Happy music... beetje song festival-achtig...quote:
Dat kloptquote:Op zondag 16 juni 2013 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Happy music... beetje song festival-achtig...
.quote:The New Seekers performing "Beg, Steal or Borrow", the UK entry at the 1972 Eurovision Song Contest
Deze?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
Was in 1975 ook zo'n nummer, tijdens onze vakantie weet ik nog... van dat Britse echtpaar dat in Nederland woont...
Zelfde genre als deze.quote:
Die ken ik pas uit begin jaren 80 trouwens, toen ik nog zo af en toe een jointje rooktequote:Op zondag 16 juni 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een hele dubbel LP plaatsen ... Das nog eens tijdrovend ...
Over lekker spacen gesproken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier kon je ook lekker op spacen trouwens![]()
Die bewaar ik voor vanavondquote:
Ik geloof het wel, het echtpaar dat erin zong woont momenteel in Nederland toch?quote:
Momenteel weet ik niet, maar ze hebben hier wel gewoond. Grant&forsythe heten ze geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het echtpaar dat erin zong woont momenteel in Nederland toch?
ja klopt , misschien wonen ze hier nog steeds... Maar die kwamen uit een Britse Eurovisie 4 mans formatie volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Momenteel weet ik niet, maar ze hebben hier wel gewoond. Grant&forsythe heten ze geloof ik
Ja, de Guys & Dolls.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ja klopt , misschien wonen ze hier nog steeds... Maar die kwamen uit een Britse Eurovisie 4 mans formatie volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |