quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste.Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.
Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht!Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.
De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen.Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd.
![]()
Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn.![]()
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen.![]()
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.
Geintje natuurlijk
Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.
Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date.![]()
Volgende date is in de maak.
Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.
We hebben ons netjes gedragen.
Nice! Vond het erg gezellig!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:
fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.
twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'.nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.
zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positiefleuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type
.
we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA?
)
we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne manen gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!
de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel).
toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.
maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren
en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen.![]()
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Silenus het volgende:
"Gedesillusioneerd bleven we achter".Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd.
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen.
Leuk verslag Andro!!! Supertof.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:
fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.
twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'.nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.
zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positiefleuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type
.
we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA?
)
we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne manen gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!
de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel).
toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.
maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren
en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
Verdomde hamstring idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
Sarcasm, is it?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
quote:
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Andromache het volgende:
rightik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
Bij dates gemerkt dat niet iedereen het gewend is. Wel altijd geaccepteerd dat het gebeurde, maar je merkte toch dat het even nieuw was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven, dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.
Preutsheid
ja vind je 't leuk?quote:
Mwoh... geen stomende verhalen vol met klaagbedes over het feit dat er maar een x aantal condooms in een grote kliko kan en dat die dus, logischerwijs, al snel tot het nokkie vol zat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..
[..]
ja vind je 't leuk?
Klopt, en ik sleep de ene trofee na de andere in de wacht. Die veelbetekenende knipoogsmileys ook he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Coco98 het volgende:
Dat is toch een mini-game hier? Uitvinden wie wat date.
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef -Splash- het volgende:
Ik wacht keurig af tot iemand boos reageert op mijn uitloksel.
Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.
Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ook heel goed dat ze met die knipoog refereerde aan zijn ondertitel.
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vreet mijn hoed op als het niet zo is.
¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:
Net een like op Pepper van een 100% match op papier...
Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
Volgens mij is het vrij makkelijk om iemand op facebook te vinden, kun je ook proberen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef Blue_note het volgende:
Net een like op Pepper van een 100% match op papier...
Maar ik ben geen FM, kan haar niet op FB vinden ook. Nu wil ik best ¤25,- uitgeven voor FM maar als zij geen FM is heb ik er nog geen klote aan... What to do?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geslaagde troll-poging van Dudewhereismycar, ik trapte erin. Nice!
Maar het was dus Coco98.
Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
¤25 euro uitgeven louter vanwege de káns op een gesprekje wat heel misschien in een date uit kan monden?![]()
Geez. Wat denk jij?
Fok!... jeweets. Je bent vast net zo autistisch dat je het nog moet vragen ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ben jij autistisch? We zijn er al uit hier.
awwwww....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
Accounts verwijderd. Zal af en toe wel komen lurken![]()
Toch betaald, en zit nog steeds te appen vanaf 23:00quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha nou dat boeit me nog niet zozeer, kan er nog wel wat meer dates mee binnen halen indien :p! Maar als zij geen FM is heb je er niks aan...
Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:02 schreef Blue_note het volgende:
Uiteindelijk van 23:00 tot 05:00 liggen appen. Deze week date!! Heb nog maar weinig zin in de andere date van vanavond....Maarja spreid je kansen
Heb je eindelijk een vrouw weten te strikken, Paul?quote:
Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou zomaar weer je nieuwe droomvrouw kunnen zijn. Hoe is het met je andere droomvrouw?
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..quote:Op zondag 16 juni 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date van dinsdag heeft netjes laten weten dat hij er niet meer in ziet. Nouja ik dacht er hetzelfde over, dus geen probleem.
Moet zeggen dat hij zich wel allemaal aan de dateregels houdt, netjes
Ervaringen verschillenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Je moet ook een fok date regelen. Veel meer succes..
Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goed goed! Heb wart lijntjes open nu, stuk of 5.
Niet te dikquote:Op zondag 16 juni 2013 11:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief het "20 dates aaneengeschakeld maar geen interesse meer in meisje (want te dik), die ik toch maar aan het lijntje hou" ?
Waarom ga je in godsnaam daten met vrouwen die je niet echt interessant vindt?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet te dik...
Maar exclusief. Dat is definitief voorbij!
2 van de 5 zijn ook maar écht interessant trouwens...
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam daten met vrouwen die je niet echt interessant vindt?
En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
Sowieso!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wooo, ik sta in de TT
Als we de trouwkaarten rondsturen over 5 jaar, dan zal ik dit screenshotje erbij plakkenHaha
Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?
Eensquote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
En wat is dat toch met lijntjes openhouden en kansen spreiden. Ga toch gewoon voor de echt leuke dames ipv deze onzin.
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsitesquote:Op zondag 16 juni 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik neuk liever niet dan dat ik een oninteressant persoon neuk...
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet interessante dames kunnen best lekker zijn in bed, dus als je succes kan krijgen zo, waarom niet?
2 zijn echt interessant, toekomstgewijs. De andere zijn gewoon mooie dames, maar of te jong, of nog maar even in NL, etc. dus ik spreek daar wel mee af om gewoon leuke tijd te hebben, maar zou daar niet mee verder gaan. Nee, ook geen seks.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, tenzij allebei dronken en hitsig tijdens het uitgaan. Genoeg mensen die het wel als een sport zien om elke week een neukertje te hebben. Je wil mij niet wijsmaken dat het alleen maar hele leuke interessante dames zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.
Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn brein werkt duidelijk op een andere manier, maar ik zal wel hopeloos ouderwets zijn.
Zeg je dat ook tegen de dames trouwens? Of doe je dan net of je haar heel leuk vindt?
Ik sta pas een paar dagen droogquote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites
Ik heb 5 jaar op McDonalds geleefd, maar nu een 5 sterren restaurant dus ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je iets heel raars hoort.90% van de mannen redeneert als knipoogje hoor.
Als je honger hebt ga je soms ook wel eens bij de mcDonalds eten.(En nee, ik doe het uiteraard alleen met intellectuele topmodellen..dat begrijpen jullie)
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Misschien dat dat verandert als je een paar jaartjes droog staat zoals velen op datingsites
Niet lang genoeg droog dus. Ik stond op 9 jaar. Toen boeide me het echt geen flikker meer. (behalve dan een flikkerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn "record" is ruim 2 jaar droog staan, maar heb ook toen die behoefte nooit gehad om dat te doen of met minder genoegen te nemen...
Dit. Je bent vrijgezel tochquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry.
Het is maar seks, komop zeg.
Das een ander verhaal. Als ik iemand wel aantrekkelijk vindt en een leuke klik mee heb doe ik het wel natuurlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Met minder niet, maar met dames waar je geen toekomst in ziet door leeftijd, afkomst, emigratie, noem maar op...
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".quote:
Duh, zie m'n reactie hierbovenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Als je jaren droogstaat en je kunt een lekker wijf neuken waarbij een relatie er wellicht niet helemaal inzit...en je doet het dan niet....dan ben je gewoon echt niet wijs, sorry.
Het is maar seks, komop zeg.
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".
Dus denk er ook even aan wat die ander ervan vindt
Ja, ik ben het er ook wel mee eens. Ik zou dat echt never nooit kunnen, hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.
En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik weet dat er zat mensen zijn die het niet zien als "maar seks".
Dus denk er ook even aan wat die ander ervan vindt
Eens. Maar dat is het nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat was vooral ook mijn punt. Het klonk heel erg alsof de dames die niet interessant genoeg zijn aan het lijntje worden gehouden, alleen maar om in hun broekje te kunnen komen. Dat vind ik gewoon sneu.
En als een vrouw zo redeneert? Het is maar seks, droog staan is een misdaad tegenover je flamoes, etc., en dientengevolge heeft ze in 9 jaar tijd met 30 mannen het bed gedeeld. Wil je er dan nog wat mee, toekomstgericht?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets aan dat beeld van seks doen. Negen jaar zonder seks, da's gewoon een misdaad tegenover je geslachtsdeel. Dat ding hangt daar niet alleen om te plassen.
En nee, je hoeft je niet als een hongerige hyena op elke voorbijkomende flamoes te storten...maar een beetje leven mag wel hoor.
Sowieso, ieder z'n dingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje los is gegaan dan iemand die 9 jaar als een non heeft geleefd, ja. Los daarvan hoef ik het aantal bedpartners nooit te weten, dat vind ik niet interessant en ik heb ook geen zin om mijn aantal te vertellen.
Ik pas in ieder geval beter bij iemand die een losbandig leven leidt dan bij iemand die altijd maar volgens de regeltjes/bijbel/andersbenikeenslet:'( leeft.
Voor een vrouw is het net zo min leuk om MI's te krijgen van je troetelbeertje die de hele goegemeente in alle gaatjes volblaftquote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, dat is ook hypocriet. Maar ook wel weer 'menselijk' (hypocriet zijn we allemaal wel eens)...het is namelijk niet leuk om videobeelden in je hoofd af te spelen waarin jouw lieve schattige poeweliewoepsie-vriendinnetje in alle hoeken en gaten vol wordt geblaft door de gehele goegemeente.
Vandaar...gewoon niet naar vragen.Hoop dat ze ervan heeft genoten.
Hmm... een verleden is een verleden, en dat is voor mij nog nooit een reden geweest om iets af te kappen. Niet naar vragen dus als je al denkt dat het antwoord je niet bevalt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso, ieder z'n ding
Ik merk alleen vaak wel anders bij mannen. Er zelf lustig op los neuken, omdat het kan en droogstaan is niks. Maar komen ze erachter dat een vrouw vergelijkbaar gedrag vertoont/vertoond heeft, dan is ze ineens een afgelikte boterham, te makkelijk in bed te krijgen en dus geen kandidaat om iets serieus mee op te bouwen.
En dat vind ik hypocriet.
Been there, done that... Soort vorm van name droppingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Silenus het volgende:
Daarom moet je er ook altijd je bek over houden als man. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat zoiets dan rond gaat zingen, maar je bent ook wel een sufferd als je daarover op gaat lopen scheppen.
En dit ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen heeft er een andere mening over, ik heb persoonlijk met droog staan geen probleem dus ja ik zou prima jaren droog kunnen staan ipv met iemand waar verder geen klik mee is dan maar t bed in te duiken.
En waarom zou dat bij sommige mannen niet net zo kunnen werken? waarom ben je dan meteen niet wijs etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |