Ik zat net te lezen over een studie die European Studies heet. Op de haagse hogeschool duurt vier jaar + 5 maanden verplicht stage in het buitenland. Lijkt me leuk, alleen je moet frans en duits heel erg goed beheersen. Ik vrees dat ik beide talen niet goed meer kan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat bedoel je nou concreet met 'veel met talen doen'?
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zat net te lezen over een studie die European Studies heet. Op de haagse hogeschool duurt vier jaar + 5 maanden verplicht stage in het buitenland. Lijkt me leuk, alleen je moet frans en duits heel erg goed beheersen. Ik vrees dat ik beide talen niet goed meer kan.
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...
En zelfs nu je wel snapt wat ik bedoel, geef je geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.
Ik zoek gewoon een opleiding. Ik moet wel snel zijn, want voor 1 september moet ik me ingeschreven hebben.
Ik hou gewoon van talen. Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Wiskunde, economie ben ik niet goed in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
Geef nou eens antwoord op Lillie haar vraag
DAAR HEB IK NOG NIET AAN GEDACHT! Tolk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...
Oke. Maar wat wil je er nou mee gaan doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van talen. Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Wiskunde, economie ben ik niet goed in.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke. Maar wat wil je er nou mee gaan doen?
Dan kan je wel zo'n kut reactie typen, maar wie opende dit topic ook alweer met een vraag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]de prostitutie in natuurlijk! het gaat toch allemaal beter als ik die hongaren en roemenen kan verstaan?
Ik doe geen rechtenstudiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je rechtenstudie geen succes geworden?
Ik was al bang
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik doe geen rechtenstudieNooit gedaan! Dat schreef ik alleen maar om indruk te maken.
lolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.
Ik zoek gewoon een opleiding. Ik moet wel snel zijn, want voor 1 september moet ik me ingeschreven hebben.
eerder in onzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoort dit topic niet in SES? Oh, wacht, daar kan TS niet meer reageren.
Kies gewoon economie of bedrijfskunde en ga in je vrije tijd een taal leren, is veel waardevoller.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef sanasoufi het volgende:
Culturele en Maatschappelijke vorming lijkt me ook leuk!
maar je moet toch iets doen dat je zelf leuk vindt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Kies gewoon economie of bedrijfskunde en ga in je vrije tijd een taal leren, is veel waardevoller.
Dat is zo, maar ik heb niet echt de indruk dat je het boeit welke studie je gaat doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je moet toch iets doen dat je zelf leuk vindt?
waarom niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil zo weinig mogelijk met economie/wiskunde/natuurkunde/scheikunde/gymnastiek te maken hebben. Dus zo weinig mogelijk met cijfers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb niet echt de indruk dat je het boeit welke studie je gaat doen
kijk eens op de site van de HAN en dan de studies die ze in nijmegen aanbieden. Kun je daar een beetje orienteren en soortgelijke studies hebben ze ook wel op andere scholen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil zo weinig mogelijk met economie/wiskunde/natuurkunde/scheikunde/gymnastiek te maken hebben. Dus zo weinig mogelijk met cijfers.
Iets met talen, kinderen, en/of mensen helpen lijkt me het leukst.
Is dit van het spelletje "Wat hoort hier niet tussen?"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef sanasoufi het volgende:
economie/wiskunde/natuurkunde/scheikunde/gymnastiek
Ja, ben ik mee bezig. Wat ik het liefst zou willen is in een kinderopvang werken, maar het wordt mij niet duidelijk welke diploma daarvoor nodig is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef Haque het volgende:
[..]
kijk eens op de site van de HAN en dan de studies die ze in nijmegen aanbieden. Kun je daar een beetje orienteren en soortgelijke studies hebben ze ook wel op andere scholen.
HBO clown sowieso.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee bezig. Wat ik het liefst zou willen is in een kinderopvang werken, maar het wordt mij niet duidelijk welke diploma daarvoor nodig is.
vmbo kader?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee bezig. Wat ik het liefst zou willen is in een kinderopvang werken, maar het wordt mij niet duidelijk welke diploma daarvoor nodig is.
de pabo staat op dit moment bij mij op nummer 1, maar die berichten over studenten die na 1 jaar worden weggestuurd maken mij niet vrolijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Haque het volgende:
[..]
vmbo kader?
zoek eens iets van hbo gedragswetenschap of misschien de pabo
Bedenk je wel, een opleiding legt slechts een basis en bepaald niet direct je toekomst.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
de pabo staat op dit moment bij mij op nummer 1, maar die berichten over studenten die na 1 jaar worden weggestuurd maken mij niet vrolijk.
Ga werken in een kiosk op Amsterdam Centraal. Of met een sandwichbord staan in een willekeurige winkelstraat. Dan help je ook mensen en kinderen en je kunt nog talen spreken ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil zo weinig mogelijk met economie/wiskunde/natuurkunde/scheikunde/gymnastiek te maken hebben. Dus zo weinig mogelijk met cijfers.
Iets met talen, kinderen, en/of mensen helpen lijkt me het leukst.
Dat is het nou! Ik vond engels, frans en duits leuk. Verder was ik goed in geschiedenis. Ik wou het liefst na het behalen van mijn diploma international business and languages doen. Alleen dan krijg je ook wiskunde en economie dus toen durfde ik het niet. De meeste hbo studies hebben wel iets met economie/wiskunde en dat maakt het voor mij heel moeilijk om iets te kiezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Bedenk je wel, een opleiding legt slechts een basis en bepaald niet direct je toekomst.
Met pabo heb je echt een directe lijn welk vak je later gaat uitoefenen, ook met een andere opleiding kun je straks voor de klas gaan staan, daar hoef je geen pabo voor gedaan te hebben.
Welke vakken vond je op school het leukste? welke elementen van die vakken vond je leuk? wil je juist theoretisch of praktisch aan de gang, samenwerken of zelfstandig werken. Er zijn zoveel elementen die een opleiding vormen.
Als je een wat generiekere opleiding kiest krijg je vaak vakken die in meerdere opleiding aan de basis liggen en ook in brede zin bij bedrijven gewaardeerd worden. Die generieke vakken en methodes die je leert kan je allemaal op je cv neerknallen en daarbij kan je echt overal gaan solliciteren. Het echte leren do eje toch pas in de praktijk.
Of bij de mac drivequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ga werken in een kiosk op Amsterdam Centraal. Of met een sandwichbord staan in een willekeurige winkelstraat. Dan help je ook mensen en kinderen en je kunt nog talen spreken ook.
Heldinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wat vond je leuk aan de talen? leuk om in de praktijk te oefenen, of rijtjes stampen, lezen, praten, presenteren, de onderwerpen, of was je klas juist leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat is het nou! Ik vond engels, frans en duits leuk. Verder was ik goed in geschiedenis. Ik wou het liefst na het behalen van mijn diploma international business and languages doen. Alleen dan krijg je ook wiskunde en economie dus toen durfde ik het niet. De meeste hbo studies hebben wel iets met economie/wiskunde en dat maakt het voor mij heel moeilijk om iets te kiezen.
okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je mist me blijkbaar wel. jij etsu en ike en yreal vinden elke topic die ik plaats.
Motorbloempje ik houd van jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens ik hoef helemaal niet daar te komen....in elke wo rechten topic noemen ike en etsu sanasoufi.quote:
je hebt altijd ike en etsu nog die me daar quotten en verwijzen naar mijn topics in klb en andere subforumsquote:
ben je nou al mr. dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je hebt altijd ike en etsu nog die me daar quotten en verwijzen naar mijn topics in klb en andere subforums
Nu kunnen we uitgebreid over je praten en quoten en verwijzen en alles zonder dat jij commentaar op gaat leveren en/of trollen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
trouwens ik hoef helemaal niet daar te komen....in elke wo rechten topic noemen ike en etsu sanasoufi.
Verplaats hem naar SES dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik ben geen scholier/student. Nog niet. Hopelijk volgend jaar wel.
welnee je volgt me toch hier? en naar klb en elke andere topic die ik open....trouwens ik post ook op forums.marokko.nl en india-forums en hier is mijn twitter:quote:
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!quote:
*proest*quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!
Etsu
Paxcon
blue-ice
Ikedubaku99
Hotmess
motorbloempje
Yreal
hiddenstar
IF YOU DON'T SEE YOUR NAME BUT LIKE TO BE CRAPBLOCKED LET ME KNOW! I'LL DECIDE WHETHER I GRANT YOUR WISH TO BE CRAPBLOCKED!
Crapblocked means: I can't see your POSTS. However when someone quotes you I can BUT i will ignore them.
All the best!
UPDATEquote:
Kan ze eindelijk eens aan de weg timmeren....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat een timmeropleiding beter voor jou is
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
UPDATE
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!
Ik heb het nog niet gedaan. Alleen motorbloempje en paxcon en tchock zijn nog geblokt. De rest volgt later.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?
Via de database. Sanasoufi is een kloon van GM.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?
Waarom ik niet?!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gedaan. Alleen motorbloempje en paxcon en tchock zijn nog geblokt. De rest volgt later.
omdat ik nog een username van etsu met avatar en al op india-forums moet maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ik niet?!Ik voel me achtergesteld.
Omdat ze uit d'r nek lult, aangezien je zonder ABO geen mensen kunt blokkerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ik niet?!Ik voel me achtergesteld.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
^ This message is hidden. Click here to remove motorbloempje from your blocklist.
Dat doe ik dus niet.
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik nog een username van etsu met avatar en al op india-forums moet maken.
Je reageert eropquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
^ This message is hidden. Click here to remove motorbloempje from your blocklist.
Dat doe ik dus niet.
Zo rolt sanasoufi.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?
slaat echt nergens op!
nee dan blokkeer ik die accounts hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je maakt accounts aan met dezelfde namen als die users op fok, en dan blokkeer je die zelfgemaakte accounts op india-forums?
slaat echt nergens op!
En het nut daarvan is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee dan blokkeer ik die accounts hier.
etsu en IkeDubaku99 zijn nu ook mijn usernames.
Dankje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niets? ik vind het mooie usernames.
Nee, Etsu klinkt turks. Vanaf nu:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Etsu is wel mooier dan motorbloempje he?
ik weet niet eens wat dat betekentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
That's why i'm going to crapblock you too.
Reason: You belong to 2RS people.
Wij lopen gewoon mods achterna, duhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie, onder leiding van motorbloempje en aanhang, dit topic komen verkrachten?
Ze mogen me niet. Dus weren ze me uit school en studie. Geeft niet, maar dus besluit ik hier mijn vraag te komen stellen. De deadline is 30 augustus. Voor die tijd moet ik een opleiding hebben gekozen. En dat is niet makkelijk. Als ik een verkeerde keus maak dan raak ik een hele hoop tijd kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie, onder leiding van motorbloempje en aanhang, dit topic komen verkrachten?
Word je daar niet ontzettend bang van?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze mogen me niet. Dus weren ze me uit school en studie. Geeft niet, maar dus besluit ik hier mijn vraag te komen stellen. De deadline is 30 augustus. Voor die tijd moet ik een opleiding hebben gekozen. En dat is niet makkelijk. Als ik een verkeerde keus maak dan raak ik een hele hoop tijd kwijt.
Kijk even naar mijn openingspost....gewoon een normale vraag. Desondanks komt er idd een hele bende mij achterna. Zelfs de moderator. Maar goed, geeft niet. Ik ben zowieso nog nergens zeker van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Word je daar niet ontzettend bang van?
dan krijg je waarschijnlijk geen stufi meer, maar een studielening (toch?)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn openingspost....gewoon een normale vraag. Desondanks komt er idd een hele bende mij achterna. Zelfs de moderator. Maar goed, geeft niet. Ik ben zowieso nog nergens zeker van.
Misschien moet ik gewoon een half jaar wachten. En dan maar via de februari instroom?
Ik heb eigenlijk geen stufi nodig. Het dekt in principe alleen mijn zorgverzekering. Wat betreft reiskosten ben ik niet zeker. Dit is afhankelijk van waar ik wil studeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk geen stufi meer, maar een studielening (toch?)
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je mist me blijkbaar wel. jij etsu en ike en yreal vinden elke topic die ik plaats.
Daar krijg je geen antwoord op, want je bent ook 'crapblocked'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar krijg je geen antwoord op, want je bent ook 'crapblocked'.
Gewoon even vragen of iemand die niet op de crapblocklijst staat je quotequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.
Iets met postgeschiedenis en jezelf nogal anders voordoen dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
boeiend je kunt toch wel onderscheid maken tussen onz/klb en andere forumsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iets met postgeschiedenis en jezelf nogal anders voordoen dan dat je daadwerkelijk bent.
Als je díe vraag nu eens aan TS zou stellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Haque het volgende:
[..]
boeiend je kunt toch wel onderscheid maken tussen onz/klb en andere forums
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik doe geen rechtenstudieNooit gedaan! Dat schreef ik alleen maar om indruk te maken.
Ok ik ga al haar posts niet nalezen dus dat kan ik niet beoordelen maar haar reputatie heeft ze dacht ik door klb en haar pedo-meneren topics opgebouwd en niet buiten klb.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je díe vraag nu eens aan TS zou stellen_!
Wat doe jij op het ellegirl forum dan, of ben je ts aan het natrekken op het internetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?
Maar wacht, jij deed helemaal geen rechten!
Misschien kun je in plaats van nadenken over een vervolgstudie gaan nadenken over welke therapieën je wil gaan volgen om van je pathologisch lieggedrag af te komen.
Het betere googlewerkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?
Misschien kun je in plaats van nadenken over een vervolgstudie gaan nadenken over welke therapieën je wil gaan volgen om van je pathologisch lieggedrag af te komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3629177#85567729quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
als het topic nog zinvol is, is leraar of tolk gebarentaal (alleen bij HU utrecht) een optie.
anders mag je dit topic door wc spoelen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon even vragen of iemand die niet op de crapblocklijst staat je quote
nou dat wordt pittig studie..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.
Pittig, maar leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
nou dat wordt pittig studie..
alvast succes toegewenst.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |