abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127832913

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_127832951
Maak dan een nieuwe aan! :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste. :% Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.

Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht! O+ Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.

De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen. *O* Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd. ~O>

Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn. -O-
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen. O+
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.

Geintje natuurlijk :D

Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.

Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date. O+
Volgende date is in de maak.

Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.

We hebben ons netjes gedragen. O-)
pi_127833093
lol @ TT

Eerste naamtopic *O*

[ Bericht 88% gewijzigd door habitue op 16-06-2013 00:17:26 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127833392
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen. ~O> })
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:43:49 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127833687
"Gedesillusioneerd bleven we achter". :D Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd. ;)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:55:34 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127834064
uitgebreid verslag:

fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.

twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'. :o nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.

zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positief :) leuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type :D.

we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi O+. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA? :o)

we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne man :) en gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!

de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel ;) ).

toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.

maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren ;)

en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:59:56 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127834231
Wat leuk Andro! Je bent toch niet stiekem gewoon een mooie leuk vrouw he.... }:|
Leuk verslag! Ah... romance is in the air!

Het kan niet meer stuk hier. ;)
Fok! Liefdes! O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127834284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:

fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.

twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'. :o nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.

zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positief :) leuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type :D.

we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi O+. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA? :o)

we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne man :) en gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!

de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel ;) ).

toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.

maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren ;)

Nice! Vond het erg gezellig!
pi_127834417
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen. ~O> })
8-) :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Silenus het volgende:
"Gedesillusioneerd bleven we achter". :D Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd. ;)
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen. ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:05:28 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127834447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef habitue het volgende:

[..]

8-) :P

[..]

Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen. ;)
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127834449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:

Leuk verslag Andro!!! Supertof.
pi_127834454
Hahaha, Andro. Nice. Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
pi_127834471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
Verdomde hamstring idd.
pi_127834513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
Sarcasm, is it?
pi_127834674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasm, is it?
:').
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:10:53 #16
138876 Andromache
pi_127834678
right :) ik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:25:29 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127835329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Andromache het volgende:
right :) ik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen ;)
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
pi_127835432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:25 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven :'), dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.

Preutsheid :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:29:53 #19
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127835537
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven :'), dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.

Preutsheid :')
Bij dates gemerkt dat niet iedereen het gewend is. Wel altijd geaccepteerd dat het gebeurde, maar je merkte toch dat het even nieuw was.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 20:31:43 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127835618
Leuke verslagen Andro en Habitue ^O^
What can change the nature of a man?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:32:55 #21
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127835669
Leuk
Arie is net weg en die nigger belt me op
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:39:15 #22
138876 Andromache
pi_127835983
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef Coco98 het volgende:
Leuke verslagen Andro en Habitue ^O^
ja vind je 't leuk? ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:46:27 #23
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127836284
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..

[..]

ja vind je 't leuk? ;)
Mwoh... geen stomende verhalen vol met klaagbedes over het feit dat er maar een x aantal condooms in een grote kliko kan en dat die dus, logischerwijs, al snel tot het nokkie vol zat.

Was wel ok. :Y
pi_127836425
Geslaagde troll-poging van Dudewhereismycar, ik trapte erin. Nice!

Maar het was dus Coco98. 8-)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:59:17 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127836906
Waarom zo geheimzinnig met wie het was? Ik neem aan dat je je niet schaamt voor je date?
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 21:02:11 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127837050
Dat is toch een mini-game hier? Uitvinden wie wat date.
pi_127837241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Dat is toch een mini-game hier? Uitvinden wie wat date.
Klopt, en ik sleep de ene trofee na de andere in de wacht. Die veelbetekenende knipoogsmileys ook he?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:07:13 #28
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127837306
Ik wacht keurig af tot iemand boos reageert op mijn uitloksel. :Y)
pi_127837498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef -Splash- het volgende:
Ik wacht keurig af tot iemand boos reageert op mijn uitloksel. :Y)
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier. :7
pi_127837676
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.
pi_127837921
Accounts verwijderd. Zal af en toe wel komen lurken :W :*
pi_127837931
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.
Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.
pi_127837954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.
Quote voor het nageslacht.
pi_127838551
Net een like op Pepper van een 100% match op papier...

Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
pi_127838716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:

Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden? :')

Geez. Wat denk jij?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:36:24 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127838736
Leuke dateverslagen PD en habitue en Andro en Coco98 :)

En clicks_42 ook nog een date in het Assense, het is maar druk qua dates!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:36:50 #37
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127838758
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:

Volgens mij is het vrij makkelijk om iemand op facebook te vinden, kun je ook proberen.
pi_127838769
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geslaagde troll-poging van Dudewhereismycar, ik trapte erin. Nice!

Maar het was dus Coco98. 8-)
:s) :s) :s) :s) :s) :s)
pi_127838800
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden? :')

Geez. Wat denk jij?
Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...
  zondag 16 juni 2013 @ 00:09:37 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127845980
Leuke date verslagen! En alle 2 erg leuk geschreven!

Veel plezier op jullie 2de date!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 16 juni 2013 @ 00:44:32 #41
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127847254
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Fok!... jeweets. Je bent vast net zo autistisch dat je het nog moet vragen ook. :+
  zondag 16 juni 2013 @ 01:41:39 #42
138876 Andromache
pi_127849171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
Accounts verwijderd. Zal af en toe wel komen lurken :W :*
awwwww.... :o
  zondag 16 juni 2013 @ 02:50:07 #43
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127850940
Toffe verslagen! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_127851566
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...
Toch betaald, en zit nog steeds te appen vanaf 23:00 :)!
pi_127851746
Ik moet ook maar weer eens een date regelen...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_127853065
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef Andromache het volgende:

[..]

awwwww.... :o
Nee ben niet voorzien ofzo ;)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 juni 2013 @ 09:33:45 #47
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_127853656
Paiq _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_127854320
Gisteren weer een date met mijn paiq match... date nummertje 3. In totaal 12 uurtjes met elkaar doorgebracht (ze is een beetje gereserveerd, maar na een lange dag wel op de bank nog paar uur liggen knuffelen) waarin we 2 restaurants, een terras en een museum van binnen hebben bewonderd.

Was even bang dat ik haar toch leuker vond dan andersom, maar nadat ik mijn zorgen min of meer kenbaar maakte was dat voor haar een teken om ineens veel aanhankelijker te worden :D

Deze date duurt nog wel even O+
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_127854720
Uiteindelijk van 23:00 tot 05:00 liggen appen. Deze week date!! Heb nog maar weinig zin in de andere date van vanavond....Maarja spreid je kansen ;)
pi_127855060
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:02 schreef Blue_note het volgende:
Uiteindelijk van 23:00 tot 05:00 liggen appen. Deze week date!! Heb nog maar weinig zin in de andere date van vanavond....Maarja spreid je kansen ;)
Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?
pi_127855109
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:33 schreef Paul het volgende:
Paiq _O_
Heb je eindelijk een vrouw weten te strikken, Paul?
pi_127855127
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?
Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.
pi_127855139
Play on player! ^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127855151
Hey wat een leuke date-verslagen!
  zondag 16 juni 2013 @ 11:25:17 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127855160
Mijn date van dinsdag heeft netjes laten weten dat hij er niet meer in ziet. Nouja ik dacht er hetzelfde over, dus geen probleem.

Moet zeggen dat hij zich wel allemaal aan de dateregels houdt, netjes :)
pi_127855207
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date van dinsdag heeft netjes laten weten dat hij er niet meer in ziet. Nouja ik dacht er hetzelfde over, dus geen probleem.

Moet zeggen dat hij zich wel allemaal aan de dateregels houdt, netjes :)
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..
  zondag 16 juni 2013 @ 11:27:44 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127855217
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..
Ervaringen verschillen ;)
pi_127855228
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.
Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?
pi_127855337
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?

Niet te dik ;)...
Maar exclusief. Dat is definitief voorbij!

2 van de 5 zijn ook maar écht interessant trouwens...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 11:35:07 ]
  zondag 16 juni 2013 @ 11:39:19 #60
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127855441
Wooo, ik sta in de TT :D

Als we de trouwkaarten rondsturen over 5 jaar, dan zal ik dit screenshotje erbij plakken ;) Haha
You can only have the sunshine after the rain..
pi_127855490
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:34 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Niet te dik ;)...
Maar exclusief. Dat is definitief voorbij!

2 van de 5 zijn ook maar écht interessant trouwens...
Waarom ga je in godsnaam daten met vrouwen die je niet echt interessant vindt?

En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
pi_127855505
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet? ;)
pi_127855521
*rolt ogen*
pi_127855590
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wooo, ik sta in de TT :D

Als we de trouwkaarten rondsturen over 5 jaar, dan zal ik dit screenshotje erbij plakken ;) Haha
Sowieso!
  zondag 16 juni 2013 @ 11:47:10 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127855600
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet? ;)
Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_127855610
quote:

[..]

Eens
pi_127855626
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites :P
pi_127855671
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.

Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
pi_127855673
quote:

[..]

2 zijn echt interessant, toekomstgewijs. De andere zijn gewoon mooie dames, maar of te jong, of nog maar even in NL, etc. dus ik spreek daar wel mee af om gewoon leuke tijd te hebben, maar zou daar niet mee verder gaan. Nee, ook geen seks.
pi_127855739
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.

Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
Ik doe dat niet, tenzij allebei dronken en hitsig tijdens het uitgaan. Genoeg mensen die het wel als een sport zien om elke week een neukertje te hebben. Je wil mij niet wijsmaken dat het alleen maar hele leuke interessante dames zijn.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:52:31 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127855742
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort. :') 90% van de mannen redeneert als knipoogje hoor.

Als je honger hebt ga je soms ook wel eens bij de mcDonalds eten. :+ (En nee, ik doe het uiteraard alleen met intellectuele topmodellen..dat begrijpen jullie)
pi_127855757
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites :P
Ik sta pas een paar dagen droog ;). Maar daar gaat het me ook niet om. Ik ga zelf niet naar bed met die oninteressante dames waar geen toekomst in zit...Been there done that, hoef m'n lijstje niet meer aan te vullen ;) !

Nogmaals, de 3 niet interessante dames qua relatie weten dat, de andere 2 zijn gewoon echt leuk.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:56:14 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127855833
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort. :') 90% van de mannen redeneert als knipoogje hoor.

Als je honger hebt ga je soms ook wel eens bij de mcDonalds eten. :+ (En nee, ik doe het uiteraard alleen met intellectuele topmodellen..dat begrijpen jullie)
Ik heb 5 jaar op McDonalds geleefd, maar nu een 5 sterren restaurant dus ik zie het probleem ook niet zo.
Resistance is futile.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:03:15 #74
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127856032
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
pi_127856058
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
Niet lang genoeg droog dus. Ik stond op 9 jaar. Toen boeide me het echt geen flikker meer. (behalve dan een flikker :X). Gelukkig was de dame in kwestie wel heel interessant.
pi_127856072
Ik hoef ook niet meteen het gevoel te hebben dat ik met haar ga trouwen, maar er moet toch wel iets zijn wat me echt aanspreekt in haar.
pi_127856120
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...
pi_127856167
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:04 schreef Knipoogje het volgende:
9 jaar
*wow
  zondag 16 juni 2013 @ 12:09:00 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127856170
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry. :')

Het is maar seks, komop zeg.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:10:12 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127856202
Men 9 jaar droogstaan.. vrijwillig.. je bent gek :X

MAargoed meningen verschillen daar natuurlijk over. Ieder zo zijn ding :)
pi_127856293
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry. :')

Dit. Je bent vrijgezel toch :)!
  zondag 16 juni 2013 @ 12:15:34 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127856343
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...
Das een ander verhaal. Als ik iemand wel aantrekkelijk vindt en een leuke klik mee heb doe ik het wel natuurlijk!
Ik hoef er geen relatie in te zien of toekomst ofzo, dat maakt me niet uit, maar er moet wel een soort van aantrekking zijn op dat moment :)
  zondag 16 juni 2013 @ 12:16:11 #83
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127856358
quote:
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".
Dus denk er ook even aan wat die ander ervan vindt ;)
  zondag 16 juni 2013 @ 12:16:17 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127856362
quote:

Duh, zie m'n reactie hierboven :)
pi_127856417
Er is ook gewoon echt geen man op aarde die een lekker wijf afslaat na 2 jaar droog staan. Afgezien van homo's dan.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:19:43 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127856463
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.

En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:21:33 #87
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127856527
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.

En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
Ja, ik ben het er ook wel mee eens. Ik zou dat echt never nooit kunnen, haha :)
Zo lang droog staan, bedoel ik dan 8-)
pi_127856603
Ik vond een paar maanden al een hel....
pi_127856759
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.
pi_127856946
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.
Eens. Maar dat is het niet ;)! Ze hebben zelf ook geen serieuze relatie interesses denk ik :)
  zondag 16 juni 2013 @ 13:43:46 #91
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127859167
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

En als een vrouw zo redeneert? Het is maar seks, droog staan is een misdaad tegenover je flamoes, etc., en dientengevolge heeft ze in 9 jaar tijd met 30 mannen het bed gedeeld. Wil je er dan nog wat mee, toekomstgericht?
  zondag 16 juni 2013 @ 13:45:59 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127859235
Ik heb liever iemand die een beetje los is gegaan dan iemand die 9 jaar als een non heeft geleefd, ja. Los daarvan hoef ik het aantal bedpartners nooit te weten, dat vind ik niet interessant en ik heb ook geen zin om mijn aantal te vertellen.

Ik pas in ieder geval beter bij iemand die een losbandig leven leidt dan bij iemand die altijd maar volgens de regeltjes/bijbel/andersbenikeenslet:'( leeft.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:51:50 #93
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127859437
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje los is gegaan dan iemand die 9 jaar als een non heeft geleefd, ja. Los daarvan hoef ik het aantal bedpartners nooit te weten, dat vind ik niet interessant en ik heb ook geen zin om mijn aantal te vertellen.

Ik pas in ieder geval beter bij iemand die een losbandig leven leidt dan bij iemand die altijd maar volgens de regeltjes/bijbel/andersbenikeenslet:'( leeft.
Sowieso, ieder z'n ding :)

Ik merk alleen vaak wel anders bij mannen. Er zelf lustig op los neuken, omdat het kan en droogstaan is niks. Maar komen ze erachter dat een vrouw vergelijkbaar gedrag vertoont/vertoond heeft, dan is ze ineens een afgelikte boterham, te makkelijk in bed te krijgen en dus geen kandidaat om iets serieus mee op te bouwen.

En dat vind ik hypocriet.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:53:20 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127859507
Precies, dat is ook hypocriet. Maar ook wel weer 'menselijk' (hypocriet zijn we allemaal wel eens ;))...het is namelijk niet leuk om videobeelden in je hoofd af te spelen waarin jouw lieve schattige poeweliewoepsie-vriendinnetje in alle hoeken en gaten vol wordt geblaft door de gehele goegemeente.

Vandaar...gewoon niet naar vragen. :+ Hoop dat ze ervan heeft genoten.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:57:28 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127859656
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, dat is ook hypocriet. Maar ook wel weer 'menselijk' (hypocriet zijn we allemaal wel eens ;))...het is namelijk niet leuk om videobeelden in je hoofd af te spelen waarin jouw lieve schattige poeweliewoepsie-vriendinnetje in alle hoeken en gaten vol wordt geblaft door de gehele goegemeente.

Vandaar...gewoon niet naar vragen. :+ Hoop dat ze ervan heeft genoten.
Voor een vrouw is het net zo min leuk om MI's te krijgen van je troetelbeertje die de hele goegemeente in alle gaatjes volblaft :D en in mijn ervaring, of het nu dates waren of niet, wordt er toch wel over gesproken... Zelfs, met een beetje geluk subtiel, over opgeschept.
pi_127859703
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sowieso, ieder z'n ding :)

Ik merk alleen vaak wel anders bij mannen. Er zelf lustig op los neuken, omdat het kan en droogstaan is niks. Maar komen ze erachter dat een vrouw vergelijkbaar gedrag vertoont/vertoond heeft, dan is ze ineens een afgelikte boterham, te makkelijk in bed te krijgen en dus geen kandidaat om iets serieus mee op te bouwen.

En dat vind ik hypocriet.
Hmm... een verleden is een verleden, en dat is voor mij nog nooit een reden geweest om iets af te kappen. Niet naar vragen dus als je al denkt dat het antwoord je niet bevalt.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:59:12 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127859709
Daarom moet je er ook altijd je bek over houden als man. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat zoiets dan rond gaat zingen, maar je bent ook wel een sufferd als je daarover op gaat lopen scheppen.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:00:17 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127859742
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je er ook altijd je bek over houden als man. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat zoiets dan rond gaat zingen, maar je bent ook wel een sufferd als je daarover op gaat lopen scheppen.
Been there, done that... Soort vorm van name dropping :') :D
pi_127859744
iedereen heeft er een andere mening over, ik heb persoonlijk met droog staan geen probleem dus ja ik zou prima jaren droog kunnen staan ipv met iemand waar verder geen klik mee is dan maar t bed in te duiken.
En waarom zou dat bij sommige mannen niet net zo kunnen werken? waarom ben je dan meteen niet wijs etc.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:01:31 #100
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127859786
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen heeft er een andere mening over, ik heb persoonlijk met droog staan geen probleem dus ja ik zou prima jaren droog kunnen staan ipv met iemand waar verder geen klik mee is dan maar t bed in te duiken.
En waarom zou dat bij sommige mannen niet net zo kunnen werken? waarom ben je dan meteen niet wijs etc.
En dit ja. :s)
pi_127860649
Ik kan ook prima langere tijd droog staan. Ik zou dat denk ik ook doen als ik niet gewoon 1 vast iemand voor casual seks "beschikbaar" zou hebben. Het past niet echt bij mij om het maar met jan en alleman te gaan doen.

Keur het niet perse af, zolang er geen valse "beloften" worden gedaan om het te krijgen, maar het is gewoon niet mijn ding.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_127860697
Weet jij je aantal eigenlijk wel Silenius?
pi_127860912
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook prima langere tijd droog staan. Ik zou dat denk ik ook doen als ik niet gewoon 1 vast iemand voor casual seks "beschikbaar" zou hebben. Het past niet echt bij mij om het maar met jan en alleman te gaan doen.

Keur het niet perse af, zolang er geen valse "beloften" worden gedaan om het te krijgen, maar het is gewoon niet mijn ding.
ik keur het ook bij anderen niet af en ik doe het zelf ook niet omdat ik preuts/"dan ben ik een slet"/vanwege de bijbel of andere regeltjes, Ikheb gewoon de behoefte niet, en dan kan ik iemand nog zo knap vinden, als er geen verdere klik is, hoeft t voor mij niet.

En ik weet dat er ook mannen zijn die zo denken en daar is ook niks mis mee en t tegenovergestelde ook niet zolang je single bent of niet exclusief date dan :)
pi_127861124
Ik moet eigenlijk de eerste man nog tegen komen die een mooie vrouw zou weigeren terwijl hij al meerdere jaren droog staat.
pi_127861314
quote:
4s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef habitue het volgende:
Ik moet eigenlijk de eerste man nog tegen komen die een mooie vrouw zou weigeren terwijl hij al meerdere jaren droog staat.
ik niet. dat jij ze niet bent tegen gekomen, wil niet zeggen dat het niet kan, ieder persoon is anders, man of vrouw. Ja t grootste deel zou er voor gaan maar er zijn heus mannen die t niet zullen doen en die worden door dit soort berichten in dit topic als "niet wijs" bestempeld en dat vind ik gewoon onterecht. Maar just my two cents
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 14:42:37 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_127861334
quote:
4s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef habitue het volgende:
Het zal zeker wel eens gebeurd zijn. Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127861474
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het zal zeker wel eens gebeurd zijn. Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.
Ach, sommige mannen (en vrouwen) gedragen zich als de nood hoog is gewoon als 16jarige sletjes. Prima-de-bima, maar anderen daarop veroordelen is dan wel heel makkelijk.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_127861475
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik niet. dat jij ze niet bent tegen gekomen, wil niet zeggen dat het niet kan, ieder persoon is anders, man of vrouw. Ja t grootste deel zou er voor gaan maar er zijn heus mannen die t niet zullen doen en die worden door dit soort berichten in dit topic als "niet wijs" bestempeld en dat vind ik gewoon onterecht. Maar just my two cents
Waren ook niet mijn woorden, ik vind het prima, iedereen moet doen en laten waar ze zich het prettigst bij voelen. Ik geef alleen mijn ervaring op dit gebied.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.
Dat is zeker waar. :P
  zondag 16 juni 2013 @ 14:51:05 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127861610
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet jij je aantal eigenlijk wel Silenius?
Om en nabij, ja.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 14:51:34 #110
Brabo Bastard
pi_127861635
quote:
12s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ach, sommige mannen (en vrouwen) gedragen zich als de nood hoog is gewoon als 16jarige sletjes. Prima-de-bima, maar anderen daarop veroordelen is dan wel heel makkelijk.
Ongetwijfeld. Zodra ze hun portie gehad hebben vervallen sommigen ook wel snel terug in die rol trouwens. En als je er dan wat over zegt is het natuurlijk heel anders :')

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. :P
Soms is de waarheid hard :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127861715
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Om en nabij, ja.
:').
pi_127862176
Wat een discussie weer :')
  zondag 16 juni 2013 @ 15:19:10 #113
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127862493
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Om en nabij, ja.
:D _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 16 juni 2013 @ 16:40:56 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_127865019
Wel een held hoor, die Silenus.
For great justice!
pi_127865027
Dat gelul over meerdere jaren droog staan en dan glashard beweren dat ze echt wel aanbod hebben gehad maar "dat ze zich daar te goed voor voelden". :') Dat is natuurlijk dikke onzin. Als je al een tijd droog staat dan ga je niet eerst het CV van een vrouw bekijken en afknappen op een gevalletje puntige knieën, dan ga je gewoon neuken.

En dan kan wel beweerd worden dat die mannen die seks afwijzen echt wel bestaan, maar we weten allemaal dat aantrekkelijke mannen met goede sociale vaardigheden die bewust seks afslaan zich niet op magische wijze hier in dit topic verzamelen en dat de werkelijkheid iets minder rooskleurig is dan "nee, ik wilde haar niet, MAAR ZE WILDE MIJ WEL HOOR!"
  zondag 16 juni 2013 @ 16:41:12 #116
141482 Q.
JurassiQ
pi_127865029
Als hij een vrouw was geweest was hij natuurlijk een vieze slet geweest. Zo werkt het wel.
For great justice!
  zondag 16 juni 2013 @ 16:49:33 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127865232
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gelul over meerdere jaren droog staan en dan glashard beweren dat ze echt wel aanbod hebben gehad maar "dat ze zich daar te goed voor voelden". :') Dat is natuurlijk dikke onzin. Als je al een tijd droog staat dan ga je niet eerst het CV van een vrouw bekijken en afknappen op een gevalletje puntige knieën, dan ga je gewoon neuken.

En dan kan wel beweerd worden dat die mannen die seks afwijzen echt wel bestaan, maar we weten allemaal dat aantrekkelijke mannen met goede sociale vaardigheden die bewust seks afslaan zich niet op magische wijze hier in dit topic verzamelen en dat de werkelijkheid iets minder rooskleurig is dan "nee, ik wilde haar niet, MAAR ZE WILDE MIJ WEL HOOR!"
Haha, precies!
pi_127865255
pi_127865302
Heb m'n dat voor vanavond afgezegd. Ook voor de toekomst. Heb er echt geen zin in, en heb leukere contacten. Zonde van de tijd van beide!
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 17:12:47 #120
Brabo Bastard
pi_127866002
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Blue_note het volgende:
Heb m'n dat voor vanavond afgezegd. Ook voor de toekomst. Heb er echt geen zin in, en heb leukere contacten. Zonde van de tijd van beide!
En hoe reageerde ze?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127866095
Okay, lief dat je duidelijk bent ! We zien elkaar nog :)!
  zondag 16 juni 2013 @ 17:17:53 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127866174
"We zien elkaar nog"? Blijkbaar was je niet zo heel duidelijk dan. :+
  zondag 16 juni 2013 @ 17:18:28 #123
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127866193
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
My thoughts exactly :D Haha
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 17:21:08 #124
Brabo Bastard
pi_127866307
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Blue_note het volgende:
Okay, lief dat je duidelijk bent ! We zien elkaar nog :)!
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

My thoughts exactly :D Haha
Sommige vrouwen ook :')

Ben je nog zo duidelijk, zien ze het nog niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127866337
Als je dat zinnetje vaker leest, klinkt het best wel creepy eigenlijk icm de smiley.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:26:19 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127866507
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
Als je dat zinnetje vaker leest, klinkt het best wel creepy eigenlijk icm de smiley.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:27:27 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127866550
"We zien elkaar nog! :D :)".

En dan loopt Blue_Note snachts door een verlaten steegje, en ineens hoort hij wat geritsel achter hem...niets te zien...en dan zo'n schallende echo in zijn hoofd die zegt 'We zien elkaar nog :)'. 'We'.....'zien'.....'elkaar'......'nog'.......

Hij versnelt z'n pas, hoort weer geritsel, wordt bang....en net als hij omkijkt ziet hij de bloeddoorlopen ogen van zijn date. En terwijl zijn keel wordt doorgesneden dankzij het gespannen ijzerdraadje in het steegje, hoort Blue_Note nog éénmaal de laatste woorden....'lief dat je duidelijk bent!'

~the end~

Damn, ik moet echt horrorboeken gaan schrijven.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 17:34:00 #128
Brabo Bastard
pi_127866777
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:

En dan loopt Blue_Note snachts door een verlaten steegje, en ineens hoort hij wat geritsel achter hem...niets te zien...en dan zo'n schallende echo in zijn hoofd die zegt 'We zien elkaar nog :)'. 'We'.....'zien'.....'elkaar'......'nog'.......

Hij versnelt z'n pas, hoort weer geritsel, wordt bang....en net als hij omkijkt ziet hij de bloeddoorlopen ogen van zijn date. En terwijl zijn keel wordt doorgesneden dankzij het gespannen ijzerdraadje in het steegje, hoort Blue_Note nog éénmaal de laatste woorden....'lief dat je duidelijk bent!'

~the end~

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127867182
quote:
Ja dat vond ik ook al...
Maar neem aan dat we elkaar vast nog eens tegen komen in de stad en dat ze dat bedoelt.

Ik heb zelf dit gesmst: Hey ....(naam), ik ga vanavond afzeggen. Ik denk dat onze bedoelingen anders zijn, ik zie zelf namelijk geen relatie hier uit voortkomen! Groetjes BN
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 17:45:45 #130
Brabo Bastard
pi_127867216
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook al...
Maar neem aan dat we elkaar vast nog eens tegen komen in de stad en dat ze dat bedoelt.

Ik heb zelf dit gesmst: Hey ....(naam), ik ga vanavond afzeggen. Ik denk dat onze bedoelingen anders zijn, ik zie zelf namelijk geen relatie hier uit voortkomen! Groetjes BN
Vrij duidelijk in mijn ogen trouwens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127867412
quote:
:D
pi_127867503
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:51 schreef habitue het volgende:

[..]

:D
Als jullie een tijd niks meer van me horen...
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 17:54:36 #133
Brabo Bastard
pi_127867541
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als jullie een tijd niks meer van me horen...
Wachten we wel wat langer.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 18:00:26 #134
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127867738
Kwam er nu eigenlijk nog een uitgebreider dateverslag van habitue en PD? :@
*** Nul Dertien ***
  zondag 16 juni 2013 @ 18:10:51 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127868049
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef theKiD het volgende:
Kwam er nu eigenlijk nog een uitgebreider dateverslag van habitue en PD? :@
Wat wil je nog meer weten dan? :?
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 18:13:51 #136
Brabo Bastard
pi_127868159
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat wil je nog meer weten dan? :?
Hoeveel condooms er doorheen zijn geduwd denk ik.

Maar habitue had al aangegeven zich hierin niet te willen verdiepen.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 18:14:49 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127868190
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef El_Thijs het volgende:

Hoeveel condooms er doorheen zijn geduwd denk ik.

Maar habitue had al aangegeven zich hierin niet te willen verdiepen.
Het was gezellig, er is gezoend, er komt een tweede date. Genoeg info lijkt me toch zo.

Nouja.. als ie zich wil gaan aftrekken op eventuele succesdates.. tja dan snap ik dat ie wat meer info wil, maar dan moet ie maar naar KPD ofzo :+
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 18:23:02 #138
Brabo Bastard
pi_127868447
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het was gezellig, er is gezoend, er komt een tweede date. Genoeg info lijkt me toch zo.

Nouja.. als ie zich wil gaan aftrekken op eventuele succesdates.. tja dan snap ik dat ie wat meer info wil, maar dan moet ie maar naar KPD ofzo :+
Foto's van dateverslagen :9~

:P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127869142
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Men 9 jaar droogstaan.. vrijwillig.. je bent gek :X

MAargoed meningen verschillen daar natuurlijk over. Ieder zo zijn ding :)
Het was ook niet vrijwillig :D
Maar goed, vroeger was ik ook minder assertief, waren er geen dames in mijn omgeving en zag ik er minder leuk uit. Da's nu wat anders. Al ben ik nog steeds een verlegen schijterd, de dames bieden zich nu meer aan, ga vaker uit en durf meer,zeker met een beetje alcohol in mijn mik. Dus nu word ik zo nu en dan wakker in een ander bed na het uitgaan en date tig keer vaker dan vroeger. Heb er even hard voor moeten werken en vrouwen die alleen maar hoeven af te wachten tot een man initatief neemt of mannen bij wie het vanzelf komt omdat ze nu eenmaal een grote sociale groep hebben kunnen het vaak maar moeilijk snappen dat er een flinke groep mannen gewoon hun hele leven 'droog' zullen blijven staan tot ze dat ene soulmaatje vinden, meestal net zo 'lelijk' (relatief begrip) als henzelf. Veel van die mannen kom je wel eens tegen op datingsites. Lelijk op de foto, kansloos in sociale vaardigheden. Werkelijk, dat bestaan kan best eenzaam zijn. Vooral voor degenen die er wel heel erg naar op zoek zijn.

Als ik wel eens verhalen hoor en lees over hoe eenvoudig scharrels geregeld worden of topics lees waarin kotsende dronken kerels die veel te laat bij een date verschijnen en vervolgens de dame in kwestie kunnen laten denken dat het haar eigen schuld is... Dan denk ik...hoe the fuck lukt ze dat? :D
pi_127869334
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als ik wel eens verhalen hoor en lees over hoe eenvoudig scharrels geregeld worden of topics lees waarin kotsende dronken kerels die veel te laat bij een date verschijnen en vervolgens de dame in kwestie kunnen laten denken dat het haar eigen schuld is... Dan denk ik...hoe the fuck lukt ze dat? :D
Denk dat het een soort samenloop is van uiterlijk/uitstraling/gedrag.

Je niet afhankelijk opatellen, respectvol zijn maar mysterieus..
  zondag 16 juni 2013 @ 19:19:37 #141
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127870274
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

habitue stond erom bekend om het aantal condooms wat hij er doorheen jaagt. :D Tis niet zozeer het aftrekken op eventuele succesdates, het was gewoon belangstelling of hij nu wel wijzer geworden was door de ervaring, en er meer mee heeft genomen dan die 3 :+
*** Nul Dertien ***
pi_127870345
quote:

~the end~

Godverdomme! _O-
  zondag 16 juni 2013 @ 19:30:55 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127870674
quote:

~the end~

:D .

Silenus, waarom denk ik altijd dat heel veel vrouwen jou wel willen? Jij moet issues hebben, anders had d'een of d'andre leuke dame jou allang aan de ketting gelegd.
Resistance is futile.
pi_127871155
quote:

~the end~

Je speelde vroeger voor IT neem ik aan?

I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_127871198
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Foto's van dateverslagen :9~

Je bedoelt eigenlijk die pornografische elementen toch? :P
  zondag 16 juni 2013 @ 19:45:36 #146
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127871277
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Dan is alleen de vraag, of dat in KPD of het Keldertje gepost gaat worden.. 8-)
*** Nul Dertien ***
  zondag 16 juni 2013 @ 19:46:12 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127871302
Och zolang het nog over condooms gaat, zal het allemaal wel meevallen.
pi_127871404
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nou, ik mag hopen van wel.
Ik snak naar zulke beelden, kom ik tenminste weer aan m'n trekken.. :P
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Och zolang het nog over condooms gaat, zal het allemaal wel meevallen.
Nou, ik zie eigenlijk liever ongewenste zwangerschappen die er van terecht komen.... :P
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 19:49:43 #149
Brabo Bastard
pi_127871461
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Keuzes, keuzes...

Ik zie mijn date volgend weekend in ieder geval weer. We kijken er allebei naar uit in ieder geval :)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 19:51:25 #150
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127871538
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Keuzes, keuzes...

Ik zie mijn date volgend weekend in ieder geval weer. We kijken er allebei naar uit in ieder geval :)
Gaat de goede kant op of niet Thijs? :)
*** Nul Dertien ***
pi_127871585
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Keuzes, keuzes...

Well good for you, zet hem op in bed... :P
(daarvoor ff rukken nog)
pi_127871593
Teeeering, I LOVE PAIQ! Heerlijke website! Weer leuke gesprekken gehad met twee vrouwen, next week waarschijnlijk weer een date!
pi_127871852
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
Teeeering, I LOVE PAIQ! Heerlijke website! Weer leuke gesprekken gehad met twee vrouwen, next week waarschijnlijk weer een date!
Wat condooms in voorraad halen dan....
pi_127871942
Heb me gister weer eens aangemeld bij Pepper, inmiddels 5 likes van op het eerste aanzicht leuke dames. Ben benieuwd, laat het gewoon allemaal beetje aan hun over momenteel. Is er toch ééntje die mijn echte interesse heeft.
pi_127872033
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Wat condooms in voorraad halen dan....
Nu je het zegt.. de laatste zijn er redelijk snel doorheen gejaagd inderdaad. :')
  zondag 16 juni 2013 @ 20:07:52 #156
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127872229
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Nu je het zegt.. de laatste zijn er redelijk snel doorheen gejaagd inderdaad. :')
Ik heb er nog wel wat over, haha O-)

Oh oh, dat gaat vreemde reacties opleveren naar aanleiding van mijn date met habitue..
pi_127872271
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Jou kennende heb je altijd een overdosis aan die dingen..
Zo niet, dan prik jij je tollie wel zonder in.... :P
pi_127872295
Tijdje terug een redelijk goed gesprek met iemand gehad, maar ik had er alsnog wat argwaan bij en ik kreeg ook weer eens last van een depressie dus ik had een tijdje niks van mezelf laten horen. Doe ik net voor de grap een google image search met één van haar foto's en kom ik die op één of andere vage escort website tegen.
Internet. :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_127872318
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oh oh, dat gaat vreemde reacties opleveren naar aanleiding van mijn date met habitue..
Vast niet, je attendeert hem dat hij veilig moet vrijen?
Wat is daar mis mee? Habitue moet blij zijn met zo'n date als jij.... :P
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 20:13:21 #160
Brabo Bastard
pi_127872444
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef theKiD het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op of niet Thijs? :)
Gaat de hele goede kant op inderdaad! We doen het lekker rustig aan maar we voelen wel wat groeien. Maar er worden geen te snelle beslissingen genomen, want de vorige keer dat ik dat deed zat ik er 4 jaar aan vast :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 20:14:12 #161
Brabo Bastard
pi_127872477
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Well good for you, zet hem op in bed... :P
(daarvoor ff rukken nog)
Dat doet zij wel voor mij ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127872517
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat doet zij wel voor mij ;)
Dat werkt niet zo effectief..... :P
pi_127872564
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gaat de hele goede kant op inderdaad! We doen het lekker rustig aan maar we voelen wel wat groeien. Maar er worden geen te snelle beslissingen genomen, want de vorige keer dat ik dat deed zat ik er 4 jaar aan vast :P
Aaaaaaaah hooooooooooooooow cute...
Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt.... ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 20:23:31 #164
Brabo Bastard
pi_127872892
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
PaiQ kan inderdaad heel goed werken, mijn huidige date komt er ook vandaan :)

Goed te horen dat je zoveel succes hebt!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 20:24:37 #165
Brabo Bastard
pi_127872954
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Tijdje terug een redelijk goed gesprek met iemand gehad, maar ik had er alsnog wat argwaan bij en ik kreeg ook weer eens last van een depressie dus ik had een tijdje niks van mezelf laten horen. Doe ik net voor de grap een google image search met één van haar foto's en kom ik die op één of andere vage escort website tegen.
Internet. :')
Moest je voor elk bericht ook betalen? :P

Geintje ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127873132
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moest je voor elk bericht ook betalen? :P

Geintje ;)
Nee, kwam eigenlijk best geloofwaardig over. Webcam foto's van haar gezicht, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, etc. Ook gewoon van Relatieplanet dus zij/hij/iets heeft ook gewoon voor het profiel moeten betalen.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:30:28 #167
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127873339
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb jij trouwens een paar maanden geleden een date gehad bij Kandinsky? Bedenk ik me net.. ?
*** Nul Dertien ***
  zondag 16 juni 2013 @ 20:39:17 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127873885
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Nee, kwam eigenlijk best geloofwaardig over. Webcam foto's van haar gezicht, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, etc. Ook gewoon van Relatieplanet dus zij/hij/iets heeft ook gewoon voor het profiel moeten betalen.
Tja escorts willen misschien ook huisje, boompje beestje :P
Niks mis met een beetje hoerig :7
pi_127873925
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Jou kennende heb je altijd een overdosis aan die dingen..
Zo niet, dan prik jij je tollie wel zonder in.... :P
Klinkt misschien stom en heel erg dom.. maar in the moment of the heat zal het mij een roest wezen of ik die dingen bij mij heb of niet. Ook bij het andere geslacht is het 9 van de 10 keer toch: aah kan wel, ben aan de pil of heb een spiraal.. of krijg de vraag: je hebt geen SOA toch?!

Afijn.. doe het liever MET, ben je gelijk van die kliederzooi af.
pi_127873942
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja escorts willen misschien ook huisje, boompje beestje :P
Niks mis met een beetje hoerig :7
Dat kan ook natuurlijk. Toch achteraf wel blij dat ik niks meer van me heb laten horen. :')
pi_127874034
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat noem je succes.. sinds de break van een lange en laatste relatie (6-7 maanden geleden) nu 3 flings gehad van 4 weken+ van de ongeveer 10/15 dates? Valt wel mee dus!
pi_127874098
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Wanneer gaan we daten? Let op, heb niets aan een dwegenmaat, dus zorg maar dat ze een FOK! maat hebben :')
  zondag 16 juni 2013 @ 20:47:04 #173
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127874400
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Wanneer gaan we daten? Let op, heb niets aan een dwegenmaat, dus zorg maar dat ze een FOK! maat hebben :')
Niet, want Habitue en ik hebben zaterdag onze tweede date 8-)
pi_127874793
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Noooooooooooooo :o :o

My life! ;( :'(

Oh wacht ik heb nog een DM van Yuki volgens mij, snap niets van dat DM.. -O-
  zondag 16 juni 2013 @ 20:54:01 #175
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127874840
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Noooooooooooooo :o :o

My life! ;( :'(

Oh wacht ik heb nog een DM van Yuki volgens mij, snap niets van dat DM.. -O-
Yuki staat nu vast te popelen om erop te reageren.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:54:47 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127874893
quote:

[..]

Dan pas..... -O-
pi_127875180
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

I hope so! ^)
pi_127875218
quote:

[..]

*O*
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 20:59:44 #179
Brabo Bastard
pi_127875229
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb jij trouwens een paar maanden geleden een date gehad bij Kandinsky? Bedenk ik me net.. ?
Ik ken heel Kandinsky niet. Hoe kom je daar zo bij?
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 21:00:47 #180
Brabo Bastard
pi_127875287
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Wat noem je succes.. sinds de break van een lange en laatste relatie (6-7 maanden geleden) nu 3 flings gehad van 4 weken+ van de ongeveer 10/15 dates? Valt wel mee dus!
Ach, het is ook hoe je het bekijkt natuurlijk ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 21:05:50 #181
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127875577
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dan pas..... -O-
Ja, zitten allebei in onze tentamenweek.. helaas :(
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 21:06:43 #182
Brabo Bastard
pi_127875624
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Kunnen jullie elkaar belonen voor de ongetwijfeld goede cijfers ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 21:08:09 #183
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127875703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

It's game of thrones all over again. Elke keer weer een week wachten tot de volgende aflevering.
So be it...

El_Thijs; Tegen de tijd dat je de cijfers weet zit je alweer bij date 6.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Splash- op 16-06-2013 21:15:24 ]
  zondag 16 juni 2013 @ 21:14:55 #184
138876 Andromache
pi_127876114
dat geklets over condooms en seks.... tja het is ook zulk lekker weer.... tijd voor buitenseks rrrrrr
  zondag 16 juni 2013 @ 21:16:22 #185
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127876217
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Andromache het volgende:
dat geklets over condooms en seks.... tja het is ook zulk lekker weer.... tijd voor buitenseks rrrrrr
Misschien is seks bij date 2 geen slecht idee voor je. ;) Het houdt je nogal bezig....
  zondag 16 juni 2013 @ 21:20:06 #186
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127876499
quote:
17s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Misschien is seks bij date 2 geen slecht idee voor je. ;) Het houdt je nogal bezig....
Neem aan dat we onze Coco dan ook niet horen klagen ;)
pi_127876559
Condooms :r
Buitenseks *O*
  zondag 16 juni 2013 @ 21:21:53 #188
138876 Andromache
pi_127876624
nee dat staat niet in mijn handboek voor date twee. we zijn pas bij sectie 2.2 lid a. seks komt pas in hoofdstuk 5 voor :P
pi_127876628
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Andromache het volgende:
Buitenseks :') brrrrr

Damn woman, uuuh dude.. heb gewoon een foto geplaatst in FB :') crazy shizzle!

8)7
  zondag 16 juni 2013 @ 21:22:47 #190
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127876681
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Neem aan dat we onze Coco dan ook niet horen klagen ;)
Moet hij wel actie ondernemen.... als Andro al twee keer het gevoel had dat zoenen wel ok was dan had hij dat best op mogen merken. ;)

Maar goed.... ik denk dat hij nu wel snapt dat hij bij de eerste de beste dicht bestruikte heide kan gaan grasduinen in Andro's alpenweide.
  Moderator / Redactie FP zondag 16 juni 2013 @ 21:23:31 #191
Brabo Bastard
pi_127876729
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:
nee dat staat niet in mijn handboek voor date twee. we zijn pas bij sectie 2.2 lid a. seks komt pas in hoofdstuk 5 voor :P
Kom je ooit wel bij hoofdstuk 5? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 juni 2013 @ 21:25:08 #192
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127876827
quote:
Wil je mijn handboek hebben?
pi_127876851
quote:
Ik hoop niet dat je serieus bent... als je dit soort dingen echt gaat plannen, dan wordt het toch zo verschrikkelijk gedwongen en spastisch?! Moet er niet aan denken als een vrouw zegt: sorry, maar pas bij date x gaan we een zoentje geven... damn girl! Let the vibes flow!
  zondag 16 juni 2013 @ 21:26:28 #194
138876 Andromache
pi_127876914
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom je ooit wel bij hoofdstuk 5? :P
ahum.... goed punt...

nee dudewhereismycar ik was niet serieus. ik probeerde weer eens een grapje te maken. hihi. :')
pi_127876957
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef Andromache het volgende:

[..]

ahum.... goed punt...
Gewoon de samenvatting lezen ;)
A mind with a heart of it's own
  zondag 16 juni 2013 @ 21:27:13 #196
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127876960
quote:

[..]

ahum.... goed punt...
Misschien moet je hoofdstuk 3&4 gewoon even ritueel verbranden
  zondag 16 juni 2013 @ 21:27:18 #197
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127876969
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je serieus bent... als je dit soort dingen echt gaat plannen, dan wordt het toch zo verschrikkelijk gedwongen en spastisch?! Moet er niet aan denken als een vrouw zegt: sorry, maar pas bij date x gaan we een zoentje geven... damn girl! Let the vibes flow!
Sowieso moet je niet hard to get willen spelen als menig bezoeker wegglijdt na een post van Andro.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:29:12 #198
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127877116
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Sowieso moet je niet hard to get willen spelen als menig bezoeker wegglijdt na een post van Andro.
Wegsopt O+
pi_127877200
quote:

[..]

ahum.... goed punt...

nee dudewhereismycar ik was niet serieus. ik probeerde weer eens een grapje te maken. hihi. :')
Dan zitten we weer op een lijn! w/

Maar inderdaad Splash, niet te veel hard to get spelen, dat gaat echt tegenwerken op ten duur.. plus je snapt er beide de ballen van. Als je iemand leuk vindt, dan laat je dat merken, bijvoorbeeld door een zoentje :') Die blijft wel hangen nu haha
  zondag 16 juni 2013 @ 21:32:44 #200
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127877343
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ken heel Kandinsky niet. Hoe kom je daar zo bij?
Een Tilburger die Kandinsky niet kent? :o :D
Maar ik dacht op die foto te zien van je fobo, dat het iemand was die klaarblijkelijk op jou leek ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door theKiD op 16-06-2013 22:02:04 ]
*** Nul Dertien ***
pi_127877570
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar ik dacht op die foto te zien van de FB-groep, dat het iemand was die klaarblijkelijk op jou leek ;)
FB groep?!?!?! Van dit forum?!
  zondag 16 juni 2013 @ 22:01:46 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127879441
uhm andro heb jij op paiq een paars t-shirt aan met Chinezen tekens?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:02:23 #203
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127879491
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

FB groep?!?!?! Van dit forum?!
Geen idee waar je het over hebt :D
*** Nul Dertien ***
  zondag 16 juni 2013 @ 22:03:18 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127879550
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt :D
in het 25 tot 30 of 35 reeks zit een FB groep dacht ik?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:03:47 #205
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127879593
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

in het 25 tot 30 of 35 reeks zit een FB groep dacht ik?
:Y
*** Nul Dertien ***
  zondag 16 juni 2013 @ 22:07:19 #206
138876 Andromache
pi_127879836
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef ook_gek het volgende:
uhm andro heb jij op paiq een paars t-shirt aan met Chinezen tekens?
nee. oe ik heb een dubbelganger :P;
  zondag 16 juni 2013 @ 22:08:04 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127879885
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

nee. oe ik heb een dubbelganger :P;
ja ik heb een foto bewonderaar en die woont volgens het balkje ver weg en lijkt vind ik dan veel op je :D
pi_127880189
Grappig, je zegt dat je een foto hebt geupload en allemaal vrouwen klikken je profiel aan :') Waar blijven de DM's!!!!!!!! ;( ;( ;( :'(

Mijn ego :')
  zondag 16 juni 2013 @ 22:14:55 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127880287
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
Grappig, je zegt dat je een foto hebt geupload en allemaal vrouwen klikken je profiel aan :') Waar blijven de DM's!!!!!!!! ;( ;( ;( :'(

Fotos met hoofddeksels zijn verraderlijk! :(
pi_127880326
Habitue *O*

Trouwen? :9~
pi_127880558
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef dudewhereismycar het volgende:
Habitue *O*

Trouwen? :9~
Nee sorry, ik ben alleen bi in de slaapkamer.
pi_127881636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef dudewhereismycar het volgende:

_O- Nieuwsgierigheid man!

Mwah, ik denk niet dat wij naar hetzelfde op zoek zijn, dus begin er maar niet aan. :D
Maar je ziet er wel leuk uit op die foto!
pi_127881729
Om het weer even over datingervaringen te hebben trouwens, ik merk dat ik er helemaaal niet mee bezig ben op het moment.
Heb wel een date gehad, was best gezellig maar verder niet echt een vonk ofzo voor mij. Ga het nog 1 keer proberen, want hij wil graag afspreken, maar als het gevoel hetzelfde blijft is het daarna wel klaar.
pi_127882093
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om het weer even over datingervaringen te hebben trouwens, ik merk dat ik er helemaaal niet mee bezig ben op het moment.
Heb wel een date gehad, was best gezellig maar verder niet echt een vonk ofzo voor mij. Ga het nog 1 keer proberen, want hij wil graag afspreken, maar als het gevoel hetzelfde blijft is het daarna wel klaar.
Herkenbaar.. maar ik vraag mij wel serieus af wat die vonk precies is. Na mijn eerste echte "verliefdheid" heb ik het nooit meer echt ervaren, waren het niet gewoon de kriebels van de spanning?

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwah, ik denk niet dat wij naar hetzelfde op zoek zijn, dus begin er maar niet aan
Ik zoek mijn telefoon, jij niet?
pi_127882220
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Herkenbaar.. maar ik vraag mij wel serieus af wat die vonk precies is. Na mijn eerste echte "verliefdheid" heb ik het nooit meer echt ervaren, waren het niet gewoon de kriebels van de spanning?
Nouja laat ik het zo zeggen, bij deze jongen denk ik niet "oh daar zou ik wel mee willen zoenen". Alleen ik denk ook niet "oh daar zou ik niet mee willen zoenen". Dus hij hangt er zo een beetje tussenin.
En dat gevoel van wel willen zoenen op een eerste date heb ik toch wel een aantal keer gehad. Wel die spanning van het contact willen hebben, en oprecht uitkijken naar de volgende keer dat je afspreekt.
pi_127882256
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik zoek mijn telefoon, jij niet?
:D :') Nee hoor, ik weet precies waar die is!
pi_127882508
Heb die drang voor een vonk op de eerste date nooit begrepen. Bijna al mijn relaties zijn begonnen doordat ik die ander een paar keer gezien had en er dus een relatie groeide..

Nee iedereen wil altijd meteen maar die vonk
pi_127882583
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
Heb die drang voor een vonk op de eerste date nooit begrepen. Bijna al mijn relaties zijn begonnen doordat ik die ander een paar keer gezien had en er dus een relatie groeide..

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nouja laat ik het zo zeggen, bij deze jongen denk ik niet "oh daar zou ik wel mee willen zoenen". Alleen ik denk ook niet "oh daar zou ik niet mee willen zoenen". Dus hij hangt er zo een beetje tussenin.
En dat gevoel van wel willen zoenen op een eerste date heb ik toch wel een aantal keer gehad. Wel die spanning van het contact willen hebben, en oprecht uitkijken naar de volgende keer dat je afspreekt.
Ik wil denken dat ik wel met hem wil zoenen. Op dit moment interesseert het me heel weinig of ik hem wel of niet zie, dat lijkt me geen goed begin. Dus ik ga nog en keer afspreken, om te kijken of die interesse dan wel komt. Maar zoniet dan vind ik het wel klaar ja.
pi_127882654
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:D :') Nee hoor, ik weet precies waar die is!
geef hem zn telefoon dan eens terug!

Bij mijn huidige relatie was die vonk er eigenlijk wel meteen, en dit is dan ook wel dusver mijn langste relatie :+ en er moet sowieso wel een klik zijn of een potentie, als er niks in zit vanaf t begin, groeit dat naar mijn mening ook niet meer.
pi_127882872
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:

Maar ben je dan wel echt "verliefd", of vind je de ander dan wel leuk genoeg? Geef AlbinoBambi (wtf, wat een naam :')) daar wel gelijk in, wil je iemand nog een keer zien en/of willen zoenen? Als ik dat niet heb, dan komt er uberhaupt geen tweede date.

Net als dat een vrouw tegen mij zegt na de eerste date "waarom zoende je me niet?".. uuh ja.. I'm not that into you.. sorry.. Of ze moet iets hebben waardoor ik denk: laat ik een tweede date proberen, wie weet is het dan anders.
pi_127883221
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

geef hem zn telefoon dan eens terug!

Bij mijn huidige relatie was die vonk er eigenlijk wel meteen, en dit is dan ook wel dusver mijn langste relatie :+ en er moet sowieso wel een klik zijn of een potentie, als er niks in zit vanaf t begin, groeit dat naar mijn mening ook niet meer.
Het probleem van een relatie zonder "vonk" of liefde op het eerste gezicht is het feit dat je van elkaar afhankelijk wordt, je raakt vertrouwd met een persoon en als die dan ineens wegvalt, dan ga je hem of haar ook gewoon echt missen. Is dit verliefdheid? Nee, meer gewenning..

Maar inderdaad, is die vonk er niet direct, of heb je geen "wow" moment dan zie ik het ook somber in.
pi_127883223
Mja mijn vonken waren vaak drama's, daar waar de relaties die voort kwamen uit elkaar een paar keer zien een betere basis bleken te zijn. Fok dating is dus niet voor mij blijkbaar. Die willen vonken zien. :+

Kan mijn lasapparaat wel meenemen als dat helpt :')
pi_127883548
Ik hoef echt geen 'wow' moment, maar wel een klik. Als ik niet echt behoefte heb aan lichamelijk contact met een jongen dan zie ik er niet heel veel toekomst in nee.
Maar omdat dit echt een aardige jongen is, die wel zijn best doet, ga ik het nog een keer proberen. Daarna wil ik iig duidelijk zijn over hoe ik er in sta, als mijn gevoel niet verandert. En dan mag hij kiezen of hij nog meer moeite wil doen.

Qua datingsites is het nu ook heel rustig, maar dat is ook logisch, want ik steek er totaal geen tijd in. Vermaak me eigenlijk prima zonder dates enzo.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 23:07:27 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127883823
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Ik wil denken dat ik wel met hem wil zoenen.
Dat is wel een goede graadmeter ja
pi_127883917
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:07 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat is wel een goede graadmeter ja
Dat dacht ik!
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 23:14:34 #226
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127884275
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wil je mijn handboek hebben?
Komt daar ook een lid in voor?
  zondag 16 juni 2013 @ 23:17:48 #227
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127884470
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Komt daar ook een lid in voor?
Een lid? Je moest eens weten.
pi_127884481
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Het probleem van een relatie zonder "vonk" of liefde op het eerste gezicht is het feit dat je van elkaar afhankelijk wordt, je raakt vertrouwd met een persoon en als die dan ineens wegvalt, dan ga je hem of haar ook gewoon echt missen. Is dit verliefdheid? Nee, meer gewenning..

Dat gemis zul je ook voelen als je iemand kwijtraakt waar je wel die vonk mee had.
pi_127884562
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat gemis zul je ook voelen als je iemand kwijtraakt waar je wel die vonk mee had.
No shit :)
  zondag 16 juni 2013 @ 23:23:33 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127884797
Liefde kan ook groeien, ipv direct bij de eerste ontmoeting.
pi_127884843
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
maar dan zal er wel een klik moeten zijn of iets, als dat er totaal niet is of je niet denkt "daar zou ik wel een trucje op kunnen" is het een redelijk verloren zaak mijn inziens
  zondag 16 juni 2013 @ 23:27:39 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127885056
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar dan zal er wel een klik moeten zijn of iets, als dat er totaal niet is of je niet denkt "daar zou ik wel een trucje op kunnen" is het een redelijk verloren zaak mijn inziens
Dat klopt inderdaad. Je moet er wel wat mee hebben.

Maar ook dat trucje op kunnen kan groeien. Wel blijft een klik belangrijk. Zeer zeker mee eens!
pi_127887292
Ook thuis na weekendje noorden van het land

Werd gister op station assen door haar opgewacht en de drie zoenen bij kennismaking werden er twee op de wang en de derde gelijk raak ;)

Daarna door naar haar huis waar we al snel in de keuken aan de praat raakten. Pluspunten: ze kan koken en vind het nog leuk ook. Lekker gegeten waarna we op de bank terecht kwamen waar de gesprekken afgewisseld werden met momenten dat we niet van elkaar af konden blijven.
Op bepaald moment gesprek dus maar verplaatst naar een iets comfortabeler locatie.

Vanochtend veel te vroeg helaas gewekt, ontbeten, verder gegaan waar we de vorige avond waren gebleven tot het echt tijd was me te melden op een familie verjaardag. Sommige dingen gaan misschien snel, maar dat heb ik toch maar in m'n eentje gedaan ;)

In de trein terug vanavond gelukkig bijna hele stuk weer geappt en de volgende date is al gepland :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Clicks_nl op 17-06-2013 09:15:51 (verwarrende tikfout gecorrigeerd) ]
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 17 juni 2013 @ 03:32:12 #234
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127890974
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

_O-

Ik zal met m'n hand over m'n hart strijken :)
  maandag 17 juni 2013 @ 07:05:58 #235
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127891296
Clicks, insinueer je nou dat je 's ochtends snel even gefapt hebt? Ik vind je zin dubieus iig :+

en aaalsjeblieft niet weer de vonkklikwow-discussie.
WFPB!
  maandag 17 juni 2013 @ 07:21:13 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127891380
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
En dan mag hij kiezen of hij nog meer moeite wil doen.

Deze snap ik niet helemaal. Afhankelijk van hoeveel moeite iemand doet vind je iemand leuker of niet? Ik snap dat een ongeintresseerde lul niets is, natuurlijk. Maar als het er net niet is.. die klik/wow/whatever you want.. dan maakt het toch weinig meer uit of ie meer moeite gaat doen? Dan is het hem toch gewoon niet.
  Moderator / Redactie FP maandag 17 juni 2013 @ 07:54:31 #237
Brabo Bastard
pi_127891564
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar ik dacht op die foto te zien van je fobo, dat het iemand was die klaarblijkelijk op jou leek ;)
Ik ken wel meer dingen in Tilburg niet, want zo'n denderend centrum hebben we nu ook weer niet :P

En volgens collega's zat ik ook al in de reclame van Aegon (die gast op de hometrainer of whatever :') ), dus er lijken er nogal wat op mij :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 17 juni 2013 @ 09:03:38 #238
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892276
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dating is dus niet voor mij blijkbaar. Die willen vonken zien. :+
Als een Belgische Lada met sneeuwkettingen in de Gotthardtunnel.
  maandag 17 juni 2013 @ 09:04:18 #239
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892282
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
ik niet echt behoefte heb aan lichamelijk contact met een jongen dan zie ik er niet heel veel toekomst in nee.
Maar omdat dit echt een aardige jongen is, die wel zijn best doet, ga ik het nog een keer proberen. Daarna wil ik iig duidelijk zijn over hoe ik er in sta, als mijn gevoel niet vera
Nog even kijken of het geschikt friendzone materiaal is?
  maandag 17 juni 2013 @ 09:05:38 #240
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892302
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

No shit :)
Wat is dan het probleem precies van een relatie zonder "vonk" of "liefde op het eerste gezicht"?

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Dat. :Y Dat zijn soms ook de meer... stabielere relaties.
  maandag 17 juni 2013 @ 09:07:33 #241
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892324
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 07:05 schreef Dizorn het volgende:
Clicks, insinueer je nou dat je 's ochtends snel even gefapt hebt? Ik vind je zin dubieus iig :+

en aaalsjeblieft niet weer de vonkklikwow-discussie.
Zeker dat stuk waar hij aangeeft dat hij in de trein 'het hele stuk weer gepapt heeft'. Gadverdamme...
pi_127892469
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zeker dat stuk waar hij aangeeft dat hij in de trein 'het hele stuk weer gepapt heeft'. Gadverdamme...
tikfout gecorrigeerd ;)

En ik vind het goed voorbeeld van Habitue om me verder over details maar niet uit te laten
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 17 juni 2013 @ 09:18:54 #243
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892503
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:16 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

tikfout gecorrigeerd ;)

En ik vind het goed voorbeeld van Habitue om me verder over details maar niet uit te laten
Lees: Er is niets gebeurd.
pi_127892702
Lees: er is genoeg gebeurd om een tweede date af te spreken. Mijn beurt om te laten zien of ik kan koken ;)
pi_127892712
Op wat voor manieren kun je in Paiq een oneliner krijgen (buiten het beoordelen van foto's)?
  maandag 17 juni 2013 @ 09:33:23 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127892736
Ik ben net achter op een supermooie meid gereden met m'n auto... ff kijken of ik daar een date uit kan slepen *O* :D
  maandag 17 juni 2013 @ 09:48:37 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892977
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben net achter op een supermooie meid gereden met m'n auto... ff kijken of ik daar een date uit kan slepen *O* :D
Smooth! Heb je gelijk haar adres en telefoonnummer. :9
  maandag 17 juni 2013 @ 09:48:53 #248
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127892979
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef Clicks_nl het volgende:
Lees: er is genoeg gebeurd om een tweede date af te spreken. Mijn beurt om te laten zien of ik kan koken ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 09:54:58 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127893081
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:48 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Smooth! Heb je gelijk haar adres en telefoonnummer. :9
Jammer alleen dat het al geld kost voordat ik uberhaupt op date ben geweest _O-
  maandag 17 juni 2013 @ 09:59:16 #250
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127893148
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wat is geld voor de vrouw van je dromen? O+
Daten kost sowieso geld, maar dat is het vaak ruimschoots waard. (of is mijn bril wéér te roze?)
pi_127893150
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ach, geld kosten zal het je toch. Heb je dat in elk geval achter de rug...
  maandag 17 juni 2013 @ 10:12:11 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_127893418
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat is geld voor de vrouw van je dromen? O+
Daten kost sowieso geld, maar dat is het vaak ruimschoots waard. (of is mijn bril wéér te roze?)
Hoeren zijn idd ook niet gratis.
For great justice!
  maandag 17 juni 2013 @ 10:46:29 #253
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127894207
quote:
6s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoeren zijn idd ook niet gratis.
Die zijn alleen maar op je geld uit. :{w
pi_127895451
Hallo mensen, ik ga hier even wat advies vragen. :7
Ik heb laatst weer eens ingelogd bij paiq, en daar zag ik dat ik alweer 3 jaar lid was. Bij "vroegere" contacten staan 75 namen dus ook wel aardig wat denk ik zo.
Nu lees ik hier allemaal dingen over dates en dergelijke, maar zover is het bij mij nog nooit gekomen. Wel een aantal leuke gesprekken gehad, maar in 95% van de gevallen zijn de dames na het eerste gesprek nooit meer online.
Nou doe ik overduidelijk iets fout, maar weet niet precies wat, hoe kom ik daar achter? Ik wil het weer eens oppakken maar als het weer 3 jaar zo door gaat heb ik er niet veel aan. :P
  maandag 17 juni 2013 @ 11:30:11 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127895475
Als je ze altijd maar 1x spreekt kan je proberen te zorgen in dat ene gesprek een date eruit te halen he ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 11:30:21 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127895482
Ja dat weten wij natuurlijk ook niet. Post eens een voorbeeld online van een eerste gesprek.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:58:30 #257
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_127898441
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als een Belgische Lada met sneeuwkettingen in de Gotthardtunnel.
Je wilt haar spiraaltje laten vonken als een belgische lada met sneeuwkettingen om in de gotthardtunnel.

Zo was ie ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 juni 2013 @ 13:26:02 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127899491
quote:
:D er was een klap en ik was verliefd :D
  maandag 17 juni 2013 @ 13:27:00 #259
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127899528
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je wilt haar spiraaltje laten vonken als een belgische lada met sneeuwkettingen om in de gotthardtunnel.

Zo was ie ;)
Nee, ga je nou bepalen hoe ik het bedoel? Dat het Youp is snapt iedereen, maar ik had het niet over een spiraaltje.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:29:04 #260
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_127899599
quote:
16s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee, ga je nou bepalen hoe ik het bedoel? Dat het Youp is snapt iedereen, maar ik had het niet over een spiraaltje.
lol ik dacht misschien ben je het vergeten :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 17 juni 2013 @ 13:56:05 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127900746
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

lol ik dacht misschien ben je het vergeten :+
Let ook even op de PI. ;)
Nee, niet vergeten. Maar om het erbij te zetten was raar. ;)
pi_127911567
quote:
Jammer van je schadevrije jaren zo'n ongeluk... of was t niet express?

Eindelijk weer s een oneliner op Paiq *O* Ziet er wel ok uit, kijken of er nog wat uitkomt.
Wel een grappige oneliner - 'Was je dronken?' Zo'n selfie met slecht licht.
pi_127912119
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Klinkt misschien stom en heel erg dom.. maar in the moment of the heat zal het mij een roest wezen of ik die dingen bij mij heb of niet. Ook bij het andere geslacht is het 9 van de 10 keer toch: aah kan wel, ben aan de pil of heb een spiraal.. of krijg de vraag: je hebt geen SOA toch?!

Afijn.. doe het liever MET, ben je gelijk van die kliederzooi af.
Gelijk heb je, als het een lekker wijf is zou ik haar ook zonder doen.... :P
  maandag 17 juni 2013 @ 21:33:09 #264
138876 Andromache
pi_127921857
tweede date gepland :) we gaan nachtzwemmen...
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 21:33:52 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127921917
Pfft je was me voor
  Moderator / Redactie FP maandag 17 juni 2013 @ 21:34:03 #266
Brabo Bastard
pi_127921942
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Andromache het volgende:
Naakt nachtzwemmen? :P

Serieus, veel plezier meid!
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 17 juni 2013 @ 21:44:31 #267
138876 Andromache
pi_127922832
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Naakt nachtzwemmen? :P

Serieus, veel plezier meid!
nee, haha, gewoon in een openbaar openluchtzwembad dus netjes gekleed voor de gelegenheid :P
  Moderator / Redactie FP maandag 17 juni 2013 @ 21:45:03 #268
Brabo Bastard
pi_127922871
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Andromache het volgende:

[..]

nee, haha, gewoon in een openbaar openluchtzwembad dus netjes gekleed voor de gelegenheid :P
Ik ben trots op je.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127922932
Godverdomme, waarom ben ik niet een paar jaar ouder? Kom ik eindelijk een leuke vrouw tegen die ook nog eens de moeite doet om op een leuke manier terug te reageren, ben ik volgens haar te jong. Mijn leven is zo zwaar.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:46:02 #270
138876 Andromache
pi_127922953
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben trots op je.
Wat is de stand van zaken met jouw date eigenlijk? Heeft het beestje al een naam?
pi_127923411
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Godverdomme, waarom ben ik niet een paar jaar ouder? Kom ik eindelijk een leuke vrouw tegen die ook nog eens de moeite doet om op een leuke manier terug te reageren, ben ik volgens haar te jong. Mijn leven is zo zwaar.
Oke, hier gaat je ego.. Je bent gewoon niet leuk genoeg voor haar?

Gewoon zeggen:

"Iemand kan 10 jaar ouder zijn en helemaal niets hebben meegemaakt, zit de hele dag achter zijn computer en 's avonds achter zijn TV, of je hebt iemand die 10 jaar jonger is welke halve wereld heeft gezien.. conclusie: leeftijd zegt helemaal niets en is puur een getal"
pi_127923888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Oke, hier gaat je ego.. Je bent gewoon niet leuk genoeg voor haar?

Onmogelijk want ik ben fantastisch.
Vrouwen die met hetzelfde verschil jonger dan mij zijn en dan ook nog eens zelf op mijn profiel reageren vinden het niet erg. Het enige probleem is dat die dan iedere keer ergens aan de andere kant van het land wonen en ik geen zin heb om iedere keer minimaal drie uur te reizen.

Misschien moet ik het anders aanpakken door volgende keer te vragen of ze vrijblijvend bij mij thuis op de Super Nintendo willen spelen? Dat hebben ze niet meteen het idee dat ik met ze wil trouwen en dan is het verschil niet meteen een probleem.
pi_127924009
Unglaublich! ^)
  Moderator / Redactie FP maandag 17 juni 2013 @ 22:09:18 #274
Brabo Bastard
pi_127924879
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wat is de stand van zaken met jouw date eigenlijk? Heeft het beestje al een naam?
Het beestje heeft een naam maar die ga ik hier niet noemen, of het nu een fokster is of niet ;)

A.s. weekend 4e date inmiddels, en ik mag meteen even een bank naar boven sjouwen en de ouders ontmoeten :P

Maar ze gaat me belonen voor het zware werk :9
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 17 juni 2013 @ 22:10:11 #275
138876 Andromache
pi_127924944
met 'het beestje een naam geven' bedoelde ik of jullie nu verkering hebben. kennelijk wel, als je haar ouders gaat ontmoeten (wat snel! :o)
  Moderator / Redactie FP maandag 17 juni 2013 @ 22:13:05 #276
Brabo Bastard
pi_127925238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Andromache het volgende:
met 'het beestje een naam geven' bedoelde ik of jullie nu verkering hebben. kennelijk wel, als je haar ouders gaat ontmoeten (wat snel! :o)
Was meer toeval eigenlijk dat ik ze zou ontmoeten, want zij gaan de bank halen. En aangezien ze d'r vader niet zoveel wil laten tillen vroeg ze het aan mij. En ik vond het niet erg.

En nee, er is nog geen verkering of wat dan ook, we zijn gewoon lekker aan het daten en groeien langzaam naar elkaar toe. Niet te snel want dan beland je in een hel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_127925384
Onze tweede date is vervroegd naar woendagavond, waar ik voor Pinkdwarf ga koken als beloning voor het harde studeren. ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 22:16:53 #278
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_127925612
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Onmogelijk want ik ben fantastisch.

Vrouwen die met hetzelfde verschil jonger dan mij zijn en dan ook nog eens zelf op mijn profiel reageren vinden het niet erg.
:|W

"Leeftijd is maar een getal" is ook bullshit. Veel mensen roepen het maar als puntje bij paaltje komt vinden ze ook dat leeftijd niet alleen maar een getal is. Persoonlijke ervaring ja :+
WFPB!
pi_127925668
quote:
16s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Dizorn het volgende:

[..]

:|W
Stiekem wil je wel een date met mij.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:18:42 #280
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127925793
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef habitue het volgende:
Onze tweede date is vervroegd naar woendagavond, waar ik voor Pinkdwarf ga koken als beloning voor het harde studeren. ;)
*O* yay!
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 22:20:58 #281
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127926011
Ziet er naar uit dat de trouwerij ook vervroegd gaat worden :P
  maandag 17 juni 2013 @ 22:21:53 #282
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127926097
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Ziet er naar uit dat de trouwerij ook vervroegd gaat worden :P
Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?
Scheelt geld en makkelijk voor de Fok!kers om op één dag te komen! :D
  maandag 17 juni 2013 @ 22:22:15 #283
138876 Andromache
pi_127926131
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

_O- ^O^ w/
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 22:22:37 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127926160
quote:

[..]

Haha , dan moet ik eerst een spoedcursus Fries doen, want dat is een vereiste van andro :X
  maandag 17 juni 2013 @ 22:24:13 #285
138876 Andromache
pi_127926309
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Haha , dan moet ik eerst een spoedcursus Fries doen, want dat is een vereiste van andro :X
hahahaha! nouuuu ik vroeg om een beetje interesse, niet overdrijven he?
pi_127926659
quote:

[..]

*O*
  maandag 17 juni 2013 @ 22:33:42 #287
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127927010
Ik ben lang weekend in Praag geweest en zelfs daar niks gedate of gedaan :-) wel veel bijgeleerd en heel leuk weekend met vrienden gehad. Geintresseerden waren er wel maar voelt niet juist als je merkt dat ze gewoon een beter leven willen.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 22:39:34 #288
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127927387
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ben lang weekend in Praag geweest en zelfs daar niks gedate of gedaan :-) wel veel bijgeleerd en heel leuk weekend met vrienden gehad. Geintresseerden waren er wel maar voelt niet juist als je merkt dat ze gewoon een beter leven willen.
Praag lijkt me tof.
Maar jij wilt toch iets serieus? Dat is sowieso lastig als je met de inheemse bevolking iets wil bewerkstelligen, zo een weekend is meer voor de categorie vakantie flings.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:40:41 #289
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_127927460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef HaerdenC het volgende:
ben je nog in Club Darlings geweest??
  maandag 17 juni 2013 @ 22:45:50 #290
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127927771
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ben je nog in Club Darlings geweest??
we hebben er vrienden die er wonen voor werk of liefde paar clubs gedaan maar verder gewoon gerust, gegeten, cultuur op gesnoven, de toerist uitgehangen en alle routes gedaan dingen bezocht. Inderdaad ik ben nogal serieus en lastig als het op quickies aan komt ik kan dat gewoon niet dus nja... genoten van goedkoop eten en drinken.
pi_127928101
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

we hebben er vrienden die er wonen voor werk of liefde paar clubs gedaan maar verder gewoon gerust, gegeten, cultuur op gesnoven, de toerist uitgehangen en alle routes gedaan dingen bezocht. Inderdaad ik ben nogal serieus en lastig als het op quickies aan komt ik kan dat gewoon niet dus nja... genoten van goedkoop eten en drinken.
Je hoeft ook niet naar Praag te gaan voor de mooie vrouwen. Ik ben ik veel steden in Europa geweest en Praag is de enige stad waar ik geen mooie vrouwen ben tegengekomen. :{w
  maandag 17 juni 2013 @ 22:53:34 #292
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127928180
quote:
Kijk! O+ Als dat niet....
  maandag 17 juni 2013 @ 22:54:00 #293
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127928204
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Andromache het volgende:

[..]

Oh.... -O-
  maandag 17 juni 2013 @ 22:54:48 #294
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_127928243
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet naar Praag te gaan voor de mooie vrouwen. Ik ben ik veel steden in Europa geweest en Praag is de enige stad waar ik geen mooie vrouwen ben tegengekomen. :{w
oh maar dat was ook totaal niet de bedoeling hoor ... was verjaardagsfeest van vriend nu we hebben er wel veel erg mooie dames gezien hoor :-) echt wel daar ga ik niet over liegen.
pi_127928452
quote:
Ik moest meteen aan dit nummer denken :D :

maandag 17 juni 2013 @ 23:05:04 #296
138876 Andromache
pi_127928723
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik moest meteen aan dit nummer denken :D :

^O^

REM O+

ze zijn gestopt :o :'(
pi_127928755
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien O+
pi_127928887
Ja ik baal dat ik ze niet heb gezien toen het nog kon. :'(
pi_127928944
Och. Ze leven allemaal nog. Wie weet...
pi_127928979
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien O+
Hoe zit het met jouw dates DP? In de winter klaagde je steen en been dat iedereen stom was en dat je naar de zomer verlangde. Dus nog wat dates in de planning?
pi_127928993
Bam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')