Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel:
SPT / Robin Haase #28 - met de dood bedreigd
beschamend deelnemersveld daar. Steeds vaker lijkt het wel, had het idee dat het vroeger veel minder was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:23 schreef wimderon het volgende:
Ik snap wel waarom er zoveel big servers naar Bogota zijn gegaan. Lekker ballen op een paar kilometer hoogte.
Op tennis.com staat een overwegend positief artikel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op tennis.com zijn ze overwegend positief.
Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:
[..]
wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
2 wedstrijden al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?
Theo Bakkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
Theo Bakkerquote:
Oké, hoop dat het zich doorzet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:37 schreef Yttrium het volgende:
[..]
2 wedstrijden al.
De wedstrijd tegen Brands en nu tegen Hajek.
Ik vind het wel duidelijk merkbaar aan zijn backhand kant dat hij daar minder ballen schampt of compleet verkeerd raakt
Dit.quote:
En?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.
Wat een rally net bij Federer-Hajek (in de zevende game van de tweede set). Hopelijk straks een filmpje van op YouTube.
Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).quote:
Ja, daar vraag ik ook naarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).
O, nog niet gekeken.quote:
Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:25 schreef Norrage het volgende:
Deze?
http://www.atpworldtour.c(...)ot-Shot-Federer.aspx
Maar die won Fedje nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.
Ja, daarom ook zeer verstandig dat hij dat ding eerst eens eventjes uitprobeert op wat kleinere toernooitjes dan er meteen mee aan te treden in Canada en Cincy.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |