ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...quote:
Wouldn't bang you.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef sanasoufi het volgende:
Je gaat naar de kapper (vorige week) en komt terug thuis: Dat ziet er toch wel aardig uitHelaas zie ik net op de eerste foto van mezelf met korter haar dat het waardeloos is....in de cirkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
jezus die vrouwen hebben letterlijk 10 kilo make up op
zeker arabische centimetersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...
ook je lichaam en je kaaklijnen enzo, grauwere huidskleur misschien ook? en ook wel wat doffer haarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor....ik heb gewoon mijn haar laten knippen vorige week, maar blijkbaar begreep die kapster niet wat 5 centimer eraf is....het lijkt eerder op 20 centimeter...
Meh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:
nou vind haar ook niet echt heel knap ondanks de make-up en nee ben niet jaloersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE die is lelijk! Deze moest winnen:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ook je lichaam en je kaaklijnen enzo, grauwere huidskleur misschien ook? en ook wel wat doffer haar
Oeh ik heb een stalker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bent toch te jong voor me:
[ afbeelding ]
mooiste land ter wereld! marokko vind ik ook prachtig! Wij hebben een stuk land en huis in Casablancaquote:
laat dan heel de foto zienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bent toch te jong voor me:
[ afbeelding ]
dan zou ik toch mijn hele gezicht laten zien....of foto's van een blond meisje ofzo zoeken....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Splutje het volgende:
Ik zou ts zeker wel doen (of tenminste het meisje dat ts pretendeert te zijn)
nee, dan word ik herkend. Zie je niet hoeveel vijanden ik op dit forum heb?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
laat dan heel de foto zienwel mooi donker haar en blauwe ogen
Waarom ben je voor die Marokkaanse en niet voor de Libanees? Ziyad ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mooiste land ter wereld! marokko vind ik ook prachtig! Wij hebben een stuk land en huis in Casablanca
Het hebben over hoe kort je haar is, jezelf posten in hotpants, dit was toch al de hele tijd duidelijk, open deur dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef TheBurnerMan het volgende:
Duidelijk gevalletje: Aandachtshoer topic.
ik ben altijd voor meisjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben je voor die Marokkaanse en niet voor de Libanees? Ziyad ofzo?
jij hebt gelijk! alleen iedereen hier zegt dat ik dik benquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het hebben over hoe kort je haar is, jezelf posten in hotpants, dit was toch al de hele tijd duidelijk, open deur dit.
Je hebt dankzij dit commentaar nu exact de gewenste voorwaarden vervuld om echt een kloon/nep-user te zijn weet je dat? Alle geloofwaardigheid ben je compleet kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jij hebt gelijk! alleen iedereen hier zegt dat ik dik benterwijl ik maar 51 kilo weeg
en dat interesseert mij omdat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt dankzij dit commentaar nu exact de gewenste voorwaarden vervuld om echt een kloon/nep-user te zijn weet je dat? Alle geloofwaardigheid ben je compleet kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |