van zichzelf dat ze een rokje droeg
Zolang je niet gaat zeggen 'maar je hebt tenminste een baan' als iemand anders over zijn baan klaagt, geloof me, you're good to go. (Ik ken zo iemand. Ik vind het echt een non-argurment)quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon schuldig over.
Ik krijg alles, anderen niks.
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mja ik snap het wel maar je schiet er niks mee op om het leed van anderen op je schouders te nemen, vooral als je zelf al slecht in je vel zit. Geniet er gewoon lekker vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we gewoon het hele weekend goed weer doen? Dan hebben we er beiden profijt vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buiten
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Maar je schuldig voelen omdat je het beter hebt vind ik vreemd. Ik kan het wel rot vinden voor iemand anders, maar ik heb er geen schuldgevoel over. Je doet het ze toch niet aan?
wil je daar misschien even over klagen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagen
Open er een topic overquote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
Dat je zei 'je hebt tenminste een baan'? Soms snap ik het wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Ook dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?
Dat ga ik dus ook doen, bij de lokale voetbal vereniging.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik weet het, maar ik ben niks speciaals dan andere mensen die hulp behoeven. Ik krijg het, zij niet. Dat is best zuur voor hen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp dat het emotioneel zo voelt, ER. De realisatie dat je het ook echt "verdient" is een gekke, waarschijnlijk dubbelzinnige, maar toch. En je zag het vorige week vrijdag, je brengt iets in mensen naar boven
Jij hebt toch ook jaren moeten wachten? Of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar het om gaat is dat ik dus alle hulp krijg, en vanuit Defensie alles vergoed krijg.
Dat waar anderen jaren moeten wachten om in behandeling genomen te worden.
Dat geeft toch wel een schuldgevoel.
je hebt helemaal gelijk, niemand wordt beter van mensen die alleen maar zeuren en alles negatief benaderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind wel dat mensen daar bewust van mogen worden, sommigen hebben waarschijnlijk helemaal niet door dat ze het altijd doen
Dat wringt dus wel eens bij me. Toevallig omdat ik het land gediend heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Het leven is ook niet eerlijk. En da's lullig, maar daar doe je weinig aan.
Nope, Defensie heeft namelijk ee zorgplicht, en dan krijg je erg snel hulp.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook jaren moeten wachten? Of niet?
Preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, niemand wordt beter van mensen die alleen maar zeuren en alles negatief benaderen.
Als je dat niet gedaan had dan had defensie je nu ook geen zorg hoeven verlenen, dus je hebt er wel degelijk recht op, niets om je schuldig over te voelenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wringt dus wel eens bij me. Toevallig omdat ik het land gediend heb.
Ik ken het wel en wat ik van ze heb gehoord klinkt leuk. Maar omdat er een paar mensen idd heel hard riepen dat het zo geweldig was heb ik ze ook een beetje genegeerdquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie Alt-J? Ik heb de hype een hele tijd genegeerd maar gisteren tijdens de Pinkpop uitzending ze echt ontdekt en man wat is het een geweldige band
Stom is dat hè? Ik heb het wel vaker en meestal zijn dat wel de bands die ik uiteindelijk heel tof blijk te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken het wel en wat ik van ze heb gehoord klinkt leuk. Maar omdat er een paar mensen idd heel hard riepen dat het zo geweldig was heb ik ze ook een beetje genegeerd
Zal waarschijnlijk wel weer terecht komenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, net gehoord dat er een klein meisje bij ons in de wijk vermist is
Geen idee, ik wacht ff af, anders ga ikzelf ff rondlopen. Nog geen Amber Alert for so far.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel weer terecht komenIk krijg een paar keer per week een oproep van Burgernet over vermiste kinderen maar tot nu toe zijn ze allemaal gevonden. Hoe lang is ze vermist? Als het pas een paar uur is zou ik me er sowieso geen zorgen om maken!
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb me trouwens ingeschreven voor een toernooi bij m'n ouders om de hoek, volgende week. Want dan kan ik mooi bij mn ouders eten als ik een wedstrijd heb en dan komen ze misschien ook wel ff kijken. Dacht ik een paar weken geleden, maar ze zijn op vakantie dan
Goed geregeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb me trouwens ingeschreven voor een toernooi bij m'n ouders om de hoek, volgende week. Want dan kan ik mooi bij mn ouders eten als ik een wedstrijd heb en dan komen ze misschien ook wel ff kijken. Dacht ik een paar weken geleden, maar ze zijn op vakantie dan
Zijn er bij jullie in de buurt ook leuke dingen te doen? Mooie omgeving?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer wij op vakantie zijn gaan mijn ouders in ons huis logeren, zijn ze ook op vakanie
Ze willen bij ons gaan fietsen, en het is er best mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie in de buurt ook leuke dingen te doen? Mooie omgeving?
Wij logeren af en toe bij vrienden in Duitsland en dat voelt dan ook direct als vakantie.
Mijn zus heeft die 2 weken geleden gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Soempie het volgende:
Lief.![]()
Over 5 weken hebben we de afspraak voor de 20 weken echo. Dan ben ik gewoon al op de helft.![]()
Yep had ik al gezien.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Hey ER, volgens mij kun je nog gebruiken maken van de cashbackactie van Samsung bij je tablet, die loopt tot 30 juni meen ik.
Maakt het ook wel weer heel speciaal natuurlijk.quote:
Geilquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, net bij de huisarts, hebben een ontstoken kysthe uit men hals gehaald zonder verdoving. Ding is tering groot
Heb hem nu thuis in een potje
pics! In een spoilert!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, net bij de huisarts, hebben een ontstoken kysthe uit men hals gehaald zonder verdoving. Ding is tering groot
Doe ik wel als ik thuis ben.quote:
Wow wat gaat dat snelquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Soempie het volgende:
Lief.![]()
Over 5 weken hebben we de afspraak voor de 20 weken echo. Dan ben ik gewoon al op de helft.![]()
Nicequote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, beetje bloed, dat was het enige. Heb die Cystje wel in een potje op het aanrecht liggen, speciaal voor Lotusssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik weet niet of dat wel werkt hoor. Als je bij de eerste sollicitatie niet wordt aangenomen, dan denk ik dat ze je bij die andere 4 ook niet aannemenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom keek ik?
Ik heb mezelf in een coffeeshop (de amerikaanse versie) geparkeerd en ga niet weg tot ik tenminste 5 sollicitaties er uit geknald heb
pardon?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel werkt hoor. Als je bij de eerste sollicitatie niet wordt aangenomen, dan denk ik dat ze je bij die andere 4 ook niet aannemen
Ja, 5x solliciteren bij dezelfde coffeeshop lijkt me wat overbodig.quote:
Voor theorie-examen auto heb ik een keer bij iemand in de zaal gezeten die bezig was met haar tweede examen van die dag. Naar aanleiding van de uitslag kreeg ze het advies om het derde examen dat ze voor die dag had gereserveerd maar te laten schietenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, 5x solliciteren bij dezelfde coffeeshop lijkt me wat overbodig.
ohh nou ik mag niet in de horeca werken in de Statesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, 5x solliciteren bij dezelfde coffeeshop lijkt me wat overbodig.
Ik moet in de kunstbranche werken of een baan waarvoor een B.A. noodzakelijk is. Anders "telt" het niet als een "extensie van mijn studie" en is mijn visa niet geldig.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, begrijp ik goed. Ik wilde het zelf ook altijd weten. Ik ben net tante geworden en mijn zus en haar vriend & vader van het kind wilden het niet weten. Dat vond ik ingewikkeld en ik ben maar de tante
Keek met opzet niet onder de spoiler. Was niet zeker of ik dat kon hebben.
PS succes met solliciteren. Je wil graag iets in richting PR toch?
Waarom mag je niet in de horeca maar wel in andere branches werken?
Er is zeker iets te zien bij Soempie. Zo niet van buiten dan wel op een echo.
Ophelia, had je mijn vraag in het vorige topic nog gezien ov die Angry Birds cakejes?
Zolang je visum maar geldig is.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moet in de kunstbranche werken of een baan waarvoor een B.A. noodzakelijk is. Anders "telt" het niet als een "extensie van mijn studie" en is mijn visa niet geldig.
Nu welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Tinuviel het volgende:
Ophelia, had je mijn vraag in het vorige topic nog gezien ov die Angry Birds cakejes?
ugh in he engels zeggen ze visa. Give me a breakquote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh in he engels zeggen ze visa. Give me a break
je kinderen spelen ook teveel angry birds!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef iamredleader het volgende:
Goed, even een momentje rust na een chaotische middag.
Ik was met paps naar de vuilstort, aanhanger vol troep uit de tuin. Mijn moeder past op Lior, wij de handen dus vrij. Maar op weg terug belt ze in lichte paniek; Lior was gevallen en we moesten snel komen. Nou, even gas op die lollie, aanhanger of niet![]()
Wat was er gebeurd? Meneer was net verschoond, oma neemt hem mee om met een washandje zijn gezicht te poetsen, "springt" hij zo'n beetje uit haar armen in de badkamer. Van heuphoogte (1meter). Kopstoot tegen de betonnen vloer![]()
![]()
![]()
Na kort telefonisch overleg met de huisarts naar de EHBO, gelukkig heeft ze hem gelijk een goed koud compres opgedaan en was hij alert, niet flauwgevallen, niet gespuugd, geen andere opvallende zaken. Wel enorme schrik natuurlijk, vooral bij oma die zich enorm schuldig voelde![]()
![]()
Uiteindelijk is hij nu puur uit voorzorg en zeer waarschijnlijk overbodig ter observatie opgenomen voor de nacht, Tinu is daar nu en ik ben thuis. Jair is uit logeren bij opa en oma, zo had/heb ik de handen vrij voor al het regelwerk/oudergesprekken op school/creche (net gehad) en morgenochtend.
Zo, ik ben een jaartje ouder geworden in een middag
Mooiquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef iamredleader het volgende:
Dank, allen![]()
Kleine man leek eigenlijk na de eerste schrik en pijn verder prima. Vrolijk, eet/drinkt/speelt fijn
PS eerst veel gehuild, idd van pijn en ook schrik van wat ik begreep. Oma heeft gelijk koelcompres gedaan, daarvan kwam hij wel wat tot rust. Verder is er nu van pijn niets meer te merken en is hij echt zijn ondernemende, eisende zelf gelukkig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe reageerde Lior op dit alles?Heeft hij nog veel pijn?
Succes Red
Manlief en oma hadden aangegeven dat ik bv geef en bed stond al klaar toen ik aankwamquote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
MooiSoms hoor je het ook wel anders.
[..]
Gelukkig.
Sorry ik zal je moeder niet nog ouder maken.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sorry ik zal je moeder niet nog ouder maken.
In eerste instantie vroeg een van de artsen of zij de moeder wasquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sorry ik zal je moeder niet nog ouder maken.
Ik heb het ook niet "gevraagd"quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Manlief en oma hadden aangegeven dat ik bv geef en bed stond al klaar toen ik aankwam
Oei Red, da's schrikken. Hopen dat het daarbij blijft. Het beste!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef iamredleader het volgende:
Goed, even een momentje rust na een chaotische middag.
Ik was met paps naar de vuilstort, aanhanger vol troep uit de tuin. Mijn moeder past op Lior, wij de handen dus vrij. Maar op weg terug belt ze in lichte paniek; Lior was gevallen en we moesten snel komen. Nou, even gas op die lollie, aanhanger of niet![]()
Wat was er gebeurd? Meneer was net verschoond, oma neemt hem mee om met een washandje zijn gezicht te poetsen, "springt" hij zo'n beetje uit haar armen in de badkamer. Van heuphoogte (1meter). Kopstoot tegen de betonnen vloer![]()
![]()
![]()
Na kort telefonisch overleg met de huisarts naar de EHBO, gelukkig heeft ze hem gelijk een goed koud compres opgedaan en was hij alert, niet flauwgevallen, niet gespuugd, geen andere opvallende zaken. Wel enorme schrik natuurlijk, vooral bij oma die zich enorm schuldig voelde![]()
![]()
Uiteindelijk is hij nu puur uit voorzorg en zeer waarschijnlijk overbodig ter observatie opgenomen voor de nacht, Tinu is daar nu en ik ben thuis. Jair is uit logeren bij opa en oma, zo had/heb ik de handen vrij voor al het regelwerk/oudergesprekken op school/creche (net gehad) en morgenochtend.
Zo, ik ben een jaartje ouder geworden in een middag
Volgens mij wel ja. Ze zei ook dat er ontbijt was voor iig een ouder. Kan me ook haast niet voorstellen, dat ze een moeder of vader zouden weigeren, zeker bij zo een klein kindje. Ook een kv kindje wordt s'nachts wakker gemaakt in zo een situatie en dan lijkt me mama of papa dichtbij erg fijn. Er is hier nog een kind op de afdeling, die zeker al een jaar of 7/8 is en haar moeder was er ook tot voor kort, neem aan, dat die ook gewoon blijst slapen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Soempie het volgende:
Netjes, en hopelijk doen ze dat ook voor moeders die kunstvoeding geven.Alhoewel m'n nicht inderdaad alleen mocht blijven als ze borstvoeding gaf.
Ja, precies, het is voor alle kindjes het beste als ze een vertrouwd gezicht zien als ze wakker worden (zeker op die leeftijd, i.v.m. de hechting).quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ze zei ook dat er ontbijt was voor iig een ouder. Kan me ook haast niet voorstellen, dat ze een moeder of vader zouden weigeren, zeker bij zo een klein kindje. Ook een kv kindje wordt s'nachts wakker gemaakt in zo een situatie en dan lijkt me mama of papa dichtbij erg fijn. Er is hier nog een kind op de afdeling, die zeker al een jaar of 7/8 is en haar moeder was er ook tot voor kort, neem aan, dat die ook gewoon blijst slapen.
Ja zeker met zo een lampje in je ogen. dat is niet fijn wakker worden. dan is een beetje troost van mama of papa hard nodig.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies, het is voor alle kindjes het beste als ze een vertrouwd gezicht zien als ze wakker worden (zeker op die leeftijd, i.v.m. de hechting).
Maargoed, fijn dat je er mag blijven. Hopelijk slapen jullie straks goed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
In 2008 kreeg ik een ring van Wiebel met daarin onze namen en de datum 1 juni 2008. Toen ik de ring kreeg vond ik de datum erg raar, want we zijn samen sinds 11 november 2007.Ik dacht dat hij er zomaar wat in had laten zetten, de datum van aankoop ofzo.
Dus ik zeg dat net tegen hem en nu blijkt dat hij de datum van samenwonen erin heeft gezet. Na 5 jaar duidelijkheid. Ik wilde eerder niet zeggen dat ik de datum maar stom vond.
Dat klinkt goed! Ik hoop voor je dat het een goeie dag wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:50 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Stuk vrolijker begin van deze dag, hopelijk kan ik het volhouden
Soempie komt me bekend voor. Lior trekt ook de wc rol af en vind de wc reuze interessant. Deksel open en dicht. Maar hij grijpt ook in de wc nuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef Soempie het volgende:
Spannend, maar het klinkt wel goed Tinu en Red. Hij mag vast mee.
Sinds kort vindt M. de wc heel interessant. Vooral het papier en dat je door kunt trekken. Net let ik even niet op (tas inpakken), heeft hij een hele wc-rol afgerold en beetje bij beetje in het toilet gelegd.Gelukkig kan hij nog niet doortrekken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
In 2008 kreeg ik een ring van Wiebel met daarin onze namen en de datum 1 juni 2008. Toen ik de ring kreeg vond ik de datum erg raar, want we zijn samen sinds 11 november 2007.Ik dacht dat hij er zomaar wat in had laten zetten, de datum van aankoop ofzo.
Dus ik zeg dat net tegen hem en nu blijkt dat hij de datum van samenwonen erin heeft gezet. Na 5 jaar duidelijkheid. Ik wilde eerder niet zeggen dat ik de datum maar stom vond.
Oh ja en ditquote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
twitter:RianneBB twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 11:55:16Ik zit me ineens af te vragen of @GoofyNL de social media cursus van @rachidfinge volgt momenteel ... reageer retweet
twitter:GoofyNL twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 11:57:45@riannebb Nee, ik heb het allemaal zelf geleerd. Zit jij daar nu? reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
twitter:RianneBB twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 11:55:16Ik zit me ineens af te vragen of @GoofyNL de social media cursus van @rachidfinge volgt momenteel ... reageer retweet
twitter:GoofyNL twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 11:57:45@riannebb Nee, ik heb het allemaal zelf geleerd. Zit jij daar nu? reageer retweet
En dan roep je mij niet even?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
Met dit weer kun je bijna niet anders dan vrolijk zijn![]()
Ik zit buiten op het werk een saffie te roken en de buurkat komt de laatste tijd lief bij me, gisteren sprong ze op schoot
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 12:46:38@RianneBB ik heb 'm niet gezien! reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 12:46:38@RianneBB ik heb 'm niet gezien! reageer retweet
Hier ook hoor. Het weerstation geeft 34,5 graden aan. Ik ben niks meer waard dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Dit zijn wel de pareltjes in mijn dag hoor vandaagconcentratie is bagger, werktempo nog erger
Gadverdamme wat is het vies warm, bah!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben buiten geluncht. Werden we gewoon raar aangekeken door enkele collega'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zit buiten op het werk een saffie te roken en de buurkat komt de laatste tijd lief bij me, gisteren sprong ze op schoot
Zo had ik ooit een interactie met Transavia via twitter, dat maakte ook mijn dag goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Dit zijn wel de pareltjes in mijn dag hoor vandaagconcentratie is bagger, werktempo nog erger
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
sorryquote:
dat is fijn! Ik krijg voor het eerst niks terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Etcetera het volgende:
belastinggeld teruggekregen
dus ik kan relatief veilig shoppen komend weekend
betaal je niet maandelijks af dan? Of wil je het snel afbetaald hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef Etcetera het volgende:
Grootste deel gaat rechstreeks naar GroningenSoms baal ik echt heel hard van die studieschuld
Hoe was het ijsje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
sorrywil je er nu een doen?
Het begint op kantoor nu ook vies warm te worden, mijn moeder is maar ijs gaan halen
dat laatstequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
betaal je niet maandelijks af dan? Of wil je het snel afbetaald hebben?
Op zich prima toch, je mag betalen wat je wil en de 15-jaar-kwijtscheldingstermijn loopt door.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
betaal je niet maandelijks af dan? Of wil je het snel afbetaald hebben?
Ik kreeg een brief van DUO dat ik elke maand 0 euro moet afbetalen![]()
moet daar nog even achteraan maar vind het eigenlijk wel best
Echt welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is een aardig bedrag, leuke meevaller LB
Heb je zelf die 30 euro bepaald? Ik kreeg gewoon een brief met een (hoog) maandbedrag wat ik moet betalen. Ik wist wel dat je uitstel kon aanvragen, maar heb me er verder nog niet in verdiept.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2000 euro op mn rekening gekregen van mn thuiszorgcliënten mn belastingaanslag is al betaald, dus ik zet hier een deel van weg, en verder gaat er een deel besteed worden aan zo'n spiegelreflex
![]()
MaJo, ik betaal dit jaar ook voor het eerst pas mn lening terug hoor, en dan nog maar 30 euro per maand ofzo. Als ik de loterij win betaal ik wel meer, tot die tijd maak ik graag gebruik van de regeling. Ik kan tenslotte ondanks mijn hoge opleiding geen fatsoenlijke baan vinden, dus het heeft zogezegd niet echt geholpen, die studie
Je kunt een draagkrachtmeting aanvragen, dan kijken ze wat je op basis van het gezinsinkomen kan missen. Je kunt er ook voor kiezen het inkomen van Wiebel niet mee te tellen maar dan vervalt de kwijtschelding na 15 jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je zelf die 30 euro bepaald? Ik kreeg gewoon een brief met een (hoog) maandbedrag wat ik moet betalen. Ik wist wel dat je uitstel kon aanvragen, maar heb me er verder nog niet in verdiept.
Ik heb draagkrachtbepaling aangevraagdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je zelf die 30 euro bepaald? Ik kreeg gewoon een brief met een (hoog) maandbedrag wat ik moet betalen. Ik wist wel dat je uitstel kon aanvragen, maar heb me er verder nog niet in verdiept.
Dat meen je!?!?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt een draagkrachtmeting aanvragen, dan kijken ze wat je op basis van het gezinsinkomen kan missen. Je kunt er ook voor kiezen het inkomen van Wiebel niet mee te tellen maar dan vervalt de kwijtschelding na 15 jaar.
Nou, we schelen 6 jaar en we konden het eerder niet zo goed met elkaar vinden. Ik zat nog op de basisschool en toen ging zij studeren, enz. Maar sinds een tijdje bellen we elkaar, zien we elkaar vaker en loopt het contact ook helemaal niet meer stroef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat tof Soemp! Hebben jullie veel contact?
Dat meen ik ja. Of nou ja vervallen, de periode dat het inkomen van de partner niet meegerekend wordt tellen niet mee voor die 15 jaar. (Als ik het goed onthouden heb) Dat is de reden dat ik als een braaf schaap het hoge maandbedrag uit de brief betaal.quote:
quote:De termijn van vijftien jaar geldt niet als wij het inkomen van uw partner op uw verzoek buiten beschouwing hebben gelaten. In dat geval verlengen wij de aflosfase met het aantal maanden dat het inkomen van uw partner buiten beschouwing is gebleven.
Je hoeft niet direct te gaan betalen. En met de nieuwe terugbetaalregeling kun je ook pauzes inlassen geloof ik. (Maar daarbij kun je het inkomen van de partner weer niet buiten beschouwing laten)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb toch wel mazzel dat ik nooit studiekosten heb hoeven terug te betalen. Lijkt me een behoorlijke last als je na je studie eigenlijk je draai nog moet zien te vinden..
Dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb toch wel mazzel dat ik nooit studiekosten heb hoeven terug te betalen. Lijkt me een behoorlijke last als je na je studie eigenlijk je draai nog moet zien te vinden..
Dus je betaalt M de komende 15 jaar nog af?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef Soempie het volgende:
Hier telt het inkomen van Wiebel wel mee. Ik heb een groot deel van het huis betaald, vandaar. Eigenlijk precies m'n studieschuld.Maarja, als we dat niet zo hadden geregeld hadden we nu geen M., dus helemaal goed.
Dat vind ik ook, maar ik laat die 15 jaar liever doortellen als het kan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Het is mijn studie, mijn studieschuld en ik ga hem aflossen.
Wiebel ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je betaalt M de komende 15 jaar nog af?
En jij jouw ukkie ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je betaalt M de komende 15 jaar nog af?
Ik vraag me nu af wat goedkoper is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die is niet op afbetaling, pay as you go-regeling.
Gewaterd, nu Guinness voor mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Tinuviel het volgende:
Even de tuin en balkonplanten wateren en dan lekker ijsje en watermeloen op balkon eten.
Gaaf johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Soempie het volgende:
Ieeeeee, m´n zus/ nichtje is zwanger en ongeveer gelijk met mij uitgerekend.Echt superleuk!
Zo zijn we alletwee niet.quote:
Ik hoor echter regelmatig dat je er veel voor terug krijgt?quote:
Rekeningen, zorgen, poepluiers, meer rekeningen, brakke nachten...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor echter regelmatig dat je er veel voor terug krijgt?
Ik had "mazzel". Zij was 18+ toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rekeningen, zorgen, poepluiers, meer rekeningen, brakke nachten...
Maar ze zijn het waard. Zou jij ook moeten weten, je hebt een dochter
Ik wil graag een bakfiets. Helaas even geen geld voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over accessoirebudget gesproken.
[ afbeelding ]
Da's jammerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil graag een bakfiets. Helaas even geen geld voor
Wat leuk! Dat maakt ze nu pas bekend?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Soempie het volgende:
Ieeeeee, m´n zus/ nichtje is zwanger en ongeveer gelijk met mij uitgerekend.Echt superleuk!
De regels veranderen ook met enige regelmaat. Ook krom: als je in Nederland woont en studeert kan je niet afzien van de OV-kaart, tenzij je ouders belachelijk dichtbij wonen of zoiets. Terwijl het uiteindelijk voordeliger kan zijn om je eigen reiskosten te betalen. Maar dat is dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ouders hadden een potje voor me gemaakt en daar is uiteindelijk alles uit betaald. Ik heb dus geen idee hoe studiefinanciering werkt, het is allemaal voor me geregeld...
Maar verder geen klachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had "mazzel". Zij was 18+ toen ik het hoorde.
Tijd om dat te regelen dan. Linkje voor de baasjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Geen fietsenplan of andere leuke dingetjes bij mijn werkgever. Helaas pindakaas
Ja, zij hebben de 12 weken afgewacht en hadden vandaag de echo. Die bleek goed te zijn, dus zijn ze de familie gaan bellen. Wel meer mensen die het zo doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat leuk! Dat maakt ze nu pas bekend?
Spion die je bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lemon drizzle cake.![]()
Kan er een stukje per koerier deze kant op HT?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zit eens niet in mijn AT te posten dan.
24/7 met een geweer wacht draaien lukt mij niet. Ik hoop dus dat DW oplet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je niet oplet ben je wel heel jong opa straks.
Mazzel.quote:
Je hebt overigens PM. Net als Tinuviel, ten minste, als het allemaal goed is gegaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zit eens niet in mijn AT te posten dan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt overigens PM. Net als Tinuviel, ten minste, als het allemaal goed is gegaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik zat veel eerder op Fok! dan jij ja!
* Hawaii_Tim checkt profiel om te zien of het klopt
Trusten C4quote:
Zelfbouw een optie als je klaar bent met de voortuin?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil graag een bakfiets. Helaas even geen geld voor
Kippengaas eromheen wikkelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik even bij Ikea, waar ik onder meer een pannenrek heb gekocht, met de bedoeling het als koelrekje te gebruiken voor baksels. Het rek heeft dwarssteunen, die precies op de juiste plaats zitten om het rek aardig stabiel op een bierkrat te kunnen zetten. Daarnaast is het ook precies de juiste breedte om in de steunen in de koelkast te zetten, mocht sneller afkoelen noodzakelijk zijn
Nadeel: de spijlen zitten te ver uit elkaar om delicate baksels te laten koelen zonder vorm, dan kan het erdoor heen zakken. Maar daar vinden we wel weer wat op
Prima idee! Ik heb het niet in huis, maar het is zeker een optiequote:
Bij deze danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat ik meteen een reactie verdien als ik een sollicitatie instuur
Met dit weer kun je beter de middag werken, mits de airco daar goed werkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:05 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. "even" op mijn vrije dag naar mijn werk tot zo'n half 11...
TORNADOquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het wordt hier ineens heel donker en winderig, ben benieuwd ...
I knowquote:
Dat vind ik ook standaardquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat ik meteen een reactie verdien als ik een sollicitatie instuur
You're ruined in 'muricaquote:
anders kan het voor de NS niet uit. Het is net als een verzekering....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De regels veranderen ook met enige regelmaat. Ook krom: als je in Nederland woont en studeert kan je niet afzien van de OV-kaart, tenzij je ouders belachelijk dichtbij wonen of zoiets. Terwijl het uiteindelijk voordeliger kan zijn om je eigen reiskosten te betalen. Maar dat is dus niet de bedoeling
Hier doet hij het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
Buienradar op dit moment: "The service is unavailable."
Zegt dat iets?
Gewoon kijken naar het gemiddelde.quote:
ik zit echt te twijfelen om niet naar het festival te gaanquote:
Idem hier en de zon begint nu zelfs te schijnen whehehequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik word de hele ochtend al gespamd dat er regen e.d. op komst is, maar nog niks hier...
Op Lowlands is het wel eens slechter weer geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zit echt te twijfelen om niet naar het festival te gaan![]()
Zolang het maar droog is als we de tent opzetten vind ik het ook wel bestquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Lowlands is het wel eens slechter weer geweest
quote:Laat u bij de berekening van uw draagkracht het inkomen van uw partner buiten beschouwing? Dan wordt uw aflosfase verlengd met het aantal maanden waarin u dit doet.
Wanneer ben jij officieel gestopt met studeren? Kan het niet zo zijn dat je nog in je aflossingsvrije twee jaar zit? Dan krijg je daarna een nieuwe brief met het verplichte minimale maandbedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zolang het maar droog is als we de tent opzetten vind ik het ook wel best
En nog even terugkomend op DUO: ik vind het natuurlijk prima om niks te betalen maar ik denk wel dat er een fout is gemaakt want zo weinig verdien ik ook weer niet. Al zou het aan het inkomen van G kunnen liggen, die heb ik mee laten tellen en hij verdient wel een stuk minder. Dat betekent dus dat ik nu dus 0 betaal en ook nog eens na 15 jaar klaar ben met afbetalen? Lucky me
Nee andersom dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef wyccie het volgende:
Nee, Ophelia zei dus dat de tijd dat je het inkomen van je partner meerekent, niet meetelt met die 15 jaar. Dan ben je dus langer bezig met afbetalen. Zo heb ik het begrepen.
In oktober 2011 ben ik afgestudeerd. In januari kreeg ik een brief dat ik moest gaan afbetalen met een bizar hoog maandbedrag. Heb toen zo'n aanvraag gedaan waarbij ze kijken naar je inkomen en daar kwam toen die 0 euro uit. G moet ook 0 euro betalen dus blijkbaar zit het wel goed. Kunnen ze ook met terugwerkende kracht nog geld opeisen of is het zo dat de fout dan bij hen ligt en dat niet kan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wanneer ben jij officieel gestopt met studeren? Kan het niet zo zijn dat je nog in je aflossingsvrije twee jaar zit? Dan krijg je daarna een nieuwe brief met het verplichte minimale maandbedrag.
Of je hebt een anonieme weldoener.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef MaJo het volgende:
En weer een recensie online voor festivalinfohttp://www.podiuminfo.nl/review/2728/Die_Antwoord_-_176_-_Tivoli/
Moet Die Antwoord nog eens live zien, maar ik heb geen gepaste zwembroek, vrees ik...quote:Of het nou komt door de seksueel getinte teksten of omdat het echt zo heet is, worden net als op het podium worden in de zaal de kledingsstukken lustig uitgetrokken om al zwetend verder te springen op de nummers, want stilstaan is er bij Die Antwoord gewoon niet bij.
Thanks! Ik pas het meteen aanquote:
Ach ik stond er ook niet in bikini hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Moet Die Antwoord nog eens live zien, maar ik heb geen gepaste zwembroek, vrees ik...
Heb ik ook altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ook een goeie ja... ik denk dat ik vandaag de hele dag wel kan eten, heb namelijk vrij beroerd geslapen vannacht. En somehow heb ik de dag erna dan altijd reuze honger
Vond het wel lekker eigenlijk, die regen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Soempie het volgende:
Hier heeft het de hele ochtend geregend.![]()
Pics!quote:En we hebben ein-de-lijk een tvkast.
Mijn vorige werkgever blokkeerde echt alles maar Tweakers en FOK! stonden open. Ik heb ooit nog een werkkloontje gehad geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg voor de lunch DNS errors als ik naar FOK! ging, was even bang dat ze de boel hadden dichtgetimmerd![]()
Dank voor je pm, ik ga hem proberen te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt overigens PM. Net als Tinuviel, ten minste, als het allemaal goed is gegaan
Sheesham hout! Dat hebben wij ook, erg mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Enige waar alles in kan (soort server/ pc, playstation, versterker, enz.). Net niet te hoog en breed genoeg.
Maar ik denk dat dan toch echt de fout bij hen ligt. Ik heb netjes alles opgegeven, dat zij een fout maken kan ik verder niks aan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Of DUO maakt een fout en je bent over een tijdje heel hard de pineut omdat je niks terugbetaalde terwijl dat wel moest.
Heb raardere dingen gehoord
Bij wie de fout precies ligt is niet altijd van belang. Als je redelijkerwijs kan aannemen dat er niets van klopt dan hoor je actie te ondernemen. Doe je dat niet, dan kan je later in een keer een vette aanslag krijgen. Daarom mogen die mensen die plotseling een miljoen op hun rekening gestort krijgen het geld ook nooit houden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dan toch echt de fout bij hen ligt. Ik heb netjes alles opgegeven, dat zij een fout maken kan ik verder niks aan doen
Lees deze reactie nu pas
Nee dat klopt ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij wie de fout precies ligt is niet altijd van belang. Als je redelijkerwijs kan aannemen dat er niets van klopt dan hoor je actie te ondernemen. Doe je dat niet, dan kan je later in een keer een vette aanslag krijgen. Daarom mogen die mensen die plotseling een miljoen op hun rekening gestort krijgen het geld ook nooit houden.
heb het er nog steeds niet opgezet. Zie het nut niet, iemand een argument waarom ik het wel zou doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Samsung Push Servicegeniale reviews op deze app van Samsung
Is alleen interessant als je iets uit de Samsung Store wilt downloaden en aangezien daar niets interessants te vinden is....quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb het er nog steeds niet opgezet. Zie het nut niet, iemand een argument waarom ik het wel zou doen?
met of zonder hak? M'n vriendin heeft serieus een paar met hakkenquote:
Dat zijn geen regenlaarzen, dummy...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met of zonder hak? M'n vriendin heeft serieus een paar met hakken
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is alleen interessant als je iets uit de Samsung Store wilt downloaden en aangezien daar niets interessants te vinden is....
mooi welquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn geen regenlaarzen, dummy...
neequote:
Er zijn daadwerkelijk regenlaarzen met hakken te koop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn geen regenlaarzen, dummy...
I know...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn daadwerkelijk regenlaarzen met hakken te koop.
Wel mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:38 schreef Soempie het volgende:
Onhandig als je door de modder moet.![]()
B. ik denk dat het namaak is hoor! Maar geen fineer.
He bahquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Bij het ongeluk in Makkinga is een oud-klasgenoot van E. omgekomenhij was de mestsilo aan het schoonmaken en werd schijnbaar onwel 3 anderen probeerden hem te redden. 1 ligt in het ziekenhuis, 3 doden in totaal. Contact hadden ze niet meer, maar is toch raar. Vond het al naar toen ik jet in eerste instantie las.
Ik vroeg me vooral af hoe je in een mestsilo terecht kon komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Bij het ongeluk in Makkinga is een oud-klasgenoot van E. omgekomenhij was de mestsilo aan het schoonmaken en werd schijnbaar onwel 3 anderen probeerden hem te redden. 1 ligt in het ziekenhuis, 3 doden in totaal. Contact hadden ze niet meer, maar is toch raar. Vond het al naar toen ik jet in eerste instantie las.
Nee, van mest moet je je zo ver mogelijk verwijderen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Bovenin er inklimmen, moet je niet willen zeg maar. Die dingen zijn niet gemaakt om er in te klimmen.
vanwege onderhoud dat binnenkort gepland stond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom dat werd gedaan? Hij was wel voorbereid als ik het goed heb, had een gasmasker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |