dat doe ik toch nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die een bericht over WhatsApp een 'app' of 'appje' noemen
Dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die een bericht over WhatsApp een 'app' of 'appje' noemen
vrouwen ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
heb je mijn app nog gezien?
'huh heb jij een app gemaakt?'
wat bedoel je?
quote:
hoi fansquote:
ik ovenschotelquote:
Ik wietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb vandaag pizza gekocht voor morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
hoi fans![]()
(grapje hoi alles goed)
[..]
ik ovenschotel
[..]
Ik wietik heb al wietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zij studeert ook rechten aan de EUR en ze is echt overal bang voor enzo. Ze loopt ook te trollen in de SC WO Rechten (waar ik ook post) en iedereen lacht haar uit en maakt d'r belachelijk en jeweetwel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat ze overal bang voor is.. verder niet
Nu is Ike ook lid!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zij studeert ook rechten aan de EUR en ze is echt overal bang voor enzo. Ze loopt ook te trollen in de SC WO Rechten (waar ik ook post) en iedereen lacht haar uit en maakt d'r belachelijk en jeweetwel.
Nu heeft ze een ban in SES, dus ze kan ook niet meer in dat topic posten en nu gaat ze verder in andere subforums.
WGR / Leuke talenstudies?
Bijna iedereen van de SC natuurlijk daar reageren en nu ben ik 'crapblocked' ofzo![]()
Ik kan wel altijd om d'r lachen.
Als bv. een site van de EUR uit ligt:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
noem eens wat voorbeelden waarvoor ze bang is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |