Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd 1 week vooruit en ik vond persoonlijk die nieuwe mensen niks aan. Maar moet ieder natuurlijk voor zichzelf beslissenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Haha die TT
We zullen het zien vanavond, of we ze motten of niet.
Volgens mij hoor je er uberhaupt niet zoveel van of wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:56 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet dat er volgende week nog een aflevering is en als ik het goed heb is dat ook gelijk de laatste tenzij ze een extra aflevering hebben gemaakt, maar ja daar heb ik niks van gehoord.
Die liedjes meezingen en zoquote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en ik vindt dat nieuwe gelovige kopeltje een stuk erger dan boy and madelinde. B&M duwde hun geloof tenminste niet in je gezicht.
Tijdens de musical van groep 8 zongen wij altijd "Een Oog ziet alles" .. moest daar gelijk aan denkenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die liedjes meezingen en zo. En "God ziet alles!"
Ga je dat nog wel doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Stukken beter, gewoon wat gewandeld door nijmegen, terasje, wat te drinken en daarna naar huis (beide naar ins eigen huisje :p). Nog geen vervolg date geplanned.
Zal ook wel komen doordat Boy zelf niet geloofd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en ik vindt dat nieuwe gelovige kopeltje een stuk erger dan boy and madelinde. B&M duwde hun geloof tenminste niet in je gezicht.
Vond je haar niet leuk genoeg?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef De-Dwerg het volgende:
Waarschijnlijk wel, moet toch weer eens contact met haar opnemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Jawel, heb het alleen druk gehad, nieuwe vrijwilligers werk waarvoor je moet inwerken en dan nog wat persoonlijke dingetjes. Maar ja laatste keer dat we gsm'est hadden was vorige week zondag of maandag.
Erachteraan dan, niet dood laten bloeden.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef De-Dwerg het volgende:
Jawel, heb het alleen druk gehad, nieuwe vrijwilligers werk waarvoor je moet inwerken en dan nog wat persoonlijke dingetjes. Maar ja laatste keer dat we gsm'est hadden was vorige week zondag of maandag.
Ach ja, er meer vrouwen dan kerken!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]En zij heeft ook niets laten horen?
En jij dus ook niet.. dat is niet echt goed
Klopt..Maar de mensen doen niet voor niets mee aan het programmaquote:
Nee joh grapje richting de roze boxerquote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt..Maar de mensen doen niet voor niets mee aan het programma![]()
En als Marcel haar leuk vindt, zou het zonde zijn om door 'drukte' het contact te laten verwateren, waardoor zij gedesinteresseerd raakt.
Mijn idee ook.. maar wie weet is zij ook druk, ook neit helemaal van het contact. You just never know.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
Nee joh grapje richting de roze boxerMaar als ze beide niks hebben laten horen dan is de vonk er ook niet echt heb ik het idee...
Ik denk eerder dat het ook een stukje onervarenheid is ...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh grapje richting de roze boxerMaar als ze beide niks hebben laten horen dan is de vonk er ook niet echt heb ik het idee...
Die larp chick wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
De meid van de walibi date heb nu op skype staan dus we praten af en to wel, ik had bij haar alleen geen klik. mAar dat heb ik ook gezegd, ze is een aardige meid alleen voor mij geen relatie materiaal.
Spoilers!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
De meid van de walibi date heb nu op skype staan dus we praten af en to wel, ik had bij haar alleen geen klik. mAar dat heb ik ook gezegd, ze is een aardige meid alleen voor mij geen relatie materiaal.
Wel achter die ander aangaan als je haar wel leuk vind. Gewoon bellen, vragen hoe het met haar gaat en een vervolgafspraakje maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef De-Dwerg het volgende:
Dit is van na de date zelf, niet tijdens de date :p
Nu...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:10 schreef De-Dwerg het volgende:
Zal ik woensdag doen, dan ben ik toch vrij
Ah een echte FOK!ker is geborenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
Ben aan het werk met stiekem wat fok er tussen :p
Dat doen we allemaalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
So what, ik ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee gast, ga nu van je pc af, zoek een rustig plekje op en bel haar!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef De-Dwerg het volgende:
Welke pauze? Maar ja toch vroeg vrij dus bel/sms ik wel als ik thuis ben
Doe ff rustigquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee gast, ga nu van je pc af, zoek een rustig plekje op en bel haar!!!
Eerst was het nog woensdag, inmiddels in de middag ...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe ff rustigGeen idee wat voor werk Marcel doet, maar bij sommige bedrijven kun je niet gewoon ff bellen tussendoor. Vanmiddag is ook prima, áls ie het dan ook maar doet. En bellen, niet smsen Marcel!
Ik snap wel wat je bedoeld, maar soms kan het gewoon ff écht niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst was het nog woensdag, inmiddels in de middag ...
Ze hebbben elkaar al een paar dagen niet meer gesproken sinds de date.
We horen het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar soms kan het gewoon ff écht niet.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Great minds think alike, zij heeft mij gsm'esd en we zijn nu heen en weer aan het sms'en
Tof kerel!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Great minds think alike, zij heeft mij gsm'esd en we zijn nu heen en weer aan het sms'en
woeiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Lekker bezig ^^quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit![]()
Och ik ben zelf ook geen held maar je merkt tijdens een date echt wel of je haar kunt zoenen. Vragen is so not done.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Dan kan ik ook meedoenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuw of er een vervolg komt, "ik ben nog een anale maagd"
welke blonde doosquote:Op maandag 17 juni 2013 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan die arrogante blonde doos echt niet uitstaan, ik heb episode 5 maar geskipt, hope dat ze in episode 6 en die van vanavond wegblijft
We kijken natuurlijk allemaal voor Marcel en Baas Marc
Mensen denken dat ik een slet of een hoer ben, omdat ik sexy gekleed ga en dikke tieten heb.quote:
oh zijquote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mensen denken dat ik een slet of een hoer ben, omdat ik sexy gekleed ga en dikke tieten heb.
die actrice hadden ze er niet in moeten monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Niet zijn typequote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, why denk je dat die gast niks meer liet horen?
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bahquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze ziet er neukbaar uit, dat is het wel
Er moeten roze bedeltjes aan hangen, dan slikt ze het welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bah
Dat maakt haar niet minder, ze is toch geen relatie materiaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pijpen vond ze viesss, met slierten enzo, bah
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Captainp00face het volgende:
O, en Alex:hahahahaha xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was niet mijn idee ;-)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das Alex. Hij is een baas. Maar hij zit niet voor niks in de show offcourse.hahahaha "baas"quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk de aflevering van de 10de terug en die gast vraagt of er een kus in zit
Welcome to TV.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och ik ben zelf ook geen held maar je merkt tijdens een date echt wel of je haar kunt zoenen. Vragen is so not done.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGGGGGGGGGGGGGG ik viel van me stoel van het lachen hahahahahahahaahhahahahquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef De-Dwerg het volgende:
En met dank aan de mensen van het programma en de facebook[ afbeelding ]![]()
WTF
Dus je moest alleen zo doen van de producenten? Moet je daarom nu ook 10x hahahaha doen?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Denk dat hij meer doelt op het effect van een camera op je bakkesquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF
Dus je moest alleen zo doen van de producenten? Moet je daarom nu ook 10x hahahaha doen?![]()
![]()
Ja ik wordt nu ook gefilmed terwel ik op fok zitquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF
Dus je moest alleen zo doen van de producenten? Moet je daarom nu ook 10x hahahaha doen?![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Marc
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Volgende week weerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alweer nieuwe kandidaten
En geen MarcelDit is in Engels als je niet kijkt![]()
En het is ook pas 10x herhaaldquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja dat van dat paard was 4 afleveringen geleden
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |