Daar word je later groot en sterk van mien jong!!quote:
Je moet zeker compenserenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa, wat vind je van mijn nieuwste airsoft gun?
[ afbeelding ]
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar word je later groot en sterk van mien jong!!
Vet bruut man!!quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor auto's, snotjong
[..]
Lekker vanuit de heup knallen, net als in de film
Waarom zou ik dat nou weer doen in mijn vrije tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?
Krijgt ie niet eens opgetildquote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?
Hier al eens naar gekeken?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen in mijn vrije tijd?
Hij weet niet eens wat een bulthuis rugzak isquote:
Mooie gedachtengangquote:Op zondag 16 juni 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hoef ik mijzelf niet meer te bewijzen
Jij moet eens wat minder praatjes hebben, want die vullen geen gaatjes.quote:
Kom, smileys tekenen...quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens AchJa, vervul jij nog een rol bij Veteranendag?
jammer, anders konden we ff een pot bier drinkenquote:
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er geen fotosoep held die dat ff kan regelen?
Lotusss heb wel ervaring maar ze heb er geen zin in whehequote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ik
Ik kan het ook wel, maar heb geen photoshop.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heb wel ervaring maar ze heb er geen zin in whehe
I can tryquote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er geen fotosoep held die dat ff kan regelen?
Ik heb geen photoshop op de computer... Als je die meuk van Adobe gaat installeren moet je er een extra harddisk indrukken... godsamme wat een crap krijg je daar bijgeleverd.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ik
hmmm, dat hebben wij dan weer wel, Arie Illegalie uiteraard.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, maar heb geen photoshop.
klopt ja, dat heeft je halve drive nodig om uberhaupt te kunnen draaien. En dan moet je nog gaan kleurenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb geen photoshop op de computer... Als je die meuk van Adobe gaat installeren moet je er een extra harddisk indrukken... godsamme wat een crap krijg je daar bijgeleverd.
ipad, als je doekoes hebt. anders samsungquote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, vandaag maar een tablet bestellen, welke raden jullie me aan?
Pleur op met Ipat, overtrokken duur spul en niks aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ipad, als je doekoes hebt. anders samsung
Samsung Galaxy.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Jij zocht een goede tablet, iPad is primaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met Ipat, overtrokken duur spul en niks aan.
Daar dacht ik zelf idd ook al aan.quote:
no shitquote:Op zondag 16 juni 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik zelf idd ook al aan.
Je kan er ook e-books op lezen?
7 of 10 inch? Budget? Waarvoor wil je hem gebruiken?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
gewoon internetten, boeken lezen, muziek luisteren, geen zware dingen hoor. Is met name als ik straks opgenomen ga wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
7 of 10 inch? Budget? Waarvoor wil je hem gebruiken?
Adobe Bridge, Adobe zus, adobe zo... Hell, pleurt toch op. T/m Premiere 2.0 kon je Premiere gewoon los krijgen en installen, tegenwoordig moet je die hele suite hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
klopt ja, dat heeft je halve drive nodig om uberhaupt te kunnen draaien. En dan moet je nog gaan kleuren
Een IBU bedoel je?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je het in een glaasje water oplost wellicht
Die kopen wij zonder recept in Engeland bij de pharmacyquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij zocht een goede tablet, iPad is prima
Kun je hier ook overal halen hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kopen wij zonder recept in Engeland bij de pharmacy
Wat jij wilt kost veel minder... Samsung Galaxy Tab 2 10.1 is al voldoende.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gewoon internetten, boeken lezen, muziek luisteren, geen zware dingen hoor. Is met name als ik straks opgenomen ga worden
Budget? Max ¤500
in NL zijn ze niet zo sterk in het VK zijn ze een stuk sterket, IBU 800mg geloof ikquote:
Straks eens naar modellen kijken dan, denk idd een Samsung 10"quote:Op zondag 16 juni 2013 10:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat jij wilt kost veel minder... Samsung Galaxy Tab 2 10.1 is al voldoende.
1000 toch hier?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
in NL zijn ze niet zo sterk in het VK zijn ze een stuk sterket, IBU 800mg geloof ik
max 400mg. Anders is het op recept als het hoger is.quote:
Waarom niet gewoon een Netbook?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks eens naar modellen kijken dan, denk idd een Samsung 10"
hier koop je zonder recept ibu 400. In UK kan je ze met codeïne kopen, 200 ibu met 12,5 mg codeïne.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kopen wij zonder recept in Engeland bij de pharmacy
dat was het ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
hier koop je zonder recept ibu 400. In UK kan je ze met codeïne kopen, 200 ibu met 12,5 mg codeïne.
Okee.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
hier koop je zonder recept ibu 400. In UK kan je ze met codeïne kopen, 200 ibu met 12,5 mg codeïne.
Precies, Apple moet je alleen kopen als je helemaal leip bent van Apple/geld teveel hebt. Als het je om de prestaties gaat dan zijn er genoeg goedkopere alternatieven.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je gebonden wil zijn aan alles verplicht van Apple voor veul geld be my guest...
Hij wil ook ebooks erop lezen enzo.quote:
Dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koop dan een echte ereader. Dat leest vele malen prettiger dan een tablet.
Dan kan je de hele dag lezen en 's avonds nog steeds geen vermoeide ogen hebben. Iets wat je met een tablet nooit gaat lukken.quote:
Of gewoon een echt boek pakken...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je de hele dag lezen en 's avonds nog steeds geen vermoeide ogen hebben. Iets wat je met een tablet nooit gaat lukken.
Dat is waar, maar ik kan niet wennen aan E-readers en Tabs met lezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog beter, maar dat neemt zoveel ruimte in.
Ik had er in het begin ook eventjes moeite mee, maar nu zou ik niet anders meer willen. Mijn e-reader was echt een goede aankoopquote:Op zondag 16 juni 2013 11:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kan niet wennen aan E-readers en Tabs met lezen.
Misschien toch maar eens doorzetten dan...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had er in het begin ook eventjes moeite mee, maar nu zou ik niet anders meer willen. Mijn e-reader was echt een goede aankoop
Het is wel de moeite waard om geen goedkopie te kopen. Ik heb een Sony, en die is echt goed. Leest erg fijn, doet Wifi, muziek afspelen. Maar het gaat om het scherm uiteindelijk; die is lekker groot en leest erg prettig. Ook de accu gaat eeuwen mee; 1 keer laden is weken leesplezier.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens doorzetten dan...
Dan is alles goed te doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kwartiertje, mocht een wandeling langs de tentjes doen en een stukje speedmarsen in de hangar
Zie het, niet op gelet.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Nee, je ziet dat deze een 'losse' klep heeft, zitten allemaal van z'n gespjes bij de klep.
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat moet de luftwaffe met een 120L??? Die hebben toch reistrolleys?
KMar/KM/KL was er ook aanwezigquote:Op zondag 16 juni 2013 11:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat moet de luftwaffe met een 120L??? Die hebben toch reistrolleys?
Het is zelfs een bekende bij jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 09:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah v/d L...
Gelukkig al een tijdje wegbezuinigd.
Foto is trouwens ook minstens 8 jaar oud, nog gemaakt in Ede, een blauw ID en nog van 11 Palua.
nu je het zegt ja, die waistband kon je toch altijd aan twee kanten aantrekken?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Gek is wel dat die ruza op de foto een clip buckle heeft. Mijn 120L heet een Berghaus buckle.
Al lang niet meer... Die lui zijn allemaal de dienst al uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is zelfs een bekende bij jou?
Klopt.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nu je het zegt ja, die waistband kon je toch altijd aan twee kanten aantrekken?
Ja, nouja: ''was'' een bekende bij jou dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al lang niet meer... Die lui zijn allemaal de dienst al uit.
Of de nieuwe batch, geleverd door de goedkoopste aanbieder...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal wel nieuwigheid zijn. Of een speciale DEF aanpassing.
Volgens mij komen die ruza's nog steeds bij Berghaus vandaan. Maar zou het zomaar kunnen dat ze er aanpassingen aan gedaan hebben om hem goedkoper te krijgen. Of iemand vond het een goed idee dat je de waistband nog maar aan 1 kant kan aantrekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of de nieuwe batch, geleverd door de goedkoopste aanbieder...
Wat heet bekend... Wel eens gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, nouja: ''was'' een bekende bij jou dan.
Vraag ik me af, die 60L's zijn ook niet door Defensie ontworpen maar zijn nu ook in productie door de goedkoopste aanbieder, kwaliteitsverschil merk je onderling wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij komen die ruza's nog steeds bij Berghaus vandaan. Maar zou het zomaar kunnen dat ze er aanpassingen aan gedaan hebben om hem goedkoper te krijgen. Of iemand vond het een goed idee dat je de waistband nog maar aan 1 kant kan aantrekken.
Je ziet het al aan de rugafstelling, bij de eerste serie stonden daar netjes nummers bij en kon je dat mooi afstellen mbv dat meetsysteem, nu zijn het een paar lussen en moet je maar wat gokken.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vraag ik me af, die 60L's zijn ook niet door Defensie ontworpen maar zijn nu ook in productie door de goedkoopste aanbieder, kwaliteitsverschil merk je onderling wel.
De 120l zijn ook niet door DEF ontworpen, maar het kan dat de fabrikant dingen wijzigt op verzoek van DEF.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vraag ik me af, die 60L's zijn ook niet door Defensie ontworpen maar zijn nu ook in productie door de goedkoopste aanbieder, kwaliteitsverschil merk je onderling wel.
Jep. Heb de borstband moeten repareren omdat die spontaan kwijt was op mijn 60Lquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef Harde_Mepper het volgende:
60L hebben nu ook de nieuwe clip erop.
Maarja: ik kreeg hem gratiesch.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Echt blij dat ik die 120L heb. Zit nog een stuk beter dan de 60L en je hoeft niet alles zo te stouwen.
Is beetje te hopen dat ik die 60L ook nog gewoon eens krijg. Kan ik mn eigen weer weg doen.quote:
Maar neem je zo'n 120L ook mee op uitzending?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Echt blij dat ik die 120L heb. Zit nog een stuk beter dan de 60L en je hoeft niet alles zo te stouwen.
Tuurlijk, kom maar langs. Maak ik er een mooie 120l ruza van voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
Heb ook geen 120L, maar ik heb wel twee 60L's, dus als Jitz die voor mij ff aan elkaar kan tapen, kan ik ook de pimp uithangen.![]()
Nee, je spullen worden erheen geteletransporteerdquote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar neem je zo'n 120L ook mee op uitzending?
Negatief. Standaard pakket voor natres was bij KPU nog bokketuig en pukkel in 2011. Allemaal achterin de kast geflikkert en een opsvest, 60L en later een 120L gekocht.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat Hoogvlieger hem ook gratis heeft bemachtigd.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je spullen worden erheen geteletransporteerd
Ik op uitzending?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar neem je zo'n 120L ook mee op uitzending?
Aha, dan zou ik ook centjes uittrekken voor een Berghaus. Bokketuig en pukkel is echtquote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Negatief. Standaard pakket voor natres was bij KPU nog bokketuig en pukkel in 2011. Allemaal achterin de kast geflikkert en een opsvest, 60L en later een 120L gekocht.
Dan neem je gewoon een daypack mee mijn jong. Of je koopt daar een apart rugzakje voor of je kan de 2 zijtassen van de 60 en 120L's er af ritsen en aan elkaar knopen waar je je vreten etc. in kan doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel als je patrouille gaat lopen o.i.d. als je er al bent
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Wat deze reserve-aap zegt. Je neemt mee wat je verwacht nodig te hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon een daypack mee mijn jong.
Idee van de 120 is dat het een rugzak voor langeafstandspatrouilles of meerdere dagen in het veld zonder voorzieningen. Vervolgens doe je in de 120L nog een 35-40L grabbag voor acties.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Dat dus. Heb bij mn ALO op de KMA natuurlijk wel gewoon het SMP pakket gehad. Echter allemaal in kunnen leveren om vervolgens op het KPU met dat koude oorlogspul te worden opgezadeld. Mooi niet dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, dan zou ik ook centjes uittrekken voor een Berghaus. Bokketuig en pukkel is echt
Daarom kan je die twee zijvakken eraf halen en als kleinere rugzak dragen. Dat een grindtegel comfortabeler is om te dragen maakt blijkbaar niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Idee van de 120 is dat het een rugzak voor langeafstandspatrouilles of meerdere dagen in het veld zonder voorzieningen. Vervolgens doe je in de 120L nog een 35-40L grabbag voor acties.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom kan je die twee zijvakken eraf halen en als kleinere rugzak dragen. Dat een grindtegel comfortabeler is om te dragen maakt blijkbaar niet uit
Eigen aanschaf is soms echt beter. Jammer dat het niet altijd magquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat dus. Heb bij mn ALO op de KMA natuurlijk wel gewoon het SMP pakket gehad. Echter allemaal in kunnen leveren om vervolgens op het KPU met dat koude oorlogspul te worden opgezadeld. Mooi niet dus.
Koude oorlogspul was nog effen groen....quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat dus. Heb bij mn ALO op de KMA natuurlijk wel gewoon het SMP pakket gehad. Echter allemaal in kunnen leveren om vervolgens op het KPU met dat koude oorlogspul te worden opgezadeld. Mooi niet dus.
Ja, oke. In volgorde heb je dan een pukkel, daypacks van berghaus, grindtegel, eigen aanschaf daypack.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]altijd nog wel beter dan de pukkel
Vergeleken met de ouwe pukkel en ransel was ik blij met dat rugzakje...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]altijd nog wel beter ongeveer gelijk aan de pukkel
jaren '90 dipli spul dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Koude oorlogspul was nog effen groen....
haha, geardoquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Die oude ALICE zooi -->. Heb hier nog 2 patroonmagazijntasjes liggen voor dat ALICE bokkentuigje, met die 2 metalen clips aan de achterkant. Kreeg ze afgelopen week. Had natuurlijk al lang zelf een patroonmagazijntasje besteld..
.
hehe, ik kom bij mijn eenheid: ''Ja eh, we hebben nog geen patroonmagazijntassen en wapenonderhoudsmiddelen, etc. voor je''. Toen heb ik asap op internet m'n eigen patroonmagazijntasje besteld. Wat dachten ze, dat ik in een actie m'n patroonmagazijnen in m'n onderbroek ging dragen?quote:
Als ik dingen koop is het ook altijd spul wat Defensie op een of andere manier ook zelf levert aan eenheden. Die nieuwe grabbag die ik gisteren binnen kreeg word bij Lumbl ook al organiek verstrekt, zij het in dpm waar ik hem in OD heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigen aanschaf is soms echt beter. Jammer dat het niet altijd mag
Dat is wel slim ja, dan krijg je er niet snel gezeik mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ik dingen koop is het ook altijd spul wat Defensie op een of andere manier ook zelf levert aan eenheden. Die nieuwe grabbag die ik gisteren binnen kreeg word bij Lumbl ook al organiek verstrekt, zij het in dpm waar ik hem in OD heb.
nog nooit geprobeerd, dus waarom ook niet, voor de ultieme ragtag, dipli, vietnam soldaat lookquote:
Nah, je wapen deed het toch niet wegens gebrek aan onderhoud dus die magazijnen waren ook overbodig.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hehe, ik kom bij mijn eenheid: ''Ja eh, we hebben nog geen patroonmagazijntassen en wapenonderhoudsmiddelen, etc. voor je''. Toen heb ik asap op internet m'n eigen patroonmagazijntasje besteld. Wat dachten ze, dat ik in een actie m'n patroonmagazijnen in m'n onderbroek ging dragen?
Volgens mij vinden ze af en toe nog een stelling met oud spul, mijn baret en baaienhemd komen uit 1991quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was groen, pas ergens in 94 camo pakken en pas in 95/96 "nieuw" bokketuig, rugzak etc.
Precies, dat past wel bij jequote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerd, dus waarom ook niet, voor de ultieme ragtag, dipli, vietnam soldaat look
Ik zal m'n mouwen er ook meteen maar afscheuren en zo'n flowerpower symbool om m'n nek hangen en op m'n helm schilderenquote:
Haha, zo erg is het nog net niet. Wapenonderhoud doen we allemaal braaf.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, je wapen deed het toch niet wegens gebrek aan onderhoud dus die magazijnen waren ook overbodig.
Doe hetquote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal m'n mouwen er ook meteen maar afscheuren en zo'n flowerpower symbool om m'n nek hangen en op m'n helm schilderen
Kan maar zo. Sommige dingen teren ze al jaren op.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze af en toe nog een stelling met oud spul, mijn baret en baaienhemd komen uit 1991
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal m'n mouwen er ook meteen maar afscheuren en zo'n flowerpower symbool om m'n nek hangen en op m'n helm schilderen
Één keer een partij van gekocht die niet op raakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan maar zo. Sommige dingen teren ze al jaren op.
Net zoals die colsjaal... Die van mij komt geloof ik ergens uit de jaren 80...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één keer een partij van gekocht die niet op raakt.
Meestal geen schande hoor. Het nieuwe model baret(bij de KM althans) is echt een onding.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één keer een partij van gekocht die niet op raakt.
Zolang het spul nog goed is om uitgeleverd te worden komt er niets nieuws.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals die colsjaal... Die van mij komt geloof ik ergens uit de jaren 80...
Dat is een zwartequote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meestal geen schande hoor. Het nieuwe model baret(bij de KM althans) is echt een onding.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is een zwarteWat staat er in de voorschriften? Juist, donkerblauw met een zwart vlak
![]()
Heeft de cav al langer geen leren rand meer? En geen stukje stof achter de speld zodat ie lekker tegen je hoofd druktquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Heeft de cav al langer geen leren rand meer? En geen stukje stof achter de speld zodat ie lekker tegen je hoofd drukt
Gvd... MBK baretten?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Heeft de cav al langer geen leren rand meer? En geen stukje stof achter de speld zodat ie lekker tegen je hoofd drukt
Heel verstandig, ook om hem in OD of Coyote te kopen, in plaats van een of andere vage Chinese camo wat nergens op lijkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ik dingen koop is het ook altijd spul wat Defensie op een of andere manier ook zelf levert aan eenheden. Die nieuwe grabbag die ik gisteren binnen kreeg word bij Lumbl ook al organiek verstrekt, zij het in dpm waar ik hem in OD heb.
"a first contingent"? Eens zien welk aantal er dan volgt na die 4000.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef AchJa het volgende:
Gaat het nu echt los daar?
Iran will send 4,000 troops to aid Bashar al-Assad’s forces in Syria
Idd. Poep ventilator enzo...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"a first contingent"? Eens zien welk aantal er dan volgt na die 4000.
Ik heb er nog eentje liggen als je die wilt hebbenquote:
Neuh, dank jequote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen als je die wilt hebben
Zwaar klote dat ding.quote:
En dat besluit namen ze een week voor de verkiezingen van de afgelopen dagen.quote:
Niet handiger om een met mobiel netwerk te nemen ipv alleen WiFi?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Tablet gaat trouwens de Samsung Galaxy Note 4 10.1 worden
http://www.belsimpel.nl/s(...)wifi-white/overzicht
Betaal jij dat abonnement?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet handiger om een met mobiel netwerk te nemen ipv alleen WiFi?
Dan heb ik mijn smartphone welquote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet handiger om een met mobiel netwerk te nemen ipv alleen WiFi?
Zeg dan ook geen domme dingenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een idee hoor, tering zeg
Waar de neuk moet dit nou weer op slaan? Er is godverdomme niks doms aan, gvd man wat een kk laag niveau weerquote:
Jij weet het gewoon niet BB. Dus nu niet klagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar de neuk moet dit nou weer op slaan? Er is godverdomme niks doms aan, gvd man wat een kk laag niveau weer
Ik weet het gewoon niet? Heb je een pilletje teveel op ofzo, mobiel netwerk op een tablet kan prima, als je buiten je eigen huis bent of de McDonalds heb je nou eenmaal geen wifiquote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij weet het gewoon niet BB. Dus nu niet klagen.
WIFI volstaat prima. En anders Tethering via gsm. Pronto!
jij maakt meteen de aanname dat we geld zat hebben of dat een abonnement niet zoveel kost.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een idee hoor, tering zeg
Nee, dat is wat JIJ leest. En je kan dingen vergelijken weetje, abbo/los afwegen, maar dat ken je zeker niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
jij maakt meteen de aanname dat we geld zat hebben of dat een abonnement niet zoveel kost.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Bij de Mac en andere grote ketens heb je tegenwoordig wel WiFi.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet? Heb je een pilletje teveel op ofzo, mobiel netwerk op een tablet kan prima, als je buiten je eigen huis bent of de McDonalds heb je nou eenmaal geen wifi
Toch moet ik eerlijk zeggen dat lotusss en ER een beetje hard reageren.quote:
tegen een eigenwijze drol moet je soms hard wezenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk zeggen dat lotusss en ER een beetje hard reageren.
DAT ZEG IK TOCH?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij de Mac en andere grote ketens heb je tegenwoordig wel WiFi.
Bovendien is Ziggo bezig met gratis WiFi via zgn thuis routers én je kan desnoods tetheren via je mobieltje.
Jij bent hier nu eigenwijs vriend, het is een prima idee en als je goed zoekt kun je het vaak ook nog redelijk goedkoop krijgen, als je niet alleen maar thuis zit is het verdomd handigquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
tegen een eigenwijze drol moet je soms hard wezen
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Lotusss het volgende:
Als ik iets aankoop, dan doe ik research. En dan ga ik niet af op de brainfarts van een IWAB dat net zijn eerste biertje heeft gedronken.
Dus mij een IPad aansmerenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent hier nu eigenwijs vriend, het is een prima idee en als je goed zoekt kun je het vaak ook nog redelijk goedkoop krijgen, als je niet alleen maar thuis zit is het verdomd handig
Zoals al eerder aangegeven: als jij het een goedkoop abonnement vindt, dan betaal jij dat toch voor ErwinRommel?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent hier nu eigenwijs vriend, het is een prima idee en als je goed zoekt kun je het vaak ook nog redelijk goedkoop krijgen, als je niet alleen maar thuis zit is het verdomd handig
Ik smeer je helemaal niks aan, iPad is naar mijn inzien een prima tablet voor wat ik nodig heb, en je hoeft niet altijd 't nieuwste van 't nieuwste te hebben hoorquote:
Weer zo'n domme reactie, afwegen en het zou handiger uit kunnen komen. Er zijn meerdere abbo's te krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven: als jij het een goedkoop abonnement vindt, dan betaal jij dat toch voor ErwinRommel?
Ik koop wat ik wil, punt uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik smeer je helemaal niks aan, iPad is naar mijn inzien een prima tablet voor wat ik nodig heb, en je hoeft niet altijd 't nieuwste van 't nieuwste te hebben hoor
Tetheringquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Neem er wel eentje met mobiel netwerk, alleen wifi is kut.
Ik luister naar het gezond verstand van een kenner.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch lekker, het zou me geen reet schelen, het was maar een idee
BB is een Genius bij de Apple store, ik zou maar naar hem luistern als ik jou wasquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik luister naar het gezond verstand van een kenner.
Dan moet je dat lekker doen, als je zin hebt om meerdere apparatuur mee te slepen, mij bestquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Lotusss het volgende:
En zoek aub eerst eens op wat "tetheren" betekent, want dat sla je toevallig steeds over in je "argumentatie".
Doe dat. De kenner is zeker de verkoper?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik luister naar het gezond verstand van een kenner.
Domme reactie? Dude, vraag eens aan je ouders wat "vaste lasten" betekent, wat ze wekelijks kwijt zijn aan boodschappen en praat dan even verder.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weer zo'n domme reactie, afwegen en het zou handiger uit kunnen komen. Er zijn meerdere abbo's te krijgen
Ik denk dat ik ook gebruik ga maken van de Ignore functie.quote:
Daarom afwegen slimpie, als je een abbo hebt van 20,- per maand voor een jaar met gratis toestel is dat goedkoper dan een los testel van 340,- of heb je nooit rekenen gehad?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Domme reactie? Dude, vraag eens aan je ouders wat "vaste lasten" betekent, wat ze wekelijks kwijt zijn aan boodschappen en praat dan even verder.
Niet iedereen heeft geld op zijn rug groeien en zeker niet om zonder zeer goede reden "even" voor een x aantal maanden een abonnement af te sluiten.
Ik zou gebruik maken van de "verwijder account" functiequote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook gebruik ga maken van de Ignore functie.
Ah zo. Ik was in de veronderstelling dat iedereen vrij was in zijn/haar eigen keuzes.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Harde_Mepper het volgende:
Dat ze bijna geen geld hebben maar wel doekoe hebben voor dikke tablet. Eentje met mobiel internet is dan stapje te duur.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nigger, you better stay out of this shit!
[ afbeelding ]
Als mod kun je beter gebruik maken van het 'ban' knopje.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou gebruik maken van de "verwijder account" functie
Maar jezelf als mod bannen is toch niet zo slim?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Als mod kun je beter gebruik maken van het 'ban' knopje.
Nee, zo werkt het niet. Wat ik echter niet kan aanraden is om een sim in je dongle te drukkenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat voor mobiel internet heb je op mobiel dan? Tablet zal meer MB's verbruiken bij internet dan een telefoon.
Ze is ook niet zo slim..quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar jezelf als mod bannen is toch niet zo slim?
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar jezelf als mod bannen is toch niet zo slim?
Tablet zal meestal desktopversie van internetpagina's laden en een telefoon niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Wat ik echter niet kan aanraden is om een sim in je dongle te drukken
Valt allemaal in te stellen, dus een tablet verbruikt niet per se meer dan een telefoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Tablet zal meestal desktopversie van internetpagina's laden en een telefoon niet.
Oh, ER en Lotusss flipten tegen BB uit omdat BB voorstelde om een tablet met 3G te kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
Maar even samenvattend; Er koopt een tablet met allen wifi en wil zijn mobiel gebruiken voor verbindingen.
En wat is daar precies het probleem van?
Tsja, wat moet ik daar nou van zeggen? ER weet toch zelf het beste wat zijn situatie is en wat hij wil, en dus ook wel apparaat daar het beste bij aansluit?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ER en Lotusss flipten tegen BB uit omdat BB voorstelde om een tablet met 3G te kopen
Ik flipte niet, ik vroeg alleen aan BB of hij dan het abonnement wilde betalen. Toen flipte BB.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ER en Lotusss flipten tegen BB uit omdat BB voorstelde om een tablet met 3G te kopen
Ja, dat klopt ook, maar dan hoef je nog steeds niet full plebeian te gaan op een vent van 16 die goede wil heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik daar nou van zeggen? ER weet toch zelf het beste wat zijn situatie is en wat hij wil, en dus ook wel apparaat daar het beste bij aansluit?
Het plebeien zal BB en ER kennende van beide kanten gekomen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook, maar dan hoef je nog steeds niet full plebeian te gaan op een vent van 16 die goede wil heeft
Je hoeft niks uit te besteden of te regelen, ze doen het gratis voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
Bij mij is al dat gedoe niet nodig, ik heb het gewoon extern uitbesteed, de NSA regelt al m'n verbindingen wel.
Ja.. Gelijk over het geld beginnenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik flipte niet, ik vroeg alleen aan BB of hij dan het abonnement wilde betalen. Toen flipte BB.
There's some truth in that..quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het plebeien zal BB en ER kennende van beide kanten gekomen zijn.
Geld is voor jou niet belangrijk. Jij woont thuis. Wij moeten onze vaste lasten betalen, boodschappen en geld apart houden voor als er iets stuk gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja.. Gelijk over het geld beginnen
Nogmaals, afwegen, en vervolgens mij voor IWAB uitmaken die er geen reet van weet en naar een zogenaamde kenner gaan, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geld is voor jou niet belangrijk. Jij woont thuis. Wij moeten onze vaste lasten betalen, boodschappen en geld apart houden voor als er iets stuk gaat.
Dude, ik heb informatica gestudeerd en ik WERK godverdomme in de IT.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nogmaals, afwegen, en vervolgens mij voor IWAB uitmaken die er geen reet van weet en naar een zogenaamde kenner gaan, het moet niet gekker worden
Daarom meteen dom reagerenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, ik heb informatica gestudeerd en ik WERK godverdomme in de IT.
Maar ik zal er wel niets vanaf weten en natuurlijk klus jij ook bij als budgetbeheerder en weet je precies wat onze financiële situatie is.
Ja, ik ga inderdaad liever een paar lekkere speciaalbiertjes drinken in goeie kroeg met wat maten in plaats van als een halve debiel bij wie de oerinstincten naar boven komen spontaan een paringsdans doen bij het zien van volgeplamuurd vrouwelijk exemplaarquote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je blijft liever thuis? of liever naar de kroeg?
Ik heb vandaag in de aanbieding:quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
terug naar de geardo's & gadgets. Sam; heb je nog iets leuks in de aanbieding?
godverquote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de aanbieding:
http://vocaroo.com/i/s1J1pQ2GliF4
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Q9pd4Lvfv2
Ondertussen bij Sam..quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
terug naar de geardo's & gadgets. Sam; heb je nog iets leuks in de aanbieding?
Wanneer was jij in mijn huis!!??quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ondertussen bij Sam..
[ afbeelding ]
Zal wel de PMS zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef Thaboel het volgende:
TERING WAT EEN FUCKING NIVEAU!
BB vraagt waarom er niet is gekozen voor een 3g netwerkje en iedereen gaat losch
dafuq gebeurt hier..
Dan kunnen we elkaar op dit gebied een hand gevenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik ga inderdaad liever een paar lekkere speciaalbiertjes drinken in goeie kroeg met wat maten in plaats van als een halve debiel bij wie de oerinstincten naar boven komen spontaan een paringsdans doen bij het zien van volgeplamuurd vrouwelijk exemplaar.
oh god. De homofiele paringsdans is begonnen...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar op dit gebied een hand geven
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh god. De homofiele paringsdans is begonnen...
Mijn gok:quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef Thaboel het volgende:
TERING WAT EEN FUCKING NIVEAU!
BB vraagt waarom er niet is gekozen voor een 3g netwerkje en iedereen gaat losch
dafuq gebeurt hier..
Moet wel. Fucking kansloos.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn gok:
ER wil tablet, ER ziet wat leuks met 3G, Lotusss wil dat niet ivm de kosten, ER en Lotusss vechten elkaar thuis de tent uit. BB maakt terloops een 3G opmerking en eea wordt nog een keer dunnetjes afgereageerd op BB.
Zoiets zal het wel zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar op dit gebied een hand geven
Precies ja. En zonder gehoorbescherming nog intacte trommelvliezen kunnen hebben na 10 minuten.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb liever een biertje waar je een uur mee doet en een mooi gesprek
Dit dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb liever een biertje waar je een uur mee doet en een mooi gesprek
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dit dus.
Ben m'n PGU alvast op orde aan het maken (gvd regenbroek nu al lipje afgebroken), en ik bedacht me net, in Normandië heb ik een patch van de 173rd Airborne Brigade gekregen van een Amerikaan, kunnen de instructeurs toch wel waarderen als ik dat op mn basisjas doe, toch?
Camping Oirschotquote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?
edit: oja, Natres AMO right?
Dat is ook een leuke bijkomstigheid jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies ja. En zonder gehoorbescherming nog intacte trommelvliezen kunnen hebben na 10 minuten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef samthegreat5 het volgende:
En over 't algemeen zijn de dames ook minder van het kaliber ''dronken sletten met een IQ van 20''.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 16:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dit dus.
Ben m'n PGU alvast op orde aan het maken (gvd regenbroek nu al lipje afgebroken), en ik bedacht me net, in Normandië heb ik een patch van de 173rd Airborne Brigade gekregen van een Amerikaan, kunnen de instructeurs toch wel waarderen als ik dat op mn basisjas doe, toch?
Klinkt als..quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
"Hier ook dan eindelijk mn geslaagd foto! #gratueded"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |