Klopt!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Woei.... Dus jij bent van 1993?
Grappig om die verschillende leeftijden te zien, krijg toch het idee dat er hier nu best veel jonge twintigers posten. Of vergis ik me?
Uiteraard de mensen die hier een jaar of zeven, acht geleden al posten daargelaten, want die zullen allemaal rond de 30 of ouder zijn nu, lijkt me zo.
Nouja ik ben nu 23 ik poste hier niet echt tijdens de eerste topics maar toen ik 16 was begon ik wel indie te waarderen. Eerst met Franz Ferdinand waar ik nota bene kennis mee maakte via MTV. Arctic Monkeys en Bloc Party toen een beetje verder zoeken met Sonic Youth en the Smiths enzovoort.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grappig om die verschillende leeftijden te zien, krijg toch het idee dat er hier nu best veel jonge twintigers posten. Of vergis ik me?
Uiteraard de mensen die hier een jaar of zeven, acht geleden al posten daargelaten, want die zullen allemaal rond de 30 of ouder zijn nu, lijkt me zo.
Ik ben een mid twintiger, 25 jaar oud, maar er zijn idd een redelijk aantal begin 20 of net wat jonger volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Woei.... Dus jij bent van 1993?
Dat idee kreeg ik ook, daarom vroeg ik het me af.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben een mid twintiger, 25 jaar oud, maar er zijn idd een redelijk aantal begin 20 of net wat jonger volgens mij.
31,9... Mooie berekening.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Moody het volgende:
31,9 jaar hierAl gedraag ik me soms puberaler dan de meesten hier
Dat eerste komt mij ook bekend voor, dat tweede minder. Ik luister nog steeds veel nieuwe muziek, maar mijn smaak heeft zich nog niet gestabiliseerd. Ik denk dat er in de Jazz/klassieke muziek/elektronische muziek voor mij nog veel te ontdekken valt, in mindere mate ook in hip-hop.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Zocalo het volgende:
26 jaar
Merk wel dat ik de muziek van een jaar of 8 geleden in deze topics nog steeds kan waarderen op zijn tijd (Monkeys, Franz Ferdinand, dat soort dingen) vanwege nostalgie oid. Als je me nu een dergelijk bandje voor zou schotelen is de kans dat het er nieuw in komt echter nihil.
Andere discussie, maar merk dat muziek bij mij tegenwoordig sowieso minder blijft hangen (dus muziek nu die ik over 8 jaar nog leuk vindt). Eigenlijk wel jammer, want daardoor blijf je soms erg in het verleden hangen. Komt grotendeels door het grote aanbod en minder tijd die ik heb.
Sterker nog, er zijn bijna geen artiesten waar ik drie albums of meer goed van vindt. En eigenlijk zijn het bijna altijd de eerste twee/drie albums die ik het beste vind.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef ranja het volgende:
Ik heb wel opvallend veel bands in de kast staan die maar 2 albums hebben uitgebracht![]()
En van de rest is zelden het 3e, 4e of later album hun beste. Paar uitzonderingen natuurlijk.
Grappig om te lezen, op Fok lees je amper iets over hem, maar was altijd wel fan. Het laatste album is echter om te janken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:38 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie trouwens dat jullie het bij een act echt zonde vinden dat de muzikale kwaliteit zoooo achteruit is gegaan?
Heb dat zelf alleen bij de rapper Lupe Fiasco, die man had alles in zich. Had een van de beste ooit kunnen worden, is vervolgens door zijn label en cocaïne helemaal verneukt en van die skills zijn niks over. Word gewoon verdrietig ervan als ik naar zijn oude spul luister, zat zoveel meer in.
Ik ben toevallig 112quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Z het volgende:
Ik zeg pas mijn leeftijd als iemand ouder dan ik dat gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |