Jij zei ik wil niet, vandaar de topicquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je kon het gewoon niet laten ..Topicdief!
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij zei ik wil niet, vandaar de topic
Ja de dames zullen vreemd opkijken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wil
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja de dames zullen vreemd opkijken!
Daarom niks aan het handje!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoog![]()
dan is alles weer goed
Ik vind ze goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
Jong Oranje - Jong Italië rust 0 - 0
't blijft spannend
KUTquote:
Blind deed mee en toen ging het misquote:
quote:
Echt hoor, wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Blind man of the match een ajaxied
wie kent hem niet
quote:
Ben een half uur gaan lopen met de doggies, frustiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij stond wel aan maar keek meer naar die clowns uit Italia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Firefox-plug-in waarschuwt voor 'PRISM-websites'Ja we worden overal opgemerkt , maar ik zit er niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen trouwens all
Honesty is the best policy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Geen idee Poezewoesquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ps.... Zou FOK! ook onder de aandacht staan van de amerikaanse geheime dienst?
Het is wel een item ... voor de aardigheid zou je de frontpage eens bij kunnen houdenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 @ 22:29 schreef ZOA het volgende:
Dat Fok! uniek is is wel zeker ... 1 uurtje Fok! en de PRISM database crashed onherstelbaar
ff tjekken wie die radioactieve nuke'em all paddestoel is....quote:Op zondag 16 juni 2013 10:07 schreef Speedball het volgende:
Firefox werkt er net zo hard aan mee, je hebt nergens privacy, privacy bestaat niet meer tenzij je ergens zonder iets een hut bouwt, en dan nog kunnen ze je zien via satellieten. Gewoon terug zwaaien en schijt aan hebben.
Kijk maar uit Gert want Soury wil geen faceboek shit hier , dan raakt ze geïrriteerdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Ik vind hem geweldig diepgaand ...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurkenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Hup de fik erin .....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurken
En aant spit ermeequote:
Gaat om de inhoud hč, ow w8 .....quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft weinig te eten over van een bloemetjesjurk aan het spit .....
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol isquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdachtquote:Op zondag 16 juni 2013 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol is
Echt wel dat houden ze ook in de gaten in Amerikaquote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdacht
Ja die kijken hier ook mee ... Maak je niet drukquote:Op zondag 16 juni 2013 18:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Echt wel dat houden ze ook in de gaten in Amerika
Dan ga ik even zwaaien daar de CIAquote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kijken hier ook mee ... Maak je niet druk
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook meequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurken
Voor de CIA is alles van behang..quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook mee
Dan weten ze ook dat ik nog onkruid uit de tuin moet halenquote:
Yep, je bent de pineut.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook mee
Ben vroeger nog lid geweest van de Donald Duckquote:
jaargangen lagen er op zolderquote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben vroeger nog lid geweest van de Donald Duck
Zouden ze dat al weten in Amerikaquote:
Ook nog kun je nagaanquote:Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu zeker. ik werk voor een Amerikaans bedrijf ....
Nee hoor, Russia heeft dat allang onder controlequote:Op zondag 16 juni 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al een special overeenkomst hebben ... We zitten in de telecom ...
Ja wat doe je hier ... BBQ-enquote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee hoor, Russia heeft dat allang onder controle
Goed terug naar de bbq en de zelf gevangen rivierkreeftjes
Zoa moet door posten tot deze topic vol isquote:
rivierkreeftjes uit de Ulraine ?? Die zijn toch nog steeds radio actief?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa moet door posten tot deze topic vol is
Misschien geeft Zoa wel lichtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
rivierkreeftjes uit de Ulraine ?? Die zijn toch nog steeds radio actief?
Proost!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
Een heerlijke Pinot Noir, een stukje echte oude kaas en Andere Tijden Sport
Met een goed gevulde maag hoop ik voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Spaans eet programma zitten kijken ... Over alle heerlijke dingen die ze hebben in Spanje... Vandaag in en om Barcelona...
jajaja Maak je niet drukquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een goed gevulde maag hoop ik voor je
Confederation Cup, samenvatting. Om 24.00 uur live. Kun je vast wennen aan de speeltijden op het WK volgend jaar.quote:
nee gekocht 89 ct dus nepchocola enzo maar lekker vind ze echt lekker eet een doosje zo wegquote:
Dat moet je natuurlijk zelf maken, samen met je arabiertje bijvoorbeeld, is hartstikke makkelijk en lekker met bijv. witte chocoladequote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gekocht 89 ct dus nepchocola enzo maar lekker vind ze echt lekker eet een doosje zo weg
nee daar is ze nog iets te klein voor, ze moet nog 2 worden, heb wel alles voor cup cake`1s in huis dus dat zal ik eens gaan maken met haar mag ze versieren enzi. pindarotsjes mag ze niet he en pinda`s al helemaal nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf maken, samen met je arabiertje bijvoorbeeld, is hartstikke makkelijk en lekker met bijv. witte chocolade
die oude Egyptenaren en Maya's deden niet anders ....quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
straks sbs reportage een broer en zus die het met elkaar doen en al paar kinderen kregen, kan me echt niet voorstellen dat je het met broer doet, dan zit er toch een steeksje los
ja en vergeet calacula of hoe die keizer ook heten, iets met Calcutta kan ook. Derek Jacobi en John Hurt hebben toen zo een serie gehad heel vroegerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
die oude Egyptenaren en Maya's deden niet anders ....
I Claudius was dat volgens mij..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en vergeet calacula of hoe die keizer ook heten, iets met Calcutta kan ook. Derek Jacobi en John Hurt hebben toen zo een serie gehad heel vroeger
Dacht dat, dat kind al een jaar of 4, 5 was. Maar goed blijft een feit dat wanneer je van pindarotsjes houdt, je ze zelf makkelijk kan maken met jouw favoriete chocolade en dat is veul lekkerderder dan die namaakdingenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar is ze nog iets te klein voor, ze moet nog 2 worden, heb wel alles voor cup cake`1s in huis dus dat zal ik eens gaan maken met haar mag ze versieren enzi. pindarotsjes mag ze niet he en pinda`s al helemaal niet
Natquote:
Nou qua wijn valt dat wel meequote:
sommige zoete cava vind ik ook wel lekker of een zomers mixje als Agua de Valenciaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
droog hoop ik maar dan wel drinkbaar natuurlijk
Infuus inmiddelsquote:Op maandag 17 juni 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je schenkt het over het algemeen wel gewoon in een glas .....?
godver, wel makkelijk hoor, gewoon lekker op de bank blijven liggen, wellicht nog een plasfles erbij en wie doet je wat ....quote:
Ja maar daar komt het zoete van de sinaasappels volgens mij of de extra suikerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
sommige zoete cava vind ik ook wel lekker of een zomers mixje als Agua de Valencia
Om heel eerlijk te zijn drink ik zelden meerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
godver, wel makkelijk hoor, gewoon lekker op de bank blijven liggen, wellicht nog een plasfles erbij en wie doet je wat ....
Bij een Agua de Valencia klopt dat, maar zoals ik al zei je hebt ook heerlijk ietwat zoete Cava (Seco)quote:Op maandag 17 juni 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar komt het zoete van de sinaasappels volgens mij of de extra suiker
Die zoetere is zowieso al niet mn ding...quote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij een Agua de Valencia klopt dat, maar zoals ik al zei je hebt ook heerlijk ietwat zoete Cava (Seco)
De hele zoete (Dulce) is dan weer niet geheel mijn smaak.
Ondertussen is het de morning after..... en teveel wodkaquote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn drink ik zelden meerNou ja als ik wat drink is het te veel, en heb ik een probleem de morning after
Dus de man met de hamer op je hoofdquote:Op maandag 17 juni 2013 02:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ondertussen is het de morning after..... en teveel wodka
Ik heb in elk geval nergens last vanquote:Op maandag 17 juni 2013 02:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ondertussen is het de morning after..... en teveel wodka
Ja begrijpelijk !quote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kleindochter zat al heel vroeg voor de pc met Paint mooie tekeningen ta maken, met al die kleurtjes.
Maar we waren er wel zelf bij!
Ik ben blij dat ik nooit moeder ben geworden.quote:
Ja kan , maar het moederschap heeft ook mooie kanten ,het is maar waar je voor kiest en is je goed recht als jij dat niet wilquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit moeder ben geworden.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je mist, kom op zeg.quote:
Wel een waarheid als eenquote:
Donder op met die kids. Echt, eigenlijk is het nog onbeschoft ook. Voor het zelfde geld kon ik ze niet krijgen. Ik heb er niks mee, irritante wezens. Zo blij dat ik dat gebroed niet heb.quote:
Heerlijk is utquote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op met die kids. Echt, eigenlijk is het nog onbeschoft ook. Voor het zelfde geld kon ik ze niet krijgen. Ik heb er niks mee, irritante wezens. Zo blij dat ik dat gebroed niet heb.
Ja, en geniet ervanquote:
Dan had ik jou mis. Ik werd een beetje pissedquote:
Ik kan me niet voorstellen datj e ze zo af en toe ook eens heel erg zat bent.quote:
Margo is nog maar 37 dus die kan nog wel een poging wagen ....quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan had ik jou mis. Ik werd een beetje pissed
Uiteraard, stelletje ego's zijn ut.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen datj e ze zo af en toe ook eens heel erg zat bent.
Dat mag niet. Alles is altijd goedquote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen datj e ze zo af en toe ook eens heel erg zat bent.
Ben 48 inmiddelsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Margo is nog maar 37 dus die kan nog wel een poging wagen ....
Heel, heel misschien ga ik volgend jaar verhuizen naar Brabant, met de kids over gepraat, ja je doet maarquote:
Heb er genoeg aan twee.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dan die poging maar achterwege ...
Nou echt niet , soms kan je ze achter het behang plakken , eerlijk is eerlijk , maar is altijd wel houden vanquote:
je potentiële kind ook waarschijnlijk .....quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hele affaire gemist ...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Wat is het toch een schatje he
Ik zie net RTL BLVD en dat hele Anouk VS Ilse de Lange ding begint nu wel een beetje buiten proporties te groeien.
Ok ik heb een paar grappen heb gemaakt op het podium afgelopen zaterdag maar zoals het nu gemonteerd op tv komt is wel heel erg overdreven.
Maar goed eigen schuld. Ik had die avond te diep in het glaasje gekeken. Ik had idd beter mijn kop kunnen houden en het bij het zingen moeten laten.
Zoals ik eigenlijk al jaren zeg; ik moet niet teveel praten, alleen zingen :-)
Anyway, het was kinderachtig van me. Ik bedoel t niet zo kwaad.
nou, byee. fijne avond verder.
Anouk![]()
![]()
Ben voetballen kijken Ned 3!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
en stil .... heb ik weer wat verkeerd gezegd of zit ik weer een geweldig programma te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Gewoon alles kopieren en dan kijk je maar wanneer je het een en ander afspeeldquote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef Poezewoes het volgende:
Kleindochter heef paar films op usb stick gezet, ik hou meer van animatiefilms![]()
Twee films zijn zielig heb ik al gehoord.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan liever een stukje poëzie.Een jaar en daarna tbs, ... minimaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan liever een stukje poëzie.Rinus is een held.... Hij houdt vol....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:21 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Nou opwindend hoor
Gadver wat een smerig gezicht PoezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede morgen
Honesty is the best policy.
Beetje warm nu zulke panty'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef selam het volgende:
[..]
Gadver wat een smerig gezicht Poezewoes![]()
Goede morgen
jij maakt me blij. ga hem gelijk binnen halen mijn dank is groot.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
Volgens mij is dit wat voor Heks, nieuwe Engelse serie ...... kostuumdrama ala de Borgia's?
1e aflevering op sportnet (nog geen ned. ondertitels gespot, maar die zitten er denk ik wel aan te komen)
Dat weet ik niet immers. Wel dat ik een tweetal lange relaties heb gehad. En dat als het per ongeluk wel zou gebeuren het van harte welkom was. Gelukkig is dat niet gebeurd, ik zou mezelf niet als een slechte moeder wegzetten. Wel heb ik nooit spijt gehad dat het niet zo isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
je potentiële kind ook waarschijnlijk .....
Slaat ook negens op.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:42 schreef Jian het volgende:
Niet zo lekker geslapen vannacht, vandaag lekker vroeg een paar dingen doen en dan een beetje pootjebaden ....
Jij ook bedankt voor de leuke avond!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Altijd weer
Bedankt voor onze immer fijne gesprekken. Vrie.....euh, kennis.
Slaap lekker lieve, lieve, lieve Gert.
Coos we komen je binnenkort vermaken.
Ik heb ook even een "oef! "momentje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de leuke avond!![]()
Nu toch maar een paracetamolletje.genomen, een fles wijn en 7 bier is niet zo slim eigenlijk, doordeweeks.
We hebben genoten van de zomer!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook even een "oef! "momentje.
Aansteller, valt enorm mee. Gister vond ik het warmer. Morgen een feestje en een bbqquote:
Binnen bbqénquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Aansteller, valt enorm mee. Gister vond ik het warmer. Morgen een feestje en een bbq.
Daar maak ik me meer zorgen over
Vreselijk wat daar gebeurd isquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bloemenmeisje__.html
Veel mensen hebben erop gereageerd!
Triest voor dat meisje
Jongetje kan er niets aan doen wel zijn moeder, vind het zo triest voor dat meisje, stond er maar een beetje bij.quote:
Ik breng wel een bosje bloemen, waar was het ?quote:
Daar komt dan uit naar voren dat het niet anders kon omdat de gedeputeerde geen dochter had...quote:
Enkhuizen .. het sterft er van de pioenrozen daar in die omgevingquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik breng wel een bosje bloemen, waar was het ?
Gelul die zoon is gewoon naar voren geschoven, het was het meisje belooft!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar komt dan uit naar voren dat het niet anders kon omdat de gedeputeerde geen dochter had...
Het is Maxima, die wilde liever jongetjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar komt dan uit naar voren dat het niet anders kon omdat de gedeputeerde geen dochter had...
jajajajaja dat was het, die heeft meiden genoegquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is Maxima, die wilde liever jongetjes.
Wat let haar om door te fokken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is Maxima, die wilde liever jongetjes.
Dat meisje mocht ook. Maar de gefrustreerde moeder moet er een punt van maken. Erg sneu voor dat meisje ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gelul die zoon is gewoon naar voren geschoven, het was het meisje belooft!
Dat ventje woont in Hilversum, en dat meisje uit Enkhuizen, het is ons kent ons in de politiek!
Idd vooral het trauma.. dit hakt er diep in, ze gaat later in de politiekquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat meisje mocht ook. Maar de gefrustreerde moeder moet er een punt van maken. Erg sneu voor dat meisje ja.
Moeder of dochterquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
Idd vooral het trauma.. dit hakt er diep in, ze gaat later in de politiek
Ben je eigenlijk al in Ukraine?quote:
Maar zo te lezen was moeder het bloemenmeisje ( in gedachte), dat kind weet volgens mij van niksquote:
In de Telegraaf meer dan 600 posten onder dat berichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zo te lezen was moeder het bloemenmeisje ( in gedachte), dat kind weet volgens mij van niks![]()
Sad, die opgefokte ouders
Storm in een glas water .. 30 April was half Nederland nog TEGEN het Koningshuis .. en nu janken om een kind wat geen aandacht krijgt van datzelfde Koningshuisquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
In de Telegraaf meer dan 600 posten onder dat bericht
En die waren er allemaal bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
In de Telegraaf meer dan 600 posten onder dat bericht
Stond een filmpje bij via een link!quote:
Het is soms handig om dat te plaatsen. Ik ga niet op zoek door zo'n kul berichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stond een filmpje bij via een link!
Ook dat .. maar verdienen doe ik het soieso, het krijgen is soms wat lastigerquote:
http://rtvnh.nl/nieuws/10(...)zoontje+gedeputeerdequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms handig om dat te plaatsen. Ik ga niet op zoek door zo'n kul bericht
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://rtvnh.nl/nieuws/10(...)zoontje+gedeputeerde
Hier dus!
Waar maak je je druk overquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://rtvnh.nl/nieuws/10(...)zoontje+gedeputeerde
Hier dus!
Nou ja .. bloemenmeisje...bloemetjesjurk .. de link is erquote:
Ik fik wel een kaarsjequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nou ja .. bloemenmeisje...bloemetjesjurk .. de link is er
Ik dacht dat we dat onderwerp afgesloten haddenquote:
Misschien regent het niet de weersvoorspellingen van vandaag is ook niet uitgekomenquote:
Je moet nooit rekening houden met onze huidige weermannen... Geen 1 die capable isquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien regent het niet de weersvoorspellingen van vandaag is ook niet uitgekomen
Ik zie het ook somber in, we houden de moed erinquote:
Hangt ook een beetje van de locatie af ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in, we houden de moed erin
Alkmaar 80 plus regenkans, maar ja eerst de kroeg inquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van de locatie af ...
Neem je wel de trein ? Of wordt je gereden ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Alkmaar 80 plus regenkans, maar ja eerst de kroeg in
Trein heen ik moet er om 16:30 zijn. Terug zie ik welquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem je wel de trein ? Of wordt je gereden ?
t hartje ..quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Alkmaar 80 plus regenkans, maar ja eerst de kroeg in
Worden ze hard van ....quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bloemenmeisje__.html
Veel mensen hebben erop gereageerd!
Triest voor dat meisje
Of crashenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Trein heen ik moet er om 16:30 zijn. Terug zie ik wel
Het Gulden Vliesquote:
Nee huismuis als ik ben.quote:
Ik ken het niet, was mijn voormalige baas die moet ook het veld ruimen.quote:
Wie weet, maar daarvoor ga ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen avontuur te beleven .... Home sweet home
Dank je wel, gaat vast leuk worden. Al zijn er ook mensen die ik echt liever niet meer wil zien.quote:
Ja dat heb je soms iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel, gaat vast leuk worden. Al zijn er ook mensen die ik echt liever niet meer wil zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms iddIk sprak Anita vanmiddag nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
Dat weet ik niet, er is niet over gesproken... alhoewel de combi Gulden Vlies en BBQ nog wel vreemd aandoetquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms iddIk zag haar niet op de gastenlijst. Maar zowel doe ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik hoor het wel ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag haar niet op de gastenlijst. Maar zowel doe ik het
Het is soms een kleine wereldquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
Ons kent ons, wat een kliek is het hier toch .......
Snap geen hol van die vage gesprekken, roept het elkaar op of zo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
Ook gewoon de groeten doen joh...of heen gaan.. je bent wel niet uitgenodigt, maar ook nog niet weggestuurd. Misschien stap ik morgenavond ook dat Gulden Vlies zomaar binnen..Ownee ik kom niet verder dan Amsterdamquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
IT'ers komen elkaar soms tegen. Best grappigquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar ik hou jullie in de gaten
Wandelgangen ....quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Snap geen hol van die vage gesprekken, roept het elkaar op of zo?
Goed plan, als ze wat vragen ben ik de vriend van Anitaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ook gewoon de groeten doen joh...of heen gaan.. je bent wel niet uitgenodigt, maar ook nog niet weggestuurd. Misschien stap ik morgenavond ook dat Gulden Vlies zomaar binnen..Ownee ik kom niet verder dan Amsterdam
Die clowns zeg maar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
IT'ers komen elkaar soms tegen. Best grappig
Kom jij ookquote:
Veels te ver weg, ben een huismusquote:
Ik zou het op Eric houden, dan kom je wel binnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed plan, als ze wat vragen ben ik de vriend van Anita
Als ik kom, wordt het leuk, zeker wetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het op Eric houden, dan kom je wel binnen
Dan ben ik er ook! Voor de balans om het weer wat minder leuk te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik kom, wordt het leuk, zeker weten
Je komt maar wanneer je wilt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik kom, wordt het leuk, zeker weten
Goddankquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
ik blijf wel thuis.. Moet vrijdag gewoon werken
Ik ben onderweg, van huis naar huisquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
ik blijf wel thuis.. Moet vrijdag gewoon werken
Dat had je nou net niet moeten posten .. t ging net zo leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Margo37 het volgende:
Valt er niks te koppelen hier? Jian en Soury, klinkt goed
Ik hou niet van getreuzelquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat had je nou net niet moeten posten .. t ging net zo leuk
oh .. zeg jij ook altijd bij kennismaking iets in de trent van 'hoi, neuken?''quote:
Ik heet in het echt geen Jian, verrassing!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Margo37 het volgende:
Valt er niks te koppelen hier? Jian en Soury, klinkt goed
Dat zei ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
oh .. zeg jij ook altijd bij kennismaking iets in de trent van 'hoi, neuken?''
Opbokken of neuken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
oh .. zeg jij ook altijd bij kennismaking iets in de trent van 'hoi, neuken?''
LOLquote:
Jantje heet jequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heet in het echt geen Jian, verrassing!
Je bent voorzien, die laat ik links liggenquote:
Ik mag graag links liggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent voorzien, die laat ik links liggen
Ja de sneaky profiteurs waar je niet mee opschiet op de lange termijn...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent voorzien, die laat ik links liggen
Eerst kennis makenquote:
Hahaha grappigquote:
Gewoon hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |