Nou, slotje dan maar.quote:
Die twee keer een hit krijgen met de vliegenmepper.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef Buikboor het volgende:
wat zijn legendarische eendagsvliegen.....
Wat denk je van Harry Mooten en Han Bannink ?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
Apollo(n) natuurlijk!
De rest is allemaal smaak.
Hoewel deze muzikantennatuurlijk 'fabelachtig' zijn!
Han Bennink iddquote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
Han Bennink is een ouwe baasch!
Harry Mooten ken ik niet
quote:
Heb je zijn documentaire gezien een half jaar geleden bij de VPRO ? Wat een heldquote:
Deze bedoel? Die was wel erg tofquote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je zijn documentaire gezien een half jaar geleden bij de VPRO ? Wat een held
Was een docu met Mischa Wertheim.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze bedoel? Die was wel erg tof
en held sowieso
Oeh of is dat diegene waar hij ook op een radiator in z'n schuur speelt?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een docu met Mischa Wertheim.
Die van jou is ook mooi.
Zoals?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef DeToffifee het volgende:
Legendarische muzikanten zijn muzikanten die iedereen ter wereld kent.
Zoals the Beatles, the Stones, Michael Jackson, Elvis als voorbeelden. Mensen die eeuwige indruk gemaakt hebben.
Ik zie hier namen die dat niet gedaan hebben.
Jep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef BoerBert het volgende:
Gewoon weer een 'post hier je favoriete artiest'-topic op deze manier, inderdaad.
Ik denk dat je onderscheid tussen legendarisch en bekend niet ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Alle Nederlandse artiesten, Lemmy, Dio, Kid Balton, Joe Bonamassa bijvoorbeeld.
Omdat daar ook niet veel verschil in zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderscheid tussen legendarisch en bekend niet ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |