Muzikaal blijft het nog steeds vet! Overigens vind ik Black Sabbath met Dio nog steeds stukker beter.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
Tofvind het nog een aardig nummer ook, terwijl ik al een tijd uitgekeken was op Ozzy's stem.
Het gaat om het album.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
Tofvind het nog een aardig nummer ook, terwijl ik al een tijd uitgekeken was op Ozzy's stem.
Eens, maar ik vond Ozzy op een gegeven moment maar vervelend klinken, vooral tijdens z'n solo-periode.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Muzikaal blijft het nog steeds vet! Overigens vind ik Black Sabbath met Dio nog steeds stukker beter.
Ah ja, verkeerd gelezenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat om het album.
-knip-
De single.
Maar Dio ging dan weer kikkertjes opblazen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Muzikaal blijft het nog steeds vet! Overigens vind ik Black Sabbath met Dio nog steeds stukker beter.
Ozzy deed wel raardere dingen met duiven en vleermuizen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar Dio ging dan weer kikkertjes opblazen.
En standbeeldenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ozzy deed wel raardere dingen met duiven en vleermuizen.
Geluisterd en klinkt geweldig. Ozzy zingt zuiver.quote:
Nee dit album kwam redelijk uit het niets volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
Als het een mager album waren ze echt niet op 1 gekomen. Maar zo erg waren ze toch niet gehypt?
Het is dat andere mensen me er op attendeerden dat het er aan zat te komen, anders had ik het in de 1e instantie niet geweten.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee dit album kwam redelijk uit het niets volgens mij
Dat is juist het mooie ervanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is dat andere mensen me er op attendeerden dat het er aan zat te komen, anders had ik het in de 1e instantie niet geweten.
Deed me denken aan Alice in Chainsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind trouwens het meest rustige liedje het mooist, terwijl die helemaal niet in de stijl van BS is
Ik dacht dat je God is dead bedoeldequote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je welke ik bedoel dan Tong?
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ZeitgeistHoewel die van jou ook tof is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |