Ik zat net te lezen over een studie die European Studies heet. Op de haagse hogeschool duurt vier jaar + 5 maanden verplicht stage in het buitenland. Lijkt me leuk, alleen je moet frans en duits heel erg goed beheersen. Ik vrees dat ik beide talen niet goed meer kan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat bedoel je nou concreet met 'veel met talen doen'?
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zat net te lezen over een studie die European Studies heet. Op de haagse hogeschool duurt vier jaar + 5 maanden verplicht stage in het buitenland. Lijkt me leuk, alleen je moet frans en duits heel erg goed beheersen. Ik vrees dat ik beide talen niet goed meer kan.
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...
En zelfs nu je wel snapt wat ik bedoel, geef je geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.
Ik zoek gewoon een opleiding. Ik moet wel snel zijn, want voor 1 september moet ik me ingeschreven hebben.
Ik hou gewoon van talen. Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Wiskunde, economie ben ik niet goed in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:10 schreef jitzzzze het volgende:
Geef nou eens antwoord op Lillie haar vraag
DAAR HEB IK NOG NIET AAN GEDACHT! Tolk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Wat wil je met die talen? Wil je het alleen kunnen zodat je meer kansen hebt op banen in het buitenland? Wil je later vooral veel teksten vertalen en correspondentie voeren in verschillende talen? Of het alleen maar kunnen spreken wat betreft handelsrelaties etc? Ik noem maar wat, wat wil je er mee...
Oke. Maar wat wil je er nou mee gaan doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van talen. Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Wiskunde, economie ben ik niet goed in.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke. Maar wat wil je er nou mee gaan doen?
Dan kan je wel zo'n kut reactie typen, maar wie opende dit topic ook alweer met een vraag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]de prostitutie in natuurlijk! het gaat toch allemaal beter als ik die hongaren en roemenen kan verstaan?
Ik doe geen rechtenstudiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je rechtenstudie geen succes geworden?
Ik was al bang
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik doe geen rechtenstudieNooit gedaan! Dat schreef ik alleen maar om indruk te maken.
lolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat je bedoelde.
Ik zoek gewoon een opleiding. Ik moet wel snel zijn, want voor 1 september moet ik me ingeschreven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |