Oke, dat je jong bent snappen we, maar die band moet je kennen toch, TOCH?quote:
Zitten wat hickups in, merk ik nu.quote:
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.quote:
quote:
nummer klinkt bekend, maar eerlijk gezegd nog nooit van die band gehoordquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, dat je jong bent snappen we, maar die band moet je kennen toch, TOCH?
het is al te laatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.
Buiten dit nummer hebben ze ook maar 1 miniatuur hitje gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
nummer klinkt bekend, maar eerlijk gezegd nog nooit van die band gehoord
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef ACT-F het volgende:
En we drummen mee op dit nummer:
[ afbeelding ]
A Wookie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
mmm mmm mmm ... lekker, Chewie!
quote:
Awwwwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef ACT-F het volgende:
En we drummen mee op dit nummer:
[ afbeelding ]
Keep a lid on things.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten dit nummer hebben ze ook maar 1 miniatuur hitje gehad.
niet te ver graven hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ik ben diep aan het graven in mijn geheugen. Maar het is al zo'n tijd terug
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen, de kans dat hij 'ja' zegt is groot en dan wordt het halve topic hier depressief.
Ach, in het ergste geval graaf ik een lijk opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet te ver graven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |