Volgens mij gaat dat lastiger dan dat het hier zo staat. Ach je pakt een mes en hakt een hoofd eraf.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:49 schreef tong80 het volgende:
Ze pakte een mes en hakte het hoofd van haar vader af.
Juist, zal geen aardappelschilmesje geweest zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat lastiger dan dat het hier zo staat. Ach je pakt een mes en hakt een hoofd eraf.
Net goed voor die vent trouwens.
Ze had hem inderdaad beter heel langzaam dood kunnen laten bloeden, maargoed iedereen maakt fouten. Mooi om te horen dat die gast dood is, precies wat ie verdient (iedere verkrachter trouwens).quote:Op maandag 17 juni 2013 07:59 schreef RetRy32 het volgende:
Is niet de gepaste straf voor verkrachting.
Als deze man 1 dag later ging scheidsrechteren en daar werd doodgemaakt zat je nu zielig te doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:08 schreef RocketM het volgende:
[..]
Ze had hem inderdaad beter heel langzaam dood kunnen laten bloeden, maargoed iedereen maakt fouten. Mooi om te horen dat die gast dood is, precies wat ie verdient (iedere verkrachter trouwens).
Een verkrachter hoort niet gedood te worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:13 schreef RocketM het volgende:
[..]
Nee niet elk leven is evenveel waard, en heeft die grensrechter iemand verkracht dan? je bent niet goed bij je hoofd jij. Zeker dat je familie zich kapot schaamt voor je.
Kom maar een keer terug met die opmerking als een van je familieleden bruut verkracht is. Varken!
Eigen rechter spelen is sowieso not done.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een verkrachter hoort niet gedood te worden.
Dat is niet de juiste straf.
We leven in 2013.
Wel typisch hoor, dit soort dingen roepen, hoor je elke dag in NL.
Ook mensen die doodslag hebben gepleegd moeten ook opgehangen worden toch? toch?
Soldaten die mensen neerknallen is natuurlijk dan weer geen probleem.
Want? Nee zo'n meisje moet zich maar laten verkrachten he.... Je snapt dat in Papoea-Nieuw-Guinea de Politie even snel bellen niet echt zo werkt zoals hier?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij geen rechter bent geworden.
Een vader hoort zijn dochter niet te verkrachten!quote:Op maandag 17 juni 2013 08:20 schreef RetRy32 het volgende:
Een verkrachter hoort niet gedood te worden.
True, maar het feit dat ze het heeft gedaan in die situatie snap ik volledig (ik ga uit van wat ik lees). Natuurlijk zou het in een land als Nederland een heel ander verhaal zijn, maar vergeet niet dat dit in Papoea-Nieuw-Guinea was en dat het daar niet zo is dat je met je mobieltje even snel 112 belt.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zegt dat het waar is? Ik vind dat een rechter dat moet bepalen
Klopt, wat is je punt?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Een vader hoort zijn dochter niet te verkrachten!
Klopt, daar zijn straffen voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Een vader hoort zijn dochter niet te verkrachten!
Ze kon het ook gewoon aan de andere dorpsbewoners vertellen?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:27 schreef RocketM het volgende:
[..]
True, maar het feit dat ze het heeft gedaan in die situatie snap ik volledig (ik ga uit van wat ik lees). Natuurlijk zou het in een land als Nederland een heel ander verhaal zijn, maar vergeet niet dat dit in Papoea-Nieuw-Guinea was en dat het daar niet zo is dat je met je mobieltje even snel 112 belt.
okequote:Op maandag 17 juni 2013 08:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze kon het ook gewoon aan de andere dorpsbewoners vertellen?
Nu je het zegt...quote:Op maandag 17 juni 2013 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zegt dat het waar is? Ik vind dat een rechter dat moet bepalen
Inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |