Ja, dan krijg je datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
Jessie's haar
heb het een paar weken niet gezien
Nee, andersom juist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
vind het nog steeds jammer dat er zo veel onzin rondes waren en maar 3 live shows
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafelquote:
mooi hèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
Jessie's haar
heb het een paar weken niet gezien
Nee.quote:
het staat haar wel ja!quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafel
Halloquote:
* Stickertje pakt ook de rest van Uccies stroopwafels & rent wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af, of ze nou ook blond van nature is of dat die stoppeltjes zijn gebleektquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat haar en dan zo'n jurkje aan doen, het lijkt nergens naar![]()
Danny wordt aardig ondergesneeuwd ja, want ook Jessie hoor je wel.quote:
ik wil er ook 1! (of 2 of 3quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Danny solo net was best slecht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Danny wordt aardig ondergesneeuwd ja, want ook Jessie hoor je wel.
* Uccie gaat naar de keuken voor een nieuw pakjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje pakt ook de rest van Uccies stroopwafels & rent weg
Ik gok op gebleekt, gelet op de kleur van haar wenkbrauwen....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af, of ze nou ook blond van nature is of dat die stoppeltjes zijn gebleekt
Ik heb Danny nog nooit zuiver/goed horen zingen bij The Voice.quote:
Nee vond ik ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Redefine het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar ik vond het wederom weer rommelig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie gaat naar de keuken voor een nieuw pakjeaanbiedingen FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |