quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste.Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.
Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht!Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.
De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen.Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd.
![]()
Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn.![]()
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen.![]()
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.
Geintje natuurlijk
Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.
Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date.![]()
Volgende date is in de maak.
Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.
We hebben ons netjes gedragen.
Nice! Vond het erg gezellig!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:
fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.
twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'.nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.
zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positiefleuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type
.
we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA?
)
we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne manen gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!
de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel).
toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.
maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren
en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen.![]()
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Silenus het volgende:
"Gedesillusioneerd bleven we achter".Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd.
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen.
Leuk verslag Andro!!! Supertof.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:
fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.
twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'.nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.
zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positiefleuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type
.
we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA?
)
we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne manen gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!
de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel).
toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.
maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren
en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
Verdomde hamstring idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
Sarcasm, is it?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
quote:
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Andromache het volgende:
rightik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
Bij dates gemerkt dat niet iedereen het gewend is. Wel altijd geaccepteerd dat het gebeurde, maar je merkte toch dat het even nieuw was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven, dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.
Preutsheid
ja vind je 't leuk?quote:
Mwoh... geen stomende verhalen vol met klaagbedes over het feit dat er maar een x aantal condooms in een grote kliko kan en dat die dus, logischerwijs, al snel tot het nokkie vol zat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..
[..]
ja vind je 't leuk?
Klopt, en ik sleep de ene trofee na de andere in de wacht. Die veelbetekenende knipoogsmileys ook he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Dat is toch een mini-game hier? Uitvinden wie wat date.
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef -Splash- het volgende:
Ik wacht keurig af tot iemand boos reageert op mijn uitloksel.
Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.
Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.
¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:
Net een like op Pepper van een 100% match op papier...
Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
Volgens mij is het vrij makkelijk om iemand op facebook te vinden, kun je ook proberen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:
Net een like op Pepper van een 100% match op papier...
Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geslaagde troll-poging van Dudewhereismycar, ik trapte erin. Nice!
Maar het was dus Coco98.
Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden?![]()
Geez. Wat denk jij?
Fok!... jeweets. Je bent vast net zo autistisch dat je het nog moet vragen ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.
awwwww....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
Accounts verwijderd. Zal af en toe wel komen lurken![]()
Toch betaald, en zit nog steeds te appen vanaf 23:00quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...
Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:02 schreef Blue_note het volgende:
Uiteindelijk van 23:00 tot 05:00 liggen appen. Deze week date!! Heb nog maar weinig zin in de andere date van vanavond....Maarja spreid je kansen
Heb je eindelijk een vrouw weten te strikken, Paul?quote:
Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..quote:Op zondag 16 juni 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date van dinsdag heeft netjes laten weten dat hij er niet meer in ziet. Nouja ik dacht er hetzelfde over, dus geen probleem.
Moet zeggen dat hij zich wel allemaal aan de dateregels houdt, netjes
Ervaringen verschillenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..
Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.
Niet te dikquote:Op zondag 16 juni 2013 11:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?
Waarom ga je in godsnaam daten met vrouwen die je niet echt interessant vindt?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet te dik...
Maar exclusief. Dat is definitief voorbij!
2 van de 5 zijn ook maar écht interessant trouwens...
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam daten met vrouwen die je niet echt interessant vindt?
En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
Sowieso!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wooo, ik sta in de TT
Als we de trouwkaarten rondsturen over 5 jaar, dan zal ik dit screenshotje erbij plakkenHaha
Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?
Eensquote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsitesquote:Op zondag 16 juni 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?
2 zijn echt interessant, toekomstgewijs. De andere zijn gewoon mooie dames, maar of te jong, of nog maar even in NL, etc. dus ik spreek daar wel mee af om gewoon leuke tijd te hebben, maar zou daar niet mee verder gaan. Nee, ook geen seks.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, tenzij allebei dronken en hitsig tijdens het uitgaan. Genoeg mensen die het wel als een sport zien om elke week een neukertje te hebben. Je wil mij niet wijsmaken dat het alleen maar hele leuke interessante dames zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.
Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.
Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
Ik sta pas een paar dagen droogquote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites
Ik heb 5 jaar op McDonalds geleefd, maar nu een 5 sterren restaurant dus ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort.90% van de mannen redeneert als knipoogje hoor.
Als je honger hebt ga je soms ook wel eens bij de mcDonalds eten.(En nee, ik doe het uiteraard alleen met intellectuele topmodellen..dat begrijpen jullie)
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites
Niet lang genoeg droog dus. Ik stond op 9 jaar. Toen boeide me het echt geen flikker meer. (behalve dan een flikkerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
Dit. Je bent vrijgezel tochquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry.
Het is maar seks, komop zeg.
Das een ander verhaal. Als ik iemand wel aantrekkelijk vindt en een leuke klik mee heb doe ik het wel natuurlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".quote:
Duh, zie m'n reactie hierbovenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry.
Het is maar seks, komop zeg.
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".
Dus denk er ook even aan wat die ander ervan vindt
Ja, ik ben het er ook wel mee eens. Ik zou dat echt never nooit kunnen, hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.
En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".
Dus denk er ook even aan wat die ander ervan vindt
Eens. Maar dat is het nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.
En als een vrouw zo redeneert? Het is maar seks, droog staan is een misdaad tegenover je flamoes, etc., en dientengevolge heeft ze in 9 jaar tijd met 30 mannen het bed gedeeld. Wil je er dan nog wat mee, toekomstgericht?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.
En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
Sowieso, ieder z'n dingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje los is gegaan dan iemand die 9 jaar als een non heeft geleefd, ja. Los daarvan hoef ik het aantal bedpartners nooit te weten, dat vind ik niet interessant en ik heb ook geen zin om mijn aantal te vertellen.
Ik pas in ieder geval beter bij iemand die een losbandig leven leidt dan bij iemand die altijd maar volgens de regeltjes/bijbel/andersbenikeenslet:'( leeft.
Voor een vrouw is het net zo min leuk om MI's te krijgen van je troetelbeertje die de hele goegemeente in alle gaatjes volblaftquote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, dat is ook hypocriet. Maar ook wel weer 'menselijk' (hypocriet zijn we allemaal wel eens)...het is namelijk niet leuk om videobeelden in je hoofd af te spelen waarin jouw lieve schattige poeweliewoepsie-vriendinnetje in alle hoeken en gaten vol wordt geblaft door de gehele goegemeente.
Vandaar...gewoon niet naar vragen.Hoop dat ze ervan heeft genoten.
Hmm... een verleden is een verleden, en dat is voor mij nog nooit een reden geweest om iets af te kappen. Niet naar vragen dus als je al denkt dat het antwoord je niet bevalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso, ieder z'n ding
Ik merk alleen vaak wel anders bij mannen. Er zelf lustig op los neuken, omdat het kan en droogstaan is niks. Maar komen ze erachter dat een vrouw vergelijkbaar gedrag vertoont/vertoond heeft, dan is ze ineens een afgelikte boterham, te makkelijk in bed te krijgen en dus geen kandidaat om iets serieus mee op te bouwen.
En dat vind ik hypocriet.
Been there, done that... Soort vorm van name droppingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je er ook altijd je bek over houden als man. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat zoiets dan rond gaat zingen, maar je bent ook wel een sufferd als je daarover op gaat lopen scheppen.
En dit ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen heeft er een andere mening over, ik heb persoonlijk met droog staan geen probleem dus ja ik zou prima jaren droog kunnen staan ipv met iemand waar verder geen klik mee is dan maar t bed in te duiken.
En waarom zou dat bij sommige mannen niet net zo kunnen werken? waarom ben je dan meteen niet wijs etc.
ik keur het ook bij anderen niet af en ik doe het zelf ook niet omdat ik preuts/"dan ben ik een slet"/vanwege de bijbel of andere regeltjes, Ikheb gewoon de behoefte niet, en dan kan ik iemand nog zo knap vinden, als er geen verdere klik is, hoeft t voor mij niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ook prima langere tijd droog staan. Ik zou dat denk ik ook doen als ik niet gewoon 1 vast iemand voor casual seks "beschikbaar" zou hebben. Het past niet echt bij mij om het maar met jan en alleman te gaan doen.
Keur het niet perse af, zolang er geen valse "beloften" worden gedaan om het te krijgen, maar het is gewoon niet mijn ding.
ik niet. dat jij ze niet bent tegen gekomen, wil niet zeggen dat het niet kan, ieder persoon is anders, man of vrouw. Ja t grootste deel zou er voor gaan maar er zijn heus mannen die t niet zullen doen en die worden door dit soort berichten in dit topic als "niet wijs" bestempeld en dat vind ik gewoon onterecht. Maar just my two centsquote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef habitue het volgende:
Ik moet eigenlijk de eerste man nog tegen komen die een mooie vrouw zou weigeren terwijl hij al meerdere jaren droog staat.
Het zal zeker wel eens gebeurd zijn. Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef habitue het volgende:
Ik moet eigenlijk de eerste man nog tegen komen die een mooie vrouw zou weigeren terwijl hij al meerdere jaren droog staat.
Ach, sommige mannen (en vrouwen) gedragen zich als de nood hoog is gewoon als 16jarige sletjes. Prima-de-bima, maar anderen daarop veroordelen is dan wel heel makkelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal zeker wel eens gebeurd zijn. Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.
Waren ook niet mijn woorden, ik vind het prima, iedereen moet doen en laten waar ze zich het prettigst bij voelen. Ik geef alleen mijn ervaring op dit gebied.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet. dat jij ze niet bent tegen gekomen, wil niet zeggen dat het niet kan, ieder persoon is anders, man of vrouw. Ja t grootste deel zou er voor gaan maar er zijn heus mannen die t niet zullen doen en die worden door dit soort berichten in dit topic als "niet wijs" bestempeld en dat vind ik gewoon onterecht. Maar just my two cents
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant komt dit scenario ook niet bijster veel voor mijns inziens.
Om en nabij, ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet jij je aantal eigenlijk wel Silenius?
Ongetwijfeld. Zodra ze hun portie gehad hebben vervallen sommigen ook wel snel terug in die rol trouwens. En als je er dan wat over zegt is het natuurlijk heel andersquote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, sommige mannen (en vrouwen) gedragen zich als de nood hoog is gewoon als 16jarige sletjes. Prima-de-bima, maar anderen daarop veroordelen is dan wel heel makkelijk.
Soms is de waarheid hardquote:
quote:
Haha, precies!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gelul over meerdere jaren droog staan en dan glashard beweren dat ze echt wel aanbod hebben gehad maar "dat ze zich daar te goed voor voelden".Dat is natuurlijk dikke onzin. Als je al een tijd droog staat dan ga je niet eerst het CV van een vrouw bekijken en afknappen op een gevalletje puntige knieën, dan ga je gewoon neuken.
En dan kan wel beweerd worden dat die mannen die seks afwijzen echt wel bestaan, maar we weten allemaal dat aantrekkelijke mannen met goede sociale vaardigheden die bewust seks afslaan zich niet op magische wijze hier in dit topic verzamelen en dat de werkelijkheid iets minder rooskleurig is dan "nee, ik wilde haar niet, MAAR ZE WILDE MIJ WEL HOOR!"
En hoe reageerde ze?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef Blue_note het volgende:
Heb m'n dat voor vanavond afgezegd. Ook voor de toekomst. Heb er echt geen zin in, en heb leukere contacten. Zonde van de tijd van beide!
My thoughts exactlyquote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
"We zien elkaar nog"? Blijkbaar was je niet zo heel duidelijk dan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Blue_note het volgende:
Okay, lief dat je duidelijk bent ! We zien elkaar nog!
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
"We zien elkaar nog"? Blijkbaar was je niet zo heel duidelijk dan.
Sommige vrouwen ookquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
Als je dat zinnetje vaker leest, klinkt het best wel creepy eigenlijk icm de smiley.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:
"We zien elkaar nog!![]()
".
En dan loopt Blue_Note snachts door een verlaten steegje, en ineens hoort hij wat geritsel achter hem...niets te zien...en dan zo'n schallende echo in zijn hoofd die zegt 'We zien elkaar nog'. 'We'.....'zien'.....'elkaar'......'nog'.......
Hij versnelt z'n pas, hoort weer geritsel, wordt bang....en net als hij omkijkt ziet hij de bloeddoorlopen ogen van zijn date. En terwijl zijn keel wordt doorgesneden dankzij het gespannen ijzerdraadje in het steegje, hoort Blue_Note nog éénmaal de laatste woorden....'lief dat je duidelijk bent!'
~the end~
Damn, ik moet echt horrorboeken gaan schrijven.
Ja dat vond ik ook al...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
Als je dat zinnetje vaker leest, klinkt het best wel creepy eigenlijk icm de smiley.
Vrij duidelijk in mijn ogen trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al...
Maar neem aan dat we elkaar vast nog eens tegen komen in de stad en dat ze dat bedoelt.
Ik heb zelf dit gesmst: Hey ....(naam), ik ga vanavond afzeggen. Ik denk dat onze bedoelingen anders zijn, ik zie zelf namelijk geen relatie hier uit voortkomen! Groetjes BN
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
Wachten we wel wat langer.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als jullie een tijd niks meer van me horen...
Wat wil je nog meer weten dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef theKiD het volgende:
Kwam er nu eigenlijk nog een uitgebreider dateverslag van habitue en PD?
Hoeveel condooms er doorheen zijn geduwd denk ik.quote:
Het was gezellig, er is gezoend, er komt een tweede date. Genoeg info lijkt me toch zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
Hoeveel condooms er doorheen zijn geduwd denk ik.
Maar habitue had al aangegeven zich hierin niet te willen verdiepen.
Foto's van dateverslagenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was gezellig, er is gezoend, er komt een tweede date. Genoeg info lijkt me toch zo.
Nouja.. als ie zich wil gaan aftrekken op eventuele succesdates.. tja dan snap ik dat ie wat meer info wil, maar dan moet ie maar naar KPD ofzo
Het was ook niet vrijwilligquote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Men 9 jaar droogstaan.. vrijwillig.. je bent gek![]()
MAargoed meningen verschillen daar natuurlijk over. Ieder zo zijn ding
Denk dat het een soort samenloop is van uiterlijk/uitstraling/gedrag.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als ik wel eens verhalen hoor en lees over hoe eenvoudig scharrels geregeld worden of topics lees waarin kotsende dronken kerels die veel te laat bij een date verschijnen en vervolgens de dame in kwestie kunnen laten denken dat het haar eigen schuld is... Dan denk ik...hoe the fuck lukt ze dat?
habitue stond erom bekend om het aantal condooms wat hij er doorheen jaagt.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was gezellig, er is gezoend, er komt een tweede date. Genoeg info lijkt me toch zo.
Nouja.. als ie zich wil gaan aftrekken op eventuele succesdates.. tja dan snap ik dat ie wat meer info wil, maar dan moet ie maar naar KPD ofzo
Godverdomme!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:
".
En dan loopt Blue_Note snachts door een verlaten steegje, en ineens hoort hij wat geritsel achter hem...niets te zien...en dan zo'n schallende echo in zijn hoofd die zegt 'We zien elkaar nog'. 'We'.....'zien'.....'elkaar'......'nog'.......
Hij versnelt z'n pas, hoort weer geritsel, wordt bang....en net als hij omkijkt ziet hij de bloeddoorlopen ogen van zijn date. En terwijl zijn keel wordt doorgesneden dankzij het gespannen ijzerdraadje in het steegje, hoort Blue_Note nog éénmaal de laatste woorden....'lief dat je duidelijk bent!'
~the end~
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:
".
~the end~
Je speelde vroeger voor IT neem ik aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:
".
~the end~
Je bedoelt eigenlijk die pornografische elementen toch?quote:
Dan is alleen de vraag, of dat in KPD of het Keldertje gepost gaat worden..quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk die pornografische elementen toch?
Nou, ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag, of dat in KPD of het Keldertje gepost gaat worden..
Nou, ik zie eigenlijk liever ongewenste zwangerschappen die er van terecht komen....quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Och zolang het nog over condooms gaat, zal het allemaal wel meevallen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk die pornografische elementen toch?
Keuzes, keuzes...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag, of dat in KPD of het Keldertje gepost gaat worden..
Gaat de goede kant op of niet Thijs?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Keuzes, keuzes...
Ik zie mijn date volgend weekend in ieder geval weer. We kijken er allebei naar uit in ieder geval
Well good for you, zet hem op in bed...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Keuzes, keuzes...
Ik zie mijn date volgend weekend in ieder geval weer. We kijken er allebei naar uit in ieder geval
Wat condooms in voorraad halen dan....quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
Teeeering, I LOVE PAIQ! Heerlijke website! Weer leuke gesprekken gehad met twee vrouwen, next week waarschijnlijk weer een date!
Nu je het zegt.. de laatste zijn er redelijk snel doorheen gejaagd inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat condooms in voorraad halen dan....
Ik heb er nog wel wat over, hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. de laatste zijn er redelijk snel doorheen gejaagd inderdaad.
Jou kennende heb je altijd een overdosis aan die dingen..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. de laatste zijn er redelijk snel doorheen gejaagd inderdaad.
Vast niet, je attendeert hem dat hij veilig moet vrijen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat over, haha![]()
Oh oh, dat gaat vreemde reacties opleveren naar aanleiding van mijn date met habitue..
Gaat de hele goede kant op inderdaad! We doen het lekker rustig aan maar we voelen wel wat groeien. Maar er worden geen te snelle beslissingen genomen, want de vorige keer dat ik dat deed zat ik er 4 jaar aan vastquote:
Dat doet zij wel voor mijquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Well good for you, zet hem op in bed...![]()
(daarvoor ff rukken nog)
Dat werkt niet zo effectief.....quote:
Aaaaaaaah hooooooooooooooow cute...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat de hele goede kant op inderdaad! We doen het lekker rustig aan maar we voelen wel wat groeien. Maar er worden geen te snelle beslissingen genomen, want de vorige keer dat ik dat deed zat ik er 4 jaar aan vast
PaiQ kan inderdaad heel goed werken, mijn huidige date komt er ook vandaanquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
Teeeering, I LOVE PAIQ! Heerlijke website! Weer leuke gesprekken gehad met twee vrouwen, next week waarschijnlijk weer een date!
Moest je voor elk bericht ook betalen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Tijdje terug een redelijk goed gesprek met iemand gehad, maar ik had er alsnog wat argwaan bij en ik kreeg ook weer eens last van een depressie dus ik had een tijdje niks van mezelf laten horen. Doe ik net voor de grap een google image search met één van haar foto's en kom ik die op één of andere vage escort website tegen.
Internet.
Nee, kwam eigenlijk best geloofwaardig over. Webcam foto's van haar gezicht, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, etc. Ook gewoon van Relatieplanet dus zij/hij/iets heeft ook gewoon voor het profiel moeten betalen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest je voor elk bericht ook betalen?
Geintje
Heb jij trouwens een paar maanden geleden een date gehad bij Kandinsky? Bedenk ik me net.. ?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PaiQ kan inderdaad heel goed werken, mijn huidige date komt er ook vandaan
Goed te horen dat je zoveel succes hebt!
Tja escorts willen misschien ook huisje, boompje beestjequote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee, kwam eigenlijk best geloofwaardig over. Webcam foto's van haar gezicht, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, etc. Ook gewoon van Relatieplanet dus zij/hij/iets heeft ook gewoon voor het profiel moeten betalen.
Klinkt misschien stom en heel erg dom.. maar in the moment of the heat zal het mij een roest wezen of ik die dingen bij mij heb of niet. Ook bij het andere geslacht is het 9 van de 10 keer toch: aah kan wel, ben aan de pil of heb een spiraal.. of krijg de vraag: je hebt geen SOA toch?!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jou kennende heb je altijd een overdosis aan die dingen..
Zo niet, dan prik jij je tollie wel zonder in....
Dat kan ook natuurlijk. Toch achteraf wel blij dat ik niks meer van me heb laten horen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja escorts willen misschien ook huisje, boompje beestje
Niks mis met een beetje hoerig
Wat noem je succes.. sinds de break van een lange en laatste relatie (6-7 maanden geleden) nu 3 flings gehad van 4 weken+ van de ongeveer 10/15 dates? Valt wel mee dus!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PaiQ kan inderdaad heel goed werken, mijn huidige date komt er ook vandaan
Goed te horen dat je zoveel succes hebt!
Wanneer gaan we daten? Let op, heb niets aan een dwegenmaat, dus zorg maar dat ze een FOK! maat hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat over, haha![]()
Oh oh, dat gaat vreemde reacties opleveren naar aanleiding van mijn date met habitue..
Niet, want Habitue en ik hebben zaterdag onze tweede datequote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Let op, heb niets aan een dwegenmaat, dus zorg maar dat ze een FOK! maat hebben
Nooooooooooooooquote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet, want Habitue en ik hebben zaterdag onze tweede date
Yuki staat nu vast te popelen om erop te reageren.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Noooooooooooooo![]()
![]()
My life!![]()
![]()
Oh wacht ik heb nog een DM van Yuki volgens mij, snap niets van dat DM..
Dan pas.....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
I hope so!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Yuki staat nu vast te popelen om erop te reageren.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ken heel Kandinsky niet. Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een paar maanden geleden een date gehad bij Kandinsky? Bedenk ik me net.. ?
Ach, het is ook hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wat noem je succes.. sinds de break van een lange en laatste relatie (6-7 maanden geleden) nu 3 flings gehad van 4 weken+ van de ongeveer 10/15 dates? Valt wel mee dus!
Ja, zitten allebei in onze tentamenweek.. helaasquote:
Kunnen jullie elkaar belonen voor de ongetwijfeld goede cijfersquote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, zitten allebei in onze tentamenweek.. helaas
It's game of thrones all over again. Elke keer weer een week wachten tot de volgende aflevering.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, zitten allebei in onze tentamenweek.. helaas
Misschien is seks bij date 2 geen slecht idee voor je.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Andromache het volgende:
dat geklets over condooms en seks.... tja het is ook zulk lekker weer.... tijd voor buitenseks rrrrrr
Neem aan dat we onze Coco dan ook niet horen klagenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien is seks bij date 2 geen slecht idee voor je.Het houdt je nogal bezig....
Buitenseksquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Andromache het volgende:
dat geklets over condooms en seks.... tja het is ook zulk lekker weer.... tijd voor buitenseks rrrrrr
Moet hij wel actie ondernemen.... als Andro al twee keer het gevoel had dat zoenen wel ok was dan had hij dat best op mogen merken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Neem aan dat we onze Coco dan ook niet horen klagen
Kom je ooit wel bij hoofdstuk 5?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:
nee dat staat niet in mijn handboek voor date twee. we zijn pas bij sectie 2.2 lid a. seks komt pas in hoofdstuk 5 voor
Wil je mijn handboek hebben?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:
nee dat staat niet in mijn handboek voor date twee. we zijn pas bij sectie 2.2 lid a. seks komt pas in hoofdstuk 5 voor
Ik hoop niet dat je serieus bent... als je dit soort dingen echt gaat plannen, dan wordt het toch zo verschrikkelijk gedwongen en spastisch?! Moet er niet aan denken als een vrouw zegt: sorry, maar pas bij date x gaan we een zoentje geven... damn girl! Let the vibes flow!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Andromache het volgende:
ahum.... goed punt...quote:
Sowieso moet je niet hard to get willen spelen als menig bezoeker wegglijdt na een post van Andro.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent... als je dit soort dingen echt gaat plannen, dan wordt het toch zo verschrikkelijk gedwongen en spastisch?! Moet er niet aan denken als een vrouw zegt: sorry, maar pas bij date x gaan we een zoentje geven... damn girl! Let the vibes flow!
Wegsoptquote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet hard to get willen spelen als menig bezoeker wegglijdt na een post van Andro.
Dan zitten we weer op een lijn!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
ahum.... goed punt...
nee dudewhereismycar ik was niet serieus. ik probeerde weer eens een grapje te maken. hihi.
Een Tilburger die Kandinsky niet kent?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken heel Kandinsky niet. Hoe kom je daar zo bij?
FB groep?!?!?! Van dit forum?!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een Tilburger die Kandinsky niet kent?![]()
![]()
Maar ik dacht op die foto te zien van de FB-groep, dat het iemand was die klaarblijkelijk op jou leek
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
FB groep?!?!?! Van dit forum?!
in het 25 tot 30 of 35 reeks zit een FB groep dacht ik?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in het 25 tot 30 of 35 reeks zit een FB groep dacht ik?
nee. oe ik heb een dubbelgangerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef ook_gek het volgende:
uhm andro heb jij op paiq een paars t-shirt aan met Chinezen tekens?
ja ik heb een foto bewonderaar en die woont volgens het balkje ver weg en lijkt vind ik dan veel op jequote:
Fotos met hoofddeksels zijn verraderlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
Grappig, je zegt dat je een foto hebt geupload en allemaal vrouwen klikken je profiel aanWaar blijven de DM's!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn ego
Nee sorry, ik ben alleen bi in de slaapkamer.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
Grappig, je zegt dat je een foto hebt geupload en allemaal vrouwen klikken je profiel aanWaar blijven de DM's!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Mijn ego
Herkenbaar.. maar ik vraag mij wel serieus af wat die vonk precies is. Na mijn eerste echte "verliefdheid" heb ik het nooit meer echt ervaren, waren het niet gewoon de kriebels van de spanning?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om het weer even over datingervaringen te hebben trouwens, ik merk dat ik er helemaaal niet mee bezig ben op het moment.
Heb wel een date gehad, was best gezellig maar verder niet echt een vonk ofzo voor mij. Ga het nog 1 keer proberen, want hij wil graag afspreken, maar als het gevoel hetzelfde blijft is het daarna wel klaar.
Ik zoek mijn telefoon, jij niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwah, ik denk niet dat wij naar hetzelfde op zoek zijn, dus begin er maar niet aan
Nouja laat ik het zo zeggen, bij deze jongen denk ik niet "oh daar zou ik wel mee willen zoenen". Alleen ik denk ook niet "oh daar zou ik niet mee willen zoenen". Dus hij hangt er zo een beetje tussenin.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Herkenbaar.. maar ik vraag mij wel serieus af wat die vonk precies is. Na mijn eerste echte "verliefdheid" heb ik het nooit meer echt ervaren, waren het niet gewoon de kriebels van de spanning?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik zoek mijn telefoon, jij niet?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
Heb die drang voor een vonk op de eerste date nooit begrepen. Bijna al mijn relaties zijn begonnen doordat ik die ander een paar keer gezien had en er dus een relatie groeide..
Nee iedereen wil altijd meteen maar die vonk
Ik wil denken dat ik wel met hem wil zoenen. Op dit moment interesseert het me heel weinig of ik hem wel of niet zie, dat lijkt me geen goed begin. Dus ik ga nog en keer afspreken, om te kijken of die interesse dan wel komt. Maar zoniet dan vind ik het wel klaar ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, bij deze jongen denk ik niet "oh daar zou ik wel mee willen zoenen". Alleen ik denk ook niet "oh daar zou ik niet mee willen zoenen". Dus hij hangt er zo een beetje tussenin.
En dat gevoel van wel willen zoenen op een eerste date heb ik toch wel een aantal keer gehad. Wel die spanning van het contact willen hebben, en oprecht uitkijken naar de volgende keer dat je afspreekt.
geef hem zn telefoon dan eens terug!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, ik weet precies waar die is!
Maar ben je dan wel echt "verliefd", of vind je de ander dan wel leuk genoeg? Geef AlbinoBambi (wtf, wat een naamquote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
Heb die drang voor een vonk op de eerste date nooit begrepen. Bijna al mijn relaties zijn begonnen doordat ik die ander een paar keer gezien had en er dus een relatie groeide..
Nee iedereen wil altijd meteen maar die vonk
Het probleem van een relatie zonder "vonk" of liefde op het eerste gezicht is het feit dat je van elkaar afhankelijk wordt, je raakt vertrouwd met een persoon en als die dan ineens wegvalt, dan ga je hem of haar ook gewoon echt missen. Is dit verliefdheid? Nee, meer gewenning..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geef hem zn telefoon dan eens terug!
Bij mijn huidige relatie was die vonk er eigenlijk wel meteen, en dit is dan ook wel dusver mijn langste relatieen er moet sowieso wel een klik zijn of een potentie, als er niks in zit vanaf t begin, groeit dat naar mijn mening ook niet meer.
Dat is wel een goede graadmeter jaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik wil denken dat ik wel met hem wil zoenen.
Dat gemis zul je ook voelen als je iemand kwijtraakt waar je wel die vonk mee had.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Het probleem van een relatie zonder "vonk" of liefde op het eerste gezicht is het feit dat je van elkaar afhankelijk wordt, je raakt vertrouwd met een persoon en als die dan ineens wegvalt, dan ga je hem of haar ook gewoon echt missen. Is dit verliefdheid? Nee, meer gewenning..
No shitquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat gemis zul je ook voelen als je iemand kwijtraakt waar je wel die vonk mee had.
maar dan zal er wel een klik moeten zijn of iets, als dat er totaal niet is of je niet denkt "daar zou ik wel een trucje op kunnen" is het een redelijk verloren zaak mijn inziensquote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Liefde kan ook groeien, ipv direct bij de eerste ontmoeting.
Dat klopt inderdaad. Je moet er wel wat mee hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan zal er wel een klik moeten zijn of iets, als dat er totaal niet is of je niet denkt "daar zou ik wel een trucje op kunnen" is het een redelijk verloren zaak mijn inziens
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Yuki staat nu vast te popelen om erop te reageren.
Deze snap ik niet helemaal. Afhankelijk van hoeveel moeite iemand doet vind je iemand leuker of niet? Ik snap dat een ongeintresseerde lul niets is, natuurlijk. Maar als het er net niet is.. die klik/wow/whatever you want.. dan maakt het toch weinig meer uit of ie meer moeite gaat doen? Dan is het hem toch gewoon niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
En dan mag hij kiezen of hij nog meer moeite wil doen.
Ik ken wel meer dingen in Tilburg niet, want zo'n denderend centrum hebben we nu ook weer nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een Tilburger die Kandinsky niet kent?![]()
![]()
Maar ik dacht op die foto te zien van je fobo, dat het iemand was die klaarblijkelijk op jou leek
Als een Belgische Lada met sneeuwkettingen in de Gotthardtunnel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Fok dating is dus niet voor mij blijkbaar. Die willen vonken zien.
Nog even kijken of het geschikt friendzone materiaal is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
ik niet echt behoefte heb aan lichamelijk contact met een jongen dan zie ik er niet heel veel toekomst in nee.
Maar omdat dit echt een aardige jongen is, die wel zijn best doet, ga ik het nog een keer proberen. Daarna wil ik iig duidelijk zijn over hoe ik er in sta, als mijn gevoel niet vera
Wat is dan het probleem precies van een relatie zonder "vonk" of "liefde op het eerste gezicht"?quote:
Dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Liefde kan ook groeien, ipv direct bij de eerste ontmoeting.
Zeker dat stuk waar hij aangeeft dat hij in de trein 'het hele stuk weer gepapt heeft'. Gadverdamme...quote:Op maandag 17 juni 2013 07:05 schreef Dizorn het volgende:
Clicks, insinueer je nou dat je 's ochtends snel even gefapt hebt? Ik vind je zin dubieus iig
en aaalsjeblieft niet weer de vonkklikwow-discussie.
tikfout gecorrigeerdquote:Op maandag 17 juni 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zeker dat stuk waar hij aangeeft dat hij in de trein 'het hele stuk weer gepapt heeft'. Gadverdamme...
Lees: Er is niets gebeurd.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
tikfout gecorrigeerd
En ik vind het goed voorbeeld van Habitue om me verder over details maar niet uit te laten
Smooth! Heb je gelijk haar adres en telefoonnummer.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben net achter op een supermooie meid gereden met m'n auto... ff kijken of ik daar een date uit kan slepen![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef Clicks_nl het volgende:
Lees: er is genoeg gebeurd om een tweede date af te spreken. Mijn beurt om te laten zien of ik kan koken
Jammer alleen dat het al geld kost voordat ik uberhaupt op date ben geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 09:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Smooth! Heb je gelijk haar adres en telefoonnummer.
Wat is geld voor de vrouw van je dromen?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het al geld kost voordat ik uberhaupt op date ben geweest
Ach, geld kosten zal het je toch. Heb je dat in elk geval achter de rug...quote:Op maandag 17 juni 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het al geld kost voordat ik uberhaupt op date ben geweest
Hoeren zijn idd ook niet gratis.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is geld voor de vrouw van je dromen?
Daten kost sowieso geld, maar dat is het vaak ruimschoots waard. (of is mijn bril wéér te roze?)
Die zijn alleen maar op je geld uit.quote:
Je wilt haar spiraaltje laten vonken als een belgische lada met sneeuwkettingen om in de gotthardtunnel.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als een Belgische Lada met sneeuwkettingen in de Gotthardtunnel.
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben net achter op een supermooie meid gereden met m'n auto... ff kijken of ik daar een date uit kan slepen![]()
Nee, ga je nou bepalen hoe ik het bedoel? Dat het Youp is snapt iedereen, maar ik had het niet over een spiraaltje.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je wilt haar spiraaltje laten vonken als een belgische lada met sneeuwkettingen om in de gotthardtunnel.
Zo was ie
lol ik dacht misschien ben je het vergetenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, ga je nou bepalen hoe ik het bedoel? Dat het Youp is snapt iedereen, maar ik had het niet over een spiraaltje.
Let ook even op de PI.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lol ik dacht misschien ben je het vergeten
Jammer van je schadevrije jaren zo'n ongeluk... of was t niet express?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gelijk heb je, als het een lekker wijf is zou ik haar ook zonder doen....quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom en heel erg dom.. maar in the moment of the heat zal het mij een roest wezen of ik die dingen bij mij heb of niet. Ook bij het andere geslacht is het 9 van de 10 keer toch: aah kan wel, ben aan de pil of heb een spiraal.. of krijg de vraag: je hebt geen SOA toch?!
Afijn.. doe het liever MET, ben je gelijk van die kliederzooi af.
Naakt nachtzwemmen?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Andromache het volgende:
tweede date geplandwe gaan nachtzwemmen...
nee, haha, gewoon in een openbaar openluchtzwembad dus netjes gekleed voor de gelegenheidquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naakt nachtzwemmen?
Serieus, veel plezier meid!
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee, haha, gewoon in een openbaar openluchtzwembad dus netjes gekleed voor de gelegenheid
Wat is de stand van zaken met jouw date eigenlijk? Heeft het beestje al een naam?quote:
Oke, hier gaat je ego.. Je bent gewoon niet leuk genoeg voor haar?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Godverdomme, waarom ben ik niet een paar jaar ouder? Kom ik eindelijk een leuke vrouw tegen die ook nog eens de moeite doet om op een leuke manier terug te reageren, ben ik volgens haar te jong. Mijn leven is zo zwaar.
Onmogelijk want ik ben fantastisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Oke, hier gaat je ego.. Je bent gewoon niet leuk genoeg voor haar?
Het beestje heeft een naam maar die ga ik hier niet noemen, of het nu een fokster is of nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat is de stand van zaken met jouw date eigenlijk? Heeft het beestje al een naam?
Was meer toeval eigenlijk dat ik ze zou ontmoeten, want zij gaan de bank halen. En aangezien ze d'r vader niet zoveel wil laten tillen vroeg ze het aan mij. En ik vond het niet erg.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Andromache het volgende:
met 'het beestje een naam geven' bedoelde ik of jullie nu verkering hebben. kennelijk wel, als je haar ouders gaat ontmoeten (wat snel!)
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Onmogelijk want ik ben fantastisch.
Vrouwen die met hetzelfde verschil jonger dan mij zijn en dan ook nog eens zelf op mijn profiel reageren vinden het niet erg.
Stiekem wil je wel een date met mij.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef habitue het volgende:
Onze tweede date is vervroegd naar woendagavond, waar ik voor Pinkdwarf ga koken als beloning voor het harde studeren.
Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Ziet er naar uit dat de trouwerij ook vervroegd gaat worden
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?
Scheelt geld en makkelijk voor de Fok!kers om op één dag te komen!
Haha , dan moet ik eerst een spoedcursus Fries doen, want dat is een vereiste van androquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
hahahaha! nouuuu ik vroeg om een beetje interesse, niet overdrijven he?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Haha , dan moet ik eerst een spoedcursus Fries doen, want dat is een vereiste van andro
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Praag lijkt me tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ben lang weekend in Praag geweest en zelfs daar niks gedate of gedaan :-) wel veel bijgeleerd en heel leuk weekend met vrienden gehad. Geintresseerden waren er wel maar voelt niet juist als je merkt dat ze gewoon een beter leven willen.
ben je nog in Club Darlings geweest??quote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ben lang weekend in Praag geweest en zelfs daar niks gedate of gedaan :-) wel veel bijgeleerd en heel leuk weekend met vrienden gehad. Geintresseerden waren er wel maar voelt niet juist als je merkt dat ze gewoon een beter leven willen.
we hebben er vrienden die er wonen voor werk of liefde paar clubs gedaan maar verder gewoon gerust, gegeten, cultuur op gesnoven, de toerist uitgehangen en alle routes gedaan dingen bezocht. Inderdaad ik ben nogal serieus en lastig als het op quickies aan komt ik kan dat gewoon niet dus nja... genoten van goedkoop eten en drinken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ben je nog in Club Darlings geweest??
Je hoeft ook niet naar Praag te gaan voor de mooie vrouwen. Ik ben ik veel steden in Europa geweest en Praag is de enige stad waar ik geen mooie vrouwen ben tegengekomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
we hebben er vrienden die er wonen voor werk of liefde paar clubs gedaan maar verder gewoon gerust, gegeten, cultuur op gesnoven, de toerist uitgehangen en alle routes gedaan dingen bezocht. Inderdaad ik ben nogal serieus en lastig als het op quickies aan komt ik kan dat gewoon niet dus nja... genoten van goedkoop eten en drinken.
Kijk!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Andromache het volgende:
Oh....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee, haha, gewoon in een openbaar openluchtzwembad dus netjes gekleed voor de gelegenheid
oh maar dat was ook totaal niet de bedoeling hoor ... was verjaardagsfeest van vriend nu we hebben er wel veel erg mooie dames gezien hoor :-) echt wel daar ga ik niet over liegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar Praag te gaan voor de mooie vrouwen. Ik ben ik veel steden in Europa geweest en Praag is de enige stad waar ik geen mooie vrouwen ben tegengekomen.
Ik moest meteen aan dit nummer denkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Andromache het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan dit nummer denken:
Hoe zit het met jouw dates DP? In de winter klaagde je steen en been dat iedereen stom was en dat je naar de zomer verlangde. Dus nog wat dates in de planning?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |