Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadselquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik vind die Fred trouwens echt waardeloos. Net als die keeper. Voor de rest prima spelers (zeker aanvallend) maar allemaal momenten spelers.
Inderdaad. Ze hopen op een momentje van Neymar, Oscar en Hulk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze nu spelen wordt het ook geen team
Veel politiek altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadsel
Da's waar. Eigenlijk staan Duitsland en Spanje op eenzame hoogte.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Italië kans gaat maken maar ze zijn wel beter dan Brasil
Qua speelstijl is het de minst slechste optie. Ik zou geen andere weten. Maar goed, pas dan je speelstijl aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Fred daar bij zit is mij ook een raadsel
Ramires is de voetballende motor van Chelsea belachelijk goed, Fernandinho is al jaren uitblinker bij Shakthar en gaat nu naar Man City, Neymar spreekt voor zich, Damiao kun je inderdaad over twijfelen maar die komt er ook nog welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar is toch geen wereldtop?
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Patoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Qua speelstijl is het de minst slechste optie. Ik zou geen andere weten. Maar goed, pas dan je speelstijl aan.
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Eén van de meest eenzijdige wedstrijden ooit dit
Ramires heb ik een paar keer gezien en was wel aardig, maar lang geen wereldtop. Fernandinho is ook best een goede speler, maar nog niet zo uitgeblonken dat het een wereldtopper is. Neymar moet ook nog alles bewijzen. En Damiao mag eerst naar Europa komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ramires is de voetballende motor van Chelsea belachelijk goed, Fernandinho is al jaren uitblinker bij Shakthar en gaat nu naar Man City, Neymar spreekt voor zich, Damiao kun je inderdaad over twijfelen maar die komt er ook nog wel
En in 2050 verliezen ze een oefenwedstrijd tegen San Marino met 0-2quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Brazilië wordt gewoon per generatie minderWK 2010 waren ze ook matig, 2006 ook al.
Tahiti mag toch een paar keer aftrappen denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
100% balbezit voor Spanje?
Dat heeft ook met de spelintentie te maken, in principe hebben ze de spelers om zoals Duitsland te voetballenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Brazilië wordt gewoon per generatie minderWK 2010 waren ze ook matig, 2006 ook al.
Die damiao heb ik te weinig zien spelen. Zat oorspronkelijk wel bij de selectie maar was geblesseerd geraakt toch? (daardoor viel vrijdag JO inquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Pato
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat moet je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
Dat kan niet want Tahiti trapt minimaal 1x af.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat je wel niet van Spanje - Tahiti zeggen ?
Patoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Damiao erin gooien en dan heb je mits fit ook nog Pato
Pagina 12 vorige topicquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet dat tahiti eigenlijk mee. Vraag dan Duitsland of Nederland.
Zou pas een troll zijn moest Spanje heel de tijd rond tikken tot de 89ste minuut om hem dan binnen te schietenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan niet want Tahiti trapt minimaal 1x af.
Maar spelers zoals Ramires heeft elk team nodig. Geweldige speler. Heeft een goed jaar achter de rug bij Chelsea.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramires heb ik een paar keer gezien en was wel aardig, maar lang geen wereldtop. Fernandinho is ook best een goede speler, maar nog niet zo uitgeblonken dat het een wereldtopper is. Neymar moet ook nog alles bewijzen. En Damiao mag eerst naar Europa komen.
Die hebben het o zo moeilijke OFC kampioenschap gewonnen schijnt het.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet dat tahiti eigenlijk mee. Vraag dan Duitsland of Nederland.
Dan trappen ze 2x afquote:Op maandag 17 juni 2013 01:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou pas een troll zijn moest Spanje heel de tijd rond tikken tot de 89ste minuut om hem dan binnen te schieten
Klopt Ramires wordt wel aardig onderschat volgens mij. Ook in Engeland.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar spelers zoals Ramires heeft elk team nodig. Geweldige speler. Heeft een goed jaar achter de rug bij Chelsea.
Ik wil het wel eens zien als hij een seizoen erop heeft zitten bij Corinthians. Sowieso betere optie dan Fred en Joquote:
Spelintentie en misschien ook wel spelintelligentie. Spanje heeft Xavi, Duitsland Schweini en Italië Pirlo, de Zuid-Amerikaanse ploegen hebben allemaal dezelfde soort voetballers. Of het zijn dienende voetballers, of momentenvoetballers.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook met de spelintentie te maken, in principe hebben ze de spelers om zoals Duitsland te voetballen
Van het Braziliaanse voetbal wordt je niet beter hoor, is gewoon einde verhaalquote:Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens zien als hij een seizoen erop heeft zitten bij Corinthians. Sowieso betere optie dan Fred en Jo
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van het Braziliaanse voetbal wordt je niet beter hoor, is gewoon einde verhaal
Akkoord pan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
wat zeg je tegen iemand die pan heet als je een instemmend antwoord geeft?
Jazekerpan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef tochweerhenk het volgende:
wat zeg je tegen iemand die pan heet als je een instemmend antwoord geeft?
Niet helemaal met je eens, Willian lijkt me wel een intelligente speler net als Oscar al is die nog wel erg jong, Kakàquote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spelintentie en misschien ook wel spelintelligentie. Spanje heeft Xavi, Duitsland Schweini en Italië Pirlo, de Zuid-Amerikaanse ploegen hebben allemaal dezelfde soort voetballers. Of het zijn dienende voetballers, of momentenvoetballers.
Verkoop je capuchon collectie en boek een ticket.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil volgend jaar naar Brazilië
Wel wat blessuregevoelig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?quote:
Allemaal spelers die bediend moeten worden op Kaka na, maar die wordt niet geselecteerdquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, Willian lijkt me wel een intelligente speler net als Oscar al is die nog wel erg jong, Kakà
Hij is na zijn blessure nooit meer de oude geweest en dat zal daar ook zeker niet meer gebeuren, te veel verleidingquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat wanneer hij fit blijft en in vorm raakt hij nog een mooie carrière kan hebben in Europa. Mensen vergeten dat hij gewoon een heel net gemiddelde had bij Milan.
Misschien laterpan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?
Vanzelfsprekend ga ik mee pan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja maar hij vraagt zegmaar ga je mee of niet bijvoorbeeld wat zeg je dan?
Wilian ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal spelers die bediend moeten worden op Kaka na, maar die wordt niet geselecteerd
Als je een beleefd antwoord geeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |