SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-06-2013 13:09:18 ]F means you're fucked![]()
Wat gaan die topics toch akelig hard!
Iedereen weer succes vandaag, zowel qua lopen als werk natuurlijk
All management is Strategic Management.![]()
voor de OP:19 juni 2013 - Potmargerun Leeuwarden
1
2[b]19 juni 2013 - [url=http://www.lopeninleeuwarden.nl]Potmargerun Leeuwarden[/url][/b]
[*]Joooo-pi - 5km
• Joooo-pi - 5kmheitieh![]()
Welkom terug, je staat er inquote:Op maandag 17 juni 2013 08:25 schreef Joooo-pi het volgende:
voor de OP:
[ code verwijderd ]
19 juni 2013 - Potmargerun Leeuwarden
• Joooo-pi - 5km
F means you're fucked![]()
Vandaag ga ik me een paar goede renschoenen aan (laten) meten.
Merk toch dat mijn 20 euro b-merkschoenen niet voldoende de klappen opvangen.
Pijnlijke enkels en schenen na het lopen.![]()
Goede keusquote:Op maandag 17 juni 2013 08:29 schreef opinionr het volgende:
Vandaag ga ik me een paar goede renschoenen aan (laten) meten.
Merk toch dat mijn 20 euro b-merkschoenen niet voldoende de klappen opvangen.
Pijnlijke enkels en schenen na het lopen.
Bedankt. Ik ben nooit weg geweest, maar ik post hier niet zoveelquote:. Het gaat hier heel snel, en ik heb niet veel tijd om te FOK!en
heitieh![]()
Hats, Frsh, YUR en Streamnl, hoe klinkt het weekend van 20/21 juli? 2 weken na de ekiden en nog een poosje voor de vooroeverloop. Maken we er gewoon een lekker relaxed rondje van en daarna misschien nog ergens een terrasje ofzo?
Oh, voor mij is de datum trouwens ook nog ovb, maar volgens mij heb ik dan nog niets.
![]()
Dat valt in mijn vakantie. En dan blijven we in NL.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats, Frsh, YUR en Streamnl, hoe klinkt het weekend van 20/21 juli? 2 weken na de ekiden en nog een poosje voor de vooroeverloop. Maken we er gewoon een lekker relaxed rondje van en daarna misschien nog ergens een terrasje ofzo?
Oh, voor mij is de datum trouwens ook nog ovb, maar volgens mij heb ik dan nog niets.
Dus in principe kan ik dan wel.
Maar ik zal vanavond aan de organisatie vragen hoe de vakantie is ingedeeld.![]()
Volgens mij moet ik dan wel kunnen. Zo niet, reageert mijn agenda hier vanzelf welquote:Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Agenda ziet geen problemen!quote:Op maandag 17 juni 2013 08:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan wel kunnen. Zo niet, reageert mijn agenda hier vanzelf wel![]()
Mijn benen doen niet eens zoveel pijn na de HM! Niet dat ik nu vandaag al meteen weer zou gaan lopen, maar over 1 of 2 dagen misschien? Maar waarschijnlijk is dat niet zo slim? Ook wel een goede gelegenheid om wat rustige racefiets-ritjes te maken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kunt in principe best vandaag of morgen ff een half uurtje/ drie kwartier los gaan lopen op een slap ouwehoertempo. Vind ik persoonlijk best fijn na zo'n loopquote:Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn benen doen niet eens zoveel pijn na de HM! Niet dat ik nu vandaag al meteen weer zou gaan lopen, maar over 1 of 2 dagen misschien? Maar waarschijnlijk is dat niet zo slim? Ook wel een goede gelegenheid om wat rustige racefiets-ritjes te maken..
zat net even terug te lezen.... toen ik hier begon te posten was er "strictly no SC" en duurde het drie weken voor het topic vol wasquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou ja, het is ook echt niet zoveel SC hier hoor!als in: het meeste (80% zeker wel) is hardloopgerelateerd!
Ja doei.![]()
Dat zou moeten kunnen, zegt mijn agenda.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
wat hij zegt.... prima gelegenheid om alle vezuring uit je benen te lopenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt in principe best vandaag of morgen ff een half uurtje/ drie kwartier los gaan lopen op een slap ouwehoertempo. Vind ik persoonlijk best fijn na zo'n loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:40 schreef streamnl het volgende:
@Jero.
YUR kan
Hats kan
Frsh kan
En ik kan/mag![]()
2 trail weekenden achter elkaar!!
![]()
Zul je zien dat Jero z'n ovb moet gaan gebruiken straks
Leuk! En een goede voorbereiding voor de Vooroeverloop ook ja![]()
![]()
Het is inderdaad eigenlijk allemaal redelijk ontopic, dat is het mooie eraan. Twee dagen niet meelezen is gegarandeerd een topic achterlopen
Leuk om te zien in ieder geval hoe enthousiast iedereen is, helpt wel in de motivatie zo aan het begin.
Zwaar weekend gehad, nu vanavond die motivatie weer eens gebruiken om een stukje te lopen. Les 19 van Evy op het programma :-)All management is Strategic Management.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:42 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
Dat zou wat zijn... Tja, sorry maar ik kan zelf eigenlijk niet
Voor mij is het ook goede voorbereiding. Ik loop de week erna deze (de 17):
http://i1181.wix.com/corio-trail-2013#!coriotrail/c1n93
Deze wordt puur voor de ervaring. Dus uitlopen is voor mij belangrijker dan een goede tijd neer zetten.
(Heb alleen nog steeds geen bevestiging en ik sta nog steeds niet bij de namen. Ik zal straks een mailtje sturen).![]()
ga niet langs start,pak een ovb....quote:Op maandag 17 juni 2013 09:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
Zul je zien dat Jero z'n ovb moet gaan gebruiken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* YUR moet op zoek naar een lichte hardlooprugzak
Ik ga binnenkort eens experimenteren met hardlopen naar mijn werk. Zal ergens rond de 17 kilometer zijnF means you're fucked![]()
welke afstand Stream?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:48 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dat zou wat zijn... Tja, sorry maar ik kan zelf eigenlijk niet
Voor mij is het ook goede voorbereiding. Ik loop de week erna deze (de 17):
http://i1181.wix.com/corio-trail-2013#!coriotrail/c1n93
Deze wordt puur voor de ervaring. Dus uitlopen is voor mij belangrijker dan een goede tijd neer zetten.
(Heb alleen nog steeds geen bevestiging en ik sta nog steeds niet bij de namen. Ik zal straks een mailtje sturen).
edit: verborgen in de post'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon de dag van te voren alles meenemen, veel makkelijker.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:50 schreef YUR het volgende:
Ik ga binnenkort eens experimenteren met hardlopen naar mijn werk. Zal ergens rond de 17 kilometer zijnIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik weet niet wie er aan de start staan maar verwachte binnenkomst van de winnaar op de 37km na 2.40 is redelijk optimistisch!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil ook een rugzak, maar dan met makkelijk te pakken bidons. Zuigen uit zo'n wapperend slangetje lijkt me niks.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:50 schreef YUR het volgende:
Ik ga binnenkort eens experimenteren met hardlopen naar mijn werk. Zal ergens rond de 17 kilometer zijnGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
160 minuten over 37k = 4:20 per kilometer. Dat moet te doen zijn toch voor de top van het veld?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik weet niet wie er aan de start staan maar verwachte binnenkomst van de winnaar op de 37km na 2.40 is redelijk optimistisch!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Hier in trailrunmag stond een test, kan wel even scannen?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:50 schreef YUR het volgende:
Ik ga binnenkort eens experimenteren met hardlopen naar mijn werk. Zal ergens rond de 17 kilometer zijn
Ja doei.![]()
als het een "stevige technische trail" is het behoorlijk aanpoten hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
160 minuten over 37k = 4:20 per kilometer. Dat moet te doen zijn toch voor de top van het veld?
Ik vind het behoorlijk snel voor een trail
afgaande op de foto's wel een mooie loop!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik laat me verrassen hoe technisch de trail is. Ik doe het vooral voor de ervaring en omdat ik het erg leuk vind!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het een "stevige technische trail" is het behoorlijk aanpoten hoor!
Ik vind het behoorlijk snel voor een trail![]()
ik ook! trail runners zijn net Colour runners...geen commercie, geen "club-druk" gewoon lekker met z'n allen genieten!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor de ervaring en omdat ik het erg leuk vind!
track & field, dat is geen hardlopen, dat is atletiekquote:
Blasphemy!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook! trail runners zijn net Colour runners...geen commercie, geen "club-druk" gewoon lekker met z'n allen genieten!Ja doei.![]()
Agreed. Colour-runnen is eigenlijk OT, toch?quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Baan is ter ondersteuning van m'n loopjes op de wegquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
track & field, dat is geen hardlopen, dat is atletiek![]()
![]()
Dat kan niet altijd, want ik werk niet iedere dag op dezelfde locatiequote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon de dag van te voren alles meenemen, veel makkelijker.Ik wil er in principe 1 die niet alleen als zuigzak werkt, maar die ook spullen kan vervoerenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:00 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik wil ook een rugzak, maar dan met makkelijk te pakken bidons. Zuigen uit zo'n wapperend slangetje lijkt me niks.Da's altijd welkomquote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier in trailrunmag stond een test, kan wel even scannen?
gewoon fartlek-ken van lantaarnpaal tot lantaarnpaal!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Baan is ter ondersteuning van m'n loopjes op de weg
maar even zonder gekheid, hier in NZ zijn harriers (weg en/of cross country wedtrijden) en track & field strikt gescheiden.
Er zijn heel veel mensen die het ene of het andere doen en bijv. na afloop van het T&F seizoen gewoon een half jaartje freewheelen maar niet deelnemen aan harrierswedstrijden en andersom.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-06-2013 10:46:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn agenda meldt net ook dat ik dat weekend nog vrij ben!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
Welke dag hebben jullie liever, zaterdag of zondag? In de ochtend/middag/avond? Met of zonder terras/BBQ/etentje.![]()
![]()
Wij hebben wel tweewekelijkse track-sessionsquote:Op maandag 17 juni 2013 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon fartlek-ken van lantaarnpaal tot lantaarnpaal!
maar even zonder gekheid, hier in NZ zijn harriers (weg en/of cross country wedtrijden) en track & field strikt gescheiden.
Er zijn heel veel mensen die het ene of het andere doen en bijv. na afloop van het T&F seizoen gewoon een half jaartje freewheelen maar niet deelnemen aan harrierswedstrijden en andersom.maar da's puur voor snelheidstraining, geen trackwedstrijden ofzo.
Ja doei.![]()
Hier is die scheiding niet zo sterk. Van mijn groep doet niemand mee aan baanwedstrijden, maar ze trainen wel allemaal 1 of 2 keer per week op de baan. Ik denk dat ze dat ook al 30 jaar zo doenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon fartlek-ken van lantaarnpaal tot lantaarnpaal!
Er zijn heel veel mensen die het ene of het andere doen en bijv. na afloop van het T&F seizoen gewoon een half jaartje freewheelen maarc niet deelnemen aan harrierswedstrijden en andersom.Ik vind het ook wel lekker hoor, niet nadenken en niet hoeven uitkijken voor lantaarnpalen/paaltjes/takken/losliggende stoeptegels en intervalletjes knallen. Maar fartlekken vind ik ook wel leuk.
Het maakt me ook gewoon niet zoveel uit. Als ik maar kan lopen en ik verbetering zie. En dat hoeft niet eens per se te zijn dat ik steeds verder en sneller ga, maar dezelfde afstand/snelheid steeds comfortabeler kunnen lopen vind ik ook al heel prettig. O, en zolang ik er plezier in heb vind ik alles prima![]()
![]()
amen!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het maakt me ook gewoon niet zoveel uit. Als ik maar kan lopen en ik verbetering zie. En dat hoeft niet eens per se te zijn dat ik steeds verder en sneller ga, maar dezelfde afstand/snelheid steeds comfortabeler kunnen lopen vind ik ook al heel prettig. O, en zolang ik er plezier in heb vind ik alles prima'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag ik ook in de loop voor de info? Want ik zit dat weekend in Biddinghuizen en mocht het uitkomen sluit ik misschien ook aan, als dat mag...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn agenda meldt net ook dat ik dat weekend nog vrij ben!![]()
Welke dag hebben jullie liever, zaterdag of zondag? In de ochtend/middag/avond? Met of zonder terras/BBQ/etentje.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke dag hebben jullie liever, zaterdag of zondag? Geen voorkeur.
In de ochtend/middag/avond? Met of zonder terras/BBQ/etentje.![]()
Ja daaaaaaaaaaaag!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mag ik ook in de loop voor de info? Want ik zit dat weekend in Biddinghuizen en mocht het uitkomen sluit ik misschien ook aan, als dat mag...
Eind vd ochtend/ begin vd middag, terrasje in ieder geval in de buurtquote:Op maandag 17 juni 2013 10:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke dag hebben jullie liever, zaterdag of zondag? In de ochtend/middag/avond? Met of zonder terras/BBQ/etentje.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
inderdaad...als er iemand een wegatleet is dan is het MD wel! hou de trails puur!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, nog ff een ontbijtje in Alkmaar-city en dan zit het erop!
Miezziej trouwens: wat leuk dat je erbij bent bij de Ekiden!![]()
![]()
Met YUR, dat kan echt niet meer! Late reacties altijd!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mag ik ook in de loop voor de info? Want ik zit dat weekend in Biddinghuizen en mocht het uitkomen sluit ik misschien ook aan, als dat mag...
Maar natuurlijk kan dat! Lijkt me gezellig!
Ohja, jullie kunnen na de ekiden altijd nog afzeggen als jullie me in het echie hebben meegemaakt. Dat voordeel heeft Streamnl dan weer niet..
![]()
![]()
Ik liever in het einde van de ochtend, begin van de middag.
Dan zijn we nog niet te bezweet door de warmte voor het terras![]()
![]()
rennerszweet stinkt niet!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:00 schreef streamnl het volgende:
Ik liever in het einde van de ochtend, begin van de middag.
Dan zijn we nog niet te bezweet door de warmte voor het terras'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt wel, al heb ik vorige week zaterdag een keer over een schelpenpad gelopenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...als er iemand een wegatleet is dan is het MD wel! hou de trails puur!En bij de HM in delft zat er ook een stukje half verhard in
En de baan, dat is alleen op de Ekiden, starten en finishen op de baan...
Laat mij maar van lantaarnpaal naar lantaarnpaal lopen in 95% van mijn trainingen en wedstrijdenJa, goed, gister bij de picknick van de kerk nog een balletje getrapt zonder last en dit weekend niet gelopen omdat het niet uit kwam en ik kan niet wachten tot vanavond om weer in de benen te komen, een 15 x 200 meter voor de snelheid. Dat gevoel heb ik lang niet gehadquote:![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats, vreetzak! Gewoon BBQ én een etentje!![]()
![]()
dat zijn vaak ook van die volgevreten veertigers met bierpenzen!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet fris uitzien. Als je sommige wielrenners ooit ziet op terras...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is maar goed dat ik zoveel loop en sowieso niet echt aanleg heb om dik te worden, anders was ik nu al een volgevreten twintiger met een bierpensquote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn vaak ook van die volgevreten veertigers met bierpenzen!Ik ben dol op lekker eten en lekkere biertjes
Quoi en ik zaten gisteren ook lekker bezweet aan de koffie![]()
![]()
Dat is juist heerlijk. En dat slangetje wapperd nauwelijks. Je mag wel eens op mijn slangetje zuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:00 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik wil ook een rugzak, maar dan met makkelijk te pakken bidons. Zuigen uit zo'n wapperend slangetje lijkt me niks.![]()
![]()
Ik wacht juist tot na de ekiden om ja te zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met YUR, dat kan echt niet meer! Late reacties altijd!
Ohja, jullie kunnen na de ekiden altijd nog afzeggen als jullie me in het echie hebben meegemaakt. Dat voordeel heeft Streamnl dan weer niet..
![]()
![]()
Euhh...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is juist heerlijk. En dat slangetje wapperd nauwelijks. Je mag wel eens op mijn slangetje zuigen.![]()
![]()
* Arquero verlaat dit topic maar voor even![]()
Awww. Maar ik ben heel leuk in het echtquote:Op maandag 17 juni 2013 11:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot na de ekiden om ja te zeggen.![]()
![]()
Dat bepaal ik zondag welquote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww. Maar ik ben heel leuk in het echt
* YUR noteert: muziek meenemen voor onderwegquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Graag de laatste 4km niet meenemen in je oordeel. Bvd.F means you're fucked![]()
Oeh ik wil ook, maar even vriendlief vragen of het haalbaar is..quote:Op maandag 17 juni 2013 08:25 schreef Joooo-pi het volgende:
voor de OP:
[ code verwijderd ]
19 juni 2013 - Potmargerun Leeuwarden
• Joooo-pi - 5kmJe kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Passen jullie je eetpatroon aan?
Ik merkte dat ik bij het opvoeren van de trainingen en afstanden helemaal niet fitter werd. Qua lopen ging ik lekker vooruit, maar ik merkte dat ik me minder goed kon concentreren door de dag heen ('s middags kakte ik ook helemaal in). Bovendien duurden mijn verkoudheidjes langer.
Gisteren heb ik met een fitness goeroe (een collega...) eens gekeken naar wat ik zo gemiddeld eet en daar schrok ik behoorlijk van. Doordeweeks kreeg ik tussen de 1600 en 1800 kCal binnen (in de weekenden op 1 dag meteen 800 erbij door het bier, maar dat zijn niet echt goede kCals).
Dat is volgens hem veel te weinig (ik weeg 64 kilo en ben 175 cm lang). Overigens zit ik al jaren op hetzelfde gewicht en ik heb ook niet echt honger tussen mijn maaltijden. Maar op zijn advies hebben we toch een nieuw schema opgesteld. Met het nieuwe schema (heel veel brinta, kipfilet met brood, kwark en vaker eten dan 3x) kom ik nu op 2300 uit (28-55-18 eiwitten-koolhydraten-vet). Ook nog niet echt veel, maar ineens zo sterk omhoog gaan, lijkt me niet echt gezond.
Ben benieuwd of jullie meer of anders zijn gaan eten (met name de lange afstand lopers)?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Foto van m'n finish gister.. hoewel ik hierna nog even de laatste 100meter naar de finishlijn gesprint heb
Leuk om te zien dat ik geen haklander ben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben niet anders gaan eten, maar met 1,93cm en 100kg hoeft dat ook niet meteen. Volgens mij zit ik op meer dan 3000kcal per dag qua innamequote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef yozd het volgende:
Ik merkte dat ik bij het opvoeren van de trainingen en afstanden helemaal niet fitter werd. Qua lopen ging ik lekker vooruit, maar ik merkte dat ik me minder goed kon concentreren door de dag heen ('s middags kakte ik ook helemaal in). Bovendien duurden mijn verkoudheidjes langer.
Gisteren heb ik met een fitness goeroe (een collega...) eens gekeken naar wat ik zo gemiddeld eet en daar schrok ik behoorlijk van. Doordeweeks kreeg ik tussen de 1600 en 1800 kCal binnen (in de weekenden op 1 dag meteen 800 erbij door het bier, maar dat zijn niet echt goede kCals).
Dat is volgens hem veel te weinig (ik weeg 64 kilo en ben 175 cm lang). Overigens zit ik al jaren op hetzelfde gewicht en ik heb ook niet echt honger tussen mijn maaltijden. Maar op zijn advies hebben we toch een nieuw schema opgesteld. Met het nieuwe schema (heel veel brinta, kipfilet met brood, kwark en vaker eten dan 3x) kom ik nu op 2300 uit (28-55-18 eiwitten-koolhydraten-vet). Ook nog niet echt veel, maar ineens zo sterk omhoog gaan, lijkt me niet echt gezond.
Ben benieuwd of jullie meer of anders zijn gaan eten (met name de lange afstand lopers)?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Eind ochtend, begin middag klinkt prima. Terrasje of hapje achteraf ook. Zaterdag of zondag maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met YUR, dat kan echt niet meer! Late reacties altijd!
Leuke foto!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef E.T. het volgende:
Foto van m'n finish gister.. hoewel ik hierna nog even de laatste 100meter naar de finishlijn gesprint heb
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat ik geen haklander ben![]()
![]()
Niet haalbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Oeh ik wil ook, maar even vriendlief vragen of het haalbaar is..Beetje jammer.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Leuke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat ik geen haklander ben![]()
Vooral op de dagen na de (intensieve) trainingen heb ik meer honger en neem ik gewoon 2 boterhammen extra mee naar het werk, nu ik weer wat minder train, heb ik dat teruggeschroefd. Ik eet redelijk gezond en ben verder niet veel met mijn voeding bezig.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef yozd het volgende:
Ben benieuwd of jullie meer of anders zijn gaan eten (met name de lange afstand lopers)?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoaxquote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww. Maar ik ben heel leuk in het echt
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tijdens de marathonvoorbereiding wel, maar nooit echt met cijfers onderbouwd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef yozd het volgende:
Ben benieuwd of jullie meer of anders zijn gaan eten (met name de lange afstand lopers)?
Overigens....64kg is best licht, dat lijkt me heerlijk lopen
Cool! Welke loop was dat? Dat is het Alexandrium zo te zien?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat ik geen haklander benA grand adventure has begun.![]()
Ik eet juist bewust wat minder omdat ik tegelijk probeer af te vallen. Toen ik nog roeide was ik echt alleen maar koolhydraten aan het laden, maar ik merk dat dat bij hardlopen bij mij juist averechts werkt. Trainen vóór het ontbijt: heerlijk. Hoe sneller ik op vetverbranding kan overschakelen, hoe lekkerder ik loop. Voor de wedstrijd dan wel goed eten omdat je anders gewoon hongerklop krijgt..quote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef yozd het volgende:
Ben benieuwd of jullie meer of anders zijn gaan eten (met name de lange afstand lopers)?
Maar goed je trainer zal er wel verstand van hebben, je moet ook weer niet zo weinig eten dat je spieren aan het verbranden bent. Ik ben zelf 1.74 en 66/67 kg, ik eet tussen de 1500 en 2000 kcal per dag, op trainingsdagen meer richting dat laatste.. Als ik mijn energietekort kleiner dan 500 kcal per dag houd zou ik als het goed is alleen vet moeten verbranden, en ik word ook steeds sneller ipv langzamer dus ik denk dat het wel werkt :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik bedoel het niet verkeerd, hoor. Maar wat is er mis met je lengte vs gewicht?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik eet juist bewust wat minder omdat ik tegelijk probeer af te vallen. Toen ik nog roeide was ik echt alleen maar koolhydraten aan het laden, maar ik merk dat dat bij hardlopen bij mij juist averechts werkt. Trainen vóór het ontbijt: heerlijk. Hoe sneller ik op vetverbranding kan overschakelen, hoe lekkerder ik loop. Voor de wedstrijd dan wel goed eten omdat je anders gewoon hongerklop krijgt..
Maar goed je trainer zal er wel verstand van hebben, je moet ook weer niet zo weinig eten dat je spieren aan het verbranden bent. Ik ben zelf 1.74 en 66/67 kg, ik eet tussen de 1500 en 2000 kcal per dag, op trainingsdagen meer richting dat laatste.. Als ik mijn energietekort kleiner dan 500 kcal per dag houd zou ik als het goed is alleen vet moeten verbranden, en ik word ook steeds sneller ipv langzamer dus ik denk dat het wel werkt :p![]()
![]()
ik kom van 73 kg, dus ben al heel wat afgevallenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd, hoor. Maar wat is er mis met je lengte vs gewicht?Maar nog 2 of 3 kg eraf zou voor mij optimaal zijn, ik ga me ook steeds lekkerder voelen nu ik lichter word!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef Frsh het volgende:
Ik ben niet anders gaan eten, maar met 1,93cm en 100kg hoeft dat ook niet meteen. Volgens mij zit ik op meer dan 3000kcal per dag qua innameIk heb eigenlijk ook helemaal niet meer honger dan anders als ik op een dag >15 km loop... Wellicht werkt mijn stofwisseling niet helemaal goed ofzo haha.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
Vooral op de dagen na de (intensieve) trainingen heb ik meer honger en neem ik gewoon 2 boterhammen extra mee naar het werk, nu ik weer wat minder train, heb ik dat teruggeschroefd. Ik eet redelijk gezond en ben verder niet veel met mijn voeding bezig.Gratenhuisje..quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef YUR het volgende:
Tijdens de marathonvoorbereiding wel, maar nooit echt met cijfers onderbouwd.
Maar loopt wel lekker ja(al mogen er best wat kilo's bij!)
Dan zit je qua voeding op mijn "oude" schema (net ietsjes er boven). Overigens; afvallen? WTF? Zo zwaar ben je toch niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik eet juist bewust wat minder omdat ik tegelijk probeer af te vallen. Toen ik nog roeide was ik echt alleen maar koolhydraten aan het laden, maar ik merk dat dat bij hardlopen bij mij juist averechts werkt. Trainen vóór het ontbijt: heerlijk. Hoe sneller ik op vetverbranding kan overschakelen, hoe lekkerder ik loop. Voor de wedstrijd dan wel goed eten omdat je anders gewoon hongerklop krijgt..
Maar goed je trainer zal er wel verstand van hebben, je moet ook weer niet zo weinig eten dat je spieren aan het verbranden bent. Ik ben zelf 1.74 en 66/67 kg, ik eet tussen de 1500 en 2000 kcal per dag, op trainingsdagen meer richting dat laatste.. Als ik mijn energietekort kleiner dan 500 kcal per dag houd zou ik als het goed is alleen vet moeten verbranden, en ik word ook steeds sneller ipv langzamer dus ik denk dat het wel werkt :p
Maar tijdens een goede training (duurlopen van 15 á 20 km of een intensieve interval) verbrand je zeker 800 á 1000 kcal. Dan hou je bijna niks meer over?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef yozd het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal niet meer honger dan anders als ik op een dag >15 km loop... Wellicht werkt mijn stofwisseling niet helemaal goed ofzo haha.Oke maar hoe vaak loop je 15 a 20 km.. ik niet zo vaakquote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef yozd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eigenlijk ook helemaal niet meer honger dan anders als ik op een dag >15 km loop... Wellicht werkt mijn stofwisseling niet helemaal goed ofzo haha.
[..]
Gratenhuisje..
[..]
Dan zit je qua voeding op mijn "oude" schema (net ietsjes er boven). Overigens; afvallen? WTF? Zo zwaar ben je toch niet?
Maar tijdens een goede training (duurlopen van 15 á 20 km of een intensieve interval) verbrand je zeker 800 á 1000 kcal. Dan hou je bijna niks meer over?
Mijn richtlijn is gewoon 1500 a 1600 kcal + wat ik die dag aan sporten verbrand heb.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh wauw, goed bezig!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
ik kom van 73 kg, dus ben al heel wat afgevallenMaar nog 2 of 3 kg eraf zou voor mij optimaal zijn, ik ga me ook steeds lekkerder voelen nu ik lichter word!
Ik zou willen dat ik de discipline had om zo op mijn eten te letten.![]()
![]()
Eigenlijk waren alleen de eerste 2-3 weken lastig, en nu heb ik gewoon een ander eetpatroon dus hoef ik er niet meer echt op te letten. Alleen op feestjes waar lekkere dingen in overvloed zijn die ik zelf nooit koop kan ik me echt nooit inhouden :pquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh wauw, goed bezig!
Ik zou willen dat ik de discipline had om zo op mijn eten te letten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie alleen maar een tomato-head met een miss-piggy shirtquote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef YUR het volgende:
Hoe komt die Swets toch aan zo'n lekker wijf he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dan ben ik een superdikzakquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik begin me dik te vinden hier. Met 74 kg op 1.76.![]()
![]()
Ik heb een of ander Excel bestand gedownload (http://www.surfplaza.be/w(...)edingsschema-dbb.xlr) en wat instructies gevolgd. Kreeg deze links mee:quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen enkel flauw idee hoeveel ik per dag eet
- http://www.surfplaza.be/webgids/gezonde-voeding/voedingsschema/
- http://www.hardloopblessurevrij.nl/preventieVoeding.html
Vervolgens alles ingevuld en gecheckt hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten alles bevat. Dit vergeleken met wat ik nodig heb (=66,47+(13,75*gewicht)+(5*lengte)-(6,76*leeftijd)) en welke percentages eiwtten, koolhydraten en vetten voor mij goed zijn (krachtsport: 30-55-15, duursport: 25-60-15).
Maar goed; volgens mij is het allemaal ook niet zo heel belangrijk. Met een beetje logisch nadenken en doen wat je voelt (eten als je honger hebt), kom je ook een heel eind denk ik.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat ik geen haklander benLeuke foto's!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een fotootje trouwens! Mijn ouders waren net te laat bij de finish dus helaas geen actiefoto![]()
FRSH weet je nu waar je me ingehaald hebt?Wij doen aan hardlopen, dus dat lekkere eten en die biertjes gaan er wel weer afquote:Op maandag 17 juni 2013 11:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik zoveel loop en sowieso niet echt aanleg heb om dik te worden, anders was ik nu al een volgevreten twintiger met een bierpensIk ben dol op lekker eten en lekkere biertjes
Quoi en ik zaten gisteren ook lekker bezweet aan de koffie
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat valt ook wel weer mee. En dat magmoet, bij de finishquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een tomato-head met een miss-piggy shirt
Nawww, Hats is echt leuk in het echt hoorquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
15KM trailen? Da's een leuke uitdaging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net ook nog maar ff hotel geboekt in Medemblik voor 10 op 11 augustus.
Is toch wel beter als je om 8 uur al op de boot moet
M'n vader gaat dan mee zodat ik niet nog naar huis hoef te rijden met een hm in de benen, ben ik toch wel blij mee![]()
![]()
Hotel Medemblik?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef Arquero het volgende:
Net ook nog maar ff hotel geboekt in Medemblik voor 10 op 11 augustus.
Is toch wel beter als je om 8 uur al op de boot moet
M'n vader gaat dan mee zodat ik niet nog naar huis hoef te rijden met een hm in de benen, ben ik toch wel blij meeF means you're fucked![]()
We gaan het meemakenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww, Hats is echt leuk in het echt hoor
Leuke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een fotootje trouwens! Mijn ouders waren net te laat bij de finish dus helaas geen actiefoto![]()
FRSH weet je nu waar je me ingehaald hebt?Nou ik ben ook wel een beetje geïntimideerd sinds vrijdag hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww, Hats is echt leuk in het echt hoor![]()
![]()
Bier zweten tijdens de HMquote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het die avond veel te gezellig gaat worden daar![]()
![]()
![]()
Leuke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
FRSH weet je nu waar je me ingehaald hebt?
En ik denk ergens aan t begin van de polder/Noordermaatweg. Ik: lange vent, wit shirt, baard, lang bruin haar.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Vrolijke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
FRSH weet je nu waar je me ingehaald hebt?
Ik kreeg net een reactie van de organisatie van Corio dus het is officieel. Hij gaat vanavond alles updaten.
Dus YUR als je zo vriendelijk wilt zijn:
datum - 28 juli 2013
Corio Trail (Heerlen)
• Streamnl- 17,6KM
(Hopelijk is ie goed anders doe ik het vanavond nogmaals maar dan achter de PC).![]()
In het echt dan ook he! Online is het een ander verhaalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef Muis84 het volgende:
Nou ik ben ook wel een beetje geïntimideerd sinds vrijdag hoor.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het echt dan ook he! Online is het een ander verhaal![]()
![]()
Hotel Medemblik wordt aardig bezet door Fok!ers danquote:Wel een beetje zachtjes doen hoor, ik heb m'n nachtrust hard nodig
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het echt dan ook he! Online is het een ander verhaal![]()
In het echt ben ik wel iets terughoudender, geloof ik.![]()
Hij klopte bijna helemaal, maar je staat erin hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Vrolijke foto!
Ik kreeg net een reactie van de organisatie van Corio dus het is officieel. Hij gaat vanavond alles updaten.
datum - 28 juli 2013
Corio Trail (Heerlen)
• Streamnl- 17,6KM
(Hopelijk is ie goed anders doe ik het vanavond nogmaals maar dan achter de PC).
E.T. en La_Tramposa leuke foto's allebei!
Ik ga voor de vooroeverloop gewoon aan de red-bull ofzo, dan hou ik jullie op de boot wel even wakker, stelletje joggers..![]()
Ik wou dat ik er bij kon zijn in het hotel, maar dat is een iets te groot kostenplaatje helaas! Dus ik maak het op de boot wel gezellig, jullie allemaal met hoofdpijn daar.
Ohja, 4 dagen voor de ekiden 2 flessen bietensap halen en dan 1 glas in de ochtend en 1 in de avond elke dag, tot en met de ochtend van de wedstrijd. Niet gewoon opdrinken, maar beetje mee spoelen in je mond. Dan ga je op de wedstrijd zelf extra hard! Werkt echt!Moet je het wel een beetje te drinken vinden.. Anders gewoon spinazie eten ofzo, zit ook nitraat in!
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
In het echt ben ik wel iets terughoudender, geloof ik.
Het was gezellig bij de CPC en dat wordt t bij de Ekiden ookBesides, teammates
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef YUR het volgende:
Hij klopte bijna helemaal, maar je staat erin hoor![]()
Thanks.![]()
Girlpower boks!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het was gezellig bij de CPC en dat wordt t bij de Ekiden ookBesides, teammates
![]()
![]()
Dat zijn we allemaalquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
In het echt ben ik wel iets terughoudender, geloof ik.
Mooi, erg mooie wedstrijdquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Vrolijke foto!
datum - 28 juli 2013
Corio Trail (Heerlen)
• Streamnl- 17,6KM
(Hopelijk is ie goed anders doe ik het vanavond nogmaals maar dan achter de PC).! Ik heb nog steeds geen uitsluitsel daarvoor trouwens. Maar ik zag dat hij nog lang niet vol zat dus dat scheelt
.
![]()
Ik ga er eigenlijk al van uit dat ik je in Eindhoven moet ophalenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi, erg mooie wedstrijd! Ik heb nog steeds geen uitsluitsel daarvoor trouwens. Maar ik zag dat hij nog lang niet vol zat dus dat scheelt
.
![]()
![]()
Lijkt mij ook leuk, maar Heerlen is zo'n beetje Duitsland joh...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi, erg mooie wedstrijd! Ik heb nog steeds geen uitsluitsel daarvoor trouwens. Maar ik zag dat hij nog lang niet vol zat dus dat scheelt
.
Ha, er viel hier net een kind van z'n fiets, een beetje op z'n arm. Lag 2 minuten te creperen en z'n maatje stond er maar wat bij met een '' gezicht.
Terecht, bleek achteraf, want na die 2 minuten sprong hij weer vitaal op z'n fiets om steunend op z'n armen weg te sjezen. Voetballer in spé dit.Ja doei.![]()
Dat is idd een beetje jammer, Leudaltrail vond ik al heul ver, dit is nog 2x zo lang bijna!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar Heerlen is zo'n beetje Duitsland joh...
Nou ja, nu hoef ik maar tot Eindhoven, maar toch..![]()
![]()
We staan nu ook op de site als ingeschrevenquote:194 Fok!ing Fast
195 Fok!ing Girlpower
196 Fok!ing Awesome
197 Niet Fok!en, maar lopen
198 Run, Fok!, run!![]()
En je kan je startnummer weten nuik loop met 1941 denk ik
Dat wordt inderdaad geen hardloper...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, er viel hier net een kind van z'n fiets, een beetje op z'n arm. Lag 2 minuten te creperen en z'n maatje stond er maar wat bij met een '' gezicht.
Terecht, bleek achteraf, want na die 2 minuten sprong hij weer vitaal op z'n fiets om steunend op z'n armen weg te sjezen. Voetballer in spé dit.
Zoontje van suarez?![]()
Fok!ing wereldoorlog!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
We staan nu ook op de site als ingeschreven![]()
En je kan je startnummer weten nuik loop met 1941 denk ik
![]()
quote:inderdaad, wat dat betreft ben ik wel jaloers op Swets
Sex, drugs en Rock&roll!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]inderdaad, wat dat betreft ben ik wel jaloers op Swets
YUR in zn legerbermuda, wie heeft er nog helmpjes?![]()
![]()
Haha, dat zou wel toffe foto's opleverenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Sex, drugs en Rock&roll!
YUR in zn legerbermuda, wie heeft er nog helmpjes?![]()
![]()
Dan ben ik 1965? Dan kom ik in mijn Twente shirt hoor! FCT65!![]()
![]()
Come on Twente Enschedeeeeee!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ik had je al gefacebookt, volgens mij heb ik je wel gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Leuke foto!
En ik denk ergens aan t begin van de polder/Noordermaatweg. Ik: lange vent, wit shirt, baard, lang bruin haar.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben blij dat ik niet bij jou in het team zitquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Come on Twente Enschedeeeeee!!
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet bij jou in het team zit
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Come on Twente Enschedeeeeee!!Je bent de 6e loper, weet je nog
Dus helaas 1966<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mwuhahahahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Je bent de 6e loper, weet je nog
Dus helaas 1966![]()
![]()
Oja ik dacht 5 per team
Epic fail. Ok dan kom ik in blauw of oranje
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog mensen die voor woensdag een trainingsrondje gepland hadden toevallig ?
"Naar verwachting wordt het woensdag in het oosten en zuiden lokaal 38 graden. Heel misschien stijgt het kwik zelfs tot 39 graden, waarmee het record in gevaar komt." (bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/604181/1/1/50/woensdag-mogelijk-warmste-dag-ooit.html )
Ik denk dat ik die trainigsavond maar ff over ga slaan dan![]()
![]()
Yep, maar dan in het uiterste westenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef CRX_master het volgende:
Nog mensen die voor woensdag een trainingsrondje gepland hadden toevallig ?
"Naar verwachting wordt het woensdag in het oosten en zuiden lokaal 38 graden. Heel misschien stijgt het kwik zelfs tot 39 graden, waarmee het record in gevaar komt." (bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/604181/1/1/50/woensdag-mogelijk-warmste-dag-ooit.html )
Ik denk dat ik die trainigsavond maar ff over ga slaan danKomt goed
Voor jou wellicht.. ik woon in het tropische zuidenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep, maar dan in het uiterste westenKomt goed
![]()
![]()
Ik train bijna nooit op woensdag![]()
Maar misschien dat ik morgenochtend vroeg gewoon voor mezelf een rondje ga hobbelen in plaats van morgenavond op de baan. Ze verwachten voor morgen - ook voor het westen - dat het een graad of 28 wordt. In de volle zon op de baan intervalletjes knallen is dan weer echt niet mijn hobby.![]()
Woensdagavond loopgroep ..Veel water mee dus..
Ik train deze week trouwens helemaal niet. Vorige week met interval had ik wat last van mijn linkerknie. Donderdag kreeg ik weer wat last en vanmorgen na mijn trail van gister weer last. Dus ik geef mijn knie een weekje rust qua hardlopen.
ik zou normaal wel op woensdagavond gaan lopen. Misschien toch maar een keertje overslaan, bekijken we woensdag wel weer.. als het net heeft geonweerd is het wel weer erg lekker buiten![]()
![]()
Hier ook ,maar probeer woensdag vóór de middag te gaan lopen ipv 's avonds...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Voor jou wellicht.. ik woon in het tropische zuiden![]()
Schema maar een beetje aanpassen, wilde op dinsdag of woensdag nog wel een keertje intervallen, maar niet in die hitte (of erger nog in onweer op woensdag). Maar eens wat eerder opstaan en s'ochtends gaan lopen dan...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dan 's avonds de hel die losbreekt! Supercells en alles.
Dit viel net bij Parijs uit de lucht.
Je zal maar net aan het hardlopen zijn
auw...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar net aan het hardlopen zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Woensdagavond is altijd beachvolleyballen op het strand.... ik ben bang dat t niet zo leuk gaat worden op t strand...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Juist gaaf!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Frsh het volgende:
Woensdagavond is altijd beachvolleyballen op het strand.... ik ben bang dat t niet zo leuk gaat worden op t strand...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Met onweer? en windkracht 6? En regen/hagelbuien?
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had al hittestress toen het Nederland nog een wit winterwonderland was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* GlenHighland hard wegrent![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar net aan het hardlopen zijn![]()
![]()
Met onweer enzo is het ronduit gevaarlijk natuurlijk.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef GlenHighland het volgende:
[..]Met sprintjes trekken heb ik over het algemeen m'n leeftijd nog wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* GlenHighland hard wegrentJammer dat we lintjes hebben met Ekiden ipv stokjes.
![]()
Toch maar even aan mijn snelheid gaan werken dusquote:Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met sprintjes trekken heb ik over het algemeen m'n leeftijd nog wel meeJammer dat we lintjes hebben met Ekiden ipv stokjes.
![]()
![]()
Morgen maar vroeg op om te lopen. Vorig jaar in Frankrijk een paar keer met 30+ gelopen, was best te doen. Hier begin ik bij 20+ me toch al behoorlijk minder fris en fruitig te voelen
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Nu al drukte maken om woensdagavond, that's not meIk ga gewoon lopen wanneer ik loop en zie wel welk weer het is
![]()
Ik ben trouwens helemaal gecrashed...![]()
![]()
Achjah gezien het weer is het niet heel erg dat ik op het kneuzenbankje zit.
Even een weekje m'n knie ontzien, hopelijk dat het dan volgende week weer goed gaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet, de ekiden is nabij, heel blijven/wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Achjah gezien het weer is het niet heel erg dat ik op het kneuzenbankje zit.
Even een weekje m'n knie ontzien, hopelijk dat het dan volgende week weer goed gaat.
Duss... Morgen lekker vroeg het wekkertje en vroeg eropuit om een kort rondje van 2 miles te maken. Yay!![]()
Nu maar hopen dat ik er ook écht uit kom. Ik ben zooo slecht vroeg op de ochtend![]()
Dit dus. Ga me echt niet druk maken om het weer, woensdagavond gewoon sportenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef Quoi het volgende:
Nu al drukte maken om woensdagavond, that's not meIk ga gewoon lopen wanneer ik loop en zie wel welk weer het is
![]()
Ik ben trouwens helemaal gecrashed...Zolang het niet onweert/stormt is er geen reden om niet te gaan
Hoogstens kwestie van tempo aanpassen.
![]()
Precies.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef GotC het volgende:
Dit dus. Ga me echt niet druk maken om het weer, woensdagavond gewoon sportenZolang het niet onweert/stormt is er geen reden om niet te gaan
![]()
Ik heb vorig jaar ook een keer 18km gelopen bij 36 graden. en inderdaad: tempo flink omlaag en zorgen dat je wat te drinken bij je hebt. Ik ben er niet zo bang meer voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus. Ga me echt niet druk maken om het weer, woensdagavond gewoon sportenZolang het niet onweert/stormt is er geen reden om niet te gaan
![]()
Als je denkt dat het kut is, dan is het kut inderdaad. Stel je niet aan en ga gewoon lekker lopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gewoon een stresskip. En met zulke hitte op de baan intervalletjes lopen is gewoon kut.
Ik doe met hitte ook liever een duurloop dan snelheidswerk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gewoon een stresskip. En met zulke hitte op de baan intervalletjes lopen is gewoon kut.![]()
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je moet, de ekiden is nabij, heel blijven/wordenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moet deze week toch een beetje rustig aan doen zodat ik jouw gehaas zondag nog een beetje aankanquote:Op maandag 17 juni 2013 15:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je denkt dat het kut is, dan is het kut inderdaad. Stel je niet aan en ga gewoon lekker lopenWordt leuk!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo, de toon voor de tweede 5k zondag is alvast gezet![]()
Arme Hats....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo, de toon voor de tweede 5k zondag is alvast gezet![]()
De toon is uberhaupt gezetElkaar sparen is zó achterhaald.
Daarover gesproken: ik ga het loopje van gister eens even uploaden.![]()
Als jij me met die stok achterna zit ga je dat toch niet redden vrees ikquote:Op maandag 17 juni 2013 15:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goeie training om jou er 2 weken later finaal uit te lopen![]()
![]()
Maar er zijn geen stokkenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Als jij me met die stok achterna zit ga je dat toch niet redden vrees ikJij vond mij gisteren al streng...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Quoi het volgende:
Daarover gesproken: ik ga het loopje van gister eens even uploaden.![]()
Dit!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Quoi het volgende:
Daarover gesproken: ik ga het loopje van gister eens even uploaden.
Aan jou en Mossel de taak om te zorgen dat Hats en ik tegelijk kunnen starten. Dan gaat het los![]()
![]()
![]()
Ik vind het nu een beetje eng worden...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dit!
Aan jou en Mossel de taak om te zorgen dat Hats en ik tegelijk kunnen starten. Dan gaat het los![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik dat "probleem" ook. Ik lijk gedurende dag vermoeider dan ik voorheen was, niet alleen op de loopdagen. Het is niet zo dat ik het liefst de hele dag zou slapen, maar ik merk het verschil wel. En dat terwijl ik juist écht veel meer eet (ik eet gemiddeld incl. ontbijt en avondeten 5-6 gezonde maaltijden per dag). Toch zou het te weinig kunnen zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Tijdens de marathonvoorbereiding wel, maar nooit echt met cijfers onderbouwd.
Ik ben trouwens ~60kg bij 1.75m. Mooi gewicht voor het hardlopen (en volgens mij ervaren wielrennende neef ook voor voor wielrenners)
![]()
In het echt ben ik best wel aardig hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu een beetje eng worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:37 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
In het echt ben ik best wel aardig hoor
Ach ik kan het altijd nog even van een afstandje bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens Gup ben ik dus in het echt veel leukerquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik vind het nu een beetje eng worden...![]()
![]()
Ja, daar had ik mijn redenen voorquote:Ik zie nu die pace van de 1e interval
Mis. Aan mij om Hats een paar minuten eerder weg te laten gaan. En daar kan jij dan alleen maar naar kijkenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:32 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dit!
![]()
![]()
Ik denk dat jij niet veel Fok!ers gaat inhalen, zeker niet in je eerste rondje wellicht dat je hats en GlenHighland kan inhalen in je tweede rondje, terwijl zij in hun eerste rondje lopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Iedereen die ik inhaal van fok! Krijgt met de zweep van mij! Moehaha, rennen zullen jullie!
Misschien blijft hij rondjes rennen om zo iedereen ervan langs te geven?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet veel Fok!ers gaat inhalen, zeker niet in je eerste rondje wellicht dat je hats en GlenHighland kan inhalen in je tweede rondje, terwijl zij in hun eerste rondje lopenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens Gup ben ik dus in het echt veel leuker![]()
![]()
Die ging een tikje snel jaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, daar had ik mijn redenen voorIk zie nu die pace van de 1e interval
![]()
[..]
Mis. Aan mij om Hats een paar minuten eerder weg te laten gaan. En daar kan jij dan alleen maar naar kijken![]()
![]()
Mja, dat wordt wel erg moeilijkquote:Op maandag 17 juni 2013 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet veel Fok!ers gaat inhalen, zeker niet in je eerste rondje wellicht dat je hats en GlenHighland kan inhalen in je tweede rondje, terwijl zij in hun eerste rondje lopen. Moet jij maar iets rustiger starten
.
![]()
Goed idee muis!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:44 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Misschien blijft hij rondjes rennen om zo iedereen ervan langs te geven?
[..]MD en ik gaan als we klaar zijn duurlopen rond de baan, met een zweep!
Tsjakka!![]()
En dan ben je bang van mij?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:44 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Misschien blijft hij rondjes rennen om zo iedereen ervan langs te geven?
[..]![]()
Ik had het beter niet kunnen zeggen....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed idee muis!MD en ik gaan als we klaar zijn duurlopen rond de baan, met een zweep!
Tsjakka!
I take it back... Mannen met zwepen... brrr....quote:![]()
Kan het heel veel kwaad om twee dagen achter elkaar te lopen?
Heb gisteren gelopen, maar heb zin om vanavond weer te gaan. Dat komt ook beter uit in mijn planning.![]()
Wat hier altijd gezegd wordt: de rustdagen zijn er om een reden..... (disclaimer: ik papegaai alleen na wat ik hier vaak lees, he?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef FZN05 het volgende:
Kan het heel veel kwaad om twee dagen achter elkaar te lopen?
Heb gisteren gelopen, maar heb zin om vanavond weer te gaan. Dat komt ook beter uit in mijn planning.).
Maar je moet het zelf weten natuurlijk.![]()
Misschien moet ik dat advies dan maar gewoon opvolgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wat hier altijd gezegd wordt: de rustdagen zijn er om een reden..... (disclaimer: ik papegaai alleen na wat ik hier vaak lees, he?).
Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Thanks!![]()
Ja, maar.....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mis. Aan mij om Hats een paar minuten eerder weg te laten gaan. En daar kan jij dan alleen maar naar kijken![]()
* GlenHighland kruipt weer terug onder steen![]()
Net hadden ze het er op 3fm over dat hardlopers 'doodlopers zijn'.
Ik heb die uitspraak even opgezocht via Google. Nu beweren een aantal websites dat je niet meer dan 15-24 km per week zou mogen lopen, en dat een training niet langer dan 45 minuten zou moeten duren.
Meer dan 30 km per week zou het risico op hartproblemen en aderverkalking vergroten. Dit risico zou nog hoger liggen dan bij niet-sporters.
Ik weet niet wat je van dit soort 'feitjes' moet denken. Ik hou het dan maar liever op 'hardlopers zijn doorlopers'![]()
![]()
Bron? Volgens mij is het onzinquote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb die uitspraak even opgezocht via Google. Nu beweren een aantal websites dat je niet meer dan 15-24 km per week zou mogen lopen, en dat een training niet langer dan 45 minuten zou moeten duren.
Meer dan 30 km per week zou het risico op hartproblemen en aderverkalking vergroten. Dit risico zou nog hoger liggen dan bij niet-sporters.
Ik weet niet wat je van dit soort 'feitjes' moet denken. Ik hou het dan maar liever op 'hardlopers zijn doorlopers'![]()
Leuk stukje daarover trouwens: klik![]()
Huh? Hier ook 3FM aan, maar dat heb ik niet gehoord... Ik ga eens terugluisteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Bijvoorbeeld: http://www.wetenschap24.n(...)zijn-doodlopers.htmlquote:Op maandag 17 juni 2013 16:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is het onzin![]()
Leuk stukje daarover trouwens: klikEen kwartiertje terug ongeveer. Het ging erover dat Sander 10 EM wilde gaan lopen en Coen hem daarom voor gek verklaarde.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Huh? Hier ook 3FM aan, maar dat heb ik niet gehoord... Ik ga eens terugluisteren.![]()
![]()
Yay. Ik ga een PhD-plek aangeboden krijgen aan de universiteit die mijn eerste keus is! Dat zegt verder nog niets over het werkelijkheid worden van die plaats omdat de uitslag van m'n beursaanvraag pas over een maand (- 2 dagen...) binnenkomt, maar toch, goed beginze willen me
.
Ja doei.![]()
Ik heb het wel heel kort gehoord. Sander had gisteren 14,5 km gelopen en wil de HM gaan lopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Huh? Hier ook 3FM aan, maar dat heb ik niet gehoord... Ik ga eens terugluisteren.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: http://www.wetenschap24.n(...)zijn-doodlopers.html
[..]
Een kwartiertje terug ongeveer. Het ging erover dat Sander 10 EM wilde gaan lopen en Coen hem daarom voor gek verklaarde.Oh, waarschijnlijk was ik toen net even aan het werk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel kort gehoord. Sander had gisteren 14,5 km gelopen en wil de HM gaan lopen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Yay. Ik ga een PhD-plek aangeboden krijgen aan de universiteit die mijn eerste keus is! Dat zegt verder nog niets over het werkelijkheid worden van die plaats omdat de uitslag van m'n beursaanvraag pas over een maand (- 2 dagen...) binnenkomt, maar toch, goed beginze willen me
.
![]()
![]()
Goed nieuws! Iig gefeliciteerd hiermeequote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
.
Leeds?![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
.
![]()
Goed hė, gefeliciteerdquote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
.
![]()
Dat is altijd een fijn gevoel!
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Yay, een actiefoto gevonden! Ik zie er nog erg blij uit en er zijn ook nog veel mensen omheen, dus zal wel het 1e of 2e rondje geweest zijn
Ik zit trouwens van september tot december in Providence, Rhode Island. Weet iemand nog een mooie loop daar die tijdens die periode valt? Wil waarschijnlijk ook al de Head of the Charles race gaan roeien, maar meer is altijd beter, ik vind een hardloopwedstrijd altijd een superleuke manier om een stad mee te maken.
Edit: Ik ben dus wel een haklander, dat is niet goed?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij mag van mij best een haklander zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Edit: Ik ben dus wel een haklander, dat is niet goed?Leuke foto
![]()
![]()
Zak over je hoofd.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind hardlopen cool, maar ik zou me schamen om door het dorp hard te lopen, wat nu?Ja doei.![]()
quote:![]()
Soms zie ik uitspraken voorbij komen en dan weet ik al van wie die afkomen voordat ik de profielfoto heb gezien
Edit: leuke foto La_Tramposa.
Zolang jij maar lekker loopt maakt het geen drol uit of je een haklander bent.
[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 17-06-2013 17:38:17 ]![]()
Je moet ergens aan dood gaan... Dan maar dood door hardlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik weet niet wat je van dit soort 'feitjes' moet denken. Ik hou het dan maar liever op 'hardlopers zijn doorlopers'
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Congratsquote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
.
staat dat ergens zwart op wit?
![]()
En nu dus wachten, bah. Ik begrijp dus goed dat je je eigen zakje geld moet meenemen dan?![]()
Hartaanval tijdens het hardlopen lijkt me de mooiste dood die er isquote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet ergens aan dood gaan... Dan maar dood door hardlopen![]()
![]()
In de mailquote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Congratsstaat dat ergens zwart op wit?
![]()
En nu dus wachten, bah. Ik begrijp dus goed dat je je eigen zakje geld moet meenemen dan?en dat ze de poststukken per omgaande opsturen
En ja.. dus als ik de beurs niet krijg kan ik 't aanbod ook niet aanvaarden
Ja doei.![]()
Artikel over hardlopen/doodlopers eens doorgelezen![]()
"The take home message for most is to limit one’s vigorous exercise to 30–50 min/day"
Dat moet gaan lukken
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In de mailen dat ze de poststukken per omgaande opsturen
En ja.. dus als ik de beurs niet krijg kan ik 't aanbod ook niet aanvaarden
Thumbs crossed!
![]()
Wat een mooie foto met die kleuren zo! En je staat er ook goed op.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yay, een actiefoto gevonden! Ik zie er nog erg blij uit en er zijn ook nog veel mensen omheen, dus zal wel het 1e of 2e rondje geweest zijn
Ik zit trouwens van september tot december in Providence, Rhode Island. Weet iemand nog een mooie loop daar die tijdens die periode valt? Wil waarschijnlijk ook al de Head of the Charles race gaan roeien, maar meer is altijd beter, ik vind een hardloopwedstrijd altijd een superleuke manier om een stad mee te maken.
Edit: Ik ben dus wel een haklander, dat is niet goed?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit: Ik ben dus wel een haklander, dat is niet goed?![]()
![]()
Waren er niet allemaal mensen die op 24 augustus de Bradelierloop wilden lopen, o.a. MoBlo en RD?
De inschrijving is al geopend![]()
(maar dit kan ook tot 10 min voor de start)![]()
Nog tijd zat om na te denken over welke afstand het gaat worden dusquote:Op maandag 17 juni 2013 17:49 schreef Quoi het volgende:
Waren er niet allemaal mensen die op 24 augustus de Bradelierloop wilden lopen, o.a. MoBlo en RD?
De inschrijving is al geopend![]()
(maar dit kan ook tot 10 min voor de start)
Nou idd. Wordt Kwintsheul een 5k voor jou?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog tijd zat om na te denken over welke afstand het gaat worden dus
of geen 5-jes meer?![]()
![]()
Vrijdagavond wordt inderdaad een 5K. Zaterdag tijdens een estafette 800meter en dan zondag de 10K.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou idd. Wordt Kwintsheul een 5k voor jou?
of geen 5-jes meer?
En dat voor een hobby
Whoea!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Vrijdagavond wordt inderdaad een 5K. Zaterdag tijdens een estafette 800meter en dan zondag de 10K.
En dat voor een hobby![]()
Mijn week is ook leuk, kom ik net achter:
Dinsdagavond training
Woensdagavond overleg website Loopclub
Donderdagavond Bestuursvergadering Loopclub
Vrijdagavond 10k Kwintsheul
Zondag 10k Wateringseveld
![]()
![]()
Ik zie mogelijkheden voor efficiëntieverbeteringquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoea!![]()
Dinsdagavond training
https! Ja... nerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit: Ik ben dus wel een haklander, dat is niet goed?SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wordt at this moment aan gewerkt iddquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor efficiëntieverbeteringGekkigheid.
![]()
Meer uren in een dag werkt niet, I tried.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor efficiëntieverbeteringIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hardlopend overleggen dus!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wordt at this moment aan gewerkt iddGekkigheid.
Beuh, pollen
Jammer dat we tijdens de estafette niet tegen elkaar lopen; ik doe dan de 1500 meterquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Vrijdagavond wordt inderdaad een 5K. Zaterdag tijdens een estafette 800meter en dan zondag de 10K.
En dat voor een hobby. En als ik er niets aan over houd en me goed voel ga ik ook bij het Loopfestijn ( ... ) de 10 doen.
Ook nog Kwintsheul gaat mij dan weer te ver.Verslaafde!
![]()
Leuke foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef Frsh het volgende:
[ afbeelding ]
Die met die harige benen ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij doet even lang over de 1500 meter als ik over de 800 meterquote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jammer dat we tijdens de estafette niet tegen elkaar lopen; ik doe dan de 1500 meter. En als ik er niets aan over houd en me goed voel ga ik ook bij het Loopfestijn ( ... ) de 10 doen.
Ook nog Kwintsheul gaat mij dan weer te ver.Verslaafde!
Ik heb een hekel aan korte afstanden en ben er ook niet zo goed in. Het zou me dan ook niet verbazen als je mij er uit sprint.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij doet even lang over de 1500 meter als ik over de 800 meterAl zijn de 800 en 1500 dan weer wel tussenafstanden. Vleesch noch visch
![]()
![]()
Hoe werkt die estafette bij HAAG zaterdag? Met je eigen loopgroep tot een bepaalde afstand?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan korte afstanden en ben er ook niet zo goed in. Het zou me dan ook niet verbazen als je mij er uit sprint.Al zijn de 800 en 1500 dan weer wel tussenafstanden. Vleesch noch visch
![]()
Aangezien meneer aan het hardlopen is...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe werkt die estafette bij HAAG zaterdag? Met je eigen loopgroep tot een bepaalde afstand?quote:Leden van Haag Atletiek kunnen zelf een team samenstellen (allen lid van HAAG) van minimaal 4 en maximaal 7 personen. Voor elk loopevenement dat met minimaal 3 personen wordt volbracht verdient het team punten. Na iederTour de HAAG100-evenement wordt een tussenklassement opgemaakt. Voor het eindklassement tellen de resultaten van de 5 loopevenementen waarvoor de meeste punten zijn gehaald.
De winnaars van de klassementen worden gehuldigd tijdens het jubileumslotfeest op zaterdag 23 november 2013 in partycentrum Zichtenburg. Tussenstand na het 3e evenement, De Coopertest.quote:4. De Dwars Door Den Haag estafetteloop (zaterdag 22 juni 2013)
Een 90 jaar oud evenement komt in ons jubileumjaar eenmalig terug in Den Haag: de Dwars Door Den Haag estafetteloop. Het parcours van deze 7,5 km lange estafette in 10 etappes loopt van de Boulevard in Scheveningen door het Statenkwartier naar de atletiekbaan aan de Laan van Poot.
Tour de HAAG100 teams kunnen samen als één ploeg (van 10 lopers) deelnemen aan de Dwars Door Den Haag estafetteloop. Een TOUR de HAAG100 team dat met 3 lopers in één estafetteteam finisht krijg dan hetzelfde aantal punten al het estafetteteam scoort. Ook kunnen teams lopers die nog niet deelnemen aan de Tour de HAAG100 éénmalig opnemen in hun team voor de Dwars Door Den Haag estafetteloop.![]()
quote:
@GotC thanks! (had ik natuurlijk kunnen opzoeken) En: tof!!
Familie Swets, wat staan jullie er mooi op![]()
![]()
Ik heb toch niks beters te doen johquote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Quoi het volgende:
@GotC thanks! (had ik natuurlijk kunnen opzoeken) En: tof!!
Familie Swets, wat staan jullie er mooi op
Mooie foto's voorbij zien komen trouwens, van familie Swets, Tramposa en Frsh
![]()
![]()
Goedemiddag! Ik ben ook weer terug van mijn reis door Cambodja en Vietnam. Maarliefst 1x gerend in 5 weken.
Het ging net dan ook erg slechtIk had een lokaal wedstrijdje gezien morgen (5 of 10km) maar die skip ik denk ik toch maar. Ook wel zo verstandig met die hitte :x
Wel leuk: mijn a-sportieve vriendin ging mee vanmiddag! Eerst samen Evy les1 gelopen, en daarna ben ik zelf nog een extra rondje gaan rennen![]()
Morgen / woensdag weerIk moet en zal spoedig de 21,1 km aantikken
![]()
![]()
Ja, vanaf het havenhoofd in Scheveningen terug naar de baan met 10 afstanden van 1500 aflopend naar 100 meter.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe werkt die estafette bij HAAG zaterdag? Met je eigen loopgroep tot een bepaalde afstand?
Edit: wat GotC dus al veel beter en uitgebreider zei...![]()
Leuke heequote:
Ik heb ook 2 meiden en een jongen. Pittig he?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dubbel duidelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja, vanaf het havenhoofd in Scheveningen terug naar de baan met 10 afstanden van 1500 aflopend naar 100 meter.
Edit: wat GotC dus al veel beter en uitgebreider zei...![]()
![]()
Pfff.. in vergelijking met afgelopen weekend was het weer superzwaar om vol te houden net.
Je hoeft je toch niet te schamen als je na 3 km af en toe een kort stukje wandeld he?Die zon was af en toe echt heel erg warm!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij vonden de foto zelf ook wel erg leuk![]()
En meer leuke foto's voorbij zien komen in dit topic. Wat uiteraard veel te hard gaat op werkdagen![]()
![]()
Weet je hoeveel mensen er op de bank zaten vandaag. Jij mag trots zijn dat je wandelt, laat staan rent!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pfff.. in vergelijking met afgelopen weekend was het weer superzwaar om vol te houden net.
Je hoeft je toch niet te schamen als je na 3 km af en toe een kort stukje wandeld he?Die zon was af en toe echt heel erg warm!
![]()
He zeg, probeer twee jongensquote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Leuke hee
Ik heb ook 2 meiden en een jongen. Pittig he?
En nee, je hoeft je niet te schamen omdat je wat stukjes wandelt. Goed bezig juist!![]()
![]()
Jawel. Op dat moment denk ik moet heel even bijkomen, en dan ga ik na 100 meter of zo wel weer. Maar achteraf baal ik daar toch wel weer een klein beetje van!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen er op de bank zaten vandaag. Jij mag trots zijn dat je wandelt, laat staan rent!![]()
Ach, soms is 75% geven ook wel goed voor je denk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zijn er eigenlijk in Nederland atletiekbanen die vrij toegankelijk zijn? Dus niet verbonden aan een vereniging?
Morgenavond ga ik denk ik pas in het donker lopen, dan is die zwoele hitte op zich nog wel lekker :-)![]()
Daar hoef je je ook zeker niet voor te schamen hoor. Kan inderdaad ook echt gewoon goed zijn. Je bouwt sowieso wel op met het lopen, maar als je dan hersteltijd ertussen doet kan je daarna weer lekker verder lopen. Er is trouwens ook een heel trainingsprogramma met run-walk-run. Ook voor marathons enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jawel. Op dat moment denk ik moet heel even bijkomen, en dan ga ik na 100 meter of zo wel weer. Maar achteraf baal ik daar toch wel weer een klein beetje van!![]()
Ach, soms is 75% geven ook wel goed voor je denk ik.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.jeffgalloway.com/training/marathon.html![]()
Een maat van mij heeft 4 jongens. Dat is ook druk!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
He zeg, probeer twee jongens
En nee, je hoeft je niet te schamen omdat je wat stukjes wandelt. Goed bezig juist!
Wel op de helft van mijn doel voor dit jaar.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
![]()
6.02 km in 45m:28s.
Hoezo is dat slecht?
En ik vind het goed dat je je tempo aanpast als je het te warm hebt.![]()
3 kinderen is op zich wel een uitdaging ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Leuke hee
Ik heb ook 2 meiden en een jongen. Pittig he?![]()
Morge
leuke foto's allemaal!
om even terug te komen op het voedingsverhaal, misschien is het voor een ieder die vier of meer keer per week loopt wel eens verstandig om de gaan kijken hoeveel hij/zij eigenlijk eet.
Het verhaal van Yozd komt me heel bekend voor...ik heb het al eens eerder gepost maar een tijdje terug heb ik er eens naar gekeken en merkte ik dat ik zo'n 1000kcal te kort kwam op een dag, bijna de helft van de dagelijkse kcal-inname bij een "normaal" dieet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vraag ik me ook weleens af. Nu ga ik weleens ergens een wedstrijdje lopen/kijken daar waar een baan is, en daar maak ik dankbaar (mis)bruik vanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er eigenlijk in Nederland atletiekbanen die vrij toegankelijk zijn? Dus niet verbonden aan een vereniging?
Morgenavond ga ik denk ik pas in het donker lopen, dan is die zwoele hitte op zich nog wel lekker :-)![]()
![]()
Och slecht ook niet, zeker niet met dit weer inderdaad. Kan je gewoon niet gezond volgas met overgewicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
6.02 km in 45m:28s.
Hoezo is dat slecht?
En ik vind het goed dat je je tempo aanpast als je het te warm hebt.
Goed excuus is goed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
En dat voor een hobbydit is het zelfde als weekend-rokers die zeggen dat ze wel zonder een sigaret kunnenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoea!![]()
Dinsdagavond training
Thanks!! Blijdorp is voor mij het dichtstbij, ik ken dat parkje daar wel. Korte intervallen doe ik namelijk het liefst in rondjes. Bij mij in het park heb ik wel een apart rondje van 500 meter en eentje van circa 350 of zo, maar die paden zijn smal en als er dan wandelaars zijn wordt dat krap.quote:![]()
Niet miepen, maar trots zijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Och slecht ook niet, zeker niet met dit weer inderdaad. Kan je gewoon niet gezond volgas met overgewicht.
Goed excuus is goed.
Ja, http://goo.gl/maps/wPtyQquote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgenavond ga ik denk ik pas in het donker lopen, dan is die zwoele hitte op zich nog wel lekker :-)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft 4 jongens. Dat is ook druk!
Wel op de helft van mijn doel voor dit jaar.4!! Ik vind twee wel genoeg.
En idd gewoon trots zijn! Ik heb vandaag bijv. nog niets gedaan.![]()
![]()
Sowieso! DK is 1 van de helden van dit topic!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...
[ afbeelding ]
D_K, jij blijft mijn onvoorwaardelijke held!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jullie zijn allemaal helden!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sowieso! DK is 1 van de helden van dit topic!![]()
![]()
Ja maar er springen er een paar bovenuit!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: