Huh? Wat voor sarcasme had ik daar uberhaupt bedoeld kunnen hebben?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het komt in elk geval behoorlijk sarcastisch over
Je moet Souls of Mischief eens luisteren, inspiratie voor Vampire Weekendquote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
In de volgende stap van mijn hiphopavontuur staat dit aan:
[ afbeelding ]
Ik snap nog niet helemaal waarom zo veel van mijn rockhelden hier inspiratie uit haalden. Yorke, Cobain, Kevin Shields, allemaal vonden ze dit vet.
Het zal natuurlijk kracht verliezen omdat ik geen Amerikaan ben en niet leef in de jaren '80. Maar ik wil gewoon veel luisteren.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef Norrage het volgende:
Public enemy vind ik niks, gaat te veel om de tekst en te weinig om de muziek. Beetje gedateerd, voor mij
Ooit live gezien op hun tour om hun doorbraakplaat te promoten. Viel me op dat ze eigenlijk gewoon hetzelfde nummer tig keer hadden herschreven. Een gevoel dat ze voor mij met later werk ook niet hebben kunnen afschudden.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef Norrage het volgende:
Gaslight Anthem ook zon band die ver weggezakt is na geniaal debuut trouwens...niks meer van over, net op PP ook tenenkrommend.
Die mentaliteit bevalt me zeer, heb ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk kracht verliezen omdat ik geen Amerikaan ben en niet leef in de jaren '80. Maar ik wil gewoon veel luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gewoon van iedere artiest van de 100 Greatest volgens Rolling Stone het beste album luisterenDenk dat ik ongeveer de helft al ken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zelf de Rolling Stone Top 500 songs helemaal doorgespit, staat toch heel wat moois tussen. Duurde wel een tijdje voor ik er doorheen was trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gewoon van iedere artiest van de 100 Greatest volgens Rolling Stone het beste album luisterenDenk dat ik ongeveer de helft al ken.
![]()
Rolling Stone focust altijd veel te veel op Dylan en de Beatles, vind ik. Tot het irritante toe. En ze zijn super-conservatief en stijfjes. Maar als je daar doorheen kijkt hebben ze toch smaakquote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Rolling Stone Top 500 songs helemaal doorgespit, staat toch heel wat moois tussen. Duurde wel een tijdje voor ik er doorheen was trouwens.
Oh, dat is zeker waar. Ik denk dat van beide iets van 15 nummers in de top 500 stonden (The Rolling Stones idem). Maar stiekem stonden Pavement en Weezer er ook in. En erg veel fijne jaren '50 en '60 pop.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rolling Stone focust altijd veel te veel op Dylan en de Beatles, vind ik. Tot het irritante toe. En ze zijn super-conservatief en stijfjes. Maar als je daar doorheen kijkt hebben ze toch smaak
Die opmerking snap ik niet. Tupac is al twintig jaar doodquote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vind het aan die lijst wel een beetje raar dat het lijkt of er alleen rappers zijn die nog gepresteerd hebben na 2000.
Ja en dat zijn toch 2 rappers? ik zie geen band van de laatste 10 jaar staan iig.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet. Tupac is al twintig jaar doodRun DMC en Beastie Boys noem ik nou ook niet bepaald namen van de laatste tien jaar. Dan blijven alleen Eminem en Jay-Z over, toch?
Oh, op die manier. Ik las je post verkeerdquote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja en dat zijn toch 2 rappers? ik zie geen band van de laatste 10 jaar staan iig.
Die top500 songs kun je volgens mij ook online vinden, dus daar voor had je hem ook niet speciaal hoeven kopen. Of staat er nog interessant commentaar bij?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb welgeteld ooit 1 keer een editie van Rolling Stone gekocht, niet geheel toevallig degene waar de Top 500 songs in staat. Volgens mij is dat ding echt voor driekwart gevuld met glossy twee-pagina advertenties, echt bizar. Dan toch veel liever Uncut en Mojo.
Dat staat ook online.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die top500 songs kun je volgens mij ook online vinden, dus daar voor had je hem ook niet speciaal hoeven kopen. Of staat er nog interessant commentaar bij?
Duh.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die top500 songs kun je volgens mij ook online vinden, dus daar voor had je hem ook niet speciaal hoeven kopen. Of staat er nog interessant commentaar bij?
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie net gehoord hoe Will & The People op Pinkpop Where is my Mind? van The Pixies verkrachtten? Inclusief reggae-bridge?
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
Hank Williams wilde ik altijd nog een keer aan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gewoon van iedere artiest van de 100 Greatest volgens Rolling Stone het beste album luisterenDenk dat ik ongeveer de helft al ken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |