Jij zei ik wil niet, vandaar de topicquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je kon het gewoon niet laten ..Topicdief!
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij zei ik wil niet, vandaar de topic
Ja de dames zullen vreemd opkijken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wil
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja de dames zullen vreemd opkijken!
Daarom niks aan het handje!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoog![]()
dan is alles weer goed
Ik vind ze goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
Jong Oranje - Jong Italië rust 0 - 0
't blijft spannend
KUTquote:
Blind deed mee en toen ging het misquote:
quote:
Echt hoor, wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Blind man of the match een ajaxied
wie kent hem niet
quote:
Ben een half uur gaan lopen met de doggies, frustiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij stond wel aan maar keek meer naar die clowns uit Italia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Firefox-plug-in waarschuwt voor 'PRISM-websites'Ja we worden overal opgemerkt , maar ik zit er niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen trouwens all
Honesty is the best policy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Geen idee Poezewoesquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ps.... Zou FOK! ook onder de aandacht staan van de amerikaanse geheime dienst?
Het is wel een item ... voor de aardigheid zou je de frontpage eens bij kunnen houdenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 @ 22:29 schreef ZOA het volgende:
Dat Fok! uniek is is wel zeker ... 1 uurtje Fok! en de PRISM database crashed onherstelbaar
ff tjekken wie die radioactieve nuke'em all paddestoel is....quote:Op zondag 16 juni 2013 10:07 schreef Speedball het volgende:
Firefox werkt er net zo hard aan mee, je hebt nergens privacy, privacy bestaat niet meer tenzij je ergens zonder iets een hut bouwt, en dan nog kunnen ze je zien via satellieten. Gewoon terug zwaaien en schijt aan hebben.
Kijk maar uit Gert want Soury wil geen faceboek shit hier , dan raakt ze geïrriteerdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Ik vind hem geweldig diepgaand ...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurkenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Hup de fik erin .....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurken
En aant spit ermeequote:
Gaat om de inhoud hč, ow w8 .....quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft weinig te eten over van een bloemetjesjurk aan het spit .....
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol isquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdachtquote:Op zondag 16 juni 2013 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol is
Echt wel dat houden ze ook in de gaten in Amerikaquote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdacht
Ja die kijken hier ook mee ... Maak je niet drukquote:Op zondag 16 juni 2013 18:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Echt wel dat houden ze ook in de gaten in Amerika
Dan ga ik even zwaaien daar de CIAquote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kijken hier ook mee ... Maak je niet druk
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook meequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurken
Voor de CIA is alles van behang..quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook mee
Dan weten ze ook dat ik nog onkruid uit de tuin moet halenquote:
Yep, je bent de pineut.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen bloemetjes jurken maar wel bloemen op mijn behang, telt dat ook mee
Ben vroeger nog lid geweest van de Donald Duckquote:
jaargangen lagen er op zolderquote:Op zondag 16 juni 2013 18:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben vroeger nog lid geweest van de Donald Duck
Zouden ze dat al weten in Amerikaquote:
Ook nog kun je nagaanquote:Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu zeker. ik werk voor een Amerikaans bedrijf ....
Nee hoor, Russia heeft dat allang onder controlequote:Op zondag 16 juni 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al een special overeenkomst hebben ... We zitten in de telecom ...
Ja wat doe je hier ... BBQ-enquote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee hoor, Russia heeft dat allang onder controle
Goed terug naar de bbq en de zelf gevangen rivierkreeftjes
Zoa moet door posten tot deze topic vol isquote:
rivierkreeftjes uit de Ulraine ?? Die zijn toch nog steeds radio actief?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa moet door posten tot deze topic vol is
Misschien geeft Zoa wel lichtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
rivierkreeftjes uit de Ulraine ?? Die zijn toch nog steeds radio actief?
Proost!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
Een heerlijke Pinot Noir, een stukje echte oude kaas en Andere Tijden Sport
Met een goed gevulde maag hoop ik voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Spaans eet programma zitten kijken ... Over alle heerlijke dingen die ze hebben in Spanje... Vandaag in en om Barcelona...
jajaja Maak je niet drukquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een goed gevulde maag hoop ik voor je
Confederation Cup, samenvatting. Om 24.00 uur live. Kun je vast wennen aan de speeltijden op het WK volgend jaar.quote:
nee gekocht 89 ct dus nepchocola enzo maar lekker vind ze echt lekker eet een doosje zo wegquote:
Dat moet je natuurlijk zelf maken, samen met je arabiertje bijvoorbeeld, is hartstikke makkelijk en lekker met bijv. witte chocoladequote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gekocht 89 ct dus nepchocola enzo maar lekker vind ze echt lekker eet een doosje zo weg
nee daar is ze nog iets te klein voor, ze moet nog 2 worden, heb wel alles voor cup cake`1s in huis dus dat zal ik eens gaan maken met haar mag ze versieren enzi. pindarotsjes mag ze niet he en pinda`s al helemaal nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf maken, samen met je arabiertje bijvoorbeeld, is hartstikke makkelijk en lekker met bijv. witte chocolade
die oude Egyptenaren en Maya's deden niet anders ....quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
straks sbs reportage een broer en zus die het met elkaar doen en al paar kinderen kregen, kan me echt niet voorstellen dat je het met broer doet, dan zit er toch een steeksje los
ja en vergeet calacula of hoe die keizer ook heten, iets met Calcutta kan ook. Derek Jacobi en John Hurt hebben toen zo een serie gehad heel vroegerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
die oude Egyptenaren en Maya's deden niet anders ....
I Claudius was dat volgens mij..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en vergeet calacula of hoe die keizer ook heten, iets met Calcutta kan ook. Derek Jacobi en John Hurt hebben toen zo een serie gehad heel vroeger
Dacht dat, dat kind al een jaar of 4, 5 was. Maar goed blijft een feit dat wanneer je van pindarotsjes houdt, je ze zelf makkelijk kan maken met jouw favoriete chocolade en dat is veul lekkerderder dan die namaakdingenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar is ze nog iets te klein voor, ze moet nog 2 worden, heb wel alles voor cup cake`1s in huis dus dat zal ik eens gaan maken met haar mag ze versieren enzi. pindarotsjes mag ze niet he en pinda`s al helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |