dan krijg je waarschijnlijk geen stufi meer, maar een studielening (toch?)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn openingspost....gewoon een normale vraag. Desondanks komt er idd een hele bende mij achterna. Zelfs de moderator. Maar goed, geeft niet. Ik ben zowieso nog nergens zeker van.
Misschien moet ik gewoon een half jaar wachten. En dan maar via de februari instroom?
Ik heb eigenlijk geen stufi nodig. Het dekt in principe alleen mijn zorgverzekering. Wat betreft reiskosten ben ik niet zeker. Dit is afhankelijk van waar ik wil studeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk geen stufi meer, maar een studielening (toch?)
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je mist me blijkbaar wel. jij etsu en ike en yreal vinden elke topic die ik plaats.
Daar krijg je geen antwoord op, want je bent ook 'crapblocked'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar krijg je geen antwoord op, want je bent ook 'crapblocked'.
Gewoon even vragen of iemand die niet op de crapblocklijst staat je quotequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.
Iets met postgeschiedenis en jezelf nogal anders voordoen dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom jullie, onder leiding van motorbloempje en aanhang, dit topic komen verkrachten?
boeiend je kunt toch wel onderscheid maken tussen onz/klb en andere forumsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iets met postgeschiedenis en jezelf nogal anders voordoen dan dat je daadwerkelijk bent.
Als je díe vraag nu eens aan TS zou stellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Haque het volgende:
[..]
boeiend je kunt toch wel onderscheid maken tussen onz/klb en andere forums
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik doe geen rechtenstudieNooit gedaan! Dat schreef ik alleen maar om indruk te maken.
Ok ik ga al haar posts niet nalezen dus dat kan ik niet beoordelen maar haar reputatie heeft ze dacht ik door klb en haar pedo-meneren topics opgebouwd en niet buiten klb.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je díe vraag nu eens aan TS zou stellen_!
Wat doe jij op het ellegirl forum dan, of ben je ts aan het natrekken op het internetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?
Maar wacht, jij deed helemaal geen rechten!
Misschien kun je in plaats van nadenken over een vervolgstudie gaan nadenken over welke therapieën je wil gaan volgen om van je pathologisch lieggedrag af te komen.
Het betere googlewerkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?
Misschien kun je in plaats van nadenken over een vervolgstudie gaan nadenken over welke therapieën je wil gaan volgen om van je pathologisch lieggedrag af te komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3629177#85567729quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
als het topic nog zinvol is, is leraar of tolk gebarentaal (alleen bij HU utrecht) een optie.
anders mag je dit topic door wc spoelen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon even vragen of iemand die niet op de crapblocklijst staat je quote
nou dat wordt pittig studie..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.
Pittig, maar leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
nou dat wordt pittig studie..
alvast succes toegewenst.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |