SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Net uit bed, en dan al zo zuurquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over
Koop gewoon wat je wil en zever er geen 80 topics over vol
Het houdt je allemaal wel bezig he Rossdale?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Altijd over eten...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft stef het nu nog steeds over eten?
Jongens, wie gaat de Xbox one halen?
Nja enige probleem is Forza 5, rest boeit niet echt want komt op beide consoles uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op meer info, maar voorlopig heeft de ps4 mijn voorkeur. Tv kijken doe ik toch nooit en films kijken doe ik via mijn nas en mediaserver. In dat opzicht heeft de One dus geen meerwaarde voor mij
En vanwege DayZquote:
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaaiquote:
Ja xbox kan ook, maar goed 10.000 betalen willen ze nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Komt die naar de PS4 ja? Zal best, want iedereen kan daar in principe iets op publiceren.
En is gratis, en hoeft geen PS+ te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb daar wat YT filmpjes van gezien maar dat lijkt me echt oersaai
Edit: Planetside 2 schijnt ook naar de PS4 te gaan, dat lijkt me wel weer vet
Het ging toch over Planetside 2 of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef KoningStoma het volgende:
Je heb toch wel PS+ nodig om multiplayer te kunnen spelen?
Eerst kijken en dan ....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ah. Ik lees nu dat f2p spellen niet perse PS+ nodig hebben.
Wel origineel "je moeder" grappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |