lolquote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef Levolution het volgende:
Ik stel voor dat no1uknow de lapo steelt en de volgende TT bedenkt: ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
heb jij je zink en magnesium wel eens opgeteld? Denk dat iedereen deficient is w.d.b.t.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Is onzin man. Geen enkel bewijs dat het werkt. Alleen als je zink/magnesium deficient bent, heeft het misschien effect.
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Is onzin man. Geen enkel bewijs dat het werkt. Alleen als je zink/magnesium deficient bent, heeft het misschien effect.
Bij mij ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb jij je zink en magnesium wel eens opgeteld? Denk dat iedereen deficient is w.d.b.t.![]()
Of het helpt voor spieropbouw, geen idee.
Dat het helpt voor een diepere nachtrust 100% zeker. En dat dat direct helpt aan een betere training is w.m.b.t. ook 100% zeker.
Waarmee het wetenschappelijk bewezen isquote:Op maandag 17 juni 2013 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.
Kan je wel stoer doen maar jij koopt hun producten ook aan de hand van die smooth ass productomschrijvingen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarmee het wetenschappelijk bewezen is
Ik smeerde het ook op mijn pik maar dat hielp niet echt.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan je wel stoer doen maar jij koopt hun producten ook aan de hand van die smooth ass productomschrijvingen.
Denk maar niet dat je zo buff bent geworden dankzij pindakaas (kijk zijn UI mensen!!)
dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op de site van B&F staat dat het werkt hoor sukkeltje.
Fok deficienties, dat is dokter geleuter. Wij gaan voor optimale hoeveelheden!!1!11!!!1111!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef 16meter het volgende:
Denken dat iedereen zomaar een webshop kan openenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies. 5 gram creatine per dag voor keiharde gains? = 50gram creatine per dag voor superultramegaturbogains!!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok deficienties, dat is dokter geleuter. Wij gaan voor optimale hoeveelheden!!1!11!!!1111!
Lijkt me prima. Let wel op dat je dan zuivere melatonine neemt.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd
stiekem wil ik het best wel proberen, want jullie liegen natuurlijk niet
misschien als ik melatonine stack met ZMA?
ik slaap namelijk slecht tijdens me kuur
Heb kankerspacende dromen dankzij zma gek had laatst zelfs mn chick gestokenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd
stiekem wil ik het best wel proberen, want jullie liegen natuurlijk niet
misschien als ik melatonine stack met ZMA?
ik slaap namelijk slecht tijdens me kuur
Niet een hele pot per dag naar binnen werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. 5 gram creatine per dag voor keiharde gains? = 50gram creatine per dag voor superultramegaturbogains!!
Dat is gewoon wiskunde.
serieus mattie wanneer ga jij kurenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb kankerspacende dromen dankzij zma gek had laatst zelfs mn chick gestoken![]()
Gebruik t ook tijdens mn oral tren Only kuur werkt prima!! Kus
ja preciesquote:Op maandag 17 juni 2013 10:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok deficienties, dat is dokter geleuter. Wij gaan voor optimale hoeveelheden!!1!11!!!1111!
bazenshirt!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb er ook eentje ja. Denk dat ik binnenkort in m'n eenhoorn shirt en met roze B&F beker naar de gym ga:
[ afbeelding ]
Waarom niet dbol als kickstart en winny laatste 6 weken voor de harde droge massa maatjequote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef 16meter het volgende:
s
[..]
serieus mattie wanneer ga jij kuren
tren zou ik nooit nemen man
gewoon test e 12 weekjes met winny als kicktstarter
geen gekke dingen vriend
[..]
ja precies
daaro mzet k ook 1gram test e en 1 gram tren per week
1e 4 weken 75mg winny ed
Zin in druks gekregen door deze post.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef 16meter het volgende:
s
[..]
serieus mattie wanneer ga jij kuren
tren zou ik nooit nemen man
gewoon test e 12 weekjes met winny als kicktstarter
geen gekke dingen vriend
[..]
ja precies
daaro mzet k ook 1gram test e en 1 gram tren per week
1e 4 weken 75mg winny ed
kun jij nog wat fotos van je z8e buikje poste ik wil rukkequote:Op maandag 17 juni 2013 10:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zin in druks gekregen door deze post.
Die had m'n zusje ook in 1987. Alleen dan van My Little Ponyquote:Op maandag 17 juni 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb er ook eentje ja. Denk dat ik binnenkort in m'n eenhoorn shirt en met roze B&F beker naar de gym ga:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:52 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze gekocht. Ik knip de mouwen er af en ben baas in de gym.![]()
[ afbeelding ]
Hier een oudje, z8e bulking abs voor jou.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun jij nog wat fotos van je z8e buikje poste ik wil rukke
Yep, thats it.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Limited edition en alles:
[ afbeelding ]
Heb gelezen dat de kleinste dosis voor muizen en ratten al fataal kan zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
Oral Var + clen voor pure shreddness. Wie doet mee?
Nice, enjoy!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er prima uit, thick solid tight enz. Wood berry.
Ik ga even uurtje betaald vliegeren, toch wel lekker zo onder werktijd naar buiten.
Kleinste dosis wat? Ik ben er 16kg vet mee afgevallen in 2 weken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb gelezen dat de kleinste dosis voor muizen en ratten al fataal kan zijn.
[..]
Nice, enjoy!
Op chest vascularity klaargekomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier een oudje, z8e bulking abs voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die had m'n zusje ook in 1987. Alleen dan van My Little Pony
Toch jammer dat die claims van B&F IRL niet te halen zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kleinste dosis wat? Ik ben er 16kg vet mee afgevallen in 2 weken.
Inderdaad, zodra iets geaccordeerd is door de wetenschappelijke Staf van B&F, wordt het op de site vermeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:The Curse - Cobra Labs
The Curse - Ultimate Pre Workout:
-Extreem populair in de US
-Energie is "mind blowing"
-Positief agressief
-In 30 minuten... KABOOM
-Sloop letterlijk de gym
-Intense mentale focus
-Extreme pumps
-50 servings per verpakking
Laat niets je meer in de weg staan. Neem 30 minuten voor de training een maatschep van the Curse pre-workout en Unleash Hell!
Zo adverteren is toch gewoon strafbaar?quote:
niks voor mijquote:
quote:
Joop van den Endequote:
Hij lijkt er wel op ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
niks voor mij![]()
Ik heb al een keer dumbles laten vallen na het pressen omdat ik niet meer omhoog kon komen, en ook al een keer de bar van m'n rug laten pletteren.
dan moet ik straks m'n kaart inleveren.
[..]
[..]
Joop van den Ende
Zou pas mooi zijn als sportscholen b&f aansprakelijk stellen voor schades die zijn ontstaan door gebruik van die PWOquote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo adverteren is toch gewoon strafbaar?
Als ik dat spul neem en mijn hele gym is niet gesloopt zou ik toch aangifte doen van oplichting
Of niet gehaalde gains, zoals 3, 7of zelfs 9 kilo pure spiermassa bij dit en dit product.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou pas mooi zijn als sportscholen b&f aansprakelijk stellen voor schades die zijn ontstaan door gebruik van die PWO
Dokter Jeffry Lifequote:
Test en TA-65quote:
TA65? Heeft B&F die ook in het assortiment?quote:
Je schaamt je toch rot als je bij een bedrijf werkt dat dergelijke claims maakt tegenover een stel stratenmakers en hardcore-Mitchells. Dat is net als snoep afpakken van een baby.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Of niet gehaalde gains, zoals 3, 7of zelfs 9 kilo pure spiermassa bij dit en dit product.
Ik heet Mitchell a zkl.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je schaamt je toch rot als je bij een bedrijf werkt dat dergelijke claims maakt tegenover een stel stratenmakers en hardcore-Mitchells. Dat is net als snoep afpakken van een baby.
respectquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef seto het volgende:
indd
helemaal als ze daarna ook nog letterlijk een gym gaan slope
Ehm, nou, ik ben blij dat ik geen 100 kg weegquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Is 1x je BW squatten goed ?
Vandaag gymchick v an 1.85 damn wat een lichaam , ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
Geweldig.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier deze gast, helemaal stijf van de cobra PWO. En die neemt de teksten iets te letterlijk, begint gewoon echt de gym te slopen.
Ik zou Body en Fitshop aansprakelijk stellen.
1x BW is echt bijna niks. Dat kan bijna iedereen binnen een maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Is 1x je BW squatten goed ?
Vandaag gymchick v an 1.85 damn wat een lichaam , ze zat me dips te mirren, had oogcontact toen via spiegel toen ze sqts deed.
Ik deed het in twee weken. 100 kilo, hopsakee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
1x BW is echt bijna niks. Dat kan bijna iedereen binnen een maand.
Heeft ook zieke gains gemaakt zeker? Zal na een jaartje wel bij CarbonC in de buurt zijn gekomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef seto het volgende:
vriend van me deed 3x BW squat bij zijn eerste training
maar hij gebruikte wel WTF-stack
Hahah nice!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier deze gast, helemaal stijf van de cobra PWO. En die neemt de teksten iets te letterlijk, begint gewoon echt de gym te slopen.
Ik kon mijn eerste training na mijn 1,5 jaar break meteen bw squaten. Maar dat was maar 85kg.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik deed het in twee weken. 100 kilo, hopsakee.
jazeker vriendquote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft ook zieke gains gemaakt zeker? Zal na een jaartje wel bij CarbonC in de buurt zijn gekomen.
Heb een dm ban. Maar goede dm, bedankt voor de toekomstplannenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehad. Maar het is sowieso modaal en vaak ook wel hoger wat je krijgt.
Bedankt en geen probleem. Wel in het verkeerde topic zie ikquote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb een dm ban. Maar goede dm, bedankt voor de toekomstplannen
Planet Fitnessquote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo:quote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef RaymondK het volgende:
HOly crap. Hoe ziet die d'r uit als ze staat?
Zoveel verschil, echt niet normaal man.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef seto het volgende:
vriend van me deed 3x BW squat bij zijn eerste training
maar hij gebruikte wel WTF-stack
Leuk voor een keer, maar die apensnoet zou me snel vervelen.quote:
That's racist.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk voor een keer, maar die apensnoet zou me snel vervelen.
Jammer van dat kuthoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |