Jij zei ik wil niet, vandaar de topicquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je kon het gewoon niet laten ..Topicdief!
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij zei ik wil niet, vandaar de topic
Ja de dames zullen vreemd opkijken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daar ben ik weer lekker mee ..Naam derin en dat ik niet wil
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja de dames zullen vreemd opkijken!
Daarom niks aan het handje!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. ik steek gewoon me duim omhoog![]()
dan is alles weer goed
Ik vind ze goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
Jong Oranje - Jong Italië rust 0 - 0
't blijft spannend
KUTquote:
Blind deed mee en toen ging het misquote:
quote:
Echt hoor, wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Blind man of the match een ajaxied
wie kent hem niet
quote:
Ben een half uur gaan lopen met de doggies, frustiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij stond wel aan maar keek meer naar die clowns uit Italia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Firefox-plug-in waarschuwt voor 'PRISM-websites'Ja we worden overal opgemerkt , maar ik zit er niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen trouwens all
Honesty is the best policy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Geen idee Poezewoesquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ps.... Zou FOK! ook onder de aandacht staan van de amerikaanse geheime dienst?
Het is wel een item ... voor de aardigheid zou je de frontpage eens bij kunnen houdenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 @ 22:29 schreef ZOA het volgende:
Dat Fok! uniek is is wel zeker ... 1 uurtje Fok! en de PRISM database crashed onherstelbaar
ff tjekken wie die radioactieve nuke'em all paddestoel is....quote:Op zondag 16 juni 2013 10:07 schreef Speedball het volgende:
Firefox werkt er net zo hard aan mee, je hebt nergens privacy, privacy bestaat niet meer tenzij je ergens zonder iets een hut bouwt, en dan nog kunnen ze je zien via satellieten. Gewoon terug zwaaien en schijt aan hebben.
Kijk maar uit Gert want Soury wil geen faceboek shit hier , dan raakt ze geïrriteerdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Ik vind hem geweldig diepgaand ...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Gert het volgende:
Ik vond deze wel grappig laatst, op facebook:
[ afbeelding ]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurkenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Hup de fik erin .....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Aflopende zaak, allemaal de schuld van die bloemetjesjurken
En aant spit ermeequote:
Gaat om de inhoud hč, ow w8 .....quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft weinig te eten over van een bloemetjesjurk aan het spit .....
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol isquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef ZOA het volgende:
Niks dat Poezewoest een topic start met mijn naam erin maar dat betekend toch niet dat ik dit er dan ook doorheen trekken moet toch?
Dat wil ik niet ... En ik kan niet want ik moet een paar dagen naar Kiev
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdachtquote:Op zondag 16 juni 2013 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis, tot het topic vol is
Echt wel dat houden ze ook in de gaten in Amerikaquote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al die oostblok gangers altijd .. Klinkt altijd verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |