Je eerste ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Adames het volgende:
maar bedankt voor mijn eerste naamtopic, ik ben er trots op
Ik ben blij dat mijn topictitel positief is aangeslagenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Adames het volgende:
Nu pas ja? Wat een eer dat ik dit bewust mee mag maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Adames het volgende:
Wat een rare zin.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn topictitel positief is aangeslagen.
Hoi GGMMquote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rustig nou Saind. Het is nergens voor nodig om direct in capslock te gaan typen.
Bij die naam moet ik altijd meteen aan Pimp My Ride denken. Dat was een topshow.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik altijd meteen aan Pimp My Ride denken. Dat was een topshow.
Maar Cribs ging eroverheen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik altijd meteen aan Pimp My Ride denken. Dat was een topshow.
http://thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
Door die kut Typisch heb ik nu zin in pizza terwijl ik kip rode curry ga eten. Bedankt.
http://www.upc.nl/pdf/upc(...)v-jongerenpakket.pdfquote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
Door die kut Typisch heb ik nu zin in pizza terwijl ik kip rode curry ga eten. Bedankt.
Welkom, het stikt vandaag een beetje want woensdag gehaktdag komt er aan, maar je bent welkom.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
echt geen zin om naar Eindhoven te gaan, maar moet toch maar echt
Haal mij hier ff op anders, gedeelde smart en zulksquote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
Hosselaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Haal mij hier ff op anders, gedeelde smart en zulks
Daar kunnen wij ons alles bij voorstellen Adames.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
Een glitterbeertje om je op te vrolijken voor je de hel Eindhoven ingaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef Adames het volgende:
zijn huisgenootquote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
HMF nog gespot?
Die zou na alle 100 topics komen
Hij haalt je geeneens op van het station. Laat je alsnog gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:51 schreef Saind het volgende:
Ik wilde adames net uit gaan kafferen vanwege spam over dieetpillen op Facebook, zie ik gelukkig net op tijd dat het iemand anders was met dezelfde voornaam.
Ging maar net goed dit.
quote:
Sowieso, zelfs het jeugdelftal al. Nederland kon ze enkel tijdelijke stoppen met gemeen spel en klappen gericht op het hoofd.quote:
Ik heb alleen de wedstrijd tegen Rusland gezien van Jong Oranje. Ondanks de uitslag vond ik dat al barslecht eigenlijk. Mooi hoe die misplaatste arrogantie gisteren blijkbaar is afgestraft.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, zelfs het jeugdelftal al. Nederland kon ze enkel tijdelijke stoppen met gemeen spel en klappen gericht op het hoofd.
goed bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Zo zo, ik ben behoorlijk druk geweest met m'n studie vandaag.
Nederland speelde best redelijk gister. Ze vergaten helaas kansen te creëren wat Italie op zijn Italiaans afstrafte.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wedstrijd tegen Rusland gezien van Jong Oranje. Ondanks de uitslag vond ik dat al barslecht eigenlijk. Mooi hoe die misplaatste arrogantie gisteren blijkbaar is afgestraft.
De Vrij raakte geblesseerd en toen kwam Van der Hoorn erin, die het voor iedereen verneukte door niet goed in te grijpen bij een aanval van de Italianen. Verder was Jong Oranje over het algemeen de betere ploeg. De Italianen gingen na de 1-0 alleen maar irritant lopen doen en schwalbes maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wedstrijd tegen Rusland gezien van Jong Oranje. Ondanks de uitslag vond ik dat al barslecht eigenlijk. Mooi hoe die misplaatste arrogantie gisteren blijkbaar is afgestraft.
Dat is toch eigenlijk constant het probleem van Jong Oranje geweest onder Cor Pot. De betere ploeg zijn maar feitelijk maar weinig kansen creeeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Vrij raakte geblesseerd en toen kwam Van der Hoorn erin, die het voor iedereen verneukte door niet goed in te grijpen bij een aanval van de Italianen. Verder was Jong Oranje over het algemeen de betere ploeg. De Italianen gingen na de 1-0 alleen maar irritant lopen doen en schwalbes maken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:51 schreef Saind het volgende:
Ik wilde adames net uit gaan kafferen vanwege spam over dieetpillen op Facebook, zie ik gelukkig net op tijd dat het iemand anders was met dezelfde voornaam.
Ging maar net goed dit.
In de tweede helft hebben ze echt niks meer weten te creëren. Best wel ernstig.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk constant het probleem van Jong Oranje geweest onder Cor Pot. De betere ploeg zijn maar feitelijk maar weinig kansen creeeren.
Ik denk dat Zoet van alle spelers het meeste balbezit heeft gehad.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk constant het probleem van Jong Oranje geweest onder Cor Pot. De betere ploeg zijn maar feitelijk maar weinig kansen creeeren.
Ik gun Psv Zoet met liefde. Die gozer kan echt niet voetballen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoet van alle spelers het meeste balbezit heeft gehad.
Neger ik doe moeilijk gezond, net 28 minuten gelopenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
trek het je niet aan, die jongen heeft het beste met je voor
goed bezig, al richting eindhoven aan het gaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Neger ik doe moeilijk gezond, net 28 minuten gelopen
Ook zonder in te leveren titels?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pirlo is in minder jaar dienst bij Juventus even vaak kampioen geworden.
Zit net in de trein, over een uur en tien minuten thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
goed bezig, al richting eindhoven aan het gaan?
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit net in de trein, over een uur en tien minuten thuis
Ja. Juventus selecteert nu enkel nog spelers/trainers met een verleden op het gebied van omkoping. Onder het mom "Een ezel..."quote:
Hey bolle, dieetpillen niks voor jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit net in de trein, over een uur en tien minuten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |