Mijn B-team ook, moet tegen Grunn en m'n A-team tegen Vitas.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef wieisboos het volgende:
Mijn B-team staat in de halve finale beker tegen Vitessezou echt vet zijn als de finale Ajax 1 tegen Ajax 2 was
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Barazite is wel een lekkere speler.
Nu Wereldbeker voor Clubs.
[ afbeelding ]
Dan moet je de Champions League winnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelen
Ah, vandaarquote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je de Champions League winnen.
Die mag wel even flink het krachthonk inquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Na Wesley Sneijder (die nu weg is gegaan om hoofdcoach van Heracles te worden) en Heitinga is nu een echte superster toegetreden tot mijn staf.
Ja, maar hij is pas 15quote:Op zondag 16 juni 2013 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die mag wel even flink het krachthonk in
quote:
Moet niet zon probleem zijn iddquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat Granada zegt me eigenlijk ook heel erg weinig
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef BDIL het volgende:
Ik moet nu jullie mening weten :
[ afbeelding ]
Doen of niet doen ? Laatste uur transferdeadline
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?
Alleen doen dan als je een vervanger klaar hebt staan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingen)
Gristus te paard wat een gefaal van de restquote:
Maar Cambuur wel 7equote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard wat een gefaal van de rest
Herackles moet te doen zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 18:32 schreef Cara het volgende:
Wow, vierde ronde Beker:
Dat krijg je er van Twente, als je een half B-elftal opstelt..![]()
Pas de laatste 30 minuten Landzaat, Chadli en Castaignos brengen, dan ben je gewoon te laat.
[ afbeelding ]
EDIT: Kwartfinale bekerloting: Heracles!
Het zit behoorlijk mee.
EDIT 2: Feyenoord en PSV al uit de beker. Alleen Ajax en Vitesse zie ik als onverslaanbaar.
Hopen mag altijd
Thuis ook nog! Ik ga in de competitie echter ook zeer aardig en ik ben bang dat ik beiden niet vol kan houden. Heb wel veel degelijke backups in huis maar die zijn natuurlijk geen match tegen de eredivisieploegen. Voor een halve finale beker ga ik denk ik niet m'n kampioenskansen vergooien.quote:
GAE.quote:
Je hebt toch internet, anders kon je dit niet postenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis. Nog 2 weken tot ik Internet heb
Zo maar eens kijken of ik steam offline kan zetten
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:22 schreef wieisboos het volgende:
mijn reservekeeper die welgeteld 3 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld is ontevreden omdat hij hier al het mogelijke heeft bereikt en toe is aan een nieuwe uitdaging
In mijn tijd hebben we smartphonesquote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch internet, anders kon je dit niet posten
Sparta it is.quote:
Oef, Ajax en Vitesse zijn ook uitgeschakeld door resp. NAC en Groningen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:32 schreef Cara het volgende:
Wow, vierde ronde Beker:
Dat krijg je er van Twente, als je een half B-elftal opstelt..![]()
Pas de laatste 30 minuten Landzaat, Chadli en Castaignos brengen, dan ben je gewoon te laat.
[ afbeelding ]
EDIT: Kwartfinale bekerloting: Heracles!
Het zit behoorlijk mee.
EDIT 2: Feyenoord en PSV al uit de beker. Alleen Ajax en Vitesse zie ik als onverslaanbaar.
Hopen mag altijd
Op dit moment 2020. Bijna regentijdquote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd hebben we smartphones
In welke tijd leef jij?
En?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Oef, Ajax en Vitesse zijn ook uitgeschakeld door resp. NAC en Groningen.
Ik moet nu tegen Heracles thuis en mijn semi-final draw heeft me tegenover NAC of Groningen gezet.
Deze staan plaats 18 en 16 in de competitie! Begin nu toch wel behoorlijke mogelijkheden te zien. Heb van m'n laatste 5 wedstrijden toch weer 4 gewonnen.
De overige twee teams in de beker zijn Heerenveen en Utrecht, waarbij Utrecht toch als 5e genoteerd staat en favoriet lijkt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
Kongolo uit een corner 1-0
86e minuut 1-1
Meen je niet..............
[ afbeelding ]
Volgende keer beter!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Sevilla scoorde dus in de 91e minuut de winnende tegen Arsenal, waardoor ze ook mij inhaalden en ik uit Europa lig.![]()
![]()
quote:
quote:
Die van mij welquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn spits is niet in vorm dit seizoen
De laatste seizoenen was hij topscorer van de Eredivisie en vorig jaar grootste talent op het WKquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die van mij weltot nu toe 51 goals uit 41 wedstrijden, topscorer CL
In de uitverkoop!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bony doet het na 4 seizoenen al niet al te best meer voor TwenteHij start zowat elke keer in de basis, maar scoort nooit, en raakt des te vaker geblesseerd, ondanks zijn fysieke stats
Scouten, dan lees je het vanzelfquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
14 jarig ventje is 400k waard bij PSG, en heet een jeugdcontract.
Hoe groot is de kans dat ie bij mij wil ballen?
Het is nu 8 maart dus ik ga naar talentjes speuren in Frankrijk en Duitsland.
Da's waar, maar scouten kost geldquote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scouten, dan lees je het vanzelf
Nog niet zoveel als ik zou willenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw. Dat geld heb je nu toch wel eens.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat staat er op je balans nu? En wat is je salaris en transferbudget?
Ben jij al een keer kampioen geworden?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 maart 2021 is het bij mij
Nee, het kan dit seizoen gebeuren. Vorig seizoen was PSV niet in te halen met maar een handje vol verliespunten. Dit seizoen in het begin veel punten laten liggen (mede door vCL en groepsfase) en nu een streak van iets van 8 wins en sta nog 5 punten achter Ajax. Ik moet nog 1 keer tegen hen en daarna nog een wedstrijdje of 6. Maar heb nu even geen zin meer om te spelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij al een keer kampioen geworden?
Jawel.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker weinig op je balansMaak je wel eens winst met transfers?
Niet zo moeilijk tochquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens een wedstrijd met een basis waarvan de gemiddelde leeftijd 20 is spelen
Verlies met 1-3 van VVVquote:
Goeie shitquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groepsfase van de CL overleefdGa door als nummer 2 achter Arsenal maar boven Napoli en Eintracht Frankfurt. Toch leuk man. Niks mis mee.
Best een pittig poultje.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie shit
Ik won net zelf met 3-1 van Zenith en sta met nog 2 potjes te gaan 2e achter Barca:
[ afbeelding ]
Mja, ik speelde gelijk tegen Olympiakos, het team waar Janko naartoe ging. 1x raden wie er voor ze scoordequote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een pittig poultje.Ik had trouwens maar één keer gewonnen in de poule van de CL, meteen ook de laatste wedstrijd
Mijn verkochte spelers doen het niet heel goedquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik speelde gelijk tegen Olympiakos, het team waar Janko naartoe ging. 1x raden wie er voor ze scoorde
Sylla schopte hem even later wel de wedstrijd uit
Ik heb ook een leuke: Johannes van den Bergh. Had ik een keer als wisselspeler aangetrokken, meneer zat continu te jammeren dat 'ie meer speeltijd wilde. Kreeg 'ie niet. Ging 'ie bij de krant jammeren. Ik verhuurde hem aan NAC. Hij blij... NAC zet hem bij de reservesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn verkochte spelers doen het niet heel goed. Mijn oude aanvoerder had ik verkocht voor 25 miljoen en heeft in anderhalf seizoen net 10 potjes gespeeld
Ik verhuur zelden spelers nu eigenlijk. Maar dat komt omdat ik veel te weinig talenten hebquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een leuke: Johannes van den Bergh. Had ik een keer als wisselspeler aangetrokken, meneer zat continu te jammeren dat 'ie meer speeltijd wilde. Kreeg 'ie niet. Ging 'ie bij de krant jammeren. Ik verhuurde hem aan NAC. Hij blij... NAC zet hem bij de reserves
Sparta heeft wel goede jeugdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Wattamaleo moeten huren met Sparta omdat er verder geen opties zijn
Ik heb nu Dordt en WKE (zitten nu in de JL) als satellietclubs en stuur standaard zo'n 4 spelers naar m'n satellietjes, meestal knulletjes uit het 2e die nog niet goed genoeg zijn voor het eerstequote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verhuur zelden spelers nu eigenlijk. Maar dat komt omdat ik veel te weinig talenten heb
Ja maar ik heb nog niet zo veel goede talenten en met die middelmaat bemoei ik me nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nu Dordt en WKE (zitten nu in de JL) als satellietclubs en stuur standaard zo'n 4 spelers naar m'n satellietjes, meestal knulletjes uit het 2e die nog niet goed genoeg zijn voor het eerste
Doe ik niet gauw bij spelers, de keren dat ik het probeerde werd het of door het bestuur tegengehouden, of ze weigerden het gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog niet zo veel goede talenten en met die middelmaat bemoei ik me niet. Soms zeiken ze wel dat ze speeltijd willen en dan ontbind ik hun contract
.
Dat waren gewoon jeugdspelers van 1 of 0,5 ster hèquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik niet gauw bij spelers, de keren dat ik het probeerde werd het of door het bestuur tegengehouden, of ze weigerden het gewoon.
Oh, die ventjesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren gewoon jeugdspelers van 1 of 0,5 ster hè. Dus dat kost geen reet.
Ja die hadden ook geen contractquote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, die ventjesDie bied ik sowieso al geen contract aan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, mocht 2 extra fysio's aantrekken (werd goddomme tijd ook dat de max van 2 naar 4 ging), beiden met minimaal 15 punten in fysiotherapie, doorzettingsvermogen en discipline
Volgens mij haalt iedereen die kerelquote:
Daarom post ik het ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij haalt iedereen die kerel
Ik heb Vermeer als keeperstrainer, die heeft ook 20quote:Op zondag 16 juni 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom post ik het ook
Nu ook John Karelse binnen als keeperstrainer (20)
Boumaquote:Op maandag 17 juni 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loopt hier nog steeds rond. En Wilfred Bouma als de manager van de jeugd
Dat maakt mij echt geen reet uitquote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bouma
Al zou hij nog zo'n goede stats hebben.. Zo iemand kan ik echt geen contract aanbieden
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Speler van mij gekozen als de Europese Golden Boy
Ik speel echt altijd mijn eigen spel. Ook als ik tegen Real moet ga ik gewoon op de aanval.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu tegen Leverkusen, uit. Counteren ditdat.
Dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel echt altijd mijn eigen spel. Ook als ik tegen Real moet ga ik gewoon op de aanval.
Soms is het zo'n frustrerend kutspel hèquote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
17 schoten 0 op doel thuis tegen Telstar en dan ook nog 2-0 verliezen terwijl zij maar 2 schoten totaal hadden
Ik heb 3 tactieken waarmee ik wissel.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel echt altijd mijn eigen spel. Ook als ik tegen Real moet ga ik gewoon op de aanval.
Waarom willen ze bij jou wel spelen en bij mij nietquote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat Franse talentjes gehaaldEn mijn reservespits kan ik verkopen voor 20 miljoen
Omdat ik CL speel?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom willen ze bij jou wel spelen en bij mij niet
YEAHquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Typisch het volgende:
Het is gelukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zeg je watquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Typisch het volgende:
Het is gelukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je goed. Ik hoop het dit jaar te wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Typisch het volgende:
Het is gelukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder voorronde CL was ik het ruim geworden denk ik, die 4 wedstrijden nekte mij in het begin. Kun je goed zien aan mijn positie op de ranglijst toen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik hoop het dit jaar te worden
Ik heb het vorig jaar verneukt in de laatste twee wedstrijden. Toen moest ik ook 4 wedstrijden in 7 dagen spelen maar goedquote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder voorronde CL was ik het ruim geworden denk ik, die 4 wedstrijden nekte mij in het begin. Kun je goed zien aan mijn positie op de ranglijst toen.
Dan ligt het aan jouquote:Op maandag 17 juni 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
Van de eerste 5 wedstrijden met sparta maar 1 weten te winnen.. ik weet niet wat dat is met mij en het 1e seizoen van een game. Altijd 1 grote bout
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet wel anderhalf seizoen wachten maar dit lost het probleem van 8600* toeschouwers in de champions league op.
Ik heb maar 8600 zitplaatsen op een capaciteit van 23000 en blijkbaar mag je niet staan in Europa
Kassa!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn spits Fernandinho verkocht. Voor mijn PSV de grootste transfersom ooit: 40 miljoen, terwijl ik hem twee seizoenen terug voor 9 ton heb gekocht. Wel op de allerlaatste dag van de transfermarkt, dus nu wordt ie vervangen door een jeugdspeler.
Gekocht natuurlijk. Echt een spel wat je geld waard is.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef appelen het volgende:
FM 11 aanspelen jullie fm13 via download of gekocht?
Lekkere spelersquote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef wieisboos het volgende:
Eindelijk CL gewonnenbeste spelers afgelopen seizoen [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ik zat goed met FM11 , maar zie nu dat FM13 nog maar 19 euro kost, dus ga hem denk ik wel halenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekocht natuurlijk. Echt een spel wat je geld waard is.
Fuck yeah GAEquote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Go Ahead Eagles en ADO Den Haag die strijden om de titel
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef Typisch het volgende:
Mijn aller eerste aankoop (dus waar ik geld voor betaald heb en die niet transfervrij was) kan nu Nederlander worden.
[ afbeelding ]
Hij is in afwachting van het papierwerk, misschien gaat hij wel mee naar het WK in Qatar met Nederland.
Verder heb ik niet zo heel veel Nederlanders die mee kunnen met het niveau. Mijn vaste rechtsback is een Nederlander, Raymond Bogers. Een talent achterin genaamd Tokaya die ik van Heracles gekocht heb kan ook wel basismateriaal worden en een nummer 10 die afwisselt met een Paraguayaanse held.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dat had ik in FM12 altijd met Ajax. Allemaal genationaliseerde Brazilianen en Argentijnen. En toen werd ik Europees Kampioen met ze
Ik heb ook nauwelijks Nederlanders. De meeste goede spelen of bij Ajax of PSV en willen dus niet komen of ze strijken miljoenen op bij buitenlandse topclubs. Een 3,5 ster linksback die ik transfervrij kon halen wou al 3,8 miljoen salaris per jaarquote:Op maandag 17 juni 2013 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verder heb ik niet zo heel veel Nederlanders die mee kunnen met het niveau. Mijn vaste rechtsback is een Nederlander, Raymond Bogers. Een talent achterin genaamd Tokaya die ik van Heracles gekocht heb kan ook wel basismateriaal worden en een nummer 10 die afwisselt met een Paraguayaanse held.
En natuurlijk Mulder als captain.De meeste Nederlandse talenten die nu doorkomen zijn niet meer te betalen, FC Groningen had een leuke CV rondlopen maar die is voor 10 miljoen naar Duitsland gegaan. Dat ga ik er niet voor betalen.
Jupiler League club is de shit nu.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb FM13 alweer 2 maanden liggen, maar heb nog geen enkel volledig seizoen gespeeld.Terwijl ik vanaf 2004 altijd belachelijk fan ben. Weet iemand een leuk team om eens wat langer mee door te gaan? Heb 'm inmiddels weer aan de praat gekregen en zoek dus nog een leuke game.
Het liefst iets van een topper in een lagere divisie, zodat je het eerste jaar 'fluitend' kampioen word, of in ieder geval meespeelt om de prijzen en het jaar erop een zware taak krijgt.
Paar weken terug gestart met Sparta, maar niet eens aan de competitie begonnen.quote:
Probeer Southampton. Krijg je aardig wat geld omdat je promovendus bent en duurt toch aardig lang voor je mee kunt mde top.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Paar weken terug gestart met Sparta, maar niet eens aan de competitie begonnen.Het lijkt me gewoon niet meer te kunnen boeien. Terwijl als ik eenmaal in een goedlopende game zit, ik niet meer kan stoppen.
Wat een stats.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn spits Fernandinho verkocht. Voor mijn PSV de grootste transfersom ooit: 40 miljoen, terwijl ik hem twee seizoenen terug voor 9 ton heb gekocht. Wel op de allerlaatste dag van de transfermarkt, dus nu wordt ie vervangen door een jeugdspeler.
Ik ga er vanavond eens voor zitten. Thanks.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer Southampton. Krijg je aardig wat geld omdat je promovendus bent en duurt toch aardig lang voor je mee kunt mde top.
Ik moet nog 1x winnen en dan ben ik voor de 4e keer op rij kampioenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Standaard dat ik de titel weer ga verneuken
Dat kut-Ado blijft me achtervolgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet nog 1x winnen en dan ben ik voor de 4e keer op rij kampioen
1. FC Twente 80
2. PSV 67
3. Ajax 62
Met nog 5 te gaan. En ik weet gewoon nu al dat Ajax weer 2e gaat eindigen_
Ik ben bezig met 1.FC Köln, spelen in de tweede Bundesliga. Best een leuke club om mee te spelen. Redelijke selectie maar amper geld en het bestuur verwacht dat je promoveert.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb FM13 alweer 2 maanden liggen, maar heb nog geen enkel volledig seizoen gespeeld.Terwijl ik vanaf 2004 altijd belachelijk fan ben. Weet iemand een leuk team om eens wat langer mee door te gaan? Heb 'm inmiddels weer aan de praat gekregen en zoek dus nog een leuke game.
Het liefst iets van een topper in een lagere divisie, zodat je het eerste jaar 'fluitend' kampioen wordt, of in ieder geval meespeelt om de prijzen en het jaar erop een zware taak krijgt.
GAE OLE OLEquote:Op maandag 17 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAA WIR SIND DIE BESTE!
[ afbeelding ]
Welk jaar zit je?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAA WIR SIND DIE BESTE!
[ afbeelding ]
Dat doe jij ook snelquote:
Ach, da's altijd beter dan wat ik tot nu toe voor m'n kiezen kreeg: Barca, Inter en Realquote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik mag in de eerste ronde van directe uitschakeling direct tegen Dortmund aantreden
Inmiddels is Dortmund Real en Inter wel voorbij. Dat team maakt samen met Barca de dienst uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, da's altijd beter dan wat ik tot nu toe voor m'n kiezen kreeg: Barca, Inter en RealIn de EL was het PSG, ook leuk
Succes dan maarquote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inmiddels is Dortmund Real en Inter wel voorbij. Dat team maakt samen met Barca de dienst uit.
De vraagprijs verhogen, gewoon naar 40 miljoen zetten oid.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen Sampdoria en Juve niet eens ophouden met continu 2,1M en 4,7M op m'n linksback en VC te bieden?Ik raak het echt beu om elke dag dat bericht te krijgen
En dat kut-Saint Etienne ook, met hun 275k op m'n beste keeper
Goed ideequote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraagprijs verhogen, gewoon naar 40 miljoen zetten oid.
Als het geen betere clubs zijn voor mij vaak een reden om te zoeken naar vervangers.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed ideeVooral nu Parma en fucking Nürnberg zich er ook al mee gaan bemoeien.
Het zijn nog jonge spelers die nu 2 sterren zijn, maar 4 tot 4,5 kunnen wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het geen betere clubs zijn voor mij vaak een reden om te zoeken naar vervangers.
Wil je nou groepshoofd worden of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn talentjes ervaring op laten doen tegen Arsenal en OM straks.
Liever geen punten verspelen in de competitie, loop er 6 achter op PSV die nog maar 1 keer verloren hebben na 14 wedstrijden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je nou groepshoofd worden of niet?
Bazigquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever geen punten verspelen in de competitie, loop er 6 achter op PSV die nog maar 1 keer verloren hebben na 14 wedstrijden.![]()
Hun spits heeft er ondertussen 19 gescoord in 13 wedstrijden.
Edit: 2-0 gewonnen van Arsenal, met een deel van mijn reserves.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2-0 bekerwinst op SC Veendam... door 2 eigen goals van hun centrale verdediger
Ik ben trouwens al aan m'n 5e seizoen met Twente bezigAls ik deze afmaak en aan het 6e begin is dit m'n langste game ooit
Het is bijna niet te geloven, maar Fredje zit hier nog steeds bij PSVquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Cara het volgende:
Rutten nieuwe trainer Feyenoord![]()
Die baan had ik ook wel gewild
Ik heb nu standaard 2 clubs in de CL en eentje in de voorrondequote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat zojuist even door de CL-geschiedenis van de afgelopen 4 seizoenen te bladeren en het valt me op dat ik steeds als enige aan de groepsfase meedoeAjax en PSV vlogen er uit tegen Olympiakos, Onomoia (hoe krijg je het voor mekaar), Werder Bremen en Schalke.
De EL is zo mogelijk nog triester, al zitten Ajax, PSV en Utreg iig in de groepsfase.
Ik snap nog steeds dat 7-4 niet enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef wieisboos het volgende:
5 jaar op rij kampioen, verreweg het beste team en vorig jaar met 98 punten (2x gelijk) kampioen geworden.
en dan dit soort berichten krijgen[ afbeelding ]
ik wil dit seizoen nog het wereldkampioenschap voor clubs winnen en dan ga ik bij een club uit de JL aan de slag
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
Goeie genade Milan, 14 jaar?
Wat is dit toch voor een bizar spel![]()
[ afbeelding ]
Hij zit bij mij niet in het spel, terwijl ik Italie wel heb toegevoegdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Groot talent. Op de een of andere manier heb ik bij zijn profielplaatje Johan Derksen als fotoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden Genade, NAC is verslagen. wedstrijd gedomineerd, strafschoppen voldoende!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:23 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Appeltje eitje![]()
Straks de halve finale beker tegen NAC uit, denk niet dat ik dat ga redden.
Maar sowieso een geweldig topseizoen natuurlijk
Pic van zijn stats?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Abdoul Karim Sylla maakte net z'n 100e voor FC Twente
Wat is dat voor een vage tactiek die je gebruikt? Werkt aardig zo te zien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:23 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Appeltje eitje![]()
Straks de halve finale beker tegen NAC uit, denk niet dat ik dat ga redden.
Maar sowieso een geweldig topseizoen natuurlijk
Meest belangrijke wat ik van SI users geleerd heb in het begin van 13 is dat het van levensbelang is dat de mentaliteiten matchen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vage tactiek die je gebruikt? Werkt aardig zo te zien?
Na 4 jaar:quote:
Yupquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.. Onwerkelijk en een beetje onrealistisch.![]()
Heerenveen heeft gewoon 2 kansen gecreerd over de hele wedstrijd.
Nog nooit zo'n succesvolle game gehad, nu al.
Europa zal waarschijnlijk van hele korte duur zijn, maar ik ga er wel van genieten
Ga er wel van uit dat ik ga overleven in de eredivisie, mijn steraanvallers liggen in elk geval nog tot 2015 vast.
Kijk eens aan, nieuwe kit sponsordeal, van 300k naar 900k per annum.quote:
Hoe is die bekerfinale nou afgelopen met Ajax 1 - Ajax 2 ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef wieisboos het volgende:
5 jaar op rij kampioen, verreweg het beste team en vorig jaar met 98 punten (2x gelijk) kampioen geworden.
en dan dit soort berichten krijgen[ afbeelding ]
ik wil dit seizoen nog het wereldkampioenschap voor clubs winnen en dan ga ik bij een club uit de JL aan de slag
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe is die bekerfinale nou afgelopen met Ajax 1 - Ajax 2 ?
Zat de Kuip vol?
Die Bife krijg ik ook continu in m'n inbox en ik word er gek vanquote:
Hoe goed zijn de kwaliteit- en potentieelskills van je assistent?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Net deze baas gehaald voor 150k van Ajax CT notabene![]()
[ afbeelding ]
echter kreeg hij slechts 2,5* potentie toen ik hem scoutte, maar toen hij naar mij kwam kreeg hij gelijk 4*, waar slaat dat op
van mijn assistent (Clarence Seedorfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe goed zijn de kwaliteit- en potentieelskills van je assistent?
Mwoh, dat moet wel goedkomen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
van mijn assistent (Clarence Seedorf) 13 kwaliteit 16 potentieel. Van de desbetreffende scout 18/20
Ik denk dat jij een andere Bife hebt want die van mij is een regenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die Bife krijg ik ook continu in m'n inbox en ik word er gek vanKun je niet ergens aangeven dat je bepaalde spelers niet meer in je inbox wil krijgen? Ik zat al bij scouting te kijken, maar daar kun je alleen keuze maken uit niks, transfervrij, talent, op transferlijst of een mix daarvan.
HIj wordt aangeboden jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een andere Bife hebt want die van mij is een regenmaar als je naar het profiel van de speler gaat staat er rechtsboven een ster die aangevinkt is, als je daar op klikt dan houdt het op, op FM12 althans
of wordt hij bij je aangeboden?
Ik zit al goed in de aanvallers en aanvallende middenvelders. Ik moet echt heel erg opzoek naar een betaalbare linksback, degelijke keeper, sterke CB, backup RB en misschien een hele sterke middenvelder/anders backup. Het moet mee kunnen draaien in de eredivisie, heb 3 miljoen transfer budget dat ik liever niet allemaal uitgeef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel een baasje ja
Heb je geld om Sylla te halen? Zo ja: DOEN!
All day, 'erry dayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef dion_v_k het volgende:
Het ideale weer om binnen te zitten en FM te spelen
Dan heb je grote kans dat je overlopen wordt op het middenveld. Of je moet die vleugelaanvallers mee terug laten komen, maar dan lopen ze zich waarschijnlijk kapot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Cara het volgende:
Shit. Door de komst van m'n extra aanvaller moet ik het hele systeem om gaan gooien.
Is het zelfmoord om met 2 spitsen, 2 vleugels, 1 CAM, 1 CM en een Anchor man te gaan spelen?
Mijn beste spelers zijn immers mijn twee spitsen, linkervleugel en CAM.
Speel je dan 3-1-1-3-2 ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Cara het volgende:
Shit. Door de komst van m'n extra aanvaller moet ik het hele systeem om gaan gooien.
Is het zelfmoord om met 2 spitsen, 2 vleugels, 1 CAM, 1 CM en een Anchor man te gaan spelen?
Mijn beste spelers zijn immers mijn twee spitsen, linkervleugel en CAM.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar JR-Style-93 doet dat wel zo'n 6 keer. Kutclausules ook.
ADO gaat hier CL spelen en zijn weer uitgekozen als DE favoriet voor de titelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halverwege seizoen 5:
[ afbeelding ]
ADO eindigde vorig seizoen nog 5e
Ik zie het al helemaal voor me, die 2 naast elkaar op de bankquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cristiano Ronaldo als manager van mijn -19 met Wilfred Bouma als zijn assistent
En dan is de jeugd die ze moeten trainen meestal nog bagger ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, die 2 naast elkaar op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
Ik kon het toch weer niet laten.
Kwiedetti zou hier ergens in de middenmoot van de aanval zitten en o.a. Luukinho, Sylla en Dumont boven zich moeten duldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Voor mij is hij medio 2016 ook niet m'n beste speler, maar ik kan hem gewoon niet laten schieten. Ik hou van die vent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwiedetti zou hier ergens in de middenmoot van de aanval zitten en o.a. Luukinho, Sylla en Dumont boven zich moeten dulden
Voor sommige spelers heb je idd gewoon een bromancequote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voor mij is hij medio 2016 ook niet m'n beste speler, maar ik kan hem gewoon niet laten schieten. Ik hou van die vent.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
Ik kon het toch weer niet laten.
Achja ik haal een speler omdat hij toevallig Messias heet, maar hij kan er niet heel veel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Misschien is hij wel erg goed in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja ik haal een speler omdat hij toevallig Messias heet, maar hij kan er niet heel veel van
Een voorbeeld voor iedereen. De redder in nood. Super-sub dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Misschien is hij wel erg goed in de kleedkamer.
Of onder de douche.
Begin 2016:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb mijn eerste baasje binneb met Sparta.
Tibor Cica
Ik heb nog nooit van hem gehoord maar heeft wel geile stats voor een 19-jarige
Iemand pics van deze knaap uit een game van 2015 of later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Begin 2016:Hmmz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet zo heel spannend uit
Lijkt wel of hij in mijn game beter is..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Rijke tattaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schulz ook weg (linksback) en heb even 15M neergeteld voor een (veel) betere
Weetzellufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |