Okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan wel voor mij werken, ik betaal je in chinese gadgets
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat let mein voor laat mij stond
je mag wel dingen uitkiezen van chinese webshopsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Nee wacht ik wil wel geld waarmee ik dingen kan kopen
Geld is oud. Ruilen is weer helemaal in deze tijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef TienVingers het volgende:
Wel elke dag zodat ik na de vakantie een hoop geld heb verdiendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uur
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga met mij mee shoppen en hou al mijn tassen vast. Geef ik je wel wat voor per uur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel elke dag zodat ik na de vakantie een hoop geld heb verdiend
Jeetje jij hebt het echt goed voor elkaar. Twee mannen die je spulletjes dragenquote:
Jij mag mee zij dragen de tassen. That's how we rollquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt het echt goed voor elkaar. Twee mannen die je spulletjes dragen.
* AdoraBelle gaat jaloers in een hoekje zitten.
Yayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag mee zij dragen de tassen. That's how we roll
3,50 per uur, alleen deze zomer! Speciale aanbiedingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt het echt goed voor elkaar. Twee mannen die je spulletjes dragen.
* AdoraBelle gaat jaloers in een hoekje zitten.
Nou daaaaaar voor mag je elke dag 10 uur meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
3,50 per uur, alleen deze zomer! Speciale aanbieding
DM voor meer info.
Dat handel je maar met xcachet af, dan handel ik het wel met haar af.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
3,50 per uur, alleen deze zomer! Speciale aanbieding
DM voor meer info.
35,- per dag, nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou daaaaaar voor mag je elke dag 10 uur mee
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
10 uur shoppen. Dat hou jij niet vol
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
Leren lekker uitstellen, ik zou om 8.00 vanochtend beginnen.
Zeker wel, maar dan moet er wel minimaal 3/4 keer even eten en drinken pauze tussen zitten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
10 uur shoppen. Dat hou jij niet vol
Je zit op FOK! dus ik ga er van uit van nietquote:
En hij paint.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit op FOK! dus ik ga er van uit van niet
Jij gaat mee als mijn BFF en adora ook. En tv draagt de tassenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mee ga shoppen heb ik genoeg aan mijn eigen tassen
Okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dan moet er wel minimaal 3/4 keer even eten en drinken pauze tussen zitten.
Het wordt steeds beterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat mee als mijn BFF en adora ook. En tv draagt de tassen
Ik weet niet waar jij denkt dat ik mijn kleding koopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
Oja, één winkel waar ik echt niet naar binnen ga
Wibra, Zeeman
Waar dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat ik mijn kleding koop
Dat zijn twee winkels. Tel maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
aar ik echt niet naar binnen ga
Wibra, Zeeman
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
De Zeeman moet je gewoon doorheen lopen want er ligt altijd snoep bij de kassaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij niet gezien daarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De Zeeman moet je gewoon doorheen lopen want er ligt altijd snoep bij de kassa.
Shit dan moet ik na het werk ook nog eens 10 uur shoppen om aan mijn eigen kledingbenodigdheden te voorzienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij mag niks kopen he.. Je bent aan het werk.
Hij is onze bitchquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat mee als mijn BFF en adora ook. En tv draagt de tassen
Zijn er 2. Maar daar ga je me ook neit vindenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
Oja, één winkel waar ik echt niet naar binnen ga
Wibra, Zeeman
Ik ben net thuisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Heb je pauze of ben je klaar?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was moeilijk zoeken
Ik bedacht me later nog dat ik de Zeeman eveneens niet gezien wil wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er 2. Maar daar ga je me ook neit vinden
Ze hebben daar wel goedkope lapjes stofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik bedacht me later nog dat ik de Zeeman eveneens niet gezien wil worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
Bloed is echt de lekkerste smaak op aarde
Ga je uit eten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dadelijk chinees eten![]()
inb4 angel joy grapjes.
Etsuquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
Is etsu hier?
Zo ja: doe normaal tegen AdoraBelle
Nouja, bedankt arachide.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
Is etsu hier?
Zo ja: doe normaal tegen AdoraBelle
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze dameOoit mee op hetzelfde podium gestaan
Heb je die speakers nog niet gehoordquote:
hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed dat je het in DM zegt, ik had niet door dat dat voor mij bedoeld was.
Hooi.
We? Oh, jullie hebben een lanparty?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
We hebben nog een desktop staan maar die kan je niet zien op de foto en nog een laptop maar die staat uit
Nah, gozer zijn ouders zijn op vakantie. mijne zijn niet thuis dus gaan we bij hem zitten, beetje zuipen beetje gamen beetje smoken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
We? Oh, jullie hebben een lanparty?
Ah, oké. Niet gamen dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah, gozer zijn ouders zijn op vakantie. mijne zijn niet thuis dus gaan we bij hem zitten, beetje zuipen beetje gamen beetje smoken.
wie trekt er nou in 5-10 minutenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
stel je hebt de hele dag vrij. wat ga je doen
trekkken (5-10Min)
Gamen (kan je uren mee vooruit)
Ik zal jou eens opbouwen kneusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wie trekt er nou in 5-10 minuten
je moet het opbouwen kneus
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt jezelf al genoeg opgebouwd vettige aap
lamme limburgerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt jezelf al genoeg opgebouwd vettige aap
Soms doe ik het wel in 5 minquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is gewoon 15 inchquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit ziet er gaaf uit! Behalve die laptop, die ziet er zo klein uit.
/jelly
goedzo, filters zijn duur manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
Voor de geïnteresseerden, er staat een foto van mij in het jng userfoto topic...
Dit keer zonder filter
Soms is dat echt fijn voor uren, maar meestal lukt me dat niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik weg moet ja
anders trek ik er uren voor uit (haha trek)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goedzo, filters zijn duur man
geef mij maar jpsshag
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
Voor de geïnteresseerden, er staat een foto van mij in het jng userfoto topic...
Dit keer zonder filter
dat doe ik toch nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die een bericht over WhatsApp een 'app' of 'appje' noemen
Dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vrouwen ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
heb je mijn app nog gezien?
'huh heb jij een app gemaakt?'
wat bedoel je?
quote:
hoi fansquote:
ik ovenschotelquote:
Ik wietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb vandaag pizza gekocht voor morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
hoi fans![]()
(grapje hoi alles goed)
[..]
ik ovenschotel
[..]
Ik wietik heb al wietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zij studeert ook rechten aan de EUR en ze is echt overal bang voor enzo. Ze loopt ook te trollen in de SC WO Rechten (waar ik ook post) en iedereen lacht haar uit en maakt d'r belachelijk en jeweetwel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat ze overal bang voor is.. verder niet
Nu is Ike ook lid!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zij studeert ook rechten aan de EUR en ze is echt overal bang voor enzo. Ze loopt ook te trollen in de SC WO Rechten (waar ik ook post) en iedereen lacht haar uit en maakt d'r belachelijk en jeweetwel.
Nu heeft ze een ban in SES, dus ze kan ook niet meer in dat topic posten en nu gaat ze verder in andere subforums.
WGR / Leuke talenstudies?
Bijna iedereen van de SC natuurlijk daar reageren en nu ben ik 'crapblocked' ofzo![]()
Ik kan wel altijd om d'r lachen.
Als bv. een site van de EUR uit ligt:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
noem eens wat voorbeelden waarvoor ze bang is dan?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nu is Ike ook lid!
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3629088
nog even zijn avatar daar plaatsen!
ben je echt overal bang voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nu is Ike ook lid!
nu is het helemaal goed! Vanaf nu ben ik ook ike! En waarom mag dat niet? Hij heeft toch geen exclusief recht op die username? Dus geen sanasoufi meer, maar IkeDubaku99quote:
is dat serieus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als bv. een site van de EUR uit ligt:
"Ik ben bangdat mn cijfers weg zijn
"
Als ze bijvoorbeeld niet kan inloggen op studielink:
"IK BEN ZO BANGdat ik van de EUR ben eraf getrapt
"
Als ze bijvoorbeeld iets in d'r ooghoek ziet bewegen:
"IK BEN ZO BANGdat een muis hier is
" en dan gaat ze daar tig topics over openen.
goeien prognosequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mijn prognose is dat ¤500 te veel geld is
KLB / Ik ben zo bangquote:
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nu is Ike ook lid!
uit de tuin bij vriend, ouders smoken en wij profiterenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan gratis wiet?
420 blaze itquote:
mag wap wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mag je broertje ook een stukje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik: haal cakebeslag en boter
Broertje: wat wil je maken?
Ik: wat denk je
Broertje: spacecake -_-
waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer van 13:00 tot 06:00
Als EA een Online pass wil gebruiken zoals ze dat nu doen kan dat bij de playstation nog wel hoorquote:
dat op de grote markt?quote:
nee drafbaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat op de grote markt?
zag eergister nog van die grote podiums
De w van wakker, stamppot etenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Word je daar niet ontzettend bang van?
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Word je daar niet ontzettend bang van?
Haar in een knot en in het zwart.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod morgen moet ik formeel zijnwerken op een paardenkoers
>everybody walks the dinosaurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
>13 years old
>break into nearby daycare
<jerk off into baby socks
<sit on the handle of those bouncy ball things you sit on so that it goes in my ass
>rub my dick on half the place
>shove numerous kids toys up my ass
>got arrested, they had silent alarms
>cops never found out about the toys
in het zwart moet altijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haar in een knot en in het zwart.
Dit is het hele verhaal jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
>everybody walks the dinosaur
is groot zakjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
nederwiedewiedewiet
wiedewiedewiet
ja ja
nederwiedewiedewiet
sorry?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
jij praat echt altijd over stoere dingen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:17 schreef zwerty het volgende:
http://www.ofjeworstlust.com/kelvinvakantie.html
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:17 schreef zwerty het volgende:
http://www.ofjeworstlust.com/kelvinvakantie.html
Durf je zelf geen condooms te halen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
En die week erop mij
Krabs moet die dingen nog sturen
lulkoekquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Durf je zelf geen condooms te halen?
[..]
lulkoek
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
En die week erop mij
Krabs moet die dingen nog sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2013 19:31:23 ]
Heb ik alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Durf je zelf geen condooms te halen?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je niet.quote:
Nee, ik heb geen meetlint.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt jordy en etsu wel gemeten
Hij doet ook heel zielig de laatste tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |