quote:
Hoezo danquote:
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niksquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Waarover?quote:
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat ondanks dat ik mijn baan kwijt ben ik het beter heb dan vele anderen die rond moeten komen met niks
Ik voel me er gewoon schuldig over.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je daar schuldig over te voelen, ik zou eerder blij zijn dat je goed rond kunt komen toch?
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buitenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dan
Wat het weer betreft: ik sta dit weekend in een tent op een festival dus beter blijft het een beetje droog
Times are a-changingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Etcie die helemaal verbouwereerd was van zichzelf dat ze een rokje droeg
Zolang je niet gaat zeggen 'maar je hebt tenminste een baan' als iemand anders over zijn baan klaagt, geloof me, you're good to go. (Ik ken zo iemand. Ik vind het echt een non-argurment)quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon schuldig over.
Ik krijg alles, anderen niks.
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mja ik snap het wel maar je schiet er niks mee op om het leed van anderen op je schouders te nemen, vooral als je zelf al slecht in je vel zit. Geniet er gewoon lekker vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zullen we gewoon het hele weekend goed weer doen? Dan hebben we er beiden profijt vanquote:Op maandag 17 juni 2013 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het zondag maar droog is...dan sta ik een dag buiten
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Maar je schuldig voelen omdat je het beter hebt vind ik vreemd. Ik kan het wel rot vinden voor iemand anders, maar ik heb er geen schuldgevoel over. Je doet het ze toch niet aan?
wil je daar misschien even over klagen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso kan ik heel slecht tegen mensen die alleen maar klagen
Open er een topic overquote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wil je daar misschien even over klagen?
Dat je zei 'je hebt tenminste een baan'? Soms snap ik het wel hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 12:03 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook weleens tegen iemand gezegd.Maargoed, volgens mij was dat tegen iemand die echt om alles klaagt.
Ook dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij krijgt/hebt Lotusss, voel je je daar schuldig over?
Dat ga ik dus ook doen, bij de lokale voetbal vereniging.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je kunt andere mensen gaan helpen/ vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik weet het, maar ik ben niks speciaals dan andere mensen die hulp behoeven. Ik krijg het, zij niet. Dat is best zuur voor hen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp dat het emotioneel zo voelt, ER. De realisatie dat je het ook echt "verdient" is een gekke, waarschijnlijk dubbelzinnige, maar toch. En je zag het vorige week vrijdag, je brengt iets in mensen naar boven
Jij hebt toch ook jaren moeten wachten? Of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar het om gaat is dat ik dus alle hulp krijg, en vanuit Defensie alles vergoed krijg.
Dat waar anderen jaren moeten wachten om in behandeling genomen te worden.
Dat geeft toch wel een schuldgevoel.
je hebt helemaal gelijk, niemand wordt beter van mensen die alleen maar zeuren en alles negatief benaderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind wel dat mensen daar bewust van mogen worden, sommigen hebben waarschijnlijk helemaal niet door dat ze het altijd doen
Dat wringt dus wel eens bij me. Toevallig omdat ik het land gediend heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Het leven is ook niet eerlijk. En da's lullig, maar daar doe je weinig aan.
Nope, Defensie heeft namelijk ee zorgplicht, en dan krijg je erg snel hulp.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook jaren moeten wachten? Of niet?
Preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, niemand wordt beter van mensen die alleen maar zeuren en alles negatief benaderen.
Als je dat niet gedaan had dan had defensie je nu ook geen zorg hoeven verlenen, dus je hebt er wel degelijk recht op, niets om je schuldig over te voelenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wringt dus wel eens bij me. Toevallig omdat ik het land gediend heb.
Ik ken het wel en wat ik van ze heb gehoord klinkt leuk. Maar omdat er een paar mensen idd heel hard riepen dat het zo geweldig was heb ik ze ook een beetje genegeerdquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie Alt-J? Ik heb de hype een hele tijd genegeerd maar gisteren tijdens de Pinkpop uitzending ze echt ontdekt en man wat is het een geweldige band
Stom is dat hè? Ik heb het wel vaker en meestal zijn dat wel de bands die ik uiteindelijk heel tof blijk te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken het wel en wat ik van ze heb gehoord klinkt leuk. Maar omdat er een paar mensen idd heel hard riepen dat het zo geweldig was heb ik ze ook een beetje genegeerd
Zal waarschijnlijk wel weer terecht komenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, net gehoord dat er een klein meisje bij ons in de wijk vermist is
Geen idee, ik wacht ff af, anders ga ikzelf ff rondlopen. Nog geen Amber Alert for so far.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel weer terecht komenIk krijg een paar keer per week een oproep van Burgernet over vermiste kinderen maar tot nu toe zijn ze allemaal gevonden. Hoe lang is ze vermist? Als het pas een paar uur is zou ik me er sowieso geen zorgen om maken!
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb me trouwens ingeschreven voor een toernooi bij m'n ouders om de hoek, volgende week. Want dan kan ik mooi bij mn ouders eten als ik een wedstrijd heb en dan komen ze misschien ook wel ff kijken. Dacht ik een paar weken geleden, maar ze zijn op vakantie dan
Goed geregeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb me trouwens ingeschreven voor een toernooi bij m'n ouders om de hoek, volgende week. Want dan kan ik mooi bij mn ouders eten als ik een wedstrijd heb en dan komen ze misschien ook wel ff kijken. Dacht ik een paar weken geleden, maar ze zijn op vakantie dan
Zijn er bij jullie in de buurt ook leuke dingen te doen? Mooie omgeving?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer wij op vakantie zijn gaan mijn ouders in ons huis logeren, zijn ze ook op vakanie
Ze willen bij ons gaan fietsen, en het is er best mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie in de buurt ook leuke dingen te doen? Mooie omgeving?
Wij logeren af en toe bij vrienden in Duitsland en dat voelt dan ook direct als vakantie.
Mijn zus heeft die 2 weken geleden gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 14:08 schreef Soempie het volgende:
Lief.![]()
Over 5 weken hebben we de afspraak voor de 20 weken echo. Dan ben ik gewoon al op de helft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |