Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik toch wel heel erg aangenaam heur.
smaken verschillen, ik vind haar wel mooiquote:
Goh, verrassendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
smaken verschillen, ik vind haar wel mooi
Dat zei ik net al offline.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Jessie maakt dezelfde fout als vorig jaar: ze straalt zélf ipv dat ze haar protegés laat stralen
ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik vond het natuurlijk weer een zeiknummer
Ik dacht dat ze juist verloren had. Met een knock-out, niet eens op punten...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
deze battle is gewonnen door Jessie
Ik vond dit ook helemaal nietsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik vond het natuurlijk weer een zeiknummer
Nog even een korte samenvatting dan:quote:
Niet afgelopen half uurquote:
In dat geval vind ik het nog steeds lelijk, maar wel een goede daadquote:mara ze heeft haar haar afgeschoren voor het goede doel
Wij zitten op BBCquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Ook de band, zo veel beter dan Evers, die alleen Rihanna en Whitney kan spelen
2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, de tv ontvanger wilde niet voor of achteruit.
Hoeveel nummers gemist?
1: Ash.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, de tv ontvanger wilde niet voor of achteruit.
Hoeveel nummers gemist?
Oh, ja, als je die intro ook meerekent ja...quote:
Het stelde idd weinig voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, ja, als je die intro ook meerekent ja...
Kort haar voor het goeie doel.quote:
hoe was het onder die steen?quote:
Ik luister niet eens naar de verhaaltjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
zielig verhaal..![]()
liedje zingen voor een familie lid..![]()
kom net binnen, lamme takquote:
ah ok, vind lang donker haar toch beter voor haar.quote:
dat was eerder opgenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |