Ga eens inhoudelijk erop in.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Bilge het volgende:
Ik word echt moe van de voortdurende leugenstroom van Erdogan-tegenstanders.
Ik denk dat hij dat ook denkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Theoden het volgende:
Turkije is het land van de kleinzonen van de Ottomanen.
Turkije is het land die alle landen in het Midden-Oosten verenigd.
Nog even en hij zegt "ik ben god".
Leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
Graag jullie reactie op dit filmpje
https://vine.co/v/hBix0wK1i3u
komt van artibir teveequote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
Heb gegoogled, kan geen beeld vinden daarover.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
De grap is dat ik tijdens de laatste verkiezingen op een opponent van Erdogan heb gestemd, en dat nu waarschijnlijk weer zou doen. Maar dat ik het oneens ben met Erdogans politiek wil niet zeggen dat ik een stel werkschuwe anarchisten steun die buiten de verkiezingen om hun wereldvreemde plannen aan de meerderheid denken te kunnen opleggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk erop in.
Waarom jouw blinde verering voor Erdogan? Je wilt toch niet dat Turkije in een oorlog rond Syrië (seculiere regering-Assad) meegezogen wordt, of dat je geen biertje meer mag drinken aan de haven van Izmir?
Op Noord-Cyprus ken ik Turkse Cyprioten (net Grieken, maar dan Turkstalige moslims) die volledig tegen AKP zijn en tegen de verdachtmaking van alcohol. Heel veel verschil is er niet tussen christelijke Cyprioten en moslim-Turkse Cyprioten. Beide gematigd. Barbecue, wijntje of Efes of raki of ouzou. Erdogan is echt een Anatolische scherpslijper geworden in de macht. Jammer. Hij heeft veel betekend voor Istanbul als stad.
en gelijk heeft iequote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Theoden het volgende:
"Je hebt geen enkele recht om een beslissing over Turkije te nemen. We nemen jullie niet serieus".
Tegen de EU.
Ik kan er niks anders van maken. Zijn speech is net zo waanzinnig en hoogmoedig als Hitler in zijn begindagen. Toen vonden de schapen het ook prachtig om te horen. We weten inmiddels beter...quote:
Is het weer tijd voor onzinnige vergelijkingen met Hitler. Heeft Godwin toch gelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan er niks anders van maken. Zijn speech is net zo waanzinnig en hoogmoedig als Hitler in zijn begindagen. Toen vonden de schapen het ook prachtig om te horen. We weten inmiddels beter...
Wat dat betreft kan ik 'm geen ongelijk geven. De EU mag even z'n bakkes dichthouden, de Turken lossen het wel zelf op.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Theoden het volgende:
"Je hebt geen enkele recht om een beslissing over Turkije te nemen. We nemen jullie niet serieus".
Tegen de EU.
Totaal mee eens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
De grap is dat ik tijdens de laatste verkiezingen op een opponent van Erdogan heb gestemd, en dat nu waarschijnlijk weer zou doen. Maar dat ik het oneens ben met Erdogans politiek wil niet zeggen dat ik een stel werkschuwe anarchisten steun die buiten de verkiezingen om hun wereldvreemde plannen aan de meerderheid denken te kunnen opleggen.
De Syrië-politiek van de AKP keur ik ook af; de regulatie van alcohol is niks bijzonders, overdrijf niet zo.
Ik vroeg om Godwin en ik krijg Godwin Voorspelbare mensenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Hierro het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor onzinnige vergelijkingen met Hitler. Heeft Godwin toch gelijk.
zoals we dat gewend zijn ? met veel bloedvergieten of opsluitingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik 'm geen ongelijk geven. De EU mag even z'n bakkes dichthouden, de Turken lossen het wel zelf op.
Het was te verwachtenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Theoden het volgende:
18.34: [Istanbul] Gezi Parkı’nda İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne ait iş makineleri ağaçları söküyor, Tayyip Erdoğan “Yargı kararını bekleyeceğiz” demişti.
De EU moet eerst naar zn eigen aangelegenheden kijken (griekenland, spanje en engeland bijvoorbeeld.)quote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zoals we dat gewend zijn ? met veel bloedvergieten of opsluitingen?
in het nederlands graagquote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Theoden het volgende:
18.34: [Istanbul] Gezi Parkı’nda İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne ait iş makineleri ağaçları söküyor, Tayyip Erdoğan “Yargı kararını bekleyeceğiz” demişti.
Ja want je mag niks meer zeggen over andere landen zolang het bij jou thuis nog geen hemel is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:47 schreef xminator het volgende:
[..]
De EU moet eerst naar zn eigen aangelegenheden kijken (griekenland, spanje en engeland bijvoorbeeld.)
Zie je wel. Hij wil TR helemaal niet on de EU.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Theoden het volgende:
Tegen de EU.
Dat erdogan de uitspraak van de rechter gaat afwachten omtrent Gezi en daarna gaat hij nog een referendum houden om te kijken wat het volk wil.quote:
(Samenvatting:) "Stem mee, op MHP..."quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
De grap is dat ik tijdens de laatste verkiezingen op een opponent van Erdogan heb gestemd, en dat nu waarschijnlijk weer zou doen. Maar dat ik het oneens ben met Erdogans politiek wil niet zeggen dat ik een stel werkschuwe anarchisten steun die buiten de verkiezingen om hun wereldvreemde plannen aan de meerderheid denken te kunnen opleggen.
De Syrië-politiek van de AKP keur ik ook af; de regulatie van alcohol is niks bijzonders, overdrijf niet zo.
Wie zou dat wel willen, je land aansluiten bij een ondemocratische teringzooi waarna die ondemocratische teringzooi het langzamerhand ook nog voor het zeggen krijgt in je eigen land.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel. Hij wil TR helemaal niet on de EU.
Dat gebeurd hier in Nederland ookquote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Theoden het volgende:
"Jullie mogen niet zo maar demonstreren, alleen op de plaatsen die ik aanwijs".
Democratie ten top
Nee maar het is wel hypocriet, vind je niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja want je mag niks meer zeggen over andere landen zolang het bij jou thuis nog geen hemel is.
Hoe kom je erbij dat alcohol straks helemaal verboden wordt?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
(Samenvatting:) "Stem mee, op MHP..."
Wel goed te horen dat jij als Grijze Wolf toch de Syriëpolitiek van de AKP afkeurt. Het sektarisme zou je ook moeten afkeuren. En inmenging in privéleven. Alcohol wordt straks helemaal verboden. Of drinken Grijze Wolven echt nooit stiekem raki?
Dat probeerde Erdogan al in juni 2012 door slome F4-vliegtuigen met goede Turkse naïeve piloten het Syrische luchtruim in te sturen. Dit om een oorlog te provoceren. Syrische Marine vuurde alleen binnen eigen wateren en binnen eigen luchtruim luchtafweerraketten af. En Turkse leger werkt in delen nog steeds de Syriëpolitiek tegen (veel Turkse officieren zijn nog pro-secularistisch zoals Assad en Atatürk zelf ook).quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef WammesWaggel het volgende:
De Turkse oorlog tegen Syrie zal ook wel rap volgen zodat Jihadi Erdogan ala Wag the Dog zijn regime wat langer in het zadel kan houden.
Ik heb geen demonstranten gezien hoor. Alleen maar hooligans en extremistisch ogende groeperingen die planten en stenen uit de grond trekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef PrepperNL het volgende:
verboden te protesteren in gezipark voor anti-dictatuur demonstranten.
Duidelijk niet in Istanbul geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Benhur het volgende:
[..]
Ik heb geen demonstranten gezien hoor. Alleen maar hooligans en extremistisch ogende groeperingen die planten en stenen uit de grond trekken.
Bron graag!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat probeerde Erdogan al in juni 2012 door slome F4-vliegtuigen met goede Turkse naïeve piloten het Syrische luchtruim in te sturen. Dit om een oorlog te provoceren. Syrische Marine vuurde alleen binnen eigen wateren en binnen eigen luchtruim luchtafweerraketten af. En Turkse leger werkt in delen nog steeds de Syriëpolitiek tegen (veel Turkse officieren zijn nog pro-secularistisch zoals Assad en Atatürk zelf ook).
Denken dat dat überhaupt mogelijk is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel. Hij wil TR helemaal niet on de EU.
Wat lul je nou, mafkees. Een vriendin van mij waarmee ik heb gestudeerd aan een van de beste universiteiten van Europa en die nu weer in Istanboel woont, neemt deel aan die demonstraties. Ze heeft een goed betaalde baan en is dus alles behalve een 'werkschuwe anarchist.'quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb je deze toevallig wel gezien?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Benhur het volgende:
[..]
Ik heb geen demonstranten gezien hoor. Alleen maar hooligans en extremistisch ogende groeperingen die planten en stenen uit de grond trekken.
Omdat het naar pis stonk van het tuig wat al dagenlang op straten ligt te kamperen. Oppakken die hap en naar de Syrische grens sturen. Zijn ze iig van enig nut voor de Turkse natie.quote:
Mijn ooms en tantes in Istanbul doen ook mee. Gewoon mensen die werken, hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou, mafkees. Een vriendin van mij waarmee ik heb gestudeerd aan een van de beste universiteiten van Europa en die nu weer in Istanboel woont, neemt deel aan die demonstraties. Ze heeft een goed betaalde baan en is dus alles behalve een 'werkschuwe anarchist.'
Over generalisatie gesproken.
Hoe kun je dat ruiken als je er niet bent geweest?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef Benhur het volgende:
[..]
Omdat het naar pis stonk van het tuig wat al dagenlang op straten ligt te kamperen. Oppakken die hap en naar de Syrische grens sturen. Zijn ze iig van enig nut voor de Turkse natie.
Het zijn juist de werkende, opgeleide mensen die nu aan het demonstreren zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ooms en tantes in Istanbul doen ook mee. Gewoon mensen die werken, hoor.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Theoden het volgende:
"Jullie mogen niet zo maar demonstreren, alleen op de plaatsen die ik aanwijs".
Democratie ten top
Hoeveel kloons heb jijquote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef Benhur het volgende:
[..]
Omdat het naar pis stonk van het tuig wat al dagenlang op straten ligt te kamperen. Oppakken die hap en naar de Syrische grens sturen. Zijn ze iig van enig nut voor de Turkse natie.
Niet waar!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hier moet je naast dat ook nog toestemming hebben.
Goed voor de economie !quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Theoden het volgende:
[..]
Het zijn juist de werkende, opgeleide mensen die nu aan het demonstreren zijn.
Den Haag: http://www.denhaag.nl/hom(...)ing-demonstratie.htm.quote:
Zij wel. Dat kun je van die schapen niet zeggen die zich laten verleiden met gratis steenkool en koelkastenquote:
Niemand heeft Occupy NL opdracht gegeven op het beursplein te gaan staan.quote:
Maar wel met een pan en lepel op straat zekerquote:Op zondag 16 juni 2013 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij wel. Dat kun je van die schapen niet zeggen die zich laten verleiden met gratis steenkool en koelkasten
Jij hebt het graag over schapen zie ik. Zelf ben je een door waanideeën verblind schaap die graag tussen de andere schaapjes bij het portret van de grote leider zou willen staan grazen. Jij wilt graag je ideeën opleggen aan anderen, anderen die strijden voor de vrijheid. Vrijheid waarin jij geen alcohol hoeft te drinken en zij de vrijheid hebben om dat wel te doen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Benhur het volgende:
[..]
Zonder je links te lezen, er is meldingsplicht. Op het binnenhof na is er geen toestemming nodig om te demonstreren, mits er wordt voldaan aan wat voorwaarden.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Den Haag: http://www.denhaag.nl/hom(...)ing-demonstratie.htm.
Rotterdam: http://www.rotterdam.nl/p(...)op_openbare_plaatsen.
Amsterdam: http://www.amsterdam.nl/v(...)B76B-BB83E3B6A495%7D.
Welke wet staat dat je geen alcohol mag drinken in turkije?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij hebt het graag over schapen zie ik. Zelf ben je een door waanideeën verblind schaap die graag tussen de andere schaapjes bij het portret van de grote leider zou willen staan grazen. Jij wilt graag je ideeën opleggen aan anderen, anderen die strijden voor de vrijheid. Vrijheid waarin jij geen alcohol hoeft te drinken en zij de vrijheid hebben om dat wel te doen, om maar een voorbeeld te noemen.
Aangezien je in Nederland woont, zou ik toch verwachten dat je wat meer waarde aan persoonlijke vrijheid zou hechten.
En zie Benhur zich hier finale tegenspreken. Het gros van de demonstraties is vreedzaam, dat spreek ik uit eigen ervaring, want zelf meegelopen. De pannen en potten zijn symbolisch om hun stem te laten horen. En dat zijn er miljoenen, dit in tegenstelling wat Erdogan zegt die consequent van marginale groepen spreekt en lacherig doet over de pannen en potten. Hiermee gooit hij olie op het vuur en daar is het onderstaande het gevolg van:quote:Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef Benhur het volgende:
[..]
Maar wel met een pan en lepel op straat zeker
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Benhur het volgende:
Die man leeft nog, moet niet zeuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:05 schreef Benhur het volgende:
25 bussen in brand gestoken in ankara en er ligt 1 commissaris in het ziekenhuis omdat een demonstrant het voor heeft geopend.
Dit hoor je natuurlijk niet van Reuters.
Van wat ik heb gezien hooguit tienduizendenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En zie Benhur zich hier finale tegenspreken. Het gros van de demonstraties is vreedzaam, dat spreek ik uit eigen ervaring, want zelf meegelopen. De pannen en potten zijn symbolisch om hun stem te laten horen. En dat zijn er miljoenen, dit in tegenstelling wat Erdogan zegt die consequent van marginale groepen spreekt en lacherig doet over de pannen en potten. Hiermee gooit hij olie op het vuur en daar is het onderstaande het gevolg van:
[..]
Meer paste niet op je tv zeker?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:06 schreef Benhur het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien hooguit tienduizenden
En dat moet dan diplomatieke betrekkingen onderhouden met het buitenlandquote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Theoden het volgende:
Dit is echt hilarisch man ... geen andere woorden meer voor eigenlijk.
49.6 geloof ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel % van de stemmen heeft die Erdogan gehaald bij de vorige verkiezingen?
Precies en maar zeiken op Syrië, maar ondertussen zelf het gewoon precies hetzelfde aanpakkenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat moet dan diplomatieke betrekkingen onderhouden met het buitenlandTurkije wordt een eiland. Zeg maar dag tegen je economie.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:02 schreef Benhur het volgende:
[..]
Welke wet staat dat je geen alcohol mag drinken in turkije?
bronquote:Since coming to power in 2002, Erdogan's party has imposed high taxes on alcoholic beverages, banned all alcohol ads on TV, and barred alcohol consumption in parks and university campuses.
Das afhankelijk van hoe je het bekijktquote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel % van de stemmen heeft die Erdogan gehaald bij de vorige verkiezingen?
In Nederland mag je bij heel wat gemeentes geen alcohol in het openbaar drinken. Inperking van de persoonlijke vrijheid?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
bron
Als studenten een paar biertjes op de campus drinken of bij een barbecue in het park, dan vallen zij daar niemand mee lastig. Inperking van de persoonlijke vrijheid noem ik dat. Ik ben benieuwd wat jij ervan zou vinden als jij bijvoorbeeld in je vrijheid van geloofsovertuiging wordt beperkt.
Dan gaan ze janken.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
bron
Als studenten een paar biertjes op de campus drinken of bij een barbecue in het park, dan vallen zij daar niemand mee lastig. Inperking van de persoonlijke vrijheid noem ik dat. Ik ben benieuwd wat jij ervan zou vinden als jij bijvoorbeeld in je vrijheid van geloofsovertuiging wordt beperkt.
Juist Erdogan heeft de grenzen geopend. Zijn partij begon meer internationaal te denken. Als het aan de nationalisten ligt, gaan de grenzen potdicht en blijven ze in hun eigen wereldje leven.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat moet dan diplomatieke betrekkingen onderhouden met het buitenlandTurkije wordt een eiland. Zeg maar dag tegen je economie.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Das afhankelijk van hoe je het bekijkt
Zodat ze niet langer kunnen blijven. Nu blijven de mensen gewoon staan, omdat ze mondkapjes hebben of brillen op hebben. Als je die weghaalt dan kunnen ze niet langer blijven staan en bereiken ze hun doel.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef Ambipur het volgende:
Waarom rukken de agenten de mondkapjes weg van journalisten, demonstranten etc?
Dus dan gaan de stemmen van de mensen die niet komen naar de winnaar toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Mercan het volgende:
[..]
49.6 geloof ik.
Met een opkomst van 75% dacht ik.
Ik heb het over 'betrekkingen' en jij hebt het over 'grenzen'. Je weet toch wel wat het verschil is hoop ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef Hierro het volgende:
[..]
Juist Erdogan heeft de grenzen geopend. Zijn partij begon meer internationaal te denken. Als het aan de nationalisten ligt, gaan de grenzen potdicht en blijven ze in hun eigen wereldje leven.
Nou ja... Het is iets beter dan slaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Theoden het volgende:
[..]
Zodat ze niet langer kunnen blijven. Nu blijven de mensen gewoon staan, omdat ze mondkapjes hebben of brillen op hebben. Als je die weghaalt dan kunnen ze niet langer blijven staan en bereiken ze hun doel.
Erdogan komt weer met zijn leugen over 2.8 miljard bomen ... lol
Erdogans Syrie-strategie komt niet voort uit sektarisme, maar uit een inschattingsfout.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Veldkamp het volgende:
Het sektarisme zou je ook moeten afkeuren.
De seculiere Ataturk heeft ervoor gezorgd dat de provincie Hatay aan Turkije is toegevoegd, wat andermaal bewijst dat niet elke actie tegen Syrië voortkomt uit een voorkeur voor Soennieten of een afkeer jegens Alawieten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat probeerde Erdogan al in juni 2012 door slome F4-vliegtuigen met goede Turkse naïeve piloten het Syrische luchtruim in te sturen. Dit om een oorlog te provoceren. Syrische Marine vuurde alleen binnen eigen wateren en binnen eigen luchtruim luchtafweerraketten af. En Turkse leger werkt in delen nog steeds de Syriëpolitiek tegen (veel Turkse officieren zijn nog pro-secularistisch zoals Assad en Atatürk zelf ook).
Nehee. Dat heeft met de zetelverdeling te maken. De behaalde stemmen staan procentueel niet gelijk aan het aantal zetels die een partij zou moeten hebben (door de kiesdrempel van 10%).quote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus dan gaan de stemmen van de mensen die niet komen naar de winnaar toch?
Daar gaat het niet om. In Erdogans hoofd is een missie waar hij naar toe aan het werken is. En dat is niet bepaald een gematigde missie. Waar Erdogan naar toe wil is in een democratisch land niet mogelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef expans het volgende:
Als we nou eens even alle mensen die geen weet hebben van de Turkse samenleving eventjes aan de zijkant zetten als toeschouwer komen we geloof ik al een heel eind. Alles wat Erdogan doet (of hij nou goed zit of niet) word onder een vergrootglas gezet onder het mom van het seculier Turkije verdedigen.
Terwijl er ook gewoon in Nederland genoeg beperkende wetgevingen zijn wat betreft alcohol(reclames).
https://www.facebook.com/(...)08849&type=2&theater
Ja, maar begrijp het dan. Erdogan heeft snode plannetjes met Turkije. Hij wil van Turkije een islamitische theocratie maken of zo(duurt wel heel lang om dat te bewerkstelligen). Zo zijn er wel meer onzinverhalen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef expans het volgende:
Als we nou eens even alle mensen die geen weet hebben van de Turkse samenleving eventjes aan de zijkant zetten als toeschouwer komen we geloof ik al een heel eind. Alles wat Erdogan doet (of hij nou goed zit of niet) word onder een vergrootglas gezet onder het mom van het seculier Turkije verdedigen.
Terwijl er ook gewoon in Nederland genoeg beperkende wetgevingen zijn wat betreft alcohol(reclames).
https://www.facebook.com/(...)08849&type=2&theater
mein lieben!quote:
Heute Turkei, morgen die Welt!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Seltjoeken, Ottomanen, Erdogan = Third Reich.
nee we doen het toch wel ,wet of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Bilge het volgende:
Dit jaar gaat de alcoholleeftijd in Nederland omhoog van 16 naar 18, maar geen haan die er naar kraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |