Mijn B-team ook, moet tegen Grunn en m'n A-team tegen Vitas.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef wieisboos het volgende:
Mijn B-team staat in de halve finale beker tegen Vitessezou echt vet zijn als de finale Ajax 1 tegen Ajax 2 was
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Barazite is wel een lekkere speler.
Nu Wereldbeker voor Clubs.
[ afbeelding ]
Dan moet je de Champions League winnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelen
Ah, vandaarquote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je de Champions League winnen.
Die mag wel even flink het krachthonk inquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Na Wesley Sneijder (die nu weg is gegaan om hoofdcoach van Heracles te worden) en Heitinga is nu een echte superster toegetreden tot mijn staf.
Ja, maar hij is pas 15quote:Op zondag 16 juni 2013 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die mag wel even flink het krachthonk in
quote:
Moet niet zon probleem zijn iddquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat Granada zegt me eigenlijk ook heel erg weinig
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef BDIL het volgende:
Ik moet nu jullie mening weten :
[ afbeelding ]
Doen of niet doen ? Laatste uur transferdeadline
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?
Alleen doen dan als je een vervanger klaar hebt staan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingen)
Gristus te paard wat een gefaal van de restquote:
Maar Cambuur wel 7equote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard wat een gefaal van de rest
Herackles moet te doen zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 18:32 schreef Cara het volgende:
Wow, vierde ronde Beker:
Dat krijg je er van Twente, als je een half B-elftal opstelt..![]()
Pas de laatste 30 minuten Landzaat, Chadli en Castaignos brengen, dan ben je gewoon te laat.
[ afbeelding ]
EDIT: Kwartfinale bekerloting: Heracles!
Het zit behoorlijk mee.
EDIT 2: Feyenoord en PSV al uit de beker. Alleen Ajax en Vitesse zie ik als onverslaanbaar.
Hopen mag altijd
Thuis ook nog! Ik ga in de competitie echter ook zeer aardig en ik ben bang dat ik beiden niet vol kan houden. Heb wel veel degelijke backups in huis maar die zijn natuurlijk geen match tegen de eredivisieploegen. Voor een halve finale beker ga ik denk ik niet m'n kampioenskansen vergooien.quote:
GAE.quote:
Je hebt toch internet, anders kon je dit niet postenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:50 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis. Nog 2 weken tot ik Internet heb
Zo maar eens kijken of ik steam offline kan zetten
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:22 schreef wieisboos het volgende:
mijn reservekeeper die welgeteld 3 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld is ontevreden omdat hij hier al het mogelijke heeft bereikt en toe is aan een nieuwe uitdaging
In mijn tijd hebben we smartphonesquote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch internet, anders kon je dit niet posten
Sparta it is.quote:
Oef, Ajax en Vitesse zijn ook uitgeschakeld door resp. NAC en Groningen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:32 schreef Cara het volgende:
Wow, vierde ronde Beker:
Dat krijg je er van Twente, als je een half B-elftal opstelt..![]()
Pas de laatste 30 minuten Landzaat, Chadli en Castaignos brengen, dan ben je gewoon te laat.
[ afbeelding ]
EDIT: Kwartfinale bekerloting: Heracles!
Het zit behoorlijk mee.
EDIT 2: Feyenoord en PSV al uit de beker. Alleen Ajax en Vitesse zie ik als onverslaanbaar.
Hopen mag altijd
Op dit moment 2020. Bijna regentijdquote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn tijd hebben we smartphones
In welke tijd leef jij?
En?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Oef, Ajax en Vitesse zijn ook uitgeschakeld door resp. NAC en Groningen.
Ik moet nu tegen Heracles thuis en mijn semi-final draw heeft me tegenover NAC of Groningen gezet.
Deze staan plaats 18 en 16 in de competitie! Begin nu toch wel behoorlijke mogelijkheden te zien. Heb van m'n laatste 5 wedstrijden toch weer 4 gewonnen.
De overige twee teams in de beker zijn Heerenveen en Utrecht, waarbij Utrecht toch als 5e genoteerd staat en favoriet lijkt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
Kongolo uit een corner 1-0
86e minuut 1-1
Meen je niet..............
[ afbeelding ]
Volgende keer beter!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Sevilla scoorde dus in de 91e minuut de winnende tegen Arsenal, waardoor ze ook mij inhaalden en ik uit Europa lig.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |