422 de tweede.quote:
Dat is te goed voor hem.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat doen er eraan? Verbannen naar Nieuw-Lekkerland?
Ja heel irritant.quote:
You said it lifepartner!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
dit is echt een leuke man
niet zo leuk als johannes_vermeer
Naar Loreland.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat doen er eraan? Verbannen naar Nieuw-Lekkerland?
voor z'n kinderenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Hierro het volgende:
Die moet niet meer rijden. Gevaar op de weg.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry jongens, Alt-J is te leuk. Ik ben er weer weg van
Denk dat dit de laatste was tot aan september, want komende 2 weken ben ik er ook niet.
Mag ik vragen wat Alt-J is?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry jongens, Alt-J is te leuk. Ik ben er weer weg van
Denk dat dit de laatste was tot aan september, want komende 2 weken ben ik er ook niet.
combinatie op toetsenbord probeer maarquote:
Een toetsencombinatie op een apple-laptop. Dan krijg je een driehoekje.quote:
er gebeurt niksquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
combinatie op toetsenbord probeer maar
dacht ik alquote:
De echte sterren staan in achteraf zaaltjes in Louisiana te spelen voor twintig man.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een toetsencombinatie op een apple-laptop. Dan krijg je een driehoekje.
Daarnaast is het een band die daarstraks op Pinkpop speelde. Maar Johan Derksen vindt Pinkpop al jaren niets meer vermoed ik zo, dus begrijpelijk dat je dat niet weet.
Goed zo, dan heb je geen applequote:
Ja dat gebeurde bij mij ook eigenlijk. Maar ik kon mij niet voorstellen dat dat iets was wat Mexicanobakker fantastisch zou vinden.quote:
Ah je bent een vrouwquote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht al Love Acutally nog voordat die 3 mogelijkheden in beeld kwamen terwijl ik al die films nog nooit gezien heb.
Dus ergens is die shit mijn geest binnen gedrongen. Help.
Nou ik heb ze ook niet gezien en had de vraag fout dus tsja...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dan had ik die drie films wel gekeken.
Ah je bent een manquote:Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb ze ook niet gezien en had de vraag fout dus tsja...
Ophouden nu hoor, je lokt me uit de tentquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, de omschrijving leidde mij om te tent.
Heb je nu een tent?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ophouden nu hoor, je lokt me uit de tent
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je niks beter te doen dan mij heel de tijd te quoten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |