quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Rodawa het volgende:
Haha, jij zit op de EUR toch? Ik herken je.
Ik herken je aan je inkijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]kan niet, want ik heb mijn gezicht gewist. Het gaat om mijn kortere kapsel
nee! ik ben sinds vorige week al 3,5 kilo kwijtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef PriesterB het volgende:
TS wordt een dikke lesbo met bloempotkapsel.
Net zoals Charice.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef PriesterB het volgende:
TS wordt een dikke lesbo met bloempotkapsel.
Je bent dus van 80 kilo naar 76,5 kilo gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:23 schreef sanasoufi het volgende:
nee! ik ben sinds vorige week al 3,5 kilo kwijt
NEE! Trouwens dat is overgewicht! Van 54,5 naar 51.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Je bent dus van 80 kilo naar 76,5 kilo gegaan.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef KritischeMassa het volgende:
Ach TS, laat je niet opfokken... Al die KLB'ers hier trekken ook geen volle zalen
die waren op vakantie in nederland en zijn nu weer terug naar libanon....denk niet dat ze dit forum kennen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
Sommige mensen zijn te zichtbaar butttttt okeeeeeh
dikzakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik ben sinds vorige week al 3,5 kilo kwijt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef sanasoufi het volgende:
dit is het einde! rijke mannen vallen niet op liegende meisjes met kort haar die zich anders voordoen dan wie ze zijnIk wist niet dat het zo kort was
Aandachtshoertje2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef tetouaribo het volgende:
bitch, niet een reageren op mij, stik dan maar in korte lelijke kapsel.
Bewijs het eens! Ik zal ze zo weer terug plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker slim om nepfoto's te plaatsen terwijl mensen al je act door hebben.
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef sanasoufi het volgende:
Bewijs het eens! Ik zal ze zo weer terug plaatsen.
dus je gaat het niet bewijzen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.![]()
mag ik je trouwens iets vragen? Volgens mij reageer ik vrijwel nooit op jou. Desondanks blijf jij mij overal volgen? Wat is daar de reden van?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar jij en ik weten dat je te veel online sporen achter laat.![]()
Dat jij aan achtervolgingswaanzin leidt, kan ik ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:53 schreef sanasoufi het volgende:
mag ik je trouwens iets vragen? Volgens mij reageer ik vrijwel nooit op jou. Desondanks blijf jij mij overal volgen? Wat is daar de reden van?
desondanks reageer jij in vrijwel alle topics die ik open:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat jij aan achtervolgingswaanzin leidt, kan ik ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Voszje het volgende:
Terug met die OP alstublieft, dank u wel.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
OP weghalen doen we niet aan. Terug aub.
U vraagt, wij draaien.quote:
Je bent super, Frank! Dat je dit topics zat bent, kan ik me verder ook wel voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
U vraagt, wij draaien.
Overigens moet ik even op mijn handen gaan zitten, ben die kuttopics van ts meer dan zat.
Hmm, ik vind ze nog wel nuttig eigenlijk, iedere keer als ik ze zie voel ik me ietsjes beter over mijn eigen leven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je bent super, Frank! Dat je dit topics zat bent, kan ik me verder ook wel voorstellen.
2 jaar.....maar volgens ike zijn het toch nepfoto's dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Loverrrr het volgende:
wat is het tijdsverschil tussen de eerste foto en de tweede foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef Splutje het volgende:
Waar is je paarse lok aan de voorkant TS?dat is een virus....dus daar klik ik niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef Splutje het volgende:
Waar is je paarse lok aan de voorkant TS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
Neppe tasje op tafel gespot.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef sanasoufi het volgende:
Je gaat naar de kapper (vorige week) en komt terug thuis: Dat ziet er toch wel aardig uitHelaas zie ik net op de eerste foto van mezelf met korter haar dat het waardeloos is....in de cirkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Neppe tasje op tafel gespot.
Was dat bij een trouwfeest?
ZILVERVISJESquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
neenatuurlijk niet! we gingen lunchen in een restaurant in barendrecht!
trouwens....die tas is van bouchbach...en bouchbach koopt geen nepdingen....bouchbach is mooi....vooruit ik zal wat meer van haar laten zien....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Neppe tasje op tafel gespot.
Was dat bij een trouwfeest?
je lijkt wel veel veranderd in twee jaar tijd zegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
2 jaar.....maar volgens ike zijn het toch nepfoto's dus
Er is nou een Marokkaanse bruiloft bezig middenin een Nederlandse wijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
neenatuurlijk niet! we gingen lunchen in een restaurant in barendrecht!
NEE!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
je lijkt wel veel veranderd in twee jaar tijd zeg
vind die bruiloften niets....wij trouwen gewoon in een witte jurk en al.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is nou een Marokkaanse bruiloft bezig middenin een Nederlandse wijken de hele dag al rotmuziek en gegil à la xena-warrior.
-quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
je lijkt wel veel veranderd in twee jaar tijd zeg
Hoe wilde jij het dan anders hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind die bruiloften niets....wij trouwen gewoon in een witte jurk en al.
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
trouwens....die tas is van bouchbach...en bouchbach koopt geen nepdingen....bouchbach is mooi....vooruit ik zal wat meer van haar laten zien....
de dag dat ik eindelijk voorgoed dit land uit kan zal ik nooit meer op dit forum...nee geen enkel forum meer komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan je niet eens stoppen met FOK!, Saria?
hopelijk snelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
de dag dat ik eindelijk voorgoed dit land uit kan zal ik nooit meer op dit forum...nee geen enkel forum meer komen.
farah ofzo....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
Welke lelijke Irakese meid is over dan? Parwas ligt er al uit
ik hoop het ook....het zou zomaar als alles goed is in augustus kunnen gebeuren dat ik weg kan....maar wie weet gaat alles fout en zit ik hier nog 4 jaar lang vast....STOM land.quote:
JAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik hoop het ook....het zou zomaar als alles goed is in augustus kunnen gebeuren dat ik weg kan....maar wie weet gaat alles fout en zit ik hier nog 4 jaar lang vast....STOM land.
in 1 jaar tijd danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
deze is van vorig jaar zomer in libanon:
[ afbeelding ]
Dat is Parwas en ze ligt er al uit. En ze is niet eens lelijk. Farah is trouwens Syrisch.quote:
jezus die vrouwen hebben letterlijk 10 kilo make up opquote:
Arabische tv-cultuurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
jezus die vrouwen hebben letterlijk 10 kilo make up op
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...quote:
Wouldn't bang you.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef sanasoufi het volgende:
Je gaat naar de kapper (vorige week) en komt terug thuis: Dat ziet er toch wel aardig uitHelaas zie ik net op de eerste foto van mezelf met korter haar dat het waardeloos is....in de cirkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
jezus die vrouwen hebben letterlijk 10 kilo make up op
zeker arabische centimetersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...
ook je lichaam en je kaaklijnen enzo, grauwere huidskleur misschien ook? en ook wel wat doffer haarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...
Meh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:
nou vind haar ook niet echt heel knap ondanks de make-up en nee ben niet jaloersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ook je lichaam en je kaaklijnen enzo, grauwere huidskleur misschien ook? en ook wel wat doffer haar
Oeh ik heb een stalker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bent toch te jong voor me:
[ afbeelding ]
mooiste land ter wereld! marokko vind ik ook prachtig! Wij hebben een stuk land en huis in Casablancaquote:
laat dan heel de foto zienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bent toch te jong voor me:
[ afbeelding ]
dan zou ik toch mijn hele gezicht laten zien....of foto's van een blond meisje ofzo zoeken....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Splutje het volgende:
Ik zou ts zeker wel doen (of tenminste het meisje dat ts pretendeert te zijn)
nee, dan word ik herkend. Zie je niet hoeveel vijanden ik op dit forum heb?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
laat dan heel de foto zienwel mooi donker haar en blauwe ogen
Waarom ben je voor die Marokkaanse en niet voor de Libanees? Ziyad ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mooiste land ter wereld! marokko vind ik ook prachtig! Wij hebben een stuk land en huis in Casablanca
Het hebben over hoe kort je haar is, jezelf posten in hotpants, dit was toch al de hele tijd duidelijk, open deur dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef TheBurnerMan het volgende:
Duidelijk gevalletje: Aandachtshoer topic.
ik ben altijd voor meisjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben je voor die Marokkaanse en niet voor de Libanees? Ziyad ofzo?
jij hebt gelijk! alleen iedereen hier zegt dat ik dik benquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het hebben over hoe kort je haar is, jezelf posten in hotpants, dit was toch al de hele tijd duidelijk, open deur dit.
Je hebt dankzij dit commentaar nu exact de gewenste voorwaarden vervuld om echt een kloon/nep-user te zijn weet je dat? Alle geloofwaardigheid ben je compleet kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jij hebt gelijk! alleen iedereen hier zegt dat ik dik benterwijl ik maar 51 kilo weeg
en dat interesseert mij omdat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt dankzij dit commentaar nu exact de gewenste voorwaarden vervuld om echt een kloon/nep-user te zijn weet je dat? Alle geloofwaardigheid ben je compleet kwijt.
Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.quote:
als iemand iets over mijn gewicht zegt danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.
Vrouwen op internet
Je hebt de vrouwelijke vormen van een 10-jarige, hoe kun jij nu in hemelsnaam dik zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
als iemand iets over mijn gewicht zegt danverder interesseert niets me.
verder kun je niet beter voor idd Ziyad nu gaan stemmen? Ik wil niet dat Farah wint!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Net huilen en nu "interesseert mij niet", je bent een vrouw, wanneer je zegt dat het je niet interesseert dan interesseert je dat juist helemaal.
Vrouwen op internet
Nee, ik moet 45 kilo wegen. dat is altijd mijn doel geweest....ik was inderdaad precies 12 weken geleden 54,5 kilo....vanochtend 51!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt de vrouwelijke vormen van een 10-jarige, hoe kun jij nu in hemelsnaam dik zijn?
Kafirshowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
verder kun je niet beter voor idd Ziyad nu gaan stemmen? Ik wil niet dat Farah wint!
wel daarom vinden jullie me dikker dan twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:42 schreef Loverrrr het volgende:
ey ts je had toch ook een borstvergroting gehad? dat zie je ook niet echt op de fotos btw.
Juminelle 2013 dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef sanasoufi het volgende:
Trouwens iedereen die mij niet gelooft! Je kan heel makkelijk via google afbeeldingen uitzoeken of deze foto's van het web heb geplukt.
Dit is voor arcadia.
Ik ben verliefd op ragheb alamaquote:
heb je geen duidelijkere foto?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel daarom vinden jullie me dikker dan twee jaar geleden.
Ik had een schoen naar zijn hoofd gegooid. FitnaTVquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op ragheb alama![]()
Nancy Ajram & Ragheb alama In Nancy's Birthday نانسی عجرم و راغب علامه در روز تولد نانسی
een hele hoop, maar ik wil niet op straat herkend worden....wie weet zit mijn buurman wel op dit forum.quote:
Nee! Arabische muziekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had een schoen naar zijn hoofd gegooid. FitnaTV
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op ragheb alama![]()
Nancy Ajram & Ragheb alama In Nancy's Birthday نانسی عجرم و راغب علامه در روز تولد نانسی
Nancyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.
Trouwens die nancy en ragheb flirten voortdurend met elkaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij en Ahlam zijn kleuters. Nancy en die Egyptenaar zijn de enige goede juryleden. Ahlam moet gewoon afgeschoten worden.
Ragheb vecht altijd met die andere kleuter. Hassan geeft goede kritiek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NancyAhlam
Alleen Hassan (goede vriend van me) en Ragheb zijn goed.
Ik zou ook met Nancy flirtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Trouwens die nancy en ragheb flirten voortdurend met elkaar.
die moet je echt niet serieus nemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ragheb vecht altijd met die andere kleuter. Hassan geeft goede kritiek.
kijk jij ook? trouwens nederlanders zijn er ook geïnteresseerd in:quote:
Als Turk kan ik geen Arabisch verstaan, maar dat is niet mijn primaire reden, ik ben geen voorstander van zangshows.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kijk jij ook? trouwens nederlanders zijn er ook geïnteresseerd in:
http://nos.nl/artikel/513833-arab-idol-kan-syrie-verenigen.html
Hassan geeft altijd goede kritiek. Ahlam is altijd "jij bent goed geweldig super. Ik hou van je blablablabla". Hassan zegt heel eerlijk of ze het wel of niet goed hebben gedaan en hoe het beter kan. Van mij mmogenze Ahlam en Ragheb sowieso weg doen Voor mijn part zetten ze 2 apen in hun plaats.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die moet je echt niet serieus nemenIk ken Hassan al voordat hij beroemd werd....hij had vroeger heel lang haar
...zowieso is hij erg onervaren en weet hij naar mijn mening weinig over muziek.
Ze zouden Ahlam en Nancy weg moeten halen....Amal Maher en Arwa of Angham of Yara zouden veel beter zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |