SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
De Top-40 kwam altijd op donderdag uit. Op school deden we 'weddenschappen' wat hoeveel steeg of daalde. Ik haalde altijd de papieren versie van de top-40 en vrijdagsochtends gingen we punten tellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het top 40 systeem?
Dank jequote:
Whahahahahahahaquote:
Oke, dat je jong bent snappen we, maar die band moet je kennen toch, TOCH?quote:
Zitten wat hickups in, merk ik nu.quote:
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.quote:
quote:
nummer klinkt bekend, maar eerlijk gezegd nog nooit van die band gehoordquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, dat je jong bent snappen we, maar die band moet je kennen toch, TOCH?
het is al te laatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.
Buiten dit nummer hebben ze ook maar 1 miniatuur hitje gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
nummer klinkt bekend, maar eerlijk gezegd nog nooit van die band gehoord
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef ACT-F het volgende:
En we drummen mee op dit nummer:
[ afbeelding ]
A Wookie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
mmm mmm mmm ... lekker, Chewie!
quote:
Awwwwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef ACT-F het volgende:
En we drummen mee op dit nummer:
[ afbeelding ]
Keep a lid on things.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten dit nummer hebben ze ook maar 1 miniatuur hitje gehad.
niet te ver graven hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ik ben diep aan het graven in mijn geheugen. Maar het is al zo'n tijd terug
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.
Ach, in het ergste geval graaf ik een lijk opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet te ver graven he
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, in het ergste geval graaf ik een lijk op
quote:
Joh, de meesten hier zijn getrained in het vinden van gekke kattenplaatjes. Ik probeer het niet eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef adnapekkid het volgende:
ik kan geen orginele kattenplaatjes vinden
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef SiIk het volgende:
Goede muziekjes.
Alleen begint ie te haperen nu
weet je dat zo uit je hoofd, zonder googlequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen maart of juni. Denk eerder maart, maar dit nummer is zo'n zomers vakantiehitje dat het toch ook juni zou kunnen zijn.
Koop een kat en een camera.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef adnapekkid het volgende:
ik kan geen orginele kattenplaatjes vinden
Hoi Silk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef SiIk het volgende:
Goede muziekjes.
Alleen begint ie te haperen nu
Dit dus jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, de meesten hier zijn getrained in het vinden van gekke kattenplaatjes. Ik probeer het niet eens
Neequote:
Ja, maar dat komt omdat 1994 een heel gek jaar voor mij wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
weet je dat zo uit je hoofd, zonder google
Ik open em even in VLC ipv iTunes kijken of dat beter gaatquote:
Joh, 1994 had ik na het tweede nummer al goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Klassiekertje!
En '94 kan idd kloppen met dit nummer ja!
voor mij ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat 1994 een heel gek jaar voor mij was
Ik wil ook een kittykat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een overloadje cuteness doen
[ afbeelding ]
mama appelsapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |