Je hebt gelijk, zo heb ik het ook ervaren... al blijven de beste nummers natuurlijk het meeste hangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Perrin het volgende:
Best paradoxaal, die '80s. Decennium van de foutste muziek en decennium van de lekkerste muziek tegelijkertijd.
Ik kan niet anders dan dit beamen. Als pubertje van een jaar of 14 was Chrisie Hynde een van mijn eerste (onbereikbare) liefdes... door dat nummer. Wat een fantastische slaapkamer stem had ze daar!quote:
Annabelquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Silfen het volgende:
Dit topic heb ik even gemist. Dat moet ik even goedmaken.
Mijn eerste single:
Mee eens, maar het is wel vaker zo dat de grote hits niet per definitie de leukste nummers zijn.quote:Deze mag ook niet ontbreken. Deed weinig in de charts maar wel veel airplay toentertijd. Mooier dan Maid Of Orleans vind ik zelf.
Nooit geweten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam er bij de dood van Thatcher pas achter dat dit destijds een anti-Thatcher song was.![]()
http://brightestyoungthin(...)ngs-about-maggie.htmquote:
Er zitten ook wel héél onaardige tussenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://brightestyoungthin(...)ngs-about-maggie.htm
Op nummertje 8....had ook nooit het idee dat Tears for Fears nou zo'n politieke band was.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef Kingstown het volgende:
Velen van ons behoren tot Generatie X....in dit geval met een nog hele jonge Billy Idol.
Ik wil deze nog even terughalen.quote:
Geweldig nummer ja, ook één van mijn favo's van de 80'es.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn absolute favoriet van de jaren '80
Uit 1988.
Het werkt ook wel eens andersom....ken je Belinda Carlisle nog? Had een wereldhit met "Heaven is an place on earth" ..... laat ik het netjes houden en zeggen dat het niet echt mijn smaak was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Kim Carnes, begin jaren 80 heb ik ook wel goede herinneringen aan. Dat doet het 'm vaak, de herinneringen aan de tijd dat het een hit was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |