Daar word je later groot en sterk van mien jong!!quote:
Je moet zeker compenserenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
AchJa, wat vind je van mijn nieuwste airsoft gun?
[ afbeelding ]
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar word je later groot en sterk van mien jong!!
Vet bruut man!!quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor auto's, snotjong
[..]
Lekker vanuit de heup knallen, net als in de film
Waarom zou ik dat nou weer doen in mijn vrije tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?
Krijgt ie niet eens opgetildquote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Draag je dan ook een camopak en de 120liter bulthuis rugzak aan?
Hier al eens naar gekeken?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen in mijn vrije tijd?
Hij weet niet eens wat een bulthuis rugzak isquote:
Mooie gedachtengangquote:Op zondag 16 juni 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hoef ik mijzelf niet meer te bewijzen
Jij moet eens wat minder praatjes hebben, want die vullen geen gaatjes.quote:
Kom, smileys tekenen...quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens AchJa, vervul jij nog een rol bij Veteranendag?
jammer, anders konden we ff een pot bier drinkenquote:
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er geen fotosoep held die dat ff kan regelen?
Lotusss heb wel ervaring maar ze heb er geen zin in whehequote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ik
Ik kan het ook wel, maar heb geen photoshop.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heb wel ervaring maar ze heb er geen zin in whehe
I can tryquote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er geen fotosoep held die dat ff kan regelen?
Ik heb geen photoshop op de computer... Als je die meuk van Adobe gaat installeren moet je er een extra harddisk indrukken... godsamme wat een crap krijg je daar bijgeleverd.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet in dit topic denk ik
hmmm, dat hebben wij dan weer wel, Arie Illegalie uiteraard.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, maar heb geen photoshop.
klopt ja, dat heeft je halve drive nodig om uberhaupt te kunnen draaien. En dan moet je nog gaan kleurenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb geen photoshop op de computer... Als je die meuk van Adobe gaat installeren moet je er een extra harddisk indrukken... godsamme wat een crap krijg je daar bijgeleverd.
ipad, als je doekoes hebt. anders samsungquote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, vandaag maar een tablet bestellen, welke raden jullie me aan?
Pleur op met Ipat, overtrokken duur spul en niks aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ipad, als je doekoes hebt. anders samsung
Samsung Galaxy.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Jij zocht een goede tablet, iPad is primaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met Ipat, overtrokken duur spul en niks aan.
Daar dacht ik zelf idd ook al aan.quote:
no shitquote:Op zondag 16 juni 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar dacht ik zelf idd ook al aan.
Je kan er ook e-books op lezen?
7 of 10 inch? Budget? Waarvoor wil je hem gebruiken?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |