Verdien je redelijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werk bij een filmproducent. Waren shots nodig van vliegerende kinderen en een vlieger in de lucht dus kon mooi naar buiten.
Klopt, maar heb je zelf nooit geklaagd over school vraag ik me dan af..?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Jellereppe het volgende:
Op school zitten en dan klagen. Vragen ze je om zakken cement te sjouwen? Gewoon je ding doen. Mensen die niet beseffen wat voor groot goed het onderwijs is. Paupers.
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehadquote:
Je studeert nog en hebt nu al zo'n baan veiliggesteldquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehad. Maar het is sowieso modaal en vaak ook wel hoger wat je krijgt.
TS is Limburger denk ikquote:
Zat ik ook nog maar op de basisschool.quote:
Ik las dus ook "gevingerd" bij je eerste bericht. Gelukkig las ik het nu wel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werk bij een filmproducent. Waren shots nodig van vliegerende kinderen en een vlieger in de lucht dus kon mooi naar buiten.
Twee uur lang vingeren in combinatie met filmproducent kan nog wel opzich.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik las dus ook "gevingerd" bij je eerste bericht. Gelukkig las ik het nu wel goed.
Die achterlijk dikke jassen ja, die isoleren de boel goed, perfect voor de winter/lente/herfst maar voor de zomer lijkt het me echt bagger.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Crocodi1e het volgende:
Meiden die in Uggs en Nickelson gaan lopen en dan de hele dag zeuren over hoe warm het wel niet is
Topic necrofiel dat je daar bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die achterlijk dikke jassen ja, die isoleren de boel goed, perfect voor de winter/lente/herfst maar voor de zomer lijkt het me echt bagger.
Loop dan liever gewoon in een shirtje met korte mouwen(of als meid zijnde in een korte broek/hotpants met een topje
lijkt me
)
Nee, moest ik te lang scrollen. Worden m`n vingers lamquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Topic necrofiel dat je daar bent.Kon je geen oudere vinden?
Naar school gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:37 schreef Rozzje het volgende:
Niet elke dag skippen om terrasje te pakkenx_105958958929289059825
Überhaupt schoolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naar school gaanx23423534543423231
Echte mensen worden geboren als ze 21 zijn en gaan gewoon niet naar school.
Leraren die je bij je oren/arm pakken als je *vervelend* doetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |