Happy music... beetje song festival-achtig...quote:
Dat kloptquote:Op zondag 16 juni 2013 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Happy music... beetje song festival-achtig...
.quote:The New Seekers performing "Beg, Steal or Borrow", the UK entry at the 1972 Eurovision Song Contest
Deze?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
Was in 1975 ook zo'n nummer, tijdens onze vakantie weet ik nog... van dat Britse echtpaar dat in Nederland woont...
Zelfde genre als deze.quote:
Die ken ik pas uit begin jaren 80 trouwens, toen ik nog zo af en toe een jointje rooktequote:Op zondag 16 juni 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een hele dubbel LP plaatsen ... Das nog eens tijdrovend ...
Over lekker spacen gesproken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier kon je ook lekker op spacen trouwens![]()
Die bewaar ik voor vanavondquote:
Ik geloof het wel, het echtpaar dat erin zong woont momenteel in Nederland toch?quote:
Momenteel weet ik niet, maar ze hebben hier wel gewoond. Grant&forsythe heten ze geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het echtpaar dat erin zong woont momenteel in Nederland toch?
ja klopt , misschien wonen ze hier nog steeds... Maar die kwamen uit een Britse Eurovisie 4 mans formatie volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Momenteel weet ik niet, maar ze hebben hier wel gewoond. Grant&forsythe heten ze geloof ik
Ja, de Guys & Dolls.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ja klopt , misschien wonen ze hier nog steeds... Maar die kwamen uit een Britse Eurovisie 4 mans formatie volgens mij
De eerste keer toen ik die clip zag lag ik helemaal krom, nu nog steeds.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:54 schreef Ryan3 het volgende:
Gezellige muziek uit de jaren 70, van Flash & the pan...
The Cure is zwaar baas, vooral met dit nummer.quote:
Maar die is wel errug mooi!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef jekomterwelhinter het volgende:
1980
edit had in jaren 80 moeten komen![]()
foutjequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
1975
40+ / Het ultieme jaren 80 muziektopic
Die kennen we nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
foutjeik zat naar de plaat te luisteren en het clippie te kijken
![]()
deze dus
Jij bent er geen Fann toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze ken je vast wel1978
Fat Bottomed Girls
Ik doelde meer op de Fat Bottomed Girlsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fan van Queen? Mwja..... als mijn pet er naar staat best wel...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Fat Bottomed Girls
ik weet beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... laat ik mij niet over uit
Ja want Donna was toch wel een beetje van ons...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Hier wordt ik nou vrolijk van (ook nog in de Karaoke versie, lekker meebrullen).
Of dat eerste of ie kumt ut Grunn...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Pedroso het volgende:
Als je heeeeeeeeeeel erg dronken bent dan kun je dit ook wel waarderen![]()
Zonde tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:56 schreef Kingstown het volgende:
Zoek de 10 verschillen met Patricia anno 2013:
Kraftwek enigszins uit dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
officieel uit 1969, maar bekend geworden in 1972..
Jonathan Richman.. Doet me denken aan een LP die we thuis hadden waar ook Jonathan Richman op stond (met Roadrunner) : Geef voor New Wave uit 1977quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:00 schreef Kingstown het volgende:
Voor de dierenvrienden onder ons....het is geen echte kameel.
Qua muziek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ben pas 20 en (al jaren) helemaal gek van de seventies
Ik heb ook zijn LP maar dit was een 1dayfly hitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat ie in 1993 al overleden is, op 46-jarige leeftijd.
Niet echt oud geworden dus.
Plaats de clip er ook maar bij, was wel karakteristiek voor deze plaat. Het geluid is alleen van belabberde kwaliteit.
Even uit het jaren 80 topic geknipt.quote:
Klopt, vind ik ook zijn beste. Verder ook niet echt een Costello fan maar hij heeft een paar leuke nummers gemaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even uit het jaren 80 topic geknipt.
Ben niet een echt grote Costello fan, maar dit nummer vind ik vind ik echt erg leuk.
Ow zeker een aantal goede nummers gemaakt, alleen die echt slowachtige nummers van hem daar val ik van in slaap.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook zijn beste. Verder ook niet echt een Costello fan maar hij heeft een paar leuke nummers gemaakt
Nu ik toch in dit topic ben :
Blijft lekker om te horen.
Jaja 10 cc.quote:
Hilarisch gezien .. Alles goed hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mijn hemel, chufi, verder alles goed
Die heb ik ook nog ergens in de kast liggenquote:
en deze?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens in de kast liggen
Ah..nou jah, wel een lekker plaatjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
64 zelfs... Die heb ik wel ergens op mn server staan
oop niet dus, maar straks welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
64 zelfs... Die heb ik wel ergens op mn server staan
Goed is ie he. Kon nooit op die titel komen en dacht dat ie van the Beatles zelf was. Pas sinds kort ontdekt hoe het zat.quote:
die is mooi!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goed is ie he. Kon nooit op die titel komen en dacht dat ie van the Beatles zelf was. Pas sinds kort ontdekt hoe het zat.
Nu we het toch over Lennon hebben...
1971
mooie ogen had die ventquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:21 schreef Pedroso het volgende:
De versie van Roxy Music is ook niet verkeerd.
Geschreven in 1979 zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die is mooi!
deze ook maar ik geloof dat hij van 1980 ismaar vooruit, mag wel voor een keertje
![]()
Ziet er nog steeds goed uit voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooie ogen had die vent![]()
1975![]()
de mijne is van 1976 geloof ik dus die kan wel blijven staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds goed uit voor zover ik dat kan beoordelen.
Slave to Love, ook zo'n lekker zwoel nummer. Net gepost in het 80's topic.
Was volgens mij ook een begin- en eindtune van een bekende film. Weet alleen niet meer welke.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was volgens mij ook een begin- en eindtune van een bekende film. Weet alleen niet meer welke.
quote:
ja, jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Ik keek voor de mooi landschappen, dat begrijp je natuurlijk wel.
Film zou in deze tijd gewoon bij de EO uitgezonden kunnen worden, toen was het heel wat.
Is dat geen jaren 80 ?quote:
mooi lied maar wat is die vent lelijkquote:
Wat maakt het uit!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat geen jaren 80 ?
Joe heeft wel meer filmmuziek gemaakt zie ik.
Zou ook zomaar jaren 80 kunnen zijn.
Niets, heb ook geen zin om de jaartallen erbij te zoeken.quote:
quote:
quote:
Jah...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
Krijg het er nog koud van als ik ze hoor
Zal wel komen achter het verhaal van wounded Kneequote:
Dit optreden met haar verschijning zo op het podium deed menig testeron gehalte bij de jongens extra omhoog gaan. Denk aan het gevoel ooit toen men die eerste foto van Marilyn Monroe zag in die befaamde witte jurk.quote:
Ruud Hermansquote:Op maandag 29 juli 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zit de hele avond al in mijn kop![]()
1975
Linda Ronstadtquote:
1967quote:
Die met het clipje is leuker.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
En een uurtje Jamaican reggea for the king ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader hield erg veel van Country-muziek. Volgens mij had hij ook een LP van The Tumbleweeds.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zit de hele avond al in mijn kop![]()
1975
Die vind ik eigenlijk best heel mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:09 schreef miep63 het volgende:
[..]
Mijn vader hield erg veel van Country-muziek. Volgens mij had hij ook een LP van The Tumbleweeds.
Ook van die periode (1975).
Dat is ie ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best heel mooi
Ik zat er al meer aan te klikken ik luister nu naar deze, geen idee of die ook van de jaren 70 is,quote:
DE FF versie waarschijnlijk wel maar beste uit:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat er al meer aan te klikken ik luister nu naar deze, geen idee of die ook van de jaren 70 is,
niet op gelet
edit; deze dus, link vergeten![]()
Weer iets geleerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
DE FF versie waarschijnlijk wel maar beste uit:
"Vaya con Dios" (translated as "Go with God") is a popular song written by Larry Russell, Inez James, and Buddy Pepper, and published in 1953.
The most popular version of the song was recorded by Les Paul and Mary Ford. This recording was released by Capitol Records as catalog number 2486. It first reached the Billboard magazine Best Seller chart on June 13, 1953 and lasted thirty-one weeks on the chart, reaching number one on August 8 and remaining at number one for a total of nine weeks.[1] The song also reached number one on the Cash Box chart.
En als andere uiterste de groep Vaya con Dios in 1990quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weer iets geleerddeze dus
Die ken ik wél! Veel leuker eigenlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En als andere uiterste de groep Vaya con Dios in 1990
Nice song strange hair ,,quote:
Maar de tekst is OK.. Oudbollig wel ,,,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zeg maar gerust een vreselijk hoofd en een zeikstem
Vroeger een van mijn favorieten.quote:
Dit heb ik vroeger nog grijsgedraaidquote:
En dan hebben we de B-side ook nogquote:
Samen met 'Before the next...' was 'Wasted days..' de 2 bekendste hits van Freddie Fender in NL.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat er al meer aan te klikken ik luister nu naar deze, geen idee of die ook van de jaren 70 is,
niet op gelet
edit; deze dus, link vergeten![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:29 schreef miep63 het volgende:
[..]
Samen met 'Before the next...' was 'Wasted days..' de 2 bekendste hits van Freddie Fender in NL.
End of the World van Skeeter Davis is volgens mij uit de jaren 60, 1962 als ik het goed heb. Mijn vader had nog een album van haar, die ik best mooi vond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de tekst is OK.. Oudbollig wel ,,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere muziek. Wel tijdloos maar ook typisch 70s, lekker funky.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:09 schreef Iwanius het volgende:
Ha! Harpo..heerlijk tijdloos deuntje. Ooit ook later een documentaire gezien over die zanger toen hij al op leeftijd was. Geen schim meer van weleer.
Deze tune leerde ik kennen doordat ik altijd naar het programma Soul Train keek.
Ook tijdloos.
quote:
Nog eentje van deze Franse adonis.quote:
We hadden thuis een verzamelalbum met allemaal sfeermuziek, waaronder Sleepy Shores van Johnny Pearson. Ook dit nummer stond op die album.quote:
Mooi...quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
Kannen we hem nog, George Zamfir met zijn panfluit, maakte furrore eind jaren 70...
Voor de jongeren onder ons, later weer gebruikt door Tarantino in Kill Bill...
At a girl....quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi...
Kan ik wel mee gaan slapen
Met een hele jonge Noel Edmonds.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Klein hitje in de jaren 70, wel een echte Quo plaat
Dat is de presentator neem ik aan ? Ken hem verder niet eerlijk gezegd,quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Met een hele jonge Noel Edmonds.
Ja van Top of the Pops vroeger. Nu presenteert ie een spelletjesshow en doet ie Noel's Christmas Show oid op de Britse tv.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is de presentator neem ik aan ? Ken hem verder niet eerlijk gezegd,
In de jaren '70 was het absoluut not done om als artiest een BH te dragen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:24 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Lekkere doorschijnende truitjes.![]()
Ja idd een waar gezegde,,quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wanneer Toni Willé niet uit Brunssum maar uit Nashville zou komen zou ze wereldberoemd zijn geworden om haar stem.
Nee maar je staat nu wel op de ignore list ...quote:Op zondag 29 september 2013 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
I like Barb... did I allready mentioned that?
Don't like Barb, do you?quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je staat nu wel op de ignore list ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |