quote:
Well that escalated quicklyquote:
Ja schwalbequote:
Je hebt Uruguay verkeerd geschreven.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Spanje echt oppermachtig. Bijna zielig voor Uaregay.
Toch nog een kansje.
Jij ookquote:
dan pas?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg medelijden met Tahiti over enkele weken
Klopt, maar je ging het wel controleren omdat je toch onzeker was na mijn post.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Uruguay, zo staat dat in het woordenboek van mijn telefoon?
volgende week ofzo toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg medelijden met Tahiti over enkele weken
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, maar je ging het wel controleren omdat je toch onzeker was na mijn post.
over enkele dagenquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, maar je ging het wel controleren omdat je toch onzeker was na mijn post.
*vindtquote:
donderdag inderdaad.quote:
Ik hoop dat hij nog wel gaat scorenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit zo door gaat haalt Suarez het einde niet
Ligt eraan of hij honger heeft of niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit zo door gaat haalt Suarez het einde niet
Hij heeft zijn mate al op dus hij kan er tegenaanquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij honger heeft of niet.
Die UI van jouquote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mate al op dus hij kan er tegenaan
Prachtig moment. Suarez blijft een geniale gekquote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die UI van jou. Wat een moment was dat
![]()
Jong Spanje zou al met 10-0 winnen van Tahiti.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop voor Tahiti dat spanje andere 11 spelers gaat opstellen(bankzitters)
Als het niet meer of minder zou zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jong Spanje zou al met 10-0 winnen van Tahiti.
Zouden ze beter zijn dan San marino?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jong Spanje zou al met 10-0 winnen van Tahiti.
Wel stilletjes in de tribunes, vind je niet?quote:
Veel supporters zijn nog aan het bijkomen van de mooie natuur aldaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel stilletjes in de tribunes, vind je niet?
Baasjequote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig moment. Suarez blijft een geniale gek
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel supporters zijn nog aan het bijkomen van de mooie natuur aldaar.
[..]
[..]
Dat andere gifje is mooier. Dat hij juicht en niemand komt naar hem toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die UI van jou. Wat een moment was dat
![]()
post die even.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere gifje is mooier. Dat hij juicht en niemand komt naar hem toe.
Ze vallen bij del bosquejes inderdaadquote:
Niet alleen vanavond, deze morgen vielen mijn duiven ook goedquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vallen bij del bosquejes inderdaad
Klik dan osquote:
Jouw opmerkingen zijn nog slechter dan die van PizzaGeit destijdsquote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vallen bij del bosquejes inderdaad
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Waar was je gister? Sorry ik was met school bezig, ik muslera.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee dat is de deur klink want die geeft iedereen een hand HahahahahHahaquote:
Inderdaad al houden ze het baltempo nog aardig hoogquote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Eén van de meest eenzijdige wedstrijden ooit dit
Hahaha nu moest ik lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan nog wat leren van mijn voetbalkennis.
welke datum was wk finale 2010?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan nog wat leren van mijn voetbalkennis.
Wanneer moeten ze tegen Tahiti?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop nog wel op een goal van uruguay
Ajuis.quote:
Spanje zou dit ook met Nederland doen. Enige die tegenstand kunnen geven zijn Duitsland en Braziliëquote:
Spanje speelt erg goed idd, maar Uruguay is ook erg zwak. Die spelen gewoon met hun sterkste 11 toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad al houden ze het baltempo nog aardig hoog
eindstand is 2-2 dat je het weet.quote:
je bent leuker dan Frans Bauerquote:
Brazilië wordt enorm overschat.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spanje zou dit ook met Nederland doen. Enige die tegenstand kunnen geven zijn Duitsland en Brazilië
gefeliciteerd alvast danquote:
Volgend jaar kunnen ze al hun 4e op rij winnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Caland het volgende:
Kan Spanje het eerste Europese land worden volgend jaar dat 3 toernooien op rij wint?
Wat is het verhaal erachter dan?quote:
Kan dit jaar al.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen ze al hun 4e op rij winnen.
Kloptquote:
Wel nee die hebben geen middenveld en verdedigingquote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef vandermar het volgende:
Argentinië is een gevaarlijke outsider waar niemand op let.
Dat is waar ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen ze al hun 4e op rij winnen.
En volgens de Belgen wordt België de nieuwe wereldkampioen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef vandermar het volgende:
Argentinië is een gevaarlijke outsider waar niemand op let.
Barcelona ook niet en kijk wat die hebben gewonnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee die hebben geen middenveld en verdediging
Is ook gewoon een toernooiquote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Confederations cup telt niet mee man. Is een vriendschappelijke beker.
Neymar,Damiao,Fernandinho en Ramires zijn inderdaad geen wereldtopquote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enige wereldtopper is een centrale verdediger, daarom.
Eens. Is nog lang geen team. Als een (duitsland of spanje) druk zet dan zakt die hele achterhoede door zijn hoeve. Keeper is trouwens ook een drama.quote:
Ze moeten zich allemaal nog bewijzen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neymar,Damiao,Fernandinho en Ramires zijn inderdaad geen wereldtop
Nee dat heb je goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Pirlo wordt ook steeds ouder en je teert als land puur op de grillen van Balotelli/Sharaawy/Cassano volgend jaar. Kan ook zomaar gierend hard mis gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad die zijn niet zo goed, schat Italië hoger in
Als je ziet hoe ze nu spelen wordt het ook geen teamquote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. Is nog lang geen team. Als een (duitsland of spanje) druk zet dan zakt die hele achterhoede door zijn hoeve. Keeper is trouwens ook een drama.
Ik vind die Fred trouwens echt waardeloos. Net als die keeper. Voor de rest prima spelers (zeker aanvallend) maar allemaal momenten spelers.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar is toch geen wereldtop?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie dat zijn want je kijkt alleen naar Ajax
Ik zeg ook niet dat Italië kans gaat maken maar ze zijn wel beter dan Brasilquote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval. Pirlo wordt ook steeds ouder en je teert als land puur op de grillen van Balotelli/Sharaawy/Cassano volgend jaar. Kan ook zomaar gierend hard mis gaan.
Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadselquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik vind die Fred trouwens echt waardeloos. Net als die keeper. Voor de rest prima spelers (zeker aanvallend) maar allemaal momenten spelers.
Inderdaad. Ze hopen op een momentje van Neymar, Oscar en Hulk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze nu spelen wordt het ook geen team
Veel politiek altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadsel
Da's waar. Eigenlijk staan Duitsland en Spanje op eenzame hoogte.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Italië kans gaat maken maar ze zijn wel beter dan Brasil
Qua speelstijl is het de minst slechste optie. Ik zou geen andere weten. Maar goed, pas dan je speelstijl aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadsel
Ramires is de voetballende motor van Chelsea belachelijk goed, Fernandinho is al jaren uitblinker bij Shakthar en gaat nu naar Man City, Neymar spreekt voor zich, Damiao kun je inderdaad over twijfelen maar die komt er ook nog welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar is toch geen wereldtop?
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Patoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Qua speelstijl is het de minst slechste optie. Ik zou geen andere weten. Maar goed, pas dan je speelstijl aan.
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Eén van de meest eenzijdige wedstrijden ooit dit
Ramires heb ik een paar keer gezien en was wel aardig, maar lang geen wereldtop. Fernandinho is ook best een goede speler, maar nog niet zo uitgeblonken dat het een wereldtopper is. Neymar moet ook nog alles bewijzen. En Damiao mag eerst naar Europa komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ramires is de voetballende motor van Chelsea belachelijk goed, Fernandinho is al jaren uitblinker bij Shakthar en gaat nu naar Man City, Neymar spreekt voor zich, Damiao kun je inderdaad over twijfelen maar die komt er ook nog wel
En in 2050 verliezen ze een oefenwedstrijd tegen San Marino met 0-2quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Brazilië wordt gewoon per generatie minderWK 2010 waren ze ook matig, 2006 ook al.
Tahiti mag toch een paar keer aftrappen denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
100% balbezit voor Spanje?
Dat heeft ook met de spelintentie te maken, in principe hebben ze de spelers om zoals Duitsland te voetballenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Brazilië wordt gewoon per generatie minderWK 2010 waren ze ook matig, 2006 ook al.
Die damiao heb ik te weinig zien spelen. Zat oorspronkelijk wel bij de selectie maar was geblesseerd geraakt toch? (daardoor viel vrijdag JO inquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Pato
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat moet je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
Dat kan niet want Tahiti trapt minimaal 1x af.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
Patoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Pato
Pagina 12 vorige topicquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet dat tahiti eigenlijk mee. Vraag dan Duitsland of Nederland.
Zou pas een troll zijn moest Spanje heel de tijd rond tikken tot de 89ste minuut om hem dan binnen te schietenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan niet want Tahiti trapt minimaal 1x af.
Maar spelers zoals Ramires heeft elk team nodig. Geweldige speler. Heeft een goed jaar achter de rug bij Chelsea.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramires heb ik een paar keer gezien en was wel aardig, maar lang geen wereldtop. Fernandinho is ook best een goede speler, maar nog niet zo uitgeblonken dat het een wereldtopper is. Neymar moet ook nog alles bewijzen. En Damiao mag eerst naar Europa komen.
Die hebben het o zo moeilijke OFC kampioenschap gewonnen schijnt het.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet dat tahiti eigenlijk mee. Vraag dan Duitsland of Nederland.
Dan trappen ze 2x afquote:Op maandag 17 juni 2013 01:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou pas een troll zijn moest Spanje heel de tijd rond tikken tot de 89ste minuut om hem dan binnen te schieten
Klopt Ramires wordt wel aardig onderschat volgens mij. Ook in Engeland.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar spelers zoals Ramires heeft elk team nodig. Geweldige speler. Heeft een goed jaar achter de rug bij Chelsea.
Ik wil het wel eens zien als hij een seizoen erop heeft zitten bij Corinthians. Sowieso betere optie dan Fred en Joquote:
Spelintentie en misschien ook wel spelintelligentie. Spanje heeft Xavi, Duitsland Schweini en Italië Pirlo, de Zuid-Amerikaanse ploegen hebben allemaal dezelfde soort voetballers. Of het zijn dienende voetballers, of momentenvoetballers.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook met de spelintentie te maken, in principe hebben ze de spelers om zoals Duitsland te voetballen
Van het Braziliaanse voetbal wordt je niet beter hoor, is gewoon einde verhaalquote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens zien als hij een seizoen erop heeft zitten bij Corinthians. Sowieso betere optie dan Fred en Jo
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van het Braziliaanse voetbal wordt je niet beter hoor, is gewoon einde verhaal
Akkoord pan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
wat zeg je tegen iemand die pan heet als je een instemmend antwoord geeft?
Jazekerpan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
wat zeg je tegen iemand die pan heet als je een instemmend antwoord geeft?
Niet helemaal met je eens, Willian lijkt me wel een intelligente speler net als Oscar al is die nog wel erg jong, Kakàquote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spelintentie en misschien ook wel spelintelligentie. Spanje heeft Xavi, Duitsland Schweini en Italië Pirlo, de Zuid-Amerikaanse ploegen hebben allemaal dezelfde soort voetballers. Of het zijn dienende voetballers, of momentenvoetballers.
Verkoop je capuchon collectie en boek een ticket.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil volgend jaar naar Brazilië
Wel wat blessuregevoelig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?quote:
Allemaal spelers die bediend moeten worden op Kaka na, maar die wordt niet geselecteerdquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, Willian lijkt me wel een intelligente speler net als Oscar al is die nog wel erg jong, Kakà
Hij is na zijn blessure nooit meer de oude geweest en dat zal daar ook zeker niet meer gebeuren, te veel verleidingquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.
Misschien laterpan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?
Vanzelfsprekend ga ik mee pan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?
Wilian ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal spelers die bediend moeten worden op Kaka na, maar die wordt niet geselecteerd
Als je een beleefd antwoord geeftquote:
Die van PSG bedoel. Die van Liverpool kan er niets van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Syntix het volgende:
Brazilië heeft ook nog Lucas (die van Liverpool), die kan ook aardig voetballen.
Je hebt het over Lucas Leiva?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Syntix het volgende:
Brazilië heeft ook nog Lucas (die van Liverpool), die kan ook aardig voetballen.
Niet zo bijzonder.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Syntix het volgende:
Lichtgewicht. Is absoluut niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Syntix het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van PSG bedoel. Die van Liverpool kan er niets van.
Nee. Lucas Leiva.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van PSG bedoel. Die van Liverpool kan er niets van.
Daarom speelt hij ook bij Liverpoolquote:
Zwaar onderschatquote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lichtgewicht. Is absoluut niet goed genoeg.
Neymar en Messi zijn ook licht gewichtjes maar kunnen toch goed voetballenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lichtgewicht. Is absoluut niet goed genoeg.
Ooh Gerrard is ook ruk dus. Kan er niets van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook bij Liverpool
Juist wel. hij kan mooi DM spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag de veters van Ramires en Fernandinho nog niet strikken
Zware botten hebben die, zie je neit aan de buitenkantquote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neymar en Messi zijn ook licht gewichtjes maar kunnen toch goed voetballen
dat zegt een kakkerlakquote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook bij Liverpool
Doelman?quote:
Messi is breed hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voetballend lichtgewicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kunnen dan mooi daarvoor staan. Die zijn dynamisch genoeg. Iig Ramiresquote:Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kunnen die twee die ik opnoem ook
Ok Syntax, doe maar weer normaal.quote:
Nee maar hij kan wel nuttig zijn. En die heb je ook nodig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wilt. Hij maakt je geen kampioen.
tong80 en werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slapen. Hij moet vroeg op. Werken enzo.
Abreuquote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef Knaller het volgende:
Ze missen bij Uruguay ook wel een beetje El Loco.
Suarez?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:10 schreef Knaller het volgende:
Ze missen bij Uruguay ook wel een beetje El Loco.
uitkeringquote:Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet toch ook zijn internetrekening betalen.
Ga lekker naar bed. Wij houden de wacht wel.quote:
Ik zou met een blok van 2 spelen Fernandinho en Ramires met daarvoor Oscar of Kakaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die kunnen dan mooi daarvoor staan. Die zijn dynamisch genoeg. Iig Ramires
Nah, wil het afkijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ga lekker naar bed. Wij houden de wacht wel.
Kakaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou met een blok van 2 spelen Fernandinho en Ramires met daarvoor Oscar of Kaka
Daar is van Gaal het niet mee eens. Het is de van Gaal-schoolquote:
ROnaldinhoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel betere opties hebben de Brazo's niet als aanvallende middenvelder
Je zegt het net zelf. Oscar. En Coutinho van Liverpool. Lucas Moura.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ronaldinhoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oscar zei ik toch ook als eerste. Coutinho is een draver beetje een verbeterde versie van je grote vriend Sereroquote:Op maandag 17 juni 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zegt het net zelf. Oscar. En Coutinho van Liverpool. Lucas Moura.
Kaka is al helemaal een draver. Overschat man.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oscar zei ik toch ook als eerste. Coutinho is een draver beetje een verbeterde versie van je grote vriend Serero
Kaka een draver?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaka is al helemaal een draver. Overschat man.
Uhm, oke?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaka is al helemaal een draver. Overschat man.
Vind ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo hoor. Vooral goed in de counter.
Zet jezelf nou niet nog meer voor schutquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo hoor. Vooral goed in de counter.
Nee hoor, ik heb gewoon mijn eigen kijk op het spelletje.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet jezelf nou niet nog meer voor schut
Dat mag maar het slaat werkelijk totaal nergens opquote:Op maandag 17 juni 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon mijn eigen kijk op het spelletje.
Dat vind ik over hoe jij Serero afzeikt en Derkie ophemeltquote:Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag maar het slaat werkelijk totaal nergens op
eindequote:
Match ookquote:
Jij neemt het allemaal iets te serieus volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je door JR zijn kijk op het spelletje
Er zijn maar een aantal mensen in VBL die ik serieus neem dat zou je onderhand toch moeten wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neemt het allemaal iets te serieus volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |