omdat ik nog een username van etsu met avatar en al op india-forums moet maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ik niet?!Ik voel me achtergesteld.
Omdat ze uit d'r nek lult, aangezien je zonder ABO geen mensen kunt blokkerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ik niet?!Ik voel me achtergesteld.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
^ This message is hidden. Click here to remove motorbloempje from your blocklist.
Dat doe ik dus niet.
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik nog een username van etsu met avatar en al op india-forums moet maken.
Je reageert eropquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
^ This message is hidden. Click here to remove motorbloempje from your blocklist.
Dat doe ik dus niet.
Zo rolt sanasoufi.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?
slaat echt nergens op!
nee dan blokkeer ik die accounts hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?
slaat echt nergens op!
En het nut daarvan is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee dan blokkeer ik die accounts hier.
etsu en IkeDubaku99 zijn nu ook mijn usernames.
Dankje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niets? ik vind het mooie usernames.
Nee, Etsu klinkt turks. Vanaf nu:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Etsu is wel mooier dan motorbloempje he?
ik weet niet eens wat dat betekentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
That's why i'm going to crapblock you too.
Reason: You belong to 2RS people.
Wij lopen gewoon mods achterna, duhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie, onder leiding van motorbloempje en aanhang, dit topic komen verkrachten?
Ze mogen me niet. Dus weren ze me uit school en studie. Geeft niet, maar dus besluit ik hier mijn vraag te komen stellen. De deadline is 30 augustus. Voor die tijd moet ik een opleiding hebben gekozen. En dat is niet makkelijk. Als ik een verkeerde keus maak dan raak ik een hele hoop tijd kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie, onder leiding van motorbloempje en aanhang, dit topic komen verkrachten?
Word je daar niet ontzettend bang van?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze mogen me niet. Dus weren ze me uit school en studie. Geeft niet, maar dus besluit ik hier mijn vraag te komen stellen. De deadline is 30 augustus. Voor die tijd moet ik een opleiding hebben gekozen. En dat is niet makkelijk. Als ik een verkeerde keus maak dan raak ik een hele hoop tijd kwijt.
Kijk even naar mijn openingspost....gewoon een normale vraag. Desondanks komt er idd een hele bende mij achterna. Zelfs de moderator. Maar goed, geeft niet. Ik ben zowieso nog nergens zeker van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Word je daar niet ontzettend bang van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |