Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd 1 week vooruit en ik vond persoonlijk die nieuwe mensen niks aan. Maar moet ieder natuurlijk voor zichzelf beslissenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Haha die TT
We zullen het zien vanavond, of we ze motten of niet.
Volgens mij hoor je er uberhaupt niet zoveel van of wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:56 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet dat er volgende week nog een aflevering is en als ik het goed heb is dat ook gelijk de laatste tenzij ze een extra aflevering hebben gemaakt, maar ja daar heb ik niks van gehoord.
Die liedjes meezingen en zoquote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en ik vindt dat nieuwe gelovige kopeltje een stuk erger dan boy and madelinde. B&M duwde hun geloof tenminste niet in je gezicht.
Tijdens de musical van groep 8 zongen wij altijd "Een Oog ziet alles" .. moest daar gelijk aan denkenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die liedjes meezingen en zo. En "God ziet alles!"
Ga je dat nog wel doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Stukken beter, gewoon wat gewandeld door nijmegen, terasje, wat te drinken en daarna naar huis (beide naar ins eigen huisje :p). Nog geen vervolg date geplanned.
Zal ook wel komen doordat Boy zelf niet geloofd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en ik vindt dat nieuwe gelovige kopeltje een stuk erger dan boy and madelinde. B&M duwde hun geloof tenminste niet in je gezicht.
Vond je haar niet leuk genoeg?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk wel, moet toch weer eens contact met haar opnemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Jawel, heb het alleen druk gehad, nieuwe vrijwilligers werk waarvoor je moet inwerken en dan nog wat persoonlijke dingetjes. Maar ja laatste keer dat we gsm'est hadden was vorige week zondag of maandag.
Erachteraan dan, niet dood laten bloeden.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Jawel, heb het alleen druk gehad, nieuwe vrijwilligers werk waarvoor je moet inwerken en dan nog wat persoonlijke dingetjes. Maar ja laatste keer dat we gsm'est hadden was vorige week zondag of maandag.
Ach ja, er meer vrouwen dan kerken!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]En zij heeft ook niets laten horen?
En jij dus ook niet.. dat is niet echt goed
Klopt..Maar de mensen doen niet voor niets mee aan het programmaquote:
Nee joh grapje richting de roze boxerquote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt..Maar de mensen doen niet voor niets mee aan het programma![]()
En als Marcel haar leuk vindt, zou het zonde zijn om door 'drukte' het contact te laten verwateren, waardoor zij gedesinteresseerd raakt.
Mijn idee ook.. maar wie weet is zij ook druk, ook neit helemaal van het contact. You just never know.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
Nee joh grapje richting de roze boxerMaar als ze beide niks hebben laten horen dan is de vonk er ook niet echt heb ik het idee...
Ik denk eerder dat het ook een stukje onervarenheid is ...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh grapje richting de roze boxerMaar als ze beide niks hebben laten horen dan is de vonk er ook niet echt heb ik het idee...
Die larp chick wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
De meid van de walibi date heb nu op skype staan dus we praten af en to wel, ik had bij haar alleen geen klik. mAar dat heb ik ook gezegd, ze is een aardige meid alleen voor mij geen relatie materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |